1.1.0 yaması, Total War: Three Kingdoms için gelen ilk büyük çaplı yama ve içerisinde birçok teknik ve oynanış bakımından yenilenmeler, geliştirmeler, düzeltmeler barındırıyor.
https://www.totalwar.com/blog/total-war-...-1-0-beta/ :Yama nasıl elde edilir?
Bu yama henüz beta aşamasında, birtakım ek hata giderimleri üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Yamayı elde etmek için yapmanız gerekenler aşağıdaki şekilde:
Önemli Kısımlar
- Steam kütüphanenizde Total War: THREE KINGDOMS'a sağ tıklayın.
- Özelliklere tıklayıp Betalar sekmesine gelin.
- Aşağıdaki menüde update_beta seçeneğini seçin.
- Ekranı kapatın ve güncelleme yapılmasını bekleyin.
Bu yama bir çok alana odaklanıyor ve çoğu oyuncuların raporlardığı kısımlardan oluşuyor. Odak alanlarımızın önemli kısmını şunlar içeriyor:Yama Notları
- İstikrar Değişiklikleri. (Kapanma Sorunları Azaltıldı)
- Savaş YZ'sı için birçok düzeltmeler ve davranışsal geliştirmeler.
- Yuan Shao'nun vassal etkinliğini azaltmak için vassal yapma konusunda çeşitli değişiklikler.
- Eğitim modu geliştirmeleri.
- Arayüz geliştirmeleri.
- Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
- Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
BaşarımlarAnimasyon
- Ülke yok olması artık oyun zaferi başarımı bildirimi vermiyor.
- "Execute Captives" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
- "An Ambush That’s Sure" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor ve otomatik savaş yapıldığında alamıyorsunuz.
- "The Party of Five" başarımı artık bir karakter sizin ülkenize katılmak üzere ülke değiştirdiğinde düzgün bir şekilde veriliyor.
- "If You Can't Die, Surrender" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
- "The One Arrow, Two Hawks" başarımı artık Multiplayer savaşlarda kazanılabiliyor.
Denge
- Birimlerin silahlarını çekmeden önce çarpışma animasyonlarını gerçekleştirmeleri sorunu giderildi.
- Stratejist karakterler artık silahlarını doğru zamanda çekiyorlar.
- Hidden Axes birimi mühimmatı 10'dan 5'e indirildi.
- Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 20% artırıldı:
- Archery Masters
- Onyx Dragons
- Thunders of Jian’an
- Defenders of Earth
- Yi Marksmen
- Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 10% artırıldı:
- Heavy crossbowmen
- Heavy repeating crossbowmen
- Fury of Beihai
- Mercenary archers
- Yi archers
- Men of the forest
- Watchmen of the peace
Savaş
- Orta piyadelerin birim sayısı 100'den 110'a çıkartıldı.
- General birimindeki atlılar, karakterler de dahil olmak üzere daha az çarpışma hasarı alıyorlar.
- Sentinel karakterler ilişkileriyle %100'ü aşan Yakın Dövüş Savuşturma oranına ulaşabiliyorlardı. Bu duruma engel olmak için ilişkilerin etkisi azaltıldı.
- Zhang Fei ve Zhang Yang'ın zırhları artık tüm askerlerine değil yalnızca kendine yorulmaya karşı bağışıklık sağlıyor.
- He Yi'nin ve Huang Shao'nun yeteneklerinin etkileri karakter özellikleri ve oynanışına daha uygun olmak üzere düzenlendi.
- Kuşatma aletleri artık düzgün şekilde zırh delici hasar alıyorlar.
Savaş Yapay Zekası
- Kaplumbağa formasyonundaki birimler düzgün şekilde hareket edebiliyor.
- Savunan birimler artık savaşlara 'Ateş Serbest' modu açık olarak girecekler.
- Trebuchet'ler artık koçbaşılara düzgün bir şekilde hasar veriyor.
- Trebuchet'ler artık normal oklardan hasar almıyorlar.
- Elemental Vigor yeteneğinin süresi , general savaştayken artık düzgün bir şekilde doluyor ve yenileniyor.
Savaş Grafikleri
- YZ kontrolündeki karakterler artık öylece okçu kulelerine doğru ilerlemiyorlar.
- Kuşatma savaşlarında savunan YZ artık oyuncu generalleri yerine kırılgan menzilli birimleri hedef alacaklar.
- Destek kuvveti bekleyen YZ orduları artık menzilli atışlar karşısında öylece beklemiyorlar.
- YZ destek kuvvetleri artık daha etkili bir şekilde savaşıyor.
- Koçbaşı olmadan kuşatma saldırısı yapan YZ orduları artık duvarlara tırmanmaya ve surdaki gedikleri kullanmaya çalışıyor.
- Extreme birim boyutundaki YZ birimleri artık surlara daha etkili şekilde saldırıyor.
- Küçük yerleşimleri savunan YZ orduları artık oyuncu saldırmadan bekleyip savaşı beraberlikle sonuçlandırmaya çalışırken yerleşimin içerisinde öylece beklemiyor.
- Menzilli generaller artık yaylarını düzgün bir şekilde kullanıyorlar ve savaş grubuna engel olmuyorlar.
- YZ Trebuchet'leri artık piyadelere karşı alevli atışları kullanıyorlar.
