İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
22-09-2018, 21:44
(Son Düzenleme: 21-10-2018, 13:26, Düzenleyen: Ecdad Computer.)
Herkese iyi günler dilerim. Fallout evreniyle ilgili bir mod projem var. Mod 2223 yılında İstanbul'da geçiyor. Modun asıl amacı bir Türkiye'de geçen bir Fallout modundan ziyade 60-90 döneminin siyasi-kültürel atmosferini yansıtmak. Modun senaryosunu aşağıdaki sayfada okuyabilirsiniz.
Modun şu an coğrafi haritası hazır sayılır. Province'leri ekliyorum. Fakat ne yazık ki modu tek başıma yaptığım ve modla ilgilenecek vaktimin az olmasından dolayı bitmesi uzun sürebilir. Eğer ki modu devam ettiremeyecek durumdaysam modun son halini foruma atarım. Modun geleceği kesinleştikten sonra bir isim bulacağım.
Eğer bu moda katkı sağlamak, geliştirme sürecinde bulunmak isteyen varsa kapım açık.
Provinceler daha eklenmemiş halde.
İleti Sayısı: 3,510
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
51
İlginç duruyor. Denemek isterim, iyi çalışmalar.
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
06-10-2018, 22:05
(Son Düzenleme: 29-10-2018, 14:52, Düzenleyen: Ecdad Computer.)
Coğrafi haritayı güncelledim; daha iyi şu anda. Vilayetlerin de %30'unu tamamladım (İstanbul 1. Bölge). Biraz da event resmi ekledim, event resimleri bence modun geçtiği *asıl* dönemi açıklıyor.
Vilayetler bitince Eventler, Görevler, ülkeler vs'e başlayacağım. O konuda önerilerinize ve isteklerinize açığım.
Seçimler için
İleti Sayısı: 2,799
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
18
06-10-2018, 23:20
(Son Düzenleme: 06-10-2018, 23:23, Düzenleyen: Defterdar.)
Modda ki birimler modern silahlar kullanacak mı?Yoksa vanilla oyundaki birimler mi kullanılacak?
Je freier Maerkte sind, desto freier sind die Menschen
•
İleti Sayısı: 1,039
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
6
Bağcılar devlet olarak eklensin
Aşağıdaki 1 üye Alduin nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Alduin nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• KorkusuzTürk
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
06-10-2018, 23:44
(Son Düzenleme: 06-10-2018, 23:45, Düzenleyen: Ecdad Computer.)
@Filsuk
Yeni birlikler eklenecek ileride. Belki ona ek olarak HOI4'deki asker modellerini aktarabilirim.
@ Alduin
Şimdi Bağcılar'ın gerek 70'lerde, Gerekse Savaş sonrası dönemde bir köyden öteye geçemeyeceği için kötü bir şöhreti de olmayacaktır. Ya yerleşke olmayan bir alan olur, ya da çetelerden birinin kontrolüne verilir.
İleti Sayısı: 2,799
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
18
(06-10-2018, 23:44)Ecdad Computer : HOI4'deki asker modellerini aktarabilirim.
Evet kesinlikle bunu yapın!Extended Timeline modunda 2000'li yıllarda bile direkt vanilla birimler kullanıyor atmosferi rezil ediyor.
Peki modern gemiler olacak mı?Uçak olacak mı?
Je freier Maerkte sind, desto freier sind die Menschen
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
06-10-2018, 23:53
(Son Düzenleme: 06-10-2018, 23:54, Düzenleyen: Ecdad Computer.)
(06-10-2018, 23:48)Filsuk : (06-10-2018, 23:44)Ecdad Computer : HOI4'deki asker modellerini aktarabilirim.
Evet kesinlikle bunu yapın!Extended Timeline modunda 2000'li yıllarda bile direkt vanilla birimler kullanıyor atmosferi rezil ediyor.
Peki modern gemiler olacak mı?Uçak olacak mı?
Uçak, Fırkateyn vs. bunlar ne oyuna mekanik olarak eklenebilecek şeyler; ne de senaryoya uyan şeyler. Nükleer savaş sonrası Petrol bulmak, Uçak, Savaş gemisi yapmak mümkün değil. Gemi olarak bile geç teknolojilere kadar transport ship harici bir gemi olmayacak. Fazla beklentiye girmemeni öneririm, zira tek başıma nispeten tecrübesiz birisi olarak yapabileceklerimin de sınırı var.
•
İleti Sayısı: 2,799
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
18
(06-10-2018, 23:53)Ecdad Computer : Uçak, Fırkateyn vs. bunlar ne oyuna mekanik olarak eklenebilecek şeyler; ne de senaryoya uyan şeyler. Nükleer savaş sonrası Petrol bulmak, Uçak, Savaş gemisi yapmak mümkün değil. Gemi olarak bile geç teknolojilere kadar transport ship harici bir gemi olmayacak. Fazla beklentiye girmemeni öneririm, zira tek başıma nispeten tecrübesiz birisi olarak yapabileceklerimin de sınırı var.
Senaryoyu okumadığımdan bilmiyordum.O zaman transport ship'lerin modellerini Hoi4'ten alırsın herhalde?
He bu arada beklentiye girdim bayağı beklentiye girdim.
Je freier Maerkte sind, desto freier sind die Menschen
•
İleti Sayısı: 123
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
0
Resimleri göremiyorum.
Yalnız Adam
Steam:Kodazot
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
Resimleri hizliresim.com'a yükledim. Yurtdışında sorun çıkarabiliyor bazen. Ya da genel bir sorun olabilir.
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
21-10-2018, 13:09
(Son Düzenleme: 21-10-2018, 13:17, Düzenleyen: Ecdad Computer.)
Mahallelerin hepsi oyuna eklendi. Harita şu anda 880 kara vilayetinden oluşuyor. Geriye Area'lar ve Tradenode'lar kaldı.
Modlama ya da Artwork konusunda yardım etmek isteyen herkese kapım açık. Fakat modu tek başıma bitirmek istemediğim ve oyun mekaniklerine yeterince hakim olmadığım için hem oyunun dengelenmesine ve çeşitlenmesine, hem de senaryonun iyi bir şekilde aktarılmasına yardım edecek -modlamayı bilmese bile- birine ihtiyacım var. Eğer herhangibir şekilde yardım edebileceğinizi düşünüyorsanız ÖM'den bana ulaşabilirsiniz.
İleti Sayısı: 252
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
1
(21-10-2018, 13:09)Ecdad Computer : Mahallelerin hepsi oyuna eklendi. Harita şu anda 880 kara vilayetinden oluşuyor. Geriye Area'lar ve Tradenode'lar kaldı.
Modlama ya da Artwork konusunda yardım etmek isteyen herkese kapım açık. Fakat modu tek başıma bitirmek istemediğim ve oyun mekaniklerine yeterince hakim olmadığım için hem oyunun dengelenmesine ve çeşitlenmesine, hem de senaryonun iyi bir şekilde aktarılmasına yardım edecek -modlamayı bilmese bile- birine ihtiyacım var. Eğer herhangibir şekilde yardım edebileceğinizi düşünüyorsanız ÖM'den bana ulaşabilirsiniz.
Bundan forum oyunu dahi yapılır aslında. Güzel harita.
Rejoice!
•
İleti Sayısı: 1,615
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
44
Çok ilginç bir çalışma olmuş. Fallout evreni post-apocalypse fantezi yapmak için çok uygun. Bunun İstanbul'da olması bu işi daha da ilginç kılıyor. Umarım başarı ile bitirirsin. Sanki seni başka bir forumdan hatırlıyorum. Victoria2'ye mod yapmış mıydın?
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
Teşekkür ederim. Fakat çok fazla bir kıyamet sonrası fantezi ortamından ziyade politik bir ortam olacaktır bittiğinde herhalde.
Evet başka bir sitede görmüş olabilirsiniz belki. Ama hayır Victoria 2'ye hiç mod yapmadım.
•
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
Haritayla ilgili kalan işleri hallederken ideolojilere de biraz el atayım dedim. Hepsinin bonusu aynı şu an, bonusları en son ekleyeceğim.
Yeni Atatürkçülük
Yeni Atatürkçülük, Yeni Rumeli Cumhuriyeti'nin kuruluşu esnasında geliştirilmiş bir ideoloji. Herkesin radikalleştiği nükleer savaş sonrası dönemde Atatürkçüler de paramiliter bir devlet/toplum yapılanmasına gitmişlerdir. Anayasanın ve Atatürk ilkelerinin kutsallığını benimsemişler, Orduya gerekli durumlarda hükümete müdahale hakkı vermişlerdir. Ancak yine de ