11-02-2017, 12:25
Hearthstone'da karşılaştığınız overpowered (haddinden fazla güçlü) kartlar hangileri? Sizce neden güçlüler?
Bu konu altında paylaşalım.
Hearthstone - Overpowered Kartlar
|
11-02-2017, 12:25
Hearthstone'da karşılaştığınız overpowered (haddinden fazla güçlü) kartlar hangileri? Sizce neden güçlüler?
Bu konu altında paylaşalım.
11-02-2017, 12:33
Birçok oyuncu için o kadar önemli bir kart olmayabilir ama benim son zamanlarda farkettiğim, overpowered olarak nitelendirebileceğim kart şu:
Grimestreet Enforcer, bu kart alan kontrolünü elinizde tuttuğunuz oyunlarda veya rakibin instant dmg verebilecek spell kartları bulunmadığında sadece birkaç tur dahi masada kalabilse büyük fark yaratıyor. 3 tur masada dursa 1/1 koyacağınız kartı masaya 4/4 olarak koyuyorsunuz. Kart 4/4 olduğu için Priestler tarafından spell ile ortadan kaldırılamıyor. Rakibe 4 vuran Mage spell'i de yok (3 vuran var). Genel olarak zorluk çıkartan bir kart. Bunun yanı sıra dikkatimi çeken bir diğer kart Malygos. Tek başına +5 spell damage veren 12 cana sahip yani masadan kaldırılması oldukça güç olan bu kart tüm spell kartlarını muazzam bir boyuta getiriyor. Sahadaki her miniona 1 dmg veren kartı masada bu varken kullandığınızda masadaki her miniona 6 dmg veren (flamestrike'dan daha güçlü) bir kart kullanmış oluyorsunuz. Aynı zamanda Priestler Malygos masadayken 2 kere Mind Blast (düşman hero'suna 5 damage) kartı kullanıp tek turda 20 hasar verebiliyor.
14-02-2017, 16:27
4 mana 7/7
19-02-2017, 19:19
Yogg-Saron. Hope's End Bu kart unutulmuş 6.1.3 yamasından sonra neredeyse bu kart kullanılmamaya başladı ve cidden büyük ölçüde nerf geldi BattleCry ı nı okuduğunuzz bu kart bir oyunda ne kadar büyü kullanırsanız bu kartı oynadığınızda sizin kullandığınız büyü saysısı kadar rastegele büyüler ve rastgele hedefler seçerek yaklaşık 15-20 büyü kullanıyordu ve eğer YOGG silenca maruz kalır ölür ya da başka bir şeye dönüşsede rastgele büyü kullanmaya devam ediyordu ama değişikilikle beraber artık bu kart ölürse büyü kullanmayı durduruyor ama hala çok güçlü dediğim kartların arasındadır kendisi Öyle güçlü bir kart ki oyunu kesin yeneceğinizi düşünürken eğer bu kartı siz koyarsanız kesin kazanacağınız maçık aybedebilirsinzi rakip içinde aynı durum söz konusu eğer rakibib 1 canı varken rastgele büyüler ile kendinin canını 15 kadar yenileyebilir ve oyunu bitirebilir daha iyi anlamanız için bir kaç örnek video https://www.youtube.com/watch?v=pJDkNhYvt1s (Allah rızazı için şu videoyu izleyin rogue ilk başta büyük ölçüde oyunu kazanırken sadece 1 kart oyunu nası değiştiriyor )
27-03-2017, 10:02
Şu kartın statları ya 2/2 olacak ya da battlecry'ı 3 health yerine 1 health olacak böyle absürt bir şekilde overpowered kart yapılmaz. Kripp'in dediği bir laf vardı Hearthstone'un kurtulması gereken şeyler diye "3 manalık gibi görünen 1 manalık kartlardan ve 5 manalık gücündeki 3 manalık kartlardan kurtulması lazım bu oyunun" diye durum aynen öyle.
14-09-2017, 11:16
14-09-2017, 21:14
Oyundaki en anlamsız kart.
Daha önce 7 mana 5/5 minion 2 kart çek diye kart varmış nerflemişler 1 kart çek olması için. Bu kart bildiğin 10 mana 5/5 minion 5 kart çek 5 zırh kazan 5 vur.
18-11-2017, 02:29
(14-09-2017, 21:14)Duman : Oyundaki en anlamsız kart. UI konusunda bir de ben içimi dökmek istiyorum :D Ramp Druid'in olayı manasını erken oyunda olabildiğince arttırıp rakibinden önce büyük minyonlar oynayıp kazanmaktır. Ama her destenin olduğu gibi bu destenin de zayıf bir yönü var(dı) : Kart dezavantajı. Bir druid Rampını başarılı bir şekilde yaparsa 10 manaya geldiğinde elinde 1 ya da 2 kart kalıyor. Bu da baya bir kötü durumdasınız demek. Ama merak etmeyin Blizzard sizin için kesinlikle OP olmayan yeni spellini geliştirdi : Ultimate Infestation. Bu kart sadece 5 draw olsa bile druid için yeterince güçlü bir kart. HS'nin yapımcılarının kendi oyunundan hiç bir şey anlamaması beni o kadar çok üzüyor ki... Her exp.da Control Hunter için kart çıkaran şirketten ne bekliyorsak. ve bir de bu kartımız var tabiki. 2 mana 31/31. Bu kartın texti kesinlikle If your deck has no duplicate ile başlamalıydı. Saçmalığın daniskası
18-11-2017, 19:12
Son zamanlarda benim sinirimi bozan kartlar gereksiz güçlü kartlardan ziyade class identity'i bozan kartlar. Mesela Paladin'e karşı oynarken - Paladin'in class identiy'si itibariyle - bilirsin ki ortada bıraktığın 1/1 Silverhand bile Paladin tarafından bufflanabilir ve başına bela olabilir, o sebeple Paladin'e karşı oynarken mümkünse sahada minionunu bırakmamaya çalışırsın rakibin eğer birkaç tur içerisinde kazanacağın kesin değilse. Şimdi siz Rogue'e gidip "bir başka miniona Poisonous ver" diye kart basarsanız tüm bu class identity olayı çorba oluyor çünkü bu sefer Rogue'e karşı oynarken de masadaki minionlara dikkat etmek gerekiyor. Özellikle Frozen Throne ile bu tarz çok kart eklendi mesela Bonemare oynanır diye minionları öldürmeyi düşünebiliyosun, eskiden bu derece zayıflatılmamıştı class identity, kime karşı oynarken neye dikkat etmen gerektiğini bilerek oynuyordun, şimdi herkes her şeyi yapıyor.
18-11-2017, 23:00
Oyunda identity diye bir şey kalmadı zaten geçen aggro priest'e karşı oynadım mesela (OTK değil bildiğin patches falan vardı). Ben identityi falan geçmişim NEDEN metayı her zaman aggro deckler işgal ediyor? Patches gidince aggro deckler ölecek diyenler var ama haydi hayırlısı
18-11-2017, 23:12
(19-02-2017, 19:19)Kher : https://www.youtube.com/watch?v=pJDkNhYvt1s (Allah rızazı için şu videoyu izleyin rogue ilk başta büyük ölçüde oyunu kazanırken sadece 1 kart oyunu nası değiştiriyor ) "Crazy Yogg-Saron Comeback I..." Bu videoyla ilişkili YouTube hesabı, üçüncü tarafların telif hakkı ihlaliyle ilgili çok sayıda bildirimde bulunması nedeniyle feshedildi.
Sic Parvis Magna
19-11-2017, 04:11
Konu gündeme gelmişken şu kartı atayım:
Oynayan taraf olursun düşük gelir sinir bozar, oynanan taraf olursun büyük gelir sinir bozar çok cins bir kart tasarım olarak.
19-11-2017, 18:19
Bu kart op değil kesinlikle, ama sinir bozucu olduğu kesin
Bu kart tek başına insanı arena oynamaktan soğutur, o kadar güçlü ve oyun için zararlı bir kart. Kısıtlı bir süre için arenada kalacak olsa da bence en kısa sürede nerf yemeli. Oynandığı anda bir kart avantajı elde ediliyor ve sahada kaldığı sürece her tur fazladan kart vermesi inanılmaz güçlü bir özellik ve bence değişmesi gerekiyor.
15-06-2018, 15:00
Kesinlikle katılıyorum. Sayesinde 7 Win aldım.
|
|