HoI4 geliştirici günlüklerinde bu hafta gelecekteki planlardan bahsediliyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...p.1164580/ :Herkese merhaba. Bugün 1.6.2 yamasını çıkartıyoruz. Bunun yanında biraz gelecek hakkında konuşmak ve sizlere güncellenmiş bir yol haritası sunmak istedim.
Ironclad 1.6.2 Yaması
1.6.2 açık betadan çıktı ve Steam’i tekrar başlattığınız zaman güncellemenin gelmesi lazım. Yama notlarını buradan okuyabilirsiniz.
Yama hakkında daha fazla bilgi almak için son çıkardığımız birkaç günlüğü okuyabilirsiniz.
Şu Anda Ne Yapıyoruz?
64-bit desteği ve denge düzenlemeleri gibi büyük şeyler içerecek 1.7 “Hydra” yaması üzerinde çalışmaya başladık. Bununla paralel olarak daha sonraki eklenti üzerinde çalışıyoruz. Yeni eklentiyi 1.8 “Husky” yamasıyla beraber çıkartacağız. Ayrıca 1.7 “Hydra” için bir açık beta süreci de olacak.
Daha fazla ayrıntı paylaşmak için henüz erken, bu nedenle isimlerden yola çıkarak neyle ilgili olacaklarını tahmin etmeye çalışabilirsiniz. Yine de yama isimleri çoğu zaman yamanın içeriği hakkında pek bir bilgi vermiyor. Aşağıdaki güncellenmiş yol haritamıza bakarak bazı fikirler üretebilirsiniz.
Beş Yıllık Plan
Beş Yıllık Plan’a daha önce göz attığımızda söylediğim gibi bu plan gerçekten 5 yıllık değil. Sadece gelecekten neler bekleyebileceğinizi ve bu zamana kadar yaptıklarımızı göstermek için sizlere sunduğum bir yol haritası. Aşağıdaki listeyi daha önce paylaşmıştık. Üzeri çizili şeyler tamamladığımız şeyleri gösterse de bunlara gelecekte tekrar dönebiliriz.
Bu liste her şeyi içeren nihai bir liste değil. Sadece sizlere ne yapmak istediğimizi göstermek için oluşturduğumuz bir şey. Maddelerin sıralamasının da bir önemi yok.Fark etmiş olabileceğiniz gibi bunlardan bazıları küçük, bazıları ise devasa. Maddeler üzerinde çok ayrıntıya giremeyeceğim. Ancak oyuna eklendiğinde geliştirici günlükleri üzerinde konuşabiliriz.
- Feldmareşallerin generallere emir vermesini sağlayan bir komuta zinciri sistemi.
- Çeşitli isimlendirmeler aracılığıyla oyunun derinliğini arttırmak (1. Piyade Tümeni gibi şeylerin kaldırılması).
- Başlangıçtaki her ülkenin tarihi liderlerinin özel portrelere sahip olması.
- Oyuncuların kolayca dinamik kararlar almasını sağlayan bir yöntem. Eventler ve ulusal odaklar arası bir şey.
- Ulusal Birlik’i oyun boyunca önemli hale getirmek.
- Savaşların nasıl birleştiğini vs. düzeltmek.
- Stoğunuzdan eski ekipmanları çıkarabilmek.
- Altyapıyı geliştirerek kaynakların geliştirilebilmesi.
- Oyunculara deniz muharebeleri ve filoların davranışları üzerinde daha fazla kontrol vermek.
- Geliştirilmiş deniz savaşları.
- Denizaltı savaşlarındaki dengeyi ve mekanikleri geliştirmek.
- Oyunda yakıtı doğru bir şekilde yansıtmak.
- Oyunculara kurallar üzerinde daha fazla kontrol vermek. HoI çok farklı şekillerde oynanıyor ve rekabetçi multiplayer ile singleplayer’daki kurallar birbirine uymuyor.
- Daha sağlam ve geniş bir harita modu sistemi. Multiplayerda oyuncuları gösteren bir harita modu da iyi olur.
- Cepheleri daha dengeli bir hale getirmek.
- Oyuncunun daha fazla dahil olduğu bir lojistik sistem (şu anda sadece işler çok kötüyse ilgileniyorsunuz).
- Yapay zekaya rastgele ve tarihi odak seçenekleri dışında uzun süreli amaçlarında ve stratejilerinde rehberlik edebilecek bir sistem. Bu ayrıca oyunculara görünür olacak.
- Casuslar ve casusluk.
- Barış konferanslarını geliştirmek.
- Ana ülkelerin ulusal odak ağaçlarına alternatif tarih yolları ve daha fazla seçenek eklemek (Almanya, İtalya, ABD, Birleşik Krallık, Sovyetler, Fransa, Japonya, Polonya)
- Wunderwaffen projeleri.
- Alt ideolojiler ve hükümet türleri arasında daha çok farklılık.
- Daha çok ulusal odak ağacı (En ilginç olanlar arasında: Çin, Güney Amerika, İskandinavya, İspanya, Türkiye, İran, Yunanistan)
- Sadece savaşlara bağlı olmayan bir işgal sistemi. Ayrıca kaynaklara erişimin sadece core olup olmadığına göre belirlenmemesi.
- Savaşlarda savunmayı daha zevkli hale getirmek.
- Özellikle savaş sonrasında olmak üzere daimi ordunuzun büyüklüğünü kısıtlayan mekanikler.
- Tümen tasarımlarının aynı olmasından kurtulmak ve tarihi olmayan, oyunun açıklarından faydalanan tasarımların en aza indirilmesi için doktrinlerin tümen tasarımlara daha çok etki etmesi.
- Arayüz geliştirmeleri. Örneğin taslaklar listesinde oldukça gerekli.
- Daha ilginç seçimler ortaya çıkarmak için bakanların ve ideaların değişmesi.
Şimdi ise duyurulmayan eklentimiz ve 1.7 “Hydra” yaması üzerinde çalışmaya başlayacağız. Bu nedenle günlüklerin düzenli çıkmasını beklemeyin.