Karakter Bilgi paylaşımı
#1
300?cb=20140208213512

"Tanrılar, eski dünyayı kötü canavarlarla  doldurmayı uygun görüyor. Benide onları avlamak için uygun gördüler
- Markus Wulfhart, İmparatorluğun Huntsmarshal'ı.
Kitap:3251115
Huntsmarshal Markus Wulfhart, İmparatoluğun En iyi avcısı.

Huntsmarhal olarak ünvanıyla bilinen Markus Wulfhart, İmparatorun izci Kaptanı ve tüm eski dünyadaki en başarılı Konuşmacı ve canavar avcılarından biridir. Markus aslen Middenland eyaletinin derin karanlık ormanı içinde yer alan drakenburg köyünün sıradan bir kasaba halkıydı. Huntsmarshal olarak unvanı altında ve aynı zamanda kendi canavar avcıları grubunun lideri olarak tüm izcilerin lideri ve kaptanıdır. Wulfhart'ın avcıları, kendilerini çağırdıkları gibi, imparatorluğun dört bir yanından gelen Avcılar, okçular ve izcilerden oluşan elit bir grubudur. İmparatorun ordularında başka hiçbir yerde, bir birimde daha çeşitli bir savaşçı grubu bulunamaz. Böyle acımasız adamlar Wissenland kadar güneyden gelebilir, veya Middenland kadar kuzeyde. Kentlerin  doğumlu erkekleri gibi averland veya Stirland tarım arazileri gibi daha kırsal doğmuş olanlar yoldaşları ile nuln veya Altdorf dan katılan çoktur.

Bu cesur adamlar Markus wulfhart'ın karizmatik liderliği altında yan yana savaşırlar ve herhangi bir bölgesel farklılık onun emriyle anında ortadan kalkar ve ortak bir düşmana karşı savaşırken ebedi bir kardeşlik bağı ortaya çıkar. Markus'un ustaca liderliği altında, Wulfhart'ın avcıları, İmparatorluğun en başarılı canavar avcıları grubu olarak diğer vatandaşlarının saygısını kazandılar ve bazıları, hatta tüm eski 
dünya bile konuşuyor derler . Bu tür avlar sadece birkaç isim, Stirland Talonbeast, Ostermark buz ejderha ve Flamespire Peak hatta Chimera öldürülmesi içerir. Daha az insan, dünyanın karanlık köşelerinde barındırdığı canavar tarafından dehşete düşerken, hem Markus hem de adamları sakin bir şekilde yaylarını sabitlerek ve öldürme de soğukkanlıdırlar.

Tarihçe
Markus eski dünya'da basit bir halktan biriydi, drakenburg kasabasında yaşayan, derin Drakwald ormanının karanlık yoğun yerinde Middenland Eyaleti içinde küçük bir kasabada. Hayali yıllar sonra olacağı canavar avcısı değil, basit bir avcı olmaktı. Ancak, onun basit avcı hayalini hayatının korkunç Bir günü tek gözlü Bonegrinder devi paramparça etti, drakwald Cyclops ormandan ortaya çıktı ve basit kasabayı ve halkını,karısını, iki kızını yok etti bilinen hikaye Böyle bir yıkım ve sefalet, hiç yaşamamaş Markus'a  ağlamaklı gözleriyle canavarı avlayacağına ve ondan intikamını alacağına yemin etti.

Markus, kalbinin içinde yanan intikam ateşi ile büyük canavarı inine kadar takip etti. Yetenekli bir nişancı olan Markus, yayı ve oku iyi ve iyi bir atışla canavarın bir gözünü kör etti. Canavarı kör eden Markus, canavarın bacaklarını da vurdu, intikamcı öfkeyle doğradı canavarı, sonunda halat benzeri hamstringini kılıcından tekrarlanan darbelerle kopardı Başını. Kör ve Topal, canavar yere yuvarlandı ve Markus, düşmana tövbe etmeden, zavallı yaratık için merhamet göstermedi ve bıçağıyla canavarın aciz kafasını vücudundan yuvarlanana kadar boynuna bir düzine kez vurmaya  devam etti ve Markus'un  kolu uyuştu.
Bu Hikaye İmpartorluk Kütüphanesi baş velkili Tomgris Altınyumruk anlatır.

Halkını ve kasabasını kesen canavarı öldürdükten sonra, içindeki intikamcı ateş hala güçlüydü , çünkü ormanın derinliklerinde hala gizlenen çok daha fazla canavar olduğunu biliyordu. Onun gibi başka bir yerleşimin böyle bir kaderi yaşamasına  izin vermezdi ve İmparatorluğun uzun tarihi boyunca kaç tane Yaratık geldi ise hepsini avlıyacağına ve sonuncusu da öldükden sonra ruhu huzur bulacağına tekrar sigmar üzerine yemin etti.

