İleti Sayısı: 803
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
Bende Falout 76'e kaliteli bir yapım demiyorum zaten. Fallout76 Bilizzardın yeni diablosu gibi bişeydi E3'ten belliydi zaten. MMO/coop olayına hiç girmeyeceğim. Hele client sided verification olmayan bir oyunda göreceğimiz hilelere/hurdalara hiç mi hiç değinmiyorum. Serinin hayranıyım ama büyük şirketlerin bu gibi çıkışlarına bende kızıyorum. Fallout serisi Bathesdanın original serisi değil zamanında satın almışlar. Starfield'dın yapım sebeplerinden biri de budur. Rockstar'ın yürüdüğü güzel bir çizgi var bence daha kaliteli bir stüdyo. Zaten benim anlatmaya çalıştığım bu yorumlamalar değil. İlk mesajımda da belirttiğim gibi mod yada DLC olsun, MMO ile normal oyun karşılaştırması teknik açıdan mantıksız animasyon yada öbür türlü.
•
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
Rockstar Games firmanın bütün kaynaklarını 5-6 senede bir olağanüstü planlama ile çıkardığı oyunlara akıtan bir firma, doğal olarak gerek animasyon, gerek senaryo, gerek oynanış açısından Bethesda gibi aynı anda farklı oyunlara destek veren ve yanılmıyorsam 2 senede bir oyun çıkaran firmaya göre neredeyse her alanda daha kaliteli işlere imza atması çok doğal, ancak burada mesele oyun motoru değil, firma bünyesinde oyun üzerine çalışan 3d modelleme ve animasyon biriminin ne yaptığı.
Animasyonların oyun motoruyla uzaktan yakından alakası yok, zira animasyonlar 3. parti yazılımlarla geliştirilip, oyun motoruna aktarılır ve gerek Skyrim olsun, gerek Fallout olsun animasyonlar açısından gayet "yeterli" oyunlar. Burada mesele biraz "bu oyunun şöyle eksikleri var, çünkü diğer oyun şöyle kaliteli" ye dönmüş ki bu tarz bir yaklaşımla oyun oynamayı hobi olarak edinen arkadaşlar pek çok güzel oyunu maalesef ön yargılar nedeniyle kaçırır.
Fallout 76'nın neden kötü bir oyun olduğuna gelirsek, animasyonları, grafikleri, shooting mekanikleri gayet yeterli olsa da oyunun asıl sıkıntısı amaçsız bir grinding mmosundan farksız olması, zorluk eşiğinin çok düşük olması, senaryonun varla yok arası olması, ilgi çekici karakterlerin olmaması ve bunların üstüne eklenebilecek pek çok dizayn sıkıntısıdır. Anlatmaya çalıştığım Fallout 76 zaten oyun dizaynı olarak rezalet bir durumdayken oyunun tek artı noktası olan teknik konuları ve oyun motorunu (buglar hariç) eleştirmek çok yersiz bir çaba, bir oyunun ne kadar kaliteli olduğunu belirleyen etmenler arasında grafikler yahut animasyonlar yer edinmez, bunu pek çok kez AAA oyunlarda görmedik mi?
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Adamın kafasına kova geçirince her yeri soyabiliyoduk. Ne yıkık oyundu be.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 803
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
Yalnız skyrim 7-8 yıllık oyun. Çocuk olsa okula başlamıştı.
Aşağıdaki 1 üye fff7 nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye fff7 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• cemal
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Aynen fast travel yapınca tepemize ejderha kemikleri düşüp durması dışında bence de baya eğlenceliydi.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 26,429
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Naylon çanta, support maillerinin alakasız oyuncuların mailine gitmesi vb skandallarından sonra oyuncuların haritada henüz çıkmamış içeriklere ulaşması ve bu oyuncuların banlanması gibi durumlar yaşanıyor Fallout 76'da.
•
İleti Sayısı: 896
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
13
İnanılmaz. Bazı skandallardan haberim vardı ama böyle hepsi toplu gösterilince daha etkileyici olmuş. Şirket tam şark kurnazı kafasıyla yönetiliyor.
•