Günlük: Stellaris - Tüm Kökenler
#1
diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta oyuna eklenecek tüm köken seçenekleri tanıtılıyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...l.1279766/ :Herkese merhabaiar,

155. geliştirici günlüğünde sizlere Kökenlerin ne olduğundan bahsetmiştik, bugün aynı konu üzerinden bu sefer daha ayrıntılı bir biçimde devam ediyor olacağız. Her ne kadar geniş kapsamlı olsa da, bu günlükte okuyacağınız kökenlerin Federations eklentisi çıktığında karşılaştıklarınızdan farklı olma ihtimali mevcuttur.

Kökenler nedir?
Kökenler imparatorluğunuzun hikayesi. Her imparatorluğun sadece bir kökeni olabilir.

upload_2019-11-12_16-32-52.png

Yukarıda varsayılan kökeni görüyorsunuz.

Oyunda toplamda 18 köken bulunuyor, bunlardan bazıları daha önceden oyunda Civic olarak yer alıyordu. Bu durumda o kökeni seçebilmek için, o Civic'i oyuna eklemiş olan eklentiye sahip olmanız gerekiyor.

upload_2019-11-12_16-33-46.png

Kökenler
  1. Zengin Birleşme: 4 ek nüfus ve 2 ek District ile başlıyorsunuz.
  2. Mekanist: 8 Nüfusunuz robot olarak başlıyor, daha fazlasını üretebiliyorsunuz. (Utopia)
  3. Senkretik Evrim: Bir başka türe ait 12 Nüfusla başlıyorsunuz. (Utopia)
  4. Hayat Tohumu: Gaia dünyada başlıyorsunuz. (Apocalypse)
  5. Kıyamet Sonrası: Tomb dünyada başlıyorsunuz. (Apocalypse)
  6. Kalıntılar: Relic dünyada başlıyorsunuz. (Federations)
  7. Kırılmış Halka: Kırılmış Halka dünyada başlıyorsunuz. İmparatorluğunuz bu antik megayapının çalışan yegane bölgesinde yer alıyor, diğer bölgeleri onarabiliyorsunuz. (Federations)
  8. Boşluk Gezginleri: Ortadan kaldırılmış gezegeninizin hemen üstündeki bir habitatta başlıyorsunuz. Habitatlarda yaşayabilirliğiniz yüksek, yenilerini inşa edebiliyorsunuz. (Federations)
  9. Çocuk: Fallen imparatorluğun vasalı olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  10. Galaktik Kapı: Başlangıç sisteminizde çalışmayan bir Gateway ile başlıyorsunuz.
  11. Hayat Ağacı: Hivemindlar başlangıç gezegeninde Hayat Ağacına sahip oluyor. (Federations)
  12. Devlerin Omuzları Üstünde: Gizemli bir arkeoloji bölgesiyle başlıyorsunuz. (Federations)
  13. Felaket Doğuşu: Lithoidler başlangıç gezegeninde Devasa Kratere sahip oluyor. Meteorit Koloni Gemileri inşa edebiliyorlar. (Lithoids)
  14. Kaynak Pekiştirmesi: Makineler başlangıç gezegeni olarak Makine Dünya ile başlıyor. (Synthetic Dawn)
  15. Ortak Cephe: Federasyon geleneği açık bir biçimde, Galaktik Birlik türünde bir federasyonun lideri olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  16. Hegemonya: Federasyon geleneği açık bir biçimde, Hegemonya türünde bir federasyonun lideri olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  17. Kıyamet: Başlangıç gezegeniniz 64 yıl sonra patlayacak, bu süre zarfında kendinize yeni bir yuva bulmalısınız. (Federations)
  18. Kayıp Koloni: Oyunda aynı türde bir başka imparatorluk bulunacak.
upload_2019-11-12_16-34-49.png

Bu haftalık bu kadar, önümüzdeki hafta sizlere başta Delegeler olmak üzere diplomasideki yenilikleri tanıtacağız.
[+] 5 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#2
Kökenler arasında en çok ilgimi çeken kıyamet seçeneği oldu. Oyunu hızlı bir şekilde oynamayı gerektiren heyecanlı oyunlar için ideal.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#3
Kökler beklediğimden ilginç duruyor. İlerleyen eklentilerde umarım daha da artar sayıları.
Ara
Cevapla
#4
Adamlar çalışıyor. Kıyamet ve Kırılmış Ring World baya ilgimi çekti.
Ara
Cevapla
#5
Oyun gittikçe daha sağlam hikayelere ve görselliklere bağlanmaya başladı. Sadece parametreler ve değişkenlerden oluşan bir oyundan daha fazlası olduklarını gayet güzel gösteriyorlar. Devamı gelir inşallah.
Ara
Cevapla
#6
Bazıları fazla op duruyor. Bazılarıysa rezalet durumda. Rp için bile seçilmeyecek originler var. Ya federasyon başlangıcı ya da farklı bi dünya başlangıcı sunuyor. Çok da epik şeyler yok. 4 tanesi civiclerden devşirme zaten. Daha güzel şeyler bekliyordum açıkcası.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
#7
Oyna hegmon olarak başlamak oldukça güçlü duruyo gibi geldi bana aynı şekilde ringworld de. Kayıp koloni ise ilginç olmuş xenophob oynarken eğlenceli olabilir.
Ara
Cevapla
#8
Kayıp koloninin neredeyse hiçbir artısı yok. Oyunda boyunca görmeme ihtimalin bile yüksek. Eventlerle desteklenmediği sürece bomboş bi origin.
Ring world ile başlamaksa baya op. Hep megayapılara erken erişim hem de yarısı bitmiş bi ringworld var. Ayrıca içerdiği districtler de cabası.
Hegemonya ile başlamak avantajlı olabilir ama olmayadabilir. Genişleme alanını kısıtlama ihtimali var. Bu da istenmeyecek bir şey.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
#9
nüfus = güç mantığı devam etmiyordur umarım, empire sprawl aşıldığı zaman işçi verimliliğinin azalması vb. etkiler bu durumu düzeltebilir bana kalırsa
Ara
Cevapla
#10
Sprawl düzenlemesi ile ilgili bi günlük daha gelicek sanırım. Çıkış tarihi vermediler daha.
Sic Parvis Magna
[+] 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#11
(15-11-2019, 00:07)altnkurt : Ring world ile başlamaksa baya op. Hep megayapılara erken erişim hem de yarısı bitmiş bi ringworld var. Ayrıca içerdiği districtler de cabası.
Ring world op ama megayapılara o kadar da erken erişim sağlamıyor çünkü sadece 1 sektörü çalışıyor diğer iki sektör onarılabiliyor ama 1 sektör onarılamadığı için perki alamıyor olma ihtimalimiz oldukça yüksek
Ara
Cevapla
#12
Ring world segmentleri degismediyse ozel kaynak gerektiriyor, ayrica mineral yok. Bu haliyle op degil basa bela. Esas op machineworld baslayabilmek
[+] 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#13
Robot+machine world ve relic world başlangıcı op olabilir.ring world mineral uretmiyor.eger değiştirilip mineral üretir halde başlarsa op olur .her türlü federasyon istiyor Yeni mekanikler .bu sebeple hegamonyali federasyon başlangıcı da fena durmuyor..
FxO_A92WYAI--2l.jpg
[+] 1 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#14
Hegemonya baslangici dibindeki yz ulkeleri isgal edebileceksen super yoksa basa bela. Genislemeni kisitliyor. 
Habitat ile baslayan da ilginc. Habitat insa etmeye bonuslari varsa bence iyi gider
Fallen vassali baslamak da minimum 100 yil baris garantisi veriyor, genisleme imkani varsa en op bu olabilir. Vassal olmanin sartlari ne acaba
Ara
Cevapla
#15
Geliştirici günlüğünde bu gün bazı değişiklikler yapıldı.
1- Hayat ağacı artık Federations dlc'sini değil Utopia dlc'sini gerektiriyor oynamak için
2- Felaket doğuşunda bahsedilen meteor koloni gemisinin resmi eklendi

Ayrıyetten bir kaç köken hakkında detay verildi
1- Kıyamet kökeninde kıyamet yaklaştıkça başlangıç gezegeninden daha kolay kaynak elde edebiliceğiz
2- Hayat ağacında lithoidlere özel farklılıklar olacak
3- Kalıntılar kökeninde relic dünyada özel bonuslar olmıyacak
4- Kökenlerin bir çoğuyla ilgili event zincirleri olacak
5- Bir federasyonda başlamanıza sebep olan kökenlerde diğer federasyon üyleri sizin garanti gezegenlerinizi kullanıyorlar
6- Çocuk kökeninde özel bir vasal türü olacak
7- Federasyon ve çocuk kökenlerinde partner ülkelerinizin size benzer etikleri olacak
Ara
Cevapla
#16
vassalın sıkıntısı "eğer değişmezse" büyüyemezsin. starpost atamazsın.muhtemelen özel bir vassallık söz konusu olacaktır.

edit: relic worldun bonusları olmayacaksa onun da bir esprisi yok gibi.. erken dönemde ecumenapolise çevrilebilir sadece..iyi mineralle desteklenirse kısa sürede avantaj yakalanabilir.
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.