Onun  bu yaptığı işler İmparatorluğun insanlar arasında efsanevi  bir hal almaya başladı, İmparator Markusu Şovalye ilan etmesi gerektiğini düşünüyordu Markusa asilzadelik,toprak kısacası lüks yaşam sundu.  Böyle bir hediyeyi  sıradan bir adam memnuniyetle kabul ederdi, ancak Markus sıradan bir adam değildi. Wulfart saygıyla reddetti ve sadece kendi kendine dayatılan arayışına devam etmesine izin verilmesini diledi. Onun acımasız kararlılığından etkilenen İmparator, avcıya Memnuniyetle Başka bir Hediye verdi.

İmparatorluk Tonozunun derinliklerinden Karl Franz, Markus'a uzun zaman önce yapılmış güçlü bir eser sundu: kehribar Yay, ince bir Drakwald Meşesinin ahşabından yaratılmış ve oyulmuş büyülü bir yay ve kehribar Sihirbazından büyüler ile aşılanmış. Bu muhteşem yay, bir canavarın kalbine doğru ateşlediğinde  diğer oklara rehberlik etmesi ile ünlüydü. Markus gibi bir avcıya karşı böyle bir hediye inancın ötesindeydi ve yay ile birlikte Markus'a, İmparatorun İzcilerin Kaptanı olan Huntsmarshal unvanını verdi ve İmparator tarafından bir Bölük Yetiştirmesini   görevlendirildi ve Markus avlanma ve öldürme arayışına devam etti. Ve böylece Markus wulfhart efsanesi doğdu.


Kaynak: Warhammer Armies: The Empire (8th Edition)

Umarım Beğenirsiniz Warhammer Evrenini Bildiğim Kadarı ile öğretmeye siz değerli okurlarla paylaşmaya çalışıcağım.
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
[+] 3 üye gLo1NN nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Eline sağlık çok güzel olmuş. Warhammer evreniyle ilgili yazıların forumda daha çok paylaşılması dileğiyle.
Noro lim, noro lim , Asfaloth!
[+] 2 üye glorfindel nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#3
"Vay haline, Ey dünya! Ölümlüler Çağı sona eriyor. Zaman unutulmaya başladı ve yıldızlar gökyüzünden atılmaya. Gecenin korkunç hali dünyayı ele geçirmek için, karanlık Başlıyor. Aptallar! Artık saklanacak başka bir yer olmadığı için inanç ya da çılgınlığa sığının. Kaos saltanatı başladı!..."
- Egrimm van Horstmann, Tzeentch Şampiyonu.

Kaos Savaşçı Amblemi:320?cb=20151004234228

Sekiz köşeli kaos yıldızı, Bölünmemiş kaosun birleştirici bir sembolüdür.

Kaos Savaşçıları,ayrıca Kaos Ordularını olarak bilinen,Kaos Takipçileri,Kaos Bölünmemiş, Kuzey Barbarları ya da sadece Kuzeyliler,vahşi, en üst kuzeyin sert ve acımasız topraklarda, Eski Dünya topraklarında korkunç Kuzey Atık olarak bilinen,İnsan Barbar savaşçıları kabilelerin bir yarış için verilen isimlerdir.onları karşı karşıya kalan herkese, Kuzey barbarları tüm dünyanın düşmanları olarak herkes tarafından kabul edilir, eski ve kötü Tanrıların umursamaz ve sadist bir panteonuna olan tereddütsüz ibadet, onlara tüm ölümlülerin kaçınılmaz çöküşünü cehennemi köleleştirmelerine dönüştürmek için tek bir itici sebep verdi.

Eski dünyanın yüzleşmesi gereken birçok tehditten hiçbiri, kaos takipçileri gibi insanların kalbine böyle bir korku ve sefalet vurmaz. Karanlığa Ruhlarının hepsini, kendilerini tamamen yıkıcı güçlere, bazıları isteyerek, başkalarına verdiler çünkü başka çareleri olmadığını hissettiler.kaosun kendisi, dünyada yaşayan herkesin zihnini yiyen karanlık, kötü huylu bir kanser gibi, dünya üzerinde yozlaştırıcı bir etkidir. Ne kadar asil ya da güçlü olursa olsun, hiçbir ırk, barbarca istilalarda güvende olmazlar, ne de karanlık Tanrıların baştan çıkarıcı fısıltılarında güvende olmazlar. Bununla birlikte, kaosun yüzyıllar boyunca bozduğu tüm ölümlü ırklardan, belki de takipçilerinin en büyük ve en çok sayıdaolanı İnsanoğludur.

İnsanlık ırkı dünya üzerinde bir paradokstur, çünkü kaos'a olan karanlığa karşı dünyanın en büyük savunucuları olarak kabul edilmelerine rağmen, yine de kaosun en büyük ve en çok hizmetkarlarından biridir. Kaosun yolsuzluğu, insanların kanının derinliklerine uzanır ve insanlık tarihi üzerindeki etkisi, tüm ulusların kuruluşunu tam anlamıyla şekillendirmiştir. Kuzey atıklarından, Karanlık Tanrıların Orduları Güney topraklarına defalarca saldıracaktı, sebepsiz yere katledecek, çivilenmiş olmayan şeyleri yağmalayacak ve sadece eski dünya uluslarına ahlaksız yıkımı taddıracaktı. Bu çapulcuların kaç tanesi öldürülürse öldürülsün, kaç istila geri itilir ve düşman Orduları yok edilir, kaos Orduları asla gerçekten yenilemez ve birkaç yıl göreceli barıştan sonra, bir kez daha güneye inip kısır döngüye bir kez daha başlayacaklardır. Bu dünyada hala kaos olduğu sürece, onlara tamamen hizmet etmeye istekli olan kötü ve açgözlü erkekler de olacak.


