[MOD] Medieval Kingdoms Total War 1212
#41
(12-12-2019, 19:14)Gurt :
Görsel


1500 askerimle üstelik çoğu da atlı okçu olan orduma neredeyse 4000 kişilik bir trabzon ordusu saldırdı. Atlı okçuların op olacağını düşünüp hiç düşünmeden savaşa girdim ancak hiç de kolay olmadı. Elimden geleni yaptım ancak kolay kolay pes etmeyen piyadeler benim sonum oldu. Bu arada şu ana kadar gördüğüme göre atlı okçu yerine mızrakçılar daha iyi. Okçu alacaksanız yaya almanız faydanıza.

Yaya birim de alınabilir tercih meselesi ama kaliteli atlı okçular da var sıkıntıyı orda yaşamış olabilirsin.
Ara
Cevapla
#42
Oyunun verdiği ordu başlangıç birimleri olduğundan pek kaliteli değiller.
Ara
Cevapla
#43
türkçe yama ne zaman gelir
Ara
Cevapla
#44
Öyle bir çalışma yapıldığını veya yapılacağı hakkında şuan için bir bilgi yok.
Ara
Cevapla
#45
Modda birkaç saatlik oyun deneyimim oldu. Öncelikle her şehrin eyalet olması oyunda daha fazla şehirleri düşünmemize sebep olmuş. Her şehrin surlara sahip olması da zorlaştırıcı etkenlerden biri. Her devleti veya ulusu baktığım kadarıyla ve bana göre iyice araştırmışlar. Bu araştırmalara karşılık olarak da birimleri ona göre dağıtmışlar. Peki bu dağıtımdan kastım ney? Kıpçak-Kuman Federasyonu'nu ve Avusturya Düklüğü'nü ele alalım. Kıpçaklarda neredeyse yok denecek kadar piyade bulunurken, atlı birimlerdeki çok fazla çeşitlilik sizin savaş stratejinizi belirliyor. Avusturyada ise çok az sayıdaki atlı birimler yerine piyade çeşitliliği mevcut. Modda bug ve sıkıntılar çok fazla olmasa da karşınıza çıkabiliyor. Ben şuan için karşılaşmadım. Ancak bu sıkıntıları geri dönüş yaparak bildirebiliyorsunuz. Savaşlardaki zorlayıcılık ve yapay zekanın direk üstünüze gelmemesi de cabası. Ulus sayısı olarak bu mod tüm total war oyunlarını ezip geçiyor. Şu an erken dönem haritası açık olmasına rağmen neredeyse 80'i geçik oynanabilir devlet bulunmakta. İleride karşılaşacağım iyi veya kötü deneyimleri yine bu konu altında paylaşacağım.
[+] 1 üye Gurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#46
Turn süresinin warhammerdan(eski) daha uzun olması
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
Ara
Cevapla
#47
(14-12-2019, 13:43)gLo1NN : Turn süresinin warhammerdan(eski) daha uzun olması

Attila nın optimizasyonsuzluğuna rağmen o kadar da uzun değil. Warhammerdan kısa Rome 2 den uzun.

(14-12-2019, 12:25)Gurt : Modda birkaç saatlik oyun deneyimim oldu. Öncelikle her şehrin eyalet olması oyunda daha fazla şehirleri düşünmemize sebep olmuş. Her şehrin surlara sahip olması da zorlaştırıcı etkenlerden biri. Her devleti veya ulusu baktığım kadarıyla ve bana göre iyice araştırmışlar. Bu araştırmalara karşılık olarak da birimleri ona göre dağıtmışlar. Peki bu dağıtımdan kastım ney? Kıpçak-Kuman Federasyonu'nu ve Avusturya Düklüğü'nü  ele alalım. Kıpçaklarda neredeyse yok denecek kadar piyade bulunurken, atlı birimlerdeki çok fazla çeşitlilik sizin savaş stratejinizi belirliyor. Avusturyada ise çok az sayıdaki atlı birimler yerine piyade çeşitliliği mevcut. Modda bug ve sıkıntılar çok fazla olmasa da karşınıza çıkabiliyor. Ben şuan için karşılaşmadım. Ancak bu sıkıntıları geri dönüş yaparak bildirebiliyorsunuz. Savaşlardaki zorlayıcılık ve yapay zekanın direk üstünüze gelmemesi de cabası. Ulus sayısı olarak bu mod tüm total war oyunlarını ezip geçiyor. Şu an erken dönem haritası açık olmasına rağmen neredeyse 80'i geçik oynanabilir devlet bulunmakta. İleride karşılaşacağım iyi veya kötü deneyimleri yine bu konu altında paylaşacağım.

