[MOD] The Turks: Realism
#1
2ilinls.gif


nr0xgg.jpg


Eveeett... Nihayet "The Turks: Realism" Modumuzun yapım aşaması bitti gibi. İlk önizlemeyi geç de olsa hazırlamanın verdiği gururu yaşıyoruz. Yaklaşık 4 ay gibi bir sürede (neredeyse) tamamladık modumuzun 1.0 sürümünü. Geriye sadece ufak eklemeler kaldı! Kırmızı zemin üstünde üç hilal bayrağımızı da en kısa zamanda hazırlayıp oyuna uyarlayacağım. Bu en çok gözümde büyüttüğüm işti ve sona bırakmıştım. Ama maalesef bu ilk önizlemeye yetiştiremedim! Herkesten özür diliyorum. En kısa zamanda bayrak ve dolayısıyla devlet seçme ekranı ve arayüz ikonlarının değiştirilmesi, giysilerin kırmızıya dönüştürülmesi ve sınır renklerinin kırmızıya çevrilmesi gibi teknik işleri de bitireceğim. Sonra oyuna sırasıyla dünyanın 7 harikası (wonder) 2d modellemeleri, yeni "trait ve ancillary"ler, yeni portreler, müzik, 2-3 yeni şehir, türkçe şehir isimleri ve birkaç sürpriz script daha ekleyeceğim. Tüm bu işlemler bittikten sonra oyunun test aşaması başlayacak. Uzun turlar boyunca oyunu oynayacak, test edecek ve (varsa) gözümüzden kaçan hataları düzelteceğiz. Bu süreç tamamlandıktan sonra da hep birlikte modumuzun tadını çıkaracağız...

famiglia_ducale



muyi60.jpg

Modumuzun Amacı:
Medieval 2: Total War oyunundaki Anadolu Selçuklu ve Osmanlı İmparatorluğu birleşimi temsili "The Turks" devletini, küçük adımlarla daha gerçekçi ve oynanabilir bir seviyeye getirmeyi hedefliyoruz.

Modlanacak Oyun:
Medieval 2: Total War (Kingdoms 1.5)

Mod Lideri:
Famiglia_Ducale

Mod Sahibi:
Proje telif hakkı Total War Türkiye sitesi

Mod Ekibi:
Famiglia_Ducale - Mod sorumlusu / script, strateji haritası, 2D modelleme, uygulama ve tüm görsel ögeler
Halife - Test
Cebecibaşı - Script
Dancedevil - Historical battle ve text dosyaları
Paşa - 3D modelleme
DreadShadow - 3D modelleme

2uqob2h.jpg



20887jt.jpg

1) Kingdoms özelliği olan "kale kapılarından kızgın yağ dökülmesi" (boiling oil) oyuna eklendi.

eu50e8.jpg



2) Kingdoms özelliği olan "destek birliklerinin kontrolü" (controllable re-inforcements) oyuna eklendi. Destek birlikleri istenilen her an gelebiliyor.
(Cfg\game\unlimited_men_on_battlefield = 1 kodu eklendi)



3) İki veya daha fazla oyuncunun aynı tarihsel senaryoyu, aynı bilgisayar veya ağdan oynayabildikleri çok oyunculu mod (hotseat mode) aktifleştirildi.

dnbj15.jpg



4) Birimler dengelendi ve daha realistik hale getirildi.



5) Strateji haritasındaki zemin, bitki örtüsü, dağ, tepe, yamaç ve çöl dokuları daha detaylı hale getirildi ve renklendirildi. Deniz/nehir dokusuna yansımalar eklenerek detay verildi ve derinliklerine göre daha gerçekçi olarak koyultuldu.

(2D Zemin - Bitki Örtüsü Modellemeleri)

Standart MTW2
doqefc.jpg

The Turks:Realism 1.0
ojnfo7.jpg



(2D Dağ - Tepe - Yamaç Modellemeleri)

Standart MTW2
24q67hy.jpg

The Turks:Realism 1.0
2077t37.jpg



(2D Çöl Modellemesi)

Standart MTW2
21eaj2t.jpg

The Turks:Realism 1.0
1ffmeo.jpg




(2D Deniz Modellemesi)

Standart MTW2
1zb3p02.jpg

The Turks:Realism 1.0
16jkfx1.jpg



6) Strateji haritasındaki tüm seviyelerdeki şehir/kale modellemeleri değiştirildi.

xdtso3.jpg



7) Strateji haritasındaki Türklere ait sultan (faction leader), şehzade (faction heir), aile üyesi/general (family member/general) ve kaptan/yüzbaşı (captain) modellemeleri gerçeğe uygun olarak değiştirildi. Artık her komutanın, sadece kendisine ait farklı bir 2d modellemesi var!

e7kxms.jpg



8) Strateji haritasındaki Türklere ait tüm 2d temsilci (agent) "imam (priest), diplomat (diplomat), tacir/tüccar (merchant), casus (spy), suikastçi (assassin) ve prenses (princess)" modellemeleri gerçeğe uygun olarak değiştirildi.

2gy1xlu.jpg



9) Türklere prenses eklendi. Strateji haritasında; Türk prensesleri de artık oyuncu tarafından kontrol edilebilinecek, diplomasi yapabilecek ve evlendirebilinecek.

v3ooia.jpg

286rcww.jpg



10) Türk prenseslerinin, Kuzey Avrupa ya da Güney Avrupa prenses portrelerini kullanmamaları için 100 yeni portre hazırlandı ve oyuna dahil edildi. 



11) Strateji haritasındaki liman kuşatması ve kale/şehir kuşatması modellemeleri gerçeğe uygun olarak değiştirildi.

(2D Liman Kuşatması ve Kale/Şehir Kuşatması Modellemeleri)

Standart MTW2
2r6fwhg.jpg

The Turks:Realism 1.0
jp8xea.jpg



12) Strateji haritasındaki ticaret yapan yük arabaları ve ticaret gemileri modellemeleri değiştirildi.

(2D Yük Arabaları ve Ticaret Gemileri Modellemeleri)

Standart MTW2
2vilgl5.jpg

The Turks:Realism 1.0
ra1ai8.jpg



13) 3.seviye "yol" (highways) açıklaması ve ikonları ile birlikte oyuna eklendi. (2500 florin/5 tur)

2j4v6kp.jpg



14) Strateji haritasındaki aile üyeleri ve generaller tarafından yapılan "gözetleme kulesi" (watchtower) modellemesi değiştirildi.

(2D Gözetleme Kulesi Modellemesi)

Standart MTW2
2i0410y.jpg

The Turks:Realism 1.0
2dqkems.jpg



15) Strateji haritasındaki aile üyeleri ve generaller tarafından yapılan "istihkam kalesi" (forts) modellemesi değiştirildi. Kamp alanı görünümü yerine taş kaleler oyuna eklendi.

(2D İstihkam Kalesi Modellemesi)

Standart MTW2
71sb2p.jpg

The Turks:Realism 1.0
2eal3b7.jpg



16) Oyunda "müttefiklik" (alliance) daha gerçekçi ve güçlü hale getirildi.
- AI artık kafasına göre müttefiklerine saldıramayacak, ittifaklıkları bozamayacak.
- AI'nin yönettiği; müttefiğiniz olan devletlere ait birlikler veya donanmalar artık ittifak anlaşması bozulmadığı sürece ordularınıza, şehir/kalelerinize ya da donanmanıza saldıramayacak, liman kuşatması yapamayacak.

259aope.jpg

- İttifaklıklar sadece diplomatlar tarafından " İttifakı İptal Et/Cancel Alliance" seçeneği sonrası sonlandırılacak. Bu seçenek sunulmadan saldırı gerçekleşemeyecek.

11aev45.jpg



17) Savaş alanında "asilerin de esir alınabilmesi" oyuna eklendi. Savaş sonunda artık asiler (rebels) de idam edilebilecek, fidye talep edilebilinecek ya da serbest bırakılabilinecek.



18) Savaş haritasındaki at kaplamaları yenilendi ve gerçeğe uygun hale getirildi.

(3D At Modellemesi)

Standart MTW2
6hpc2p.jpg

The Turks:Realism 1.0
25r2owg.jpg

ayrac.png

19) Sadece Türklerde, "Stone Wall" ve üstü seviye şehirlerden "general üretimi" (recruitable generals) oyuna eklendi.

2uruqhg.jpg



20) Oyundaki Türklere verilmiş olan ünvanlar değiştirildi. (Örnek: "Crown Prince" yerine "Şehzade" göreceksiniz artık!)

Standart MTW2
a3z34p.jpg

The Turks:Realism 1.0
2ymsu8x.jpg



21) Oyundaki Türklere verilmiş olan tüm yanlış aile isimleri değiştirildi. (Örnek: "Sultan Jalal Ad_Dawlah" yerine "Sultan Melikşah" göreceksiniz artık!)

Standart MTW2
abmr1k.jpg

The Turks:Realism 1.0
2u88mmw.jpg



22) Oyuna, Melikşah'ın gerçek resmi kullanılarak karakter portesi eklendi.



23) Oyundaki Türklere verilmiş olan tüm arapça karakter adları, soyadları, ünvanları, bayan isimleri değiştirildi/güncellendi. 430 yeni Türk ismi/soyisimi/ünvanı eskilerinin yerine oyuna dahil edildi.



24) R:TW özelliği olan "şehrin içine girebilmek/şehri görebilmek" (view settlement) yeni bir script ile oyuna eklendi.

Önce bakmak istediğimiz şehir seçili vaziyette iken "büyüteç ikonuna" (locate position) basıyoruz.
vyw0ew.jpg

Sonra sol üst köşede açılan tavsiye ekranında işaretli olan "show me how" butonuna basıyoruz ve doğruca savaş ekranına gidiyoruz.
292mw7s.jpg

Savaş ekranına girebilmek için doğal olarak savaşmak gerekiyor tabi...
Ama basit bir kandırmaca ile 1 birim mancınığı asilere (rebels) vererek bu sorunu çözdük.
Bu mancınık biriminin kodlama ile bize asla saldırmaması sağlandı. Menzil dışında ve pasif bir vaziyette olduğu, asla saldırmaması kodlandığı için bir sorun çıkarmayacak bize. Bu asi birimi orada beklerken biz de şehrimizi gönül rahatlığı ile gezmeye başlayabiliriz!
21nqw75.jpg

İsterseniz şehrinize dışardan güzelce bir bakın...
34hw806.jpg

İsterseniz "büyük pazaryeri" (grand bazaar)'da gönlünüzce dolaşın ...
2dlsosw.jpg

Dilerseniz "büyük cami"nizin girişindeki süslemeleri inceleyin ...
2yluueq.jpg

Yapıların içine girip, en ince ayrıntısına kadar her karışını gezin...
2sba641.jpg

Gezinizi tamamladıktan sonra strateji haritasına dönmek için, escape "esc" tuşuna basmanız yeterli. Ama dikkat!!! Escape tuşuna bastıktan sonra, savaşın bittiğine dair gelecek olan pencereyi mutlaka bekleyin. Sonra yeşil devam tuşuna basarak strateji haritanıza dönebilir ve oyuna kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Öldürdüğümüz asi ordusunun oyuna herhangi bir müdahelesi yoktur! Herşey savaş haritasına girmeden önceki haline, kaldığı yerden dönecektir!
24y3cz9.jpg



25) Standart oyundaki yaşlı ve çirkin cadıların yerine, görsel zenginliği artırması amacıyla genç ve güzel cadı portreleri oyuna eklendi.

r0xo5g.jpg



26) Strateji haritası arayüzüne tarih eklendi. (descr_strat belgesindeki "show_date_as_turns" kodunu değiştirerek, kum saatinin altındaki turn sayısının olduğu yerde yılı göstermek yerine; hem turn sayısı hem de yıl aynı anda oyuna dahil edildi.)

2mpg6jo.jpg



27) Strateji haritasında, Afrika kıtası yürünebilir hale getirildi. Artık Afrika kıtasındaki ulaşılamayan yerlere kolaylıkla gidebilmek mümkün.

27wt65u.jpg



28) 2 yeni "tarihi savaş" (historical battle) oyuna dahil edildi. (Bouvenios Savaşı ve Zelleka Savaşı)

242vg2c.jpg



29) 4 yeni "özel savaş" (custom battle) haritası oyuna dahil edildi. (Backwoods, Borderlands, Forts, Trenches)

15n4z21.jpg



30) Mod'a özel yeni "ana menü ekranı" (menu screen) görüntüsü hazırlandı ve oyuna dahil edildi.

2uqob2h.jpg

ayrac.png

31) Mod'a özel 18 yeni "yükleme ekranı" (loading screen) görüntüsü hazırlandı ve oyuna dahil edildi.

2lw9a92.jpg

4njmh.jpg

2czoi2r.jpg

358xquq.jpg

Not: Kota sorunu olan arkadaşlar sıkıntı çekmesin diye, bu 18 yeni yükleme ekranı tasarımından sadece 4 tanesini ekledim...



32) Yükleme ekranındaki "özlü sözler" (quotes), 22 adet Türk'ü ve Türk'lüğü anlatan/öven söz ile değiştirildi.

k19r9e.jpg



33) Oyuna, Osman Gazi'nin 1299 yılında destek birlikleri ile birlikte çıkması kodlandı. "Osman Gazi Çıktı" haberinin metni, görseli ve Osman Gazi'nin gerçek resmi kullanılarak karakter portresi oyuna eklendi.

2v8696p.jpg

6iuvid.jpg



34) İstanbul (Constantinople), Kudüs (Jerusalem), Roma (Rome), Paris (Paris), Londra (London) ve Venedik (Venice) gibi başkentlere yeni "script" yazıldı (Garrison Script) ve bu şehirleri almak zorlaştırıldı. Artık bu başkentlerden herhangi birisini kuşattığınız an, o şehirdeki mevcut birimlere ek olarak +6 birim daha takviye olarak çıkıyor ve şehirlerin savunması güçleniyor.

14t7el4.jpg

1gku34.jpg



35) Oyundaki 18 Başkent'e özel script hazırlandı. Emeviler'in başkenti Cordoba, Portekiz'in başkenti Lizbon, İspanya'nın başkenti Leon, Fransa'nın başkenti Paris, İngiltere'nin başkenti Londra, İskoçya'nın başkenti Edinburg, Danimarka'nın başkenti Arhus, Kutsal Roma-Cermen İmparatorluğu'nun başkenti Frankfurt, Milan'ın başkenti Milano, Venedik'in başkenti Venedik, Vatikan'ın başkenti Roma, Sicilya'nın başkenti Palermo, Rusya'nın başkenti Novgorod, Polonya'nın başkenti Krakov, Macaristan'ın başkenti Budapeşte, Bizans İmparatorluğu'nun başkenti Konstantinapol, Türkler'in başkenti Konya ve Mısır'ın başkenti Kahire dışındaki hiçbir şehir gerekli olan 24.000 kişilik nüfusa ulaşsa bile "Huge City" olamıyor. Oyunda sadece bu 18 başkent "Huge City" olabiliyor.

sutrvn.jpg



36) Oyunda Constantinople'a özel script hazırlandı. Constantinople; herhangi bir Katolik devletin, Türkler dışındaki diğer 2 Müslüman devletin ya da isyan ordularının eline geçerse ismi aynı kalacak. Amaaaaaa... Türkler Constantinople'u ele geçirdiği an ismi "İstanbul" olarak değişecek!

4tanty.jpg

34si22x.jpg



37) Ticaret kaynakları artırıldı. Kingdoms özelliği olan 2 yeni "doğal kaynak" (resource) oyuna eklendi. "Silah (weapon) ve halı (carpet)"

s25flk.jpg



38) Oyuna, deniz savaşlarında geçerli olmak üzere "Ganimet" eklendi. Hazırlanan özel bir script ile kazanılan her deniz savaşından sonra ganimet olarak ek para ödülü kazanılması kodlandı.

Oyuncular, deniz savaşlarında;
- Savaş öncesi kazanma şansları yükse ise (Odds >=1), galibiyet halinde ganimet olarak 500 denari kazanacak,
- Savaş öncesi kazanma şansları orta düzeyde veya eşit ise (Odds 0.5-1), galibiyet halinde ganimet olarak 1000 denari kazanacak,
- Savaş öncesi kazanma şansları düşük ise (Odds <0.5), galibiyet halinde ganimet olarak 1500 denari kazanacak,

14yage8.jpg

xd86jc.jpg

2pos8jr.jpg



39) Oyunda "Turkoman" birliğine özel bir yetenek verildi. Türklerdeki "Turkomans"lar ve paralı "Turkoman" askerleri bir şehri ele geçirdikten sonra, ele geçirilen o şehrin içinde terhis (disband) edilirlerse; o şehirdeki Müslüman oranının artmasına ve diğer tüm dinlerinin oranlarının düşmesine sebep olacaklar.

(Örnek: Nicaea şehirini kuşattık ve ele geçirdik. Bildiğiniz gibi bu şehrin büyük çoğunluğu Ortodoks ve Katolik. Türklerdeki "Turkomans"lar ve paralı "Turkoman" askerleri Nicaea şehrinin içinde terhis (disband) edilirse eğer, şehirdeki Müslüman oranı +1 artacak ve diğer tüm dinlerinin oranları -1 düşecek. 2 Turkoman birimini terhis (disband) etmek +2 artırırken, -2 düşürecek. Ne kadar çok Turkoman birliği terhis edilirse, o sayıda oran artacak ya da azalacak!)

313nfpl.jpg

124a99x.jpg

19xk6c.jpg

2jbkvfm.jpg



149v7g9.jpg

[TTR] The Turks: Realism MOD 1.0 (Türkçe Yama)
Kurulum;
1) Oyununuzun kurulu olduğu dizinden "Medieval II Total War>mods>The_Turks_Realism>data" klasörüne girin (oyunu direk yükleyenler "C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\The_Turks_Realism>data" yolunu izleyecekler) , buradaki text isimli klasörü kopyalayıp masaüstünüze yapıştırarak yedeğini almış olun..
2) İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı açın..
3) İçerisinden çıkan text klasörünü tekrar oyununuzun kurulu olduğu  "Medieval II Total War>mods>The_Turks_Realism>data" klasörü içerisine atın. Ve çıkan soruya evet diyerek tüm dosyaları kopyalayıp değiştirin..
   İyi oyunlar..
[+] 2 üye gokay0035 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
CEBECİBAŞI THE TURK REALİSM SUB-MOD



 Bu küçük mod "cebecibaşı" tarafından "The Turk Realizm" modu için yapılmıştır.


             YAPILAN DEĞİŞKLİKLER:

1-Kudüs scriptindeki hata düzeltildi.Böylece Haçlı Seferi sonucunda Kudüsü alan devlet,
Arsuf,Ascalon ve Kerak kalelerine sadece bu kalelere Müslüman ve asi devletler(slaves) sahip
olursa otomatik bu kalelere salduracaklar.

2-Ghazi birlikleri için verilen uyarı bir kereye mahsus hale getirildi.

3-Osman Gazi doğru zamanda (1-2 turn hata olabilir) geliyor.

4-Turks devletinde Selçuklu ve Osmanlı dönemi ayrımına kısmen gidildi .
Oyunun başlangıcı ile Osman Gazi gelene kadar aralıkta:

a-Ghulams,Dismounted Ghulams üniteleri "city_hall" ve "mayors_palace" binalarında üretilebilir.
Ancak Osman Gazi'nin gelişi ile bu birlikler artık üretilemez duruma geliyor
ve bu birliklerin yerine Osman Gazi gelene kadar Turks devletinde üretilemeyen Janissary birlikleri
üretilebilir hale geliyor.

b-Yine aynı tarih aralıklarında başlangıçta: İqtadar birliği varken, Osman Gazi ile birlikte Sipahiler geliyor,
iqtadar üretilemiyor.

c-Ottoman Infantry de Osman Gaziyi bekliyor.

d-Aynı durum Quapukulu birliği içinde geçerli.1300 den sonra çıkıyor.

5-Kapıkulu(tüm yeniçeriler ve quapukulus) ve Ghulam birlikleri City Hall ve Mayors Palace de çıkacak.

6-Akinjis birliği Türklere verildi, mercenary olmaktan çıkarıldı ve sadece Balkanlardaki kalelerde çıkması sağlandı.
artık sadece Bucharest,Bran,Sofia, Iasi ve Zagreb te kale seviyelerinde çıkacaklar
ve bu birliğin gücü önemli seviyede arttırıldı ve sayıları bir miktar aşağı çekildi,ayrıca hızları da arttırıldı.

7-Sipahis, Turkomans ve Turkoman Mercs birkiklerinin güçleri yükseltildi.Turkomansların ayrıca sayları arttırıldı.


[b]
İndirme Linki
[/b]

http://www.mediafire.com/download/2cvuy8...submod.rar

                 [b]KURULUM


data klasöründeki içindekileri Export_descr_building ve Export_descr_unit dosyalarını olduğu gibi

modun data klasörü içine atın.


unit_models , world ve text klasörlerini ise, içindekileri seçerek

The Turk Realism modu içinde, aynı isimle var olan klasörlerin içine atınız.
[/b]


........................................................


[b]Yeni çıkacak Osmanlı modu nedeniyle radikal değişkliklere gitmedim.Bazı hatalar için olan şikayetleri umarım dindirir.[/b]
[+] 1 üye gokay0035 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#3
Link: http://letitbit.net/download/96171.9d630...).rar.html
alternatif link
https://www.mediafire.com/?kk9l878om3tlw29

Merhaba arkadaşlar.broken crescent submodumdan sonra kendi modumuzada küçük bir submod yapmak istedim.hatalar var ise affola.

The turks realism karaislam submod 1.0

Yeni savaş yapay zekası.
Crimson tide 4.2 kan modu.
Yeni hava grafikleri.
Yeni kampanya haritası su efektleri
Turk kaplamalarının revizyonu.bütün üniteler için.
İçinde Türkçe yama var 
Yeni meşale ateşleri
Yeni iklim dosyası
Yeni skeleton dosyası
Yeni küçültülmüş sehir modelleri
Yeni çizgisel kral,komutan portreleri
Yeni cursor
yeni bitki örtüsü
Yükleme:zip deki 2 dosyayı da ana m2tw klasörüne gönderin ve size sordugunda hepsini değiştiri seçin.sonra HER 2 yamayıda sıra ile  m2tw ana dosyasına atın.değiştirilsin mi derse evet deyin.hepsi bu kadar.

Teşekkürler:the turks realism mod ekibi,famiglia_ducale,swager,david cool,magus,germanicu5,eternal cocoon,fragmagedon,tucot,karaasi,gigantus,hbhadast.
[+] 1 üye gokay0035 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
Submodlar mod konusunun içerisinde paylaşılıyor, ilk mesajında düzeltmelerde bulundum (görünmeyen ayraç resimleri).
Cevapla
#5
Harika mod deneyeceğim.
Siyasette muhabbet... Hepsi yalan, palavra... 
Doğru sözü “Kül Tegin” kitabesinde ara... 
Ara
Cevapla
#6
Bu moddan haberim yoktu, denemek şart :D
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#7
Yukarıda linki olan indirdiğim .rar dosyalarında şifre soruyor. Şifreyi bulamadım bilen varmı acaba?
Ara
Cevapla
#8
Totalwar-turkiye.com dene..famiglia ducale twt forumlarında mod idi..muhtemelen şifre budur.
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
#9
(17-03-2019, 12:57)jax61 : Totalwar-turkiye.com dene..famiglia ducale twt forumlarında mod idi..muhtemelen şifre budur.

denedim malesef bu değil :(
Ara
Cevapla
#10
www.totalwar-turkiye.com şifre bu ..kesin bilgi..yayalim
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
#11
(17-03-2019, 13:15)jax61 : www.totalwar-turkiye.com şifre bu ..kesin bilgi..yayalim

teşekkür ettim :)
Ara
Cevapla
#12
Arkadaşlar bunlardan bir setup çıkmıyor ki? Ne yapacağım bu dosyaları. direk oyunun içine mi atacağım. Yardımcı olur musunuz?

Herşeyi çok güzel tane tane anlatmışsınız gerçekten mükemmel ama kurulumu nasıl yapacağız. Birileri yardımcı olabilir mi lütfen?
Ara
Cevapla
#13
3 partıda indir sonra part 01. belgeye sağ tıkla exctract here de tek bir dosya olarak çıkart
dosyaları oyunu nere yüklediysen oradaki SEGA\Medieval II Total War\mods dosyasının içine at
mods klasörü yoksa kendin dosya oluşturup ismini mods yap. extract here yapıp çıkarttığın dosyaların hepsini onun içine at The_Turks_Realism.bat ikonuna çift tıklayıp oyuna başla
[+] 1 üye candrall nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#14
İndirdiğin dosyaları oyun klasörü içerisindeki data klasörüne atacaksın.
[+] 1 üye elefsar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#15
(05-04-2020, 14:39)candrall : 3 partıda indir sonra part 01. belgeye sağ tıkla exctract here de tek bir dosya olarak çıkart
dosyaları oyunu nere yüklediysen oradaki  SEGA\Medieval II Total War\mods dosyasının içine at
mods klasörü yoksa kendin dosya oluşturup ismini mods yap. extract here yapıp çıkarttığın dosyaların hepsini onun içine at The_Turks_Realism.bat ikonuna çift tıklayıp  oyuna başla



Çok teşekkürler... :clap: :clap: :clap: :clap:

(05-04-2020, 14:59)elefsar : İndirdiğin dosyaları oyun klasörü içerisindeki data klasörüne atacaksın.


Çok teşekkürler... :clap: :clap: :clap: :clap:
Ara
Cevapla
#16
iyi eğlenceler
[+] 1 üye candrall nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#17
hocam merhaba, modu 1.patchden başlatıp mods klasörüne kuruyorum. ''the_turks_realism'' klasörü oluşuyor onun içindeki 2 dosya var biri cfg uzantılı ona değil diğerine tıklıyorum lakin ekranda bir şey olmuyor. ne hata ne bir şey. sanki ekrana bir şey çıkıp gibi olup saniselik kapanıyor. çözümü nedir? diğer bilen arkadaşlar da yazarsa sevnirim.
Ara
Cevapla
#18
(16-12-2020, 20:49)mert103 : hocam merhaba, modu 1.patchden başlatıp mods klasörüne kuruyorum. ''the_turks_realism'' klasörü oluşuyor onun içindeki 2 dosya var biri cfg uzantılı ona değil diğerine tıklıyorum lakin ekranda bir şey olmuyor. ne hata ne bir şey. sanki ekrana bir şey çıkıp gibi olup saniselik kapanıyor. çözümü nedir? diğer bilen arkadaşlar da yazarsa sevnirim.

Kurulumunda anlatıldığı şekilde gerekenleri yaptıktan sonra oyunu normal açmayı deneyin.
Ara
Cevapla
#19
(17-12-2020, 00:24)elefsar :
(16-12-2020, 20:49)mert103 : hocam merhaba, modu 1.patchden başlatıp mods klasörüne kuruyorum. ''the_turks_realism'' klasörü oluşuyor onun içindeki 2 dosya var biri cfg uzantılı ona değil diğerine tıklıyorum lakin ekranda bir şey olmuyor. ne hata ne bir şey. sanki ekrana bir şey çıkıp gibi olup saniselik kapanıyor. çözümü nedir? diğer bilen arkadaşlar da yazarsa sevnirim.

Kurulumunda anlatıldığı şekilde gerekenleri yaptıktan sonra oyunu normal açmayı deneyin.

hocam '' candrall '' nickli arkadaşın dediği gibi kurdum oyunu. text dosyasını yüklemeyi unutmuşum o en altta yazıyormuş sonra indirdim text dosyasını onu da yaptım lakin aynı sorun devam etmekte.
Ara
Cevapla
#20
(17-12-2020, 00:44)mert103 : hocam '' candrall '' nickli arkadaşın dediği gibi kurdum oyunu. text dosyasını yüklemeyi unutmuşum o en altta yazıyormuş sonra indirdim text dosyasını onu da yaptım lakin aynı sorun devam etmekte.

Önceki işlemlere gerek olmayabilir. Submod kurulumları haricinde yapılması gerekenler sadece bunlar gibi gözüküyor.

Alıntı:1) Oyununuzun kurulu olduğu dizinden "Medieval II Total War>mods>The_Turks_Realism>data" klasörüne girin (oyunu direk yükleyenler "C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\The_Turks_Realism>data" yolunu izleyecekler) , buradaki text isimli klasörü kopyalayıp masaüstünüze yapıştırarak yedeğini almış olun..
2) İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı açın..
3) İçerisinden çıkan text klasörünü tekrar oyununuzun kurulu olduğu  "Medieval II Total War>mods>The_Turks_Realism>data" klasörü içerisine atın. Ve çıkan soruya evet diyerek tüm dosyaları kopyalayıp değiştirin..
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.