Tarihçe
"Onları bu kadar tehlikeli yapan şey, inandıklarını söyledikleri şeylere gerçekten inanmaları; tek amacı ona karşı çıkanları yok etmek olan eski bir gücün seçilmiş savaşçıları oldukları. Böyle adamlar ile anlaşılabilir mi? Olamaz. onların her inançı dünyamızın imha etmeye onların kutsal görev olduğu fikrini zihinlerine kazıdığı için."
- Buz Kraliçesi Tzarina Katarina.[8a]
Kaos savaşçılarının kökenleri hem kaosun hem de insanlığın kökenine bağlanabilir. İnsanlığın eski dünyanın bereketli topraklarına gelmesinden çok önce, Dünya aslında sadece Eskiler olarak bilinen güçlü varlıklar tarafından korunan yemyeşil bir cennetti. Bu akıllı ve hayırsever varlıklar Başlangıçta bu dünyaların yarattıkları için bir amaca sahipti ve onu güneşe daha yakın çekmeye ve yeryüzünü ilk yaşam biçimleriyle tohumlamaya başladı. Ancak, o zamandan beri dünyayı kaçınılmaz lanetlemesine lanetleyen bilinmeyen bir noktada felaket bir olay meydana geldi.
Kaosun kökenleri
Dünya Büyük bir felaket yaşadı. Görkemli, harika ve güçlü bir şey öldü ve o zaman, büyük kutup Warp kapıları, bir zamanlar bir teknoloji harikası, çöktü ve onunla birlikte, kaosun ham maddeleri, Kuzey ve Güney atıklarının sert cansız topraklarının üzerine bir nehir gibi aktı. Gerçekliğin içindeki yaradan kaynak, cinler ve onların sihiri döngü güçleriydi. Kapının yıkımının etkileri her türlü iğrençliği yarattı ve bu iğrençliklerden kaosun ilk saldırısı geldi. O eski zamanlardan beri, kaos, kuzeye çok yakın yaşayacak olan ve insanlık üzerindeki etkisi, zamanın sonuna kadar tarihlerini sonsuza dek mahvedecek olan herkesi bozdu.

Cücelerin en eski kayıtları, insanların birkaç yüzyıllık bir süre boyunca dünyanın kenar Dağları üzerindeki sürekli hareketini kaydetmesine rağmen, insanlığın eski dünyaya ilk ne zaman girdiğini ya da nereden geldiklerini kimse bilmiyor, bazen daha güçlü erkek kabilelerinden kaçıyor, diğer zamanlar yeşilderili ordularından kaçıyor. Diğer Kaynaklar, insanlığın Güney kıtalardan kuzeye yayıldığını ve Tilean Denizi ve kara Körfez kıyıları boyunca ilk gerçek toplulukları oluşturduğunu söylüyor. Bu kabilelerden bazıları bugüne kadar göç ettiler, bugün Darklands ve Doğu Bozkırlarının yuvarlanan ovaları, Kuzey atıklarıyla yakından sınırlanan soğuk bir toprak olan toprakları kolonize ettiler.

Ve kaos bu insanların kalplerine ve zihnine doğru yol alsa da ve kuzeydeki dönen bölgelerden saldırılar başlatsa da, insanlık üzerindeki tutumu sınırlıydı. Binlerce yıl boyunca, kaos cinleri üretecek ve onları serbest bırakacaktı, ama bu yaratıklar bu dünyadan değildi ve çok güneye giremezlerdi. Warpstone'un yolsuzluğu ve sihir rüzgarları, loş yerlerde yaşamak için canavar sürüleri yarattı, ama yine de kaos hala umut ve barışla dolu bir dünyada gelişemedi, çünkü ölümlüler onlardan korkmadan, iradelerini sürdüremezlerdi. Ancak o zaman, kaosun ilk gerçek takipçilerinden biri bu dünyaya doğdu.

Bilinmeyen bir ülkeden vahşi bir ilkel olan Be'lakor, ruhunu yıkıcı güçlere veren ilk ölümlü olarak hatırlanır. Güçlü bir savaşçı ve karanlığın güçlü Şampiyonu olan Dark Gods, onu en çok tercih etti ve onu kaosun çıldırtıcı Alemiyle yüz yüze gelene kadar bu kasvetli topraklara daha derin ve daha derin nüfuz ettiği kaos Atıklarına götürdü. Karanlık tanrılar, ölümlü kabuğunu yok ederek ve onu görüntülerinde yeniden yaratarak cesaretini ödüllendirdi:bir Daemon Prensi.

