Günlük: Warcraft III: Reforged - Geliştirici Açıklaması
#1
reforged_banner.jpg

Warcraft III: Reforged'ın çıkışı sonrası gelen tepkiler üzerine Blizzard bir açıklama metni paylaştı.

https://us.forums.blizzard.com/en/warcra...date/18425 :Herkese merhabalar.

Birkaç gündür yaşanan tartışmaları yakından takip ediyorduk, yaptığınız değerlendirmeler ve destekleriniz için teşekkür ederiz. İlk olarak Warcraft III: Reforged'da umduğu tecrübeyi bulamayan oyuncular olduğu için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Bu yazıda nelerin yaşandığından ve bizi nelerin beklediğinden bahsedeceğiz.

İlk olarak oyunun çıkış gününde oyuncuların oyuna giriş yapabilmelerini engelleyen birtakım sunucu problemleri yaşandı. Bunun yanı sıra topluluktan Reforged'ın farklı yönlerine dair yanıtlandırmak istediğimiz çeşitli değerlendirmeler aldık.

Başlamadan önce, tüm ekibin Warcraft III: Reforged'ın çıkış gerçekleştirmesi sebebiyle heyecanlı olduğunu ve oyunu desteklemeye devam edeceğimizi belirtmek isteriz. Aşağıda bilgiler vereceğimiz bazı yamalar ve güncellemeler, planlarımızın sadece bir kısmı. Bu oyun Blizzard DNA'sında büyük bir öneme sahip ve işin başında Warcraft III aşığı bir ekip var. Uzun bir süre boyunca Reforged ve Warcraft III topluluğu için çalışacağız.

Reforged için dile getirilen eleştirilerden birisi Classic Mode'daki görsellere yönelikti. Oyundaki renklerin ve gölgelendirmenin orijinal Warcraft III'ten farklı görünmesine sebep olan bir hata keşfettik ve bu sorunun çözümünü diğer hususlara da değinilen daha büyük bir yamayla birlikte sizlere sunuyor olacağız. Bu haftanın sonlarına doğru çıkmasını bekllediğimiz bu yama portre animasyonlarında ve seslerdeki hataları gideriyor ve bazı arayüz düzeltmelerinde bulunuyor. Önümüzdeki günlerde yama notlarını sizlerle paylaşacağız.

Eleştirilen bir diğer nokta, lider tahtası ve klanlar gibi bazı çevrimiçi mekaniklerin eksikliğiydi. Bu durum Reforged'ı satın almamış Warcraft III oyuncularını da etkileyen bir durum. BlizzCon'da tıpkı StarCraft: Remastered'da da yaptığımız gibi yeni oluşturduğumuz MMR sistemine en rahat geçişin nasıl sağlanabileceğinden bahsetmiştik. Remastered'da olduğu gibi bu ve diğer mekanikler Reforged'a bir yamayla eklenecek. Önümüzdeki haftalarda sizleri bu hususlarda bilgilendiriyor olacağız.

Bunların yanı sıra üzerinde çalışmalar yapmayı planlamadığımız çeşitli alanlarda da yorumlarla karşılaştık. Orijinal oyunun 1.30 sürümü itibariyle turnuva sisteminin ve Reign of Chaos kurallarının çok düşük bir kullanıma sahip olduğunu gördük ve her ikisini de 2019'un ortalarında çıkan 1.31 yamasında oyundan kaldırdık. Kullanılmayan unsurları kaldırmamız oyunun desteğe ihtiyaç duyan alanlarını daha iyi değerlendirmemizi sağladı. Bununla birlikte Reign of Chaos kurallarını tercih eden oyuncuların benzer oynanışa sahip custom oyunları yeterli bulmasını umuyoruz.

Bununla birlikte, geçtiğimiz yıl BlizzCon'da oyun içi cutscenelerin orijinal oyundan çok ayrışmaması gerektiğini düşündüğümüzü belirtmiştik. Oyunun senaryo kısmı Warcraft tarihinin en klasik hikayelerinden birini anlatıyor ve Warcraft III'ün gerçek ruhunu korumak, oyuncuların bu unutulmaz anları olduğu şekliyle tecrübe edebilmelerini sağlamak istedik (elbette yeni animasyonlar ve daha kaliteli modellemelerle)

Bu açıklamanın tüm eleştirileri yanıtlandırmadığının farkındayız ancak oyunu desteklemeye devam edeceğimizi bilmenizi isteriz. Bu hafta çıkacak olan yama başta olmak üzere düşüncelerinizi paylaşmaya devam etmeniz bizim için önemli. O zamana dek desteğiniz ve Warcraft III'e gösterdiğiniz tutku için teşekkür ederiz.

Warcraft III: Reforged Ekibi
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#2
Bunun bir özür mektubu olması gerekiyordu.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.