- YZ trebuchet atış seçimleri geliştirildi.
- Surlardaki okçular artık tehditlere karşı daha düzgün davranış sergiliyorlar ve özellikle savaşın başlangıcında olmak üzere daha az konumlarını değiştiriyorlar.
- Nanhai Rice Paddy haritasındaki YZ performansı geliştirildi.
- YZ atlıları artık daha düzgün hareket ediyor ve hücumunu daha az bozuyor.
- YZ birimleri artık daha az üstüste konuçlanıyorlar.
- YZ atlıları artık mızraklı birimlere daha az hücum ediyorlar.
- Bağımsız YZ birimleri artık daha düzgün hareket ediyor ve düşman savunmasının tehdidi altındayken yerleşim yerine giriş noktalarını daha iyi bir şekilde kullanıyor.
- YZ orduları artık yerleşime giriş noktaları seçimlerinde destek birlikler ile daha uyumlu hareket ediyor.
- Aynı orduda olan YZ birimlerinin uyumlu hareket etmesi için geliştirmeler yapıldı.
- YZ'nın kale kapılarına saldırıp saldırmama konusunda karar alması geliştirildi.
Savaş Arayüzü
- Barikatlarda ve derin sularda oluşan kamera çekim sorunları azaltıldı.
- Mevsim grafikleri artık çifliklerde düzgün bir şekilde çalışıyor.
- Çeşitli harita grafik geliştirmeleri.
- Bazı düşürülmüş birim sancaklarının gözükmemesine sebep olan sorun giderildi.
- 'Red Cliffs' tarihi savaşında sis azaltıldı.
Sefer
- Sinematik modda savaş durdurulduğunda artık pause simgesi ekranda gözükmüyor. (Daha iyi ekran görüntüleri için)
- Birim özellikleri panelindeki 'Savaş İstatistikleri' tabiri daha uygun olan 'Birim İstatistikleri' olmak üzere değiştirildi.
- Özel savaş lobisindeki birim listesi artık generalleri değiştirdikçe güncelleniyor.
Sefer Dengelemeleri
- İmparator tahtı artık başkent değiştirildiğinde yeni başkente taşınıyor.
- Otomatik savaşlarda gösterilmek üzere daha fazla animasyon çeşidi.
- Harmony ve Disharmony artık reşit olmamış karakterleri etkilemiyor.
- YZ ülkeleri artık oyuncunun başkent değiştirmesi sebebiyle imparatorluklarını ilan etmiyorlar.
Sefer Olayları
- Lü Bu artık daha pahalı.
- Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
- Dong Zhuo’nun 'Intimidation' kaynağı artık daha yavaş azalıyor.
- Huang Shao ve He Yi’nin ' People in Power' bonusu artık düzgün bir şekilde gösteriliyor.
Sefer Haritası
- Gong Du 1.turda, Wudu Town yerleşimini aldığında Dong Zhuo'nun çekilme olayı gerçekleşmiyor.
- Dong Zhuo artık, Liu Bei'nin ilk Sarı Sarıklı yerleşimini alması sebebiyle kendini imparator ilan etmiyor.
- Gongsun Zan'ın, 'Battling the Qianq Tribes' ikilemi 'Wuhuan Tribes' olarak düzeltildi.
Sefer Arayüzü
- Bir karakter öldüğünde veya ülke yok olduğunda oluşan ikilem ekranında zoom butonuna tıklandığında artık kamera harita dışındaki boş bir alana gitmiyor.
Saray
- Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
- Luoyang yakınındaki Sarı Nehir'in haritadaki görünümünde geliştirmeler.
- Eyalet gıda toplamını gösteren kısım artık gıda etkilerini ve kıtlığı gösteren bir ipucu ekranına sahip.
- Karakter tatmini ikonları artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
- Çeşitli yazım yanlışları, sınır çizgileri hataları, ipucu ekranı ve arayüz paneli sorunları giderildi.
- Asker eğitme butonu artık ordudaki birimlerin hepsi tam olduğunda düzgün bir şekilde çalışıyor.
- İkmal olan ordulardaki asker sayımı artık düzgün bir şekilde güncelleniyor.
- Yenilgi ekranı artık 'Kayıtlı Oyun' seçeneğini gösteriyor.
- Casus adayları ekranında artık karakterlerin kin durumları gözüküyor.
- Kayıtlar panelinde artık karakter seviyeleri düzgün bir şekilde gösteriliyor.
- Kısa Sefer Zaferi videoları artık multiplayer sefer sırasında Ortak Yönetim anlaşması yapılmış durumdayken iki kere gösterilmiyor.
Multiplayer
- Sarı Sarıklı ülkelerindeki yüksek sınıf saray mevkileri artık bonus etkilerini düzgün bir şekilde gösteriyor.
- Gongsun Zan’ın 'Inspector' mevkileri artık 'Administrator' yerleri almayacak.
- Ölü karakterler, kayıtlar panelinde artık grileştirilmiş olarak gösterilecekler.
İstikrar
- İzleyiciler artık Multiplayer maçlarda düellolara karışamıyorlar.
- Multiplayer savaş lobisi geliştirmeleri.
- 24 farklı oyun kapanma sorunu tespit edildi ve giderildi.