Bu yeni formda, korkunç bir güçtü. Lejyonlarının başında durdu, yoluna geçen herkesi yok etti, lejyonlarına katılmak için her yerinden ölümlüleri çekti. Zamanla, bir tanrı olarak ibadet edildi. Fakat, onun gücü ve etkisi büyüdükçe, gururuna kapıldı. Onun kibir ve onun düşüşünü heceleyen büyük tanrılara eşit olduğuna inanıyordu. Dört güç onu alçalttı ve yolların değiştiricisi Tzeentch onu lanetledi ve onu bir yarı tanrıdan, kaosu örnekleyecek şaşkın ve çılgın bir ruha dönüştürdü. O, Fatihleri taçlandıran haberci oldu. O kaos nedenini hiç anlayamadı çünkü güçlü olsa da beyinsiz biriydi. Her zaman kaos yok olanakadar tanrıların hizmetlisi oldu.

O zamandan beri, kaosun gölgesi dünyanın Kuzey topraklarına yayıldı. Sınırlarına yapışan insan kabileleri yakında etkisi ile bozuldu. Bu kabilelerden bazıları karanlığa karşı savaşmaya çalıştı, çünkü hiçbir aklı başında insan ruhlarını lanetlemeye bu kadar istekli bir şekilde bırakmazdı. Bununla birlikte, Karanlık Tanrıların ballı fısıltıları onları hizmetlerine salladı ve hala iradelerine boyun eğmeyenleri yok etti. Zamanla, Hung, Kurgan ve  Kuzey halkı sonsuza dek lanetlendi

Kuzeyliler
Meşale ile yanıyor onlar gelene kadar benim "pijamalı şimdi çocuğum. Uyu yoksa kötü ibilisler bizi bulur ve götürürler karanlığa. 350?cb=20130702212057
- Kuzey Kislev çocuk ninnisi.
Kitap:985115
Kuzey atıklarının barbarca savaşçıları.

Sadece "Kuzey'in adamları" anlamına gelen Kuzeyliler, kaos atıklarının, Norsca ve Doğu Bozkırlarının barbarca kabilelerini tanımlamak için verilen terimdir.onlar insan, güç ve canlılık açısından daha uygar Güney insanları aşarak rağmen. Kaos gölgesinde yaşayan,  kuzeyli insanlar,Kurgan ve Hung kaos Tanrıların ibadetile doğarlar, ve bazı şekil veya formda birkaç kaçış mutasyon. Güney ırklar arasında, Kuzey erkekler genellikle "Marauders"olarak adlandırılır,böyle onların longships almak ve imparatorluğun kıyılarına seyahat ve ötesinde ne için.

Çok uzak geçmişte, Kuzeylilerin atalarının çoğu olmasa bile, insanlığın daha önceki göçü sırasında kuzeye doğru cesaret eden insanlardan türemiştir. Daha" uygar " kabileler Tilea, Estalia ve sınır prensleri topraklarını kolonize ederken, bu kabilelerden bazıları, Doğu Bozkırlarının yuvarlanan ovalarını kaos atıklarının donmuş wasteland'larından ayıran donmuş tundralara ulaşana kadar kuzeye doğru devam etti. Kuzey Warp kapılarına bu kadar yakın olmak, Karanlık Tanrıların zamanla yavaş yavaş yozlaşmaya ve Kuzey insan kabilelerinin zihnini köleleştirmeye başlaması kaçınılmazdı.Karanlık tanrılara eğilmeyenler, o zamandan beri, bir zamanlar Doğu bozkırlarında yaşayan kabileler olan Gospodar ve Ungol halkı gibi güneye kaçmıştı. Sonunda kalanlar, medeniyetin faydalarından vazgeçerek ve kendilerini nihai savaşçılara dönüştürerek, daha da savaşçı hale geldiler.Böylece Kaos savaşçıları doğdu.

Chaos Dini :Resimdeki Kaos tanrılarını simgeliyen 4 tılsım 300?cb=20130811123939

''Bize dilediğini söyle, bize kafirler deyin, çünkü zayıf sahtekar-tanrınızı inkar ediyoruz. Bize vahşiler deyin, çünkü size saldırıyoruz, ama şunu bilin ki, yıkıcı güçlere en yakın olan biziz. Biz, tanrıların en çok sevdikleri, topraklarınızı yakacağız, acı çekeceksiniz ve sizi yok edeceğiz. Umutsuzluk! Sizin için kalan her şey için Kuzey çeliğinin tadı ve dünyanızın sonu. Tanrıların isteği budur."
- Hallbjörn, Kuzeyli Çapulcu

Kaos Panteonunun dört Tanrısını tasvir eden rahatsız edici bir papaz.

