Günlük: Stellaris - Habitat Seviyeleri
#1
diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta yeni habitat seviyelerine dair bilgiler veriliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...s.1374570/\ :Selamlar uzay sakinleri ve gezegen halkları.

Bu hafta mühendislik harikaları olan Yörünge Habitatları üzerinde yapmayı planladığımız değişikliklerden bahsedeceğiz. Bu değişiklikler mayıs güncellemesinde gelecekler.

Utopia’da oyuna eklenen Yörünge Habitatları imparatorluğunuzdaki tüm yaşanabilir gezegenleri kolonileştirdikten sonra kısıtlı bir genişleme seçeneği sağlıyor. 2.3 “Wolfe” yamasında habitatın etrafına inşa edildiği gezegene göre özel districtler inşa edebilmeyi ekleyerek uzay maden istasyonları gibi şeyleri mümkün kıldık ve kısa bir süre önce Federations’da habitatta başlamanızı sağlayan Void Dwellers  kökenini ekledik.

Bu mayısta farklı habitat seviyeleri ekleyeceğiz. Bunlara Utopia DLC’sine sahip herkes veya Federations DLC’sinin eklediği Void Dwellers kökenini kullananlar erişebilecekler.

1.  seviye Yörünge Habitatları artık teknoloji ağacında artık daha erken geliyor ve inşa etmek için gereken alloy miktarı daha az. Temel Yörünge Habitatları eski hallerinden daha küçükler, 4 district inşa edilebiliyor. Ayrıca artık daha sade bir görünüşü var şu an oyunda olana kıyasla, daha sonra üzerine inşa etmek için temel bir istasyon.
upload_2020-4-9_9-16-6.png
Mantarımsı Yörünge Habitatı

Habitat Genişletmesi mühendislik teknolojisi şu an oyundaki Habitat teknolojisinin teknoloji ağacındaki yaklaşık yerinde ve 4 district inşa edilmiş Yörünge Habitatlarını Gelişmiş Habitata yükselten planetary decision’ı kullanabilmeyi sağlıyor. Bu decision biraz alloy istiyor ve zaman alıyor.

upload_2020-4-9_9-13-8.png

Yörüngesel Habitatı, Gelişmiş Habitata yükseltmek district limitini 2 arttırıyor ve 1. seviye yaşam alanı binaları inşa edebilmeyi sağlıyor.

Gelişmiş Habitatlar görsel olarak merkezi istasyonun etrafına halka modülleri ekliyor.
upload_2020-4-9_9-13-24.png
Kuş Gelişmiş Habitatı

3. bir teknoloji Habitat Central Control’a sahip tamamen geliştirilmiş bir Gelişmiş Habitat’ı Habitat Dünya’ya çevirmeyi sağlıyor.

upload_2020-4-9_9-14-4.png

Habitat Dünya’ların toplam 8 district limiti var ve görsel olarak daha fazla halka modülleri var.
upload_2020-4-9_9-14-4.png
İnsansı Habitat Dünya

Voidborne ascension perki de bazı değişiklikler geçirdi.
upload_2020-4-9_9-14-21.png

Perk artık habitatlara fazladan 2 bina limiti veriyor ve Habitat geliştirme teknolojilerine erkenden erişim sağlıyor. Bu perke sahip normal imparatorluklar Gelişmiş Habitat’larına ve Dünya Habitat’larına gelişmiş yaşam alanı binalarını inşa edebilirler.

Void Dweller kökenine sahip ülkeler Habitat Geliştirmesi teknolojisini oyun başından seçebilecekler ve başkent habitatları Gelişmiş Habitat olarak başlarken diğer iki habitatları Yörünge Habitatı olarak başlıyor. Kendi oyun testlerimiz sırasında Voidborne perkinin Void Dweller’lar için fazladan bina limiti dolayısıyla oldukça değerli bir erken bir seçim olduğunu fark ettik ve azaltılan habitat inşa maliyeti diğer habitatlarının daha ufak başlangıç boyutları dolayısıyla ortaya çıkan baskıyı azaltmalı.

