Imperator: Rome geliştirici günlüklerinde bu hafta Büyük Harikalar mekaniği tanıtılıyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...s.1425836/ :Herkese merhabalar, Imperator: Rome için kaleme alınmış bir başka geliştirici günlüğüne daha hoş geldiniz.
Önümüzdeki yamanın içeriğine dair tahminlerinizi okumak oldukça keyifliydi. Geçtiğimiz geliştirici günlüğünde sizlere bazı ipuçları bırakmıştım, çoğu 30 dakika içerisinde çözüldü. Çözülmesi en uzun süren ipucu sansürlenmiş ekran görüntüsüydü, orada ipucu görselin isminde yer alıyordu: pixelatedGWs_02.png
Ancak son ipucuna dahi gerek kalmadan oyuncuların önemli bir kısmı harikalar ve anıt inşası şeklinde tahminlerde bulunmuştu. Vitruvius yaması ve bu yamayla birlikte çıkacak eklentiyle oyuna Büyük Harikalar mekaniğini ekliyor.
Vitruvius - Ücretsiz İçerik
Imperator: Rome'da Stonehenge'den Giza Piramitlerine dünya çok sayıda ilgi çekici yapılarla dolu. Bazıları bulundukları ülkeye çeşitli bonuslar sağlasalar da, bu yapıların çoğu süslemeden ibaret.
Vitruvius yamasıyla birlikte bu antik yapıların her birine özel bonuslar ekliyoruz, artık bu yapıların her biri ülkeniz için büyük önem taşıyacak, bu yapıları ele geçirebilecek veya yıkabileceksiniz. Bu durum kararlar aracılığıyla inşa edilen yapılar için de geçerli, Rodos Heykelinden İskenderiye Fenerine birçok yapıyı inşa ettiğinizde ülkenizin çeşitli faydalar edindiğini göreceksiniz.
Anıtlar (Ücretsiz İçerik)
Bina panelinin üstünde yeni bir arayüz dikkatinizi çekecek, bu arayüz üzerinden antik anıtları görüntüleyebilir, size sağladığı faydaları inceleyebilirsiniz. Bu bilgi sağda yer alan menüde ve şehir binaları listesinde de yer alacak. Bu panelde aynı zamanda Yok Et butonu yer alacak, elinizde tutmayı düşünmediğiniz bir toprakta yer alan anıtı bu şekilde yıkabileceksiniz, anıt yıkmanız tıpkı bir bina yıkmışsınız gibi bina bölmesi kazanmanızı sağlayacak.
Olaylar (Ücretsiz İçerik)
Vitruvius yamasıyla birlikte toplamda 5 yeni görsele sahip 8 yeni olay ekleniyor. Bu olaylar antik anıtlara odaklanıyorlar, bu anıtların inşasının ülkenizin hikayesinin bir parçası haline gelmesini sağlıyorlar. Kimi zaman anıtın eskimiş bir kısmını yenilemeniz gerekirken, anıtın turistler tarafından ilgi gördüğüne dair haber alıyorsunuz.
Büyük Harikalar - Paralı İçerik
Büyük Harikalar mekaniğinde oyuncular yeni 3 boyutlu aracımız sayesinde kendi harikalarını tasarlayabiliyorlar. İnşaatı tamamladığınızda bu yapıyı harita üzerinde seçtiğiniz modeller ve materyaller doğrultusunda görüntüleyebileceksiniz. Büyük Harikalar ülkenizde oldukça güçlü ve değiştirilebilen etkilere sahip olacak. Bu etkilerden önümüzdeki günlüklerde daha ayrıntılı bir şekilde bahsedeceğiz.
Modüler İnşaat (Paralı İçerik)
Oyun içerisinde inşa ettiğiniz anıtın nasıl görüneceğine tamamen siz karar vereceksiniz. Toplamda 3 kategori var, bu 3 kategori de farklı alanlara ayrılmış durumda. Böylelikle tam olarak istediğiniz şekilde bir harika ortaya çıkartabileceksiniz.
Ayrıca her parçaya 9 farklı materyalden birini seçebileceksiniz, bu da harikanızın nasıl göründüğünü etkileyecek. Bu materyaller birebir olarak ticaret sistemiyle bağlantılı, bu da Büyük Harika inşasına lojistik bir yön ekliyor.
Bu mekaniği size sunmak için sabırsızlanıyoruz, şu anda Vitruvius üzerinde son çalışmaları yapıyoruz. Çıkış tarihine yaklaştıkça sizlere daha çok bilgi vereceğiz. Şu sıralar festina lente modunda olduğumuzu söylemek yanlış olmaz, o zamana dek Büyük Harikalar mekaniğinin iç yapısına dair bazı geliştirici günlüklerimiz olacak, takipte kalın.