Belki de Kuzeyli kabileler arasındaki en güçlü birleştirici güç, dört kaos tanrısının adanmışlığı ve ibadetidir. Kuzey atıklarının sert topraklarındaki her yaşayan sakini, bu kötü niyetli varlıkların güçlerini tam olarak iyi bilir, çünkü nüfuzları toprakların ve halkının her yerinde görülebilir. Yolsuzluk, mutasyon ve savaş, Karanlık Tanrıların dünyayı etkilediği birkaç işarettir. Bu nedenle, Northmen din kaos Tanrıların ibadet etrafında öncelikle dayanır, çeşitli yerel yönleri ve benzer ve onlar imparatorluğun alimler ve rahipler tarafından bilinen olanlara farklı hem isimler tarafından saygı hangi.

Genel olarak, İskandinav, Kurgan ve Hung, kaos atıklarının etrafında yaşayan diğer insan kabileleri arasında, tüm kaos Tanrılarını tek bir panteonda, sert kuzeyde daha iyi hayatta kalmak için dört Tanrının tüm armağanlarını ve güçlerini çekmek için tamamen pratik bir düşünce olarak saygı duyarlar. Buna rağmen, aslında onların patronu olmak için tek bir kaos Tanrısı alan birçok kabile var, o zaman bu kabilenin hem babası hem de koruyucusu olarak görülüyor. Genellikle, Tanrı aynı zamanda Kabileyi yöneten Reis, Zar veya Kralın hamisi. Kuzeyli kabilelerin büyük çoğunluğunda, Khorne bu pozisyonu alır, o kadar pantheon arasında en popüler olduğu için o savaştan zarar görmüş Kuzey savaşçı kabileleri arasında yaygın olan çekirdek yönünü temsil eder.

Kaos tanrılarının kendilerine ek olarak, Kuzeyliler dini de çeşitli cinleri, düşmüş kaos Şampiyonlarını, saygı duyulan ataları ve diğer çeşitli daha az ruhları geleneklerine dahil eder. Bununla birlikte, bu ek tanrıların varlığına rağmen, her zaman mevcut olan ve en yüksek derecede saygı gören kaos tanrıları. Çeşitli Kuzeyliler insanlar ezelden beri karanlık tanrılara tapıyorlardı, kabileler sadece onlar olmadan nasıl yaşayacakları konusunda hiçbir konsepte sahip değiller. Uzak karanlığa akılsız köle olmaktan, Kuzey erkekler sadece kaos tanrılar gibi güçlü varlıklar sadece insan yargı veya anlayış ötesinde bir seviyede faaliyet korumak, ve böylece ödüllendirmek veya yakışır olarak ilahi eğim yok etme hakkına sahiptir.

Kuzeyliler, aldıkları yolun saf ve doğru olan tek kişi olduğuna inanırlar ve böylece Güney topraklarının tanrılarına bakarlar; onları hor gören ve sadece alay konusu olan bozuk, zayıf ve sahte putlar olarak görürler. Kuzeyliler inancında, morr Krallığı gibi öbür dünyaya eşdeğer bir şey yoktur, çünkü ölümden sonra karanlık Tanrıların Alemlerini kurtaran hiçbir şey yoktur ve insanlar sadece tanrılarının sağında oturmak için bu alanlara gireceklerdir.hayatta güçlü ve gerçek savaşçılar olsaydı. Korkaklar için, onlar tanrılar tarafından lanetli ve sonsuza kadar reviled edilir. Böylece, her Norscan, onları karanlık panteonlarına mükemmel savaşçılara dönüştüren bu inanç tarafından yönlendirilen çılgın bir şevkle savaşır.


Kaynak  :Warhammer Armies Chaos 8.edition
          :Tome of Corruption (2th edition Fantasy Roleplay)
          :Liber Chaotica (Volume I)

Anlatılacak daha çok şey var,umarım okurken zevk alır ve eğlenirsiniz. 
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
[+] 2 üye gLo1NN nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
Evet Arkadaşlar Karakterlerin Hikayeleri Bölümümüz Kaldığı yerden devam ediyor.

250?cb=20150602043106
Büyü Kolejlerinin yüce Patriği

"Sorulduğunda:" yanan taşın adı nedir?"Sen cevap vereceksiniz:" kükürt cıva ile karıştırılacak."
Sorulduğunda " evrensel çözücünün adı nedir?"Cevap vereceksin:" Alkahest."
Sorulduğunda: "tüm hastalıklar için çarenin adı nedir?"Sen cevap vereceksin:" Derde Deva Evrensel."
Sorulduğunda: "sanatın acma adı nedir?"Cevap vereceksin:" hayatın İksiri."
Sorulduğunda: "metallerin en soylusunun adı nedir?"Cevap vereceksin:" Altın.""


- Balthasar Gelt, 'Simyacının Eğitimi'.

Balthasar Gelt, Sihir Kolejlerinin mevcut Yüce Patriği ve İmparatorluğun bu çağın en büyük Sihirbazlarından biridir. Yüce Patriğin konumu, insan İmparatorluğu içindeki bir büyücünün ulaşabileceği en yüksek konumdur. Patrik, İmparator Karl Franz'a gizemle ilgili tüm kararlarda tavsiyede bulunmaktan sorumludur. Her iki yılda bir sekiz Sihir Kolejinin her biri, eşit bir alanda  düelloda rekabet etmek için büyücülerinden birini seçer. Bu gizemli ikilinin galibi, Yüce Patriğin ofisini ve Volans'ın eski kadrosunu kullanma hakkını alır.