Yerinde tespitlere katılıyorum. 58 ulus oynanabilir. Oynaya oynaya bitiremeyeceğim kadar Türk ve müslüman devlet ulus var.
Ara
Cevapla
#48
Benim şuan için ilgimi daha çok tengrist uluslar ve kuzey avrupadaki devletler çekti açıkçası. Ancak harita eskisine nazaran nedense büyük gibi geldi. Fazladan şehir var mı bilmiyorum ancak devletlerden dolayı kolayca her yeri işgal etmek mümkün değil.
Ara
Cevapla
#49
Bu mod ile birlikte kullandığınız farklı modlar varmı?
Ara
Cevapla
#50
Uyumlu çok fazla mod var mı bir bilgim yok. Ben şuan farklı bir mod kullanmıyorum ancak yukarıya attığım realistic battle modu ile unite size 2x modu en iyi uyum sağlayan modlar.
Ara
Cevapla
#51
(14-12-2019, 14:16)Gurt : Benim şuan için ilgimi daha çok tengrist uluslar ve kuzey avrupadaki devletler çekti açıkçası. Ancak harita eskisine nazaran nedense büyük gibi geldi. Fazladan şehir var mı bilmiyorum ancak devletlerden dolayı kolayca her yeri işgal etmek mümkün değil.

Aynı harita ama sanki cilalanmış gibi geliyor bana ya da öyle görmek istediğimden olabilir. Haklısın harita daha yoğun yerleşime sahip ve tüm şehirler surlu, hiç yabana atılamyacak da bir garnizon gücüne sahipler.

(14-12-2019, 15:05)Rzenma : Bu mod ile birlikte kullandığınız farklı modlar varmı?

Birim modu desen istemez, birim kartları desen istemez, aile sayfası görüntüsü desen istemez, diplomasi desen inan istemez. Her şey o kadar ince ayar ki mod gerektirmiyor. Hatta Attila için dlc ek paket bile istemiyor. Ama ben iki mod kullanıyorum. Biri camera diğeri combat modu.
Ara
Cevapla
#52
İsyancıların tek birim askeri olsa bile full garnizona sahip kaleyi kuşatmaya alıyor ve binalara 1000 golda yakın hasar veriyor. Garnizon askerleri ile saldırıyorum kaçıyor sonraki tur tekrar kuşatmaya alıyor. Binalar hasar aldığı için yiyecek üretimi duruyor tur başına gelen para azalıyor. İsyancıların hareketlerini düzenleyen yada binaların kuşatmaya alındıktan 1 tur sonra hasar almaya başlamasını sağlayan bir mod lazım. Orduların haritadaki hareket kabiliyeti çok fazla gibi geldi bana. Tek turda Antalya'dan Sinop'a gidebiliyorum. Bu yüzden savaşların çoğu kuşatma savaşı şeklinde geçiyor. Geri kalan her şey güzel bu modu çok sevdim birkaç düzeltme lazım sadece.
Ara
Cevapla
#53
İsyan çıkma olasılığı normal oyuna göre çok yüksek. Onun haricinde kıpçaklarla oynarken gördüğüm hordelar ikinci ya da üçüncü tur 5-6 full orduyla sınırlarıma geldiler. Oyun zorluğu olarak mod baya aşmış gibi görünüyor.
Ara
Cevapla
#54
İngiltere oyunumda ordularıma haçlı butonuna tıklayarak bonus alayım dedim ancak katolikler savaşırken -%50 moral veriyormuş bunu pas geçmişim. Onun dışında +%100 hareket menzili vermesiyle birlikte ordunuzu bir turda avrupanın istediğiniz yerine götürebiliyorsunuz.
Ara
Cevapla
#55
mod iyi denmiş , katılmıyorum. mod attilanın birebir aynısı.. attila zaten kötü bir oyun idi bu daha da kötü.. public order yapmanın herhangi bir imkanı yok..her tur isyan isyan. anlamsız isyanlarla uğraşıp duruyorsun. medieval 2 nin yanından bile geçmeyecek oyunlara yüzlerce lira saydık malesef..oynayıp beğenen vardır mutlaka ama ben beğenmedim..fakat bu modifikasyonla alakalı değil. oyunun genel yapısı berbat.. +12 local tradition olan bir bölgenin dini değişmez. en iyi dini bina +9 veriyor ..bu bile değiştirmeye yetmiyor.. sonuç olarak habire religious penalty yiyorsunuz. sonucu isyan isyan isyan..açın attilanın vanillasını.. aynı sorun orda da var.. savaşla ya da strateji ile ugrasmıyorsunuz. public order ile uğraşıyorsunuz.
FxO_A92WYAI--2l.jpg
[+] 3 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#56
merhaba modu suanda indirmekteyip, fakat benim hali hazırda kullandığım ufak tefek modlar mevcut, bu moda girebilmek için o modları devre dışı bırakmak ve oyun dilini ingilizce yapmam mı gerekiyor acaba ?
Ara
Cevapla
#57
Aynen dediklerini yapacaksın ..dil İngilizce olacak..diğer modlar da inaktif olacak..
FxO_A92WYAI--2l.jpg
[+] 2 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#58
Teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor.
Ara
Cevapla
#59
campaing geldi .:)
Ara
Cevapla
#60
Avrupa devletleri daha eğlenceli. Manpower gibi yeni mekanikler eklemişler ayrıca Papa'dan favor kullanarak para iste gibi bir görev de vardı. Vaktim olsa uzun bir süre oynamayı düşünüyorum.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 17 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.