Günlük: Rome II - Rise of the Republic'te Modlama Yenilikleri
#1
BlogImageMods.jpg

9 Ağustos tarihinde çıkacak olan Rise of the Republic eklentisiyle birlikte Rome II'de modlama alanında bazı geliştirmeler söz konusu. Oyunda modlanabilir yeni birim parçaları, daha çok script seçenekleri ve Mod Filtresi özelliği bu geliştirmelerden sadece bir kaçı. 

Bu geliştirmelerle birlikte modcular artık bölgeleri kolaylıkla bir ülkeden diğerine taşıyabiliyor, belirtilen bölgede ordu veya donanma çıkartabiliyor, teknoloji verebiliyor, çeşitli koşullar oluşturarak bazı teknolojilerin edinmesini zorlaştırabiliyor. Veritabanında yer alan olaylar artık Lua dosyası üzerinden aktifleştirilebiliyor, görevlere ödül olarak karakterler eklenebiliyor. Yeni hükümet eylemleri ve merkezileşmiş bina geliştirmeleri mekanikleri üzerinde oynamalar yapılabiliyor. 

Yeni Birim Parçaları
  • Aksesuarlar – 8
  • Zırhlar – 26
  • Yelek – 2
  • Rozetler – 9
  • Zırh (Alt kısım) – 16
  • Saç sakal– 28
  • Kafalık – 58
  • Bacak – 4
  • Deri – 14
  • Ceket – 7
  • Silah – 8
  • Kalkan – 10
  • Kalkan Süslemesi – 36
Yeni Script Komutları
  • transfer_region_to_faction(“region_key”, “faction_key”)
  • trigger_custom_incident(“faction_key”,”incident_key”, “payload”*)
*Belirtilmesi tercihe bağlı.

Yeni Lua Komutları
/campaigns/main_invasion/scripting.lua dosyası için aşağıdaki komutlar eklendi ve referans olarak kullanılabilirler.
  • CheckAdditionalTechnologyRequirements(faction_key, technology_key)
  • OccupationDecisionAvailableForFaction(faction_key, occupation_decision)
Yeni eylem payloadları eklendi:
  • TRANSFER_REGION: Belirtilen bölgeyi belirtilen ülkeye verir.
  • GIVE_TECHNOLOGY: Belirtilen teknolojiyi belirtilen ülkeye verir.
  • SPAWN_FORCE: Belirtilen parametrelerde bir askeri güç oluşturur.
  • STRENGHT: Kaç birim olacağı.
  • UNIT_SET: * eğer belirtilmemişse ülkenin varsayılan savaş grubunda yer alır.
  • NAVY: eğer belirtilmişse deniz gücü yaratır.
  • OWNER: * eğer belirtilmemişse bölgenin sahibinin gücü olur.
  • X ve Y: Koordinatlar
  • DISTANCE: Yerleşim birimine olan uzaklığı
  • PIRATE: eğer belirtilmişse sahip ülke en yakındaki yerleşim birimine savaş ilan eder.
Yeni Görev Parametreleri
  • dont_lose_region - görev koşulu.
  • grant_agent - görev ödülü.
Yeni Mekanikler
  • centralised_upgrade_building_level_junctions tablosunda yeni merkezi bina geliştirme sistemi.
  • faction_politics_government_actions_juntcions tablosunda görülebilen yeni hükümet eylemleri.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.