Balthasar Gelt bu yüce pozisyonun en son galibi. Bu, eski Yüce Patriği, parlak düzenin Thyrus Gormann'ı tek bir savaşta yenmeyi başardığı sihir sanatındaki becerisidir ve ateşin uzun süredir devam eden öneminin Metal ile birleştirmesidir. O günden beri, altın bir halo ile çevrili bir Pegasus'a binen yeni yüce Patrik, İmparatorun askerlerinin savaştığı birçok savaş alanında ortaya çıktı. Şimdi büyü rüzgarları altın kolej için güçlü bir şekilde patlar, çünkü servetleri bir kez daha yükselişte.


Tarihçe
Balthazar Gelt, Marienburg limanından altdorf'a geldi ve kurşun külçelerden dönüştürdüğü altın ile bir ticaret gemisinde yer satın aldı. Etkiler tükenmeden önce sihir Kolejleri için limandan ayrıldı ve şimdi söylentiler, dolandırılan deniz kaptanının Balthasar'ın kafasına zengin bir ödül koyduğunu, ancak birkaçının onu toplamaya cesaret edebileceğini söyledi.

Ortak eserlerin değerli metale dönüştürülmesi her zaman Balthasar'ı büyüledi. Onun takıntısı ile tahrik oldu, o metal büyülü irfan ile, uzak topraklarda öğrenilen simya bilgisini birleştirerek uzun yıllar geçirdi. Balthasar'ın şiddetli zekası, bu sihir dalını, diğer öğrencilerinden veya öğretmenlerinden daha iyi anlamasını sağladı ve Altın Düzen saflarında hızla yükseldi. Sadece on yıl içinde, Balthasar Gelt Altın Koleji Patriği olmuştu, genç büyücü o kadar güçlüydü ki anca bir elf büyücüsü böyle olabilirdi.

Balthasar'ın yeni siyah toz formülasyonları üzerine yaptığı araştırma, onu genellikle büyüyü batıl inançlı saçmalık olarak reddeden bir organizasyon olan Imperial Engineer Okulu ile popüler hale getirdi. Bununla birlikte, çalışmaları sırasında, bir ucube patlaması Balthasar'ın bilgi arayışını neredeyse sonsuza dek sona erdirdi. Her nasılsa, hayatta kaldı ve o günden itibaren sadece parıldayan, metalik elbiseler içinde ve altın bir yüz maskesi takmış olarak görüldü. Bazıları, maskesinin altında cildinin saf altına dönüştüğünü, diğerlerinin ise korkunç bir şekilde şekillendiğini fısıldadığını söylüyor, ancak maddenin gerçeği sadece Balthasar tarafından biliniyor. Kesin olan bir şey var; kaza sadece başarılı olma isteğini ilerletti ve kararlılığı güçlerini yeni zirvelere çıkardı.


Kaynak:
  • 1: Warhammer Armybook: The Empire (8th Edition)
  • 2: Warhammer Armies: The Empire (6th Edition)
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
[+] 2 üye gLo1NN nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#5
"Yemin ederim Grombrindal'ın ki  kadar beyaz ve altın bir sakal görmedim"
-- Kıdemli kavgacı 
Beyaz cüce, Khazalid'de Grombrindal olarak bilinen ve kabaca "beyaz sakallı ata"anlamına gelen efsanevi Cücedir. Yüzyıllar boyunca birkaç isim aldı, ancak en çok bilinen isim budur.

266?cb=20161231045405

Beyaz Cüce Destan
"Güneş ışığının son Kızıl ışınları, o günün katliamından sonra gün batımında savaş alanına dağıldı. Son bir kaç  avuç cüce savaşçı Goblinlerin saldırısına karşı direndi, ancak gecenin gelişi Goblinler güçlendirilecek ve tekrar saldırıya uğrayacaklardı.Bu sefer hayatta kalanları bırakmazlardı. Ve birer birer, yorgun Cüceler cenaze şarkılarını söylemeye başladılar. Ve birer birer, bir pelerin içine sarılmış tek bir figür sessizlik, sağlam ve zorlu ölüm gelene  kalana kadar şarkı söylediler. "
- Anonim Cüce

Kimse beyaz Cüceyi nerede bulacağını bilmiyor. Halkının ne zaman ve nerede ciddi zorluklar içinde olduğu zaman ortaya çıkıyor. Cüceler için her şey ters gittiğinde, o gelir. Cücelerin geniş tarihi boyunca birçok kez görüldü ve çok sayıda destandaki savaşın en korkunç anılarında gizemli ve beklenmedik görünümünün kanıtı var. O ortaya çıktığı zaman durum Cüceler lehine değişti. Lanetlenmiş Umthi ve yoldaşları durumunda Goblinler tarafından kuşatıldılar. Tüm savaş kaybedilmiş gibi görünüyordu  goblin horde panik içinde geri çekildi ve tam hayranlıkla "beyaz cüce" fısıldayan umthi savaşçılarını duyabiliyordu.