Geçtiğimiz sürede habitatlar ile ilgili birçok sorunu düzelttik. Artık nanite birikintileri üstüne kurulan habitatlar nanite üretimine devam edicek ve zro, karanlık madde, canlı metal ve nanite birikintileri üzerine kurulan habitatlar araştırma habitatı olarak yer alıcaklar. Yaşam standartlarını geliştirmek adına artık habitat üretimi yapılırken yörüngesel maden veya araştırma istasyonlarını kaldırmanıza gerek kalmayacak. İnşaat işlemi habitatın tamamlanması ile beraber bu istasyonların kaldırma işini otomatik olarak gerçekleştiricek.

Bazı habitat türlerinin tüm seviyeleri.
upload_2020-4-9_9-14-44_1.png
İnsansı habitatları
upload_2020-4-9_9-14-55.png
Bitki habitatları
upload_2020-4-9_9-15-8.png
Taşsı habitatları
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
[+] 7 üye isocuk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
İyi mi kötü mü anlayamadım. Fazladan 2 bina slotu op duruyor sadece şu anlık. Adaptation ağacıyla kombine edilebilir mi acaba.
Shams Jorjani'nin de dediği gibi "fikirler ucuzdur", %100 haklı, iyi fikirler her zaman işin en kolay kısmı. Herkeste var.
Ara
Cevapla
#3
nerf gelmeliydi .iyi oldu.. fazladan bina slotu op durmuyor. başlangıç discriti 6 idi 4 e iniyor.kademesini artırdıkça 8 e kadar çıkacak. voidborn perksi discrit sayısını +2 artırıyordu. bunu kaldırıp kullanılabilir bina slotuna +2 eklemişler. bina slotu halen aynı sanıyorum. sadece kilidini çözüyor kısaca.habitatın gelişimini zamana yayıyorlar. şuani hali ile teknokrasi civicli fanatik materyalist void dwellers hayli op .hatta lithoid ile başlarsanız hem void hem de planet kullanabiliyorsunuz. bu açıdan nerf şarttı.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#4
(09-04-2020, 19:22)jax61 : nerf gelmeliydi .iyi oldu.. fazladan bina slotu op durmuyor.  başlangıç discriti 6 idi 4 e iniyor.kademesini artırdıkça 8 e kadar çıkacak. voidborn  perksi discrit sayısını +2 artırıyordu. bunu kaldırıp kullanılabilir bina slotuna +2 eklemişler. bina slotu halen aynı sanıyorum. sadece kilidini çözüyor kısaca.habitatın gelişimini  zamana yayıyorlar. şuani hali ile teknokrasi civicli fanatik materyalist void dwellers hayli op .hatta lithoid ile başlarsanız hem void hem de planet kullanabiliyorsunuz. bu açıdan nerf şarttı.
Bence bu Void Dweller'a nerften ziyade buff bile olabilir. Gene günün sonunda 8 district olacak sonuçta ama artık erkenden binalar dikabiliyoruz ve daha önemlisi yaşam alanı binaları dikebiliyoruz bunu shared burden'la birleştirince habitatların pop kapasitesi çok yüksek bir seviyeye gelmiş bence.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#5
4 discritli temel habitata bina dikilemiyor ..ben mi yanlış anladım ?temel habitat normalde 6 discritli idi..bina da dikilebiliyordu..bu yönüyle gelişimi yavaslatildi..totalde voidborne alan habitatini eskisi gibi yapilandiracak fakat biraz daha yavaş olacak..
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#6
(09-04-2020, 20:37)jax61 : 4 discritli temel habitata bina dikilemiyor ..ben mi yanlış anladım ?temel habitat normalde 6 discritli idi..bina da dikilebiliyordu..bu yönüyle gelişimi yavaslatildi..totalde voidborne alan habitatini eskisi gibi yapilandiracak fakat biraz daha yavaş olacak..
Ben hala bina dikilebiliyor olarak anlamıştım bu dev diary'den
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#7
ben de tam net anlayamadım. neyse değişiklik geldiğinde göreceğiz.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.