Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta yeni habitat seviyelerine dair bilgiler veriliyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...s.1374570/\ :Selamlar uzay sakinleri ve gezegen halkları.
Bu hafta mühendislik harikaları olan Yörünge Habitatları üzerinde yapmayı planladığımız değişikliklerden bahsedeceğiz. Bu değişiklikler mayıs güncellemesinde gelecekler.
Utopia’da oyuna eklenen Yörünge Habitatları imparatorluğunuzdaki tüm yaşanabilir gezegenleri kolonileştirdikten sonra kısıtlı bir genişleme seçeneği sağlıyor. 2.3 “Wolfe” yamasında habitatın etrafına inşa edildiği gezegene göre özel districtler inşa edebilmeyi ekleyerek uzay maden istasyonları gibi şeyleri mümkün kıldık ve kısa bir süre önce Federations’da habitatta başlamanızı sağlayan Void Dwellers kökenini ekledik.
Bu mayısta farklı habitat seviyeleri ekleyeceğiz. Bunlara Utopia DLC’sine sahip herkes veya Federations DLC’sinin eklediği Void Dwellers kökenini kullananlar erişebilecekler.
1. seviye Yörünge Habitatları artık teknoloji ağacında artık daha erken geliyor ve inşa etmek için gereken alloy miktarı daha az. Temel Yörünge Habitatları eski hallerinden daha küçükler, 4 district inşa edilebiliyor. Ayrıca artık daha sade bir görünüşü var şu an oyunda olana kıyasla, daha sonra üzerine inşa etmek için temel bir istasyon.
Mantarımsı Yörünge Habitatı
Habitat Genişletmesi mühendislik teknolojisi şu an oyundaki Habitat teknolojisinin teknoloji ağacındaki yaklaşık yerinde ve 4 district inşa edilmiş Yörünge Habitatlarını Gelişmiş Habitata yükselten planetary decision’ı kullanabilmeyi sağlıyor. Bu decision biraz alloy istiyor ve zaman alıyor.
Yörüngesel Habitatı, Gelişmiş Habitata yükseltmek district limitini 2 arttırıyor ve 1. seviye yaşam alanı binaları inşa edebilmeyi sağlıyor.
Gelişmiş Habitatlar görsel olarak merkezi istasyonun etrafına halka modülleri ekliyor.
Kuş Gelişmiş Habitatı
3. bir teknoloji Habitat Central Control’a sahip tamamen geliştirilmiş bir Gelişmiş Habitat’ı Habitat Dünya’ya çevirmeyi sağlıyor.
Habitat Dünya’ların toplam 8 district limiti var ve görsel olarak daha fazla halka modülleri var.
İnsansı Habitat Dünya
Voidborne ascension perki de bazı değişiklikler geçirdi.
Perk artık habitatlara fazladan 2 bina limiti veriyor ve Habitat geliştirme teknolojilerine erkenden erişim sağlıyor. Bu perke sahip normal imparatorluklar Gelişmiş Habitat’larına ve Dünya Habitat’larına gelişmiş yaşam alanı binalarını inşa edebilirler.
Void Dweller kökenine sahip ülkeler Habitat Geliştirmesi teknolojisini oyun başından seçebilecekler ve başkent habitatları Gelişmiş Habitat olarak başlarken diğer iki habitatları Yörünge Habitatı olarak başlıyor. Kendi oyun testlerimiz sırasında Voidborne perkinin Void Dweller’lar için fazladan bina limiti dolayısıyla oldukça değerli bir erken bir seçim olduğunu fark ettik ve azaltılan habitat inşa maliyeti diğer habitatlarının daha ufak başlangıç boyutları dolayısıyla ortaya çıkan baskıyı azaltmalı.
Geçtiğimiz sürede habitatlar ile ilgili birçok sorunu düzelttik. Artık nanite birikintileri üstüne kurulan habitatlar nanite üretimine devam edicek ve zro, karanlık madde, canlı metal ve nanite birikintileri üzerine kurulan habitatlar araştırma habitatı olarak yer alıcaklar. Yaşam standartlarını geliştirmek adına artık habitat üretimi yapılırken yörüngesel maden veya araştırma istasyonlarını kaldırmanıza gerek kalmayacak. İnşaat işlemi habitatın tamamlanması ile beraber bu istasyonların kaldırma işini otomatik olarak gerçekleştiricek.
Bazı habitat türlerinin tüm seviyeleri.
İnsansı habitatları
Bitki habitatları
Taşsı habitatları