Düşmanın ortasındaydı ve ikonik beyaz sakalının güçlü baltasını salladığını ve düşmanın sayısız saflarında yolunu kesdiğini görmek mümkündü. Bu motive edici vizyondan önce; Umthi halkı, birden fazla yaradan kanamaya ve tamamen tükenmiş olmasına rağmen, greenskins'in zayıflığından güç aldı ve Goblinler arasında tek başına duran beyaz Cüceye ulaşmak için umutsuz bir çaba içinde son bir kez öne çıktı. Zafer kazandıklarında ve umthi parçalanmış alanın etrafına baktığında, beyaz cüce ortadan kaybolmuştu ve ölü Goblin yığınları dışında hiçbir iz yoktu. Aynı yerde, cücelerin krallıklarında çok daha fazla olmasına rağmen, Grombrindal'ın onuruna bir sunak yapıldı

Bazı beyaz cüce snorri Whitebeard, ulthuan yüksek Elfler Phoenix Kralı nedeniyle ve hak saygı almak için Cüceler tek yüksek kral oldu Karaz-a-Karak, cüce Kralı başkası olduğunu söylüyorlar. Ama bu uzun, uzun zaman önceydi, Sakal savaşından önce; ve eğer doğruysa, beyaz cüce şüphesiz bir şekilde gizemli bir şekilde ölüm sınırlarını zorlamayı başaran gerçek bir cüce atası olarak düşünülebilir. Bu söylentiler, şüphesiz, yüksek Kralın ölüm döşeğinde, ihtiyaçlarının en yüksek olduğu zaman halkına geri dönmek için yemin etmesiyle desteklenmiştir.

Grombrindal Destanı o eski cüce yolları aşağıdaki Dünyalar kenar dağları dolaşır söylenir. O büyük bir manto ile kaplı eski bir efsane olarak gizlenir. Her zaman yolda olan herhangi bir yolcudan iyi bir cüce bira içmeyi kabul eder ve ona bir efsane yazar

O ilk Tor Alessi Savaşında yer aldığından beri, o birçok kez görünür olmuştur. Genellikle kendisi ile yalnız, büyük bir savaş arifesinde bir cüce kampında garip ve yalnız cüce olarak görünür. Bazen silueti, zafer ve umut taşıyan iyi bir alamet olarak kabul edilen kuşatılmış bir kalenin savaş alanında yürürken görülmüştür. Ertesi gün, beyaz cüce, eski cüce gravürlerinden canlanan bir figür gibi, gerçek bir cüce atası gibi, efsanevi bir antik Kral gibi, savaşın tüm Kraliyetin kötü durumunda  ortaya çıkmasını sağlayacaktır. O cüceler için efsane tanrı kutsal bir figür dür.


Büyü güçleri

Zhufbar'ın yüzük Kalesi: beyaz Cücenin, çatlamış kaşındaki savaşta taşıdığı çarpıcı kaskı almayı başaran Cüceler, onu göz kamaştırıcı bir vizyon olarak tanımladılar. Runesmiths Zhufbar kayıp Rune dümen olarak bu muhteşem kaskı yaptı, karak-sekiz tepe geçici Greenskins tarafından istila edildiğinde yıllar önce kayboldu.

Glimril tabakalı zırh: beyaz cüce pervasız Grımgordan halkını kurtarmak için on bin savaşçı öldürdü Thraag, Savaşından sonra, zırh  olarak  bir kayadan o kayayı rünler le büyüleyen cüceler o zırhı yaptı,zırh o'kadar güzel'diki bakan büyüleniyor en son archeon kaos savaşında paramparça olduğu söylenir kimi ise hala ak cücenin giydiğini

Grimnir'in Rune baltası: ak  cüce, grimnir'in birkaç destan ve efsanede görünen Runik Baltasının tanımıyla eşleşen bir balta taşır. Belki de grimnir efsanevi silahını beyaz Cüceye verdi.kim bilir bu balta archeonun kafasını kesen ve ejderha kralını yaralayan balta buradaki ejderha kralı anka kralı oluyor sakal savaşındaki elf cüce savaşlarında

Valaya Rune pelerini: beyaz cüce  tarafından giyilen büyük pelerin üzerinde işlemeli Rünler bulunan , şüphesiz, O Valayanın kendisi tarafından dokunmuş olduğunu düşünür. En azından bir destan, cüce tanrıçası ve cüce halkının koruyucusu olan Valaya'nın, muhteşem beyaz sakalından dolayı beyaz Cüceye aşık olduğunu ve ona saygısının bir simgesi olarak pelerini verdiğini anlatıyor. pelerin o kadar sağlam ki kaos kan tanrısının mızrağı bile bir çizik atamamış en iyi elf oku delememiştir. 

Kaynak:

 White Dwarf 300 

White Dwarf 100

Warhammer Dwarf History book sayfa 9855 

Umarım Beğenirsiniz iyi okumalar. :) :)
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
[+] 2 üye gLo1NN nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#6
Gerekli ilgi ve alakayı görmediği için warhammer evreni karakter bilgi paylaşımışı maalesef bitmiştir ilgilenen herkese teşekkür ederim.
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
Ara
Cevapla
#7
Güzel bilgiler vardı. Bitmesi kötü olmuş.
Ara
Cevapla
#8
Karakter Bilgi Paylaşımını siz değerli Warhammer Fantasy severlere tekrardan paylaşmak istedim 

Bu Sefer Clan Eshin Lordu Deadmaster Snikch ile Başlıyorum.

280?cb=20130730011139

Deathmaster Snikch baş suikastçı ve Lord Sneek, çürüme Efendisi ve Klan Eshin Gecelordu baş ajanıdır. Onun alçaklığı sadece herhangi bir zamanda onun nerede çevreleyen gizem tarafından aşılır. Lord Sneek, bu durumun böyle olmasını sağlar - hiç kimse baş suikastçısının yerini bilmediği sürece kimse güvende hissedemez. Deathmaster Snikch, eski dünyanın her yerinde bir anda ya da başka bir yerde ortaya çıktı, nadiren görüldü ama her zaman kurbanlarının başı kesilmiş kafalarının yanında kanla takip edilen kendine özgü sembolünü bırakır.

Hiç kimse gerçekten deathmaster Nerede olduğunu bilemez dünyada ne kadar olay varsa onun eseridir şehir de deprem mi oldu gemi mi battı güneş bugün yok mu?

Ay bugün kızıl mı? hep deathmaster dan bilinir. insanlar cüceler ve elfler çocuklarına korku hikayesi olarak onu anlatır bir şehirde yer altı sistemi varsa o şehir güvende değildir. bir şehirin yada bölgenin yanında dağ varsa o şehir veya bölge güvende değildir bugüne kadar onu kim takip edip avlamaya çalıştıysa bir daha o kişiden haber alınanamamıştır. her yerde onun simgesini ve adını görebilirsiniz.

Tarihçe

"Öldürmek, öldürmek. Evet Evet , Sivri kulakları ve cüceler için zehir."
- Deathmaster Snikch, Eshin Klanının baş Suikastçısı.
Snikch Klan Eshin bir Deathmaster olduğundan  beri, onun işleri diğer savaş ağası klanları arasında bir efsane haline gelmiştir. Konsey emirleri üzerine hareket ederken, Snikch ayırt edici sembollerini bırakır, böylece herkes bu korkunç eylemi kimin yaptığını bilir. Murkpit Warlord Sskut onun yaptığı  onun Stormverminler ile guru duyar  Klan Festerlingus kendi mutasyona uğramış dev Sıçan ve timsah karışımını satmaya başladığında, mutatorun cesetleri üzerinde karalanmış olan Snikch'in işaretleri vardır. Nightlord tohum terörü istediği zaman snikch'e başvurur ve onun yaptığı ritüeller yürürlüğe girer, Klan eshin veya Konsey bile ondan korkar
Tabii ki böyle kanlı ritüeller sadece Nightlord, genellikle diğer meydan okuyan Skaven'e bir örnek yapılması gerektiğini hissettiğinde yürürlüğe girer. İnsanların, Elflerin ve cücelerin topraklarında, Deathmaster'ın varlığını ilahi kılmak daha zordur, belki de sadece etki ve ima yoluyla tasarruf eder Örneğin, Frederick Hasselhoffen ve Altdorf'taki tüm evinin tuhaf ölümleri bu güne kadar hiç açıklanmadı. Ve Göksel büyücü Heinrich frisen kaderi, hala içeriden kilitli kapı ile onun Gözlemevi kulesinde flayed bulundu, şehir hep onun izlerini taşır yetkililer mystified bunun kimin yaptığını bulamadı snikch kendini belli etmeyi sevsede gizlenmeyi daha çok seviyordu 16.imparator kralının baş yağverini Snikch öldürdü Altdorf tam 89 ay veba ile pençeleşirken bunu da Snikch yapmıştı ama neredeyse hiç delil yoktu

Neredeyse kesinlikle Heinrich Frisen'in kaderi Snikch'in eseriydi. Karak Eight Peaks Kralı Belegar'ın kardeşi olan cüce Lord Dromgar, ağır müstahkem bir kalede öldürüldü. Dromgar'ın kafası hala kayıp, nihai katile güçlü bir şekilde işaret ediyor. Bir cinayet ustası olsa da, snikch'in ratmen'in en dolambaçlı sabotaj eylemlerinin çoğunun arkasında olması muhtemeldir. Lothern'in büyük ateşi, Reiksport'taki İmparatorluk Donanması'nın bombalanması ve cüce mühendis Thornik Thorson'un acı Zirve Savaşı'nın arifesinde demir dişli ejderhasının imhası, ancak hiç kimse bunun gizemli Deathmaster'ın eseri olup olmadığını gerçekten bilmiyor.


Kaynak:Warhammer vermintide Kitap 3
Kaynak:Warhammer Skaven book 7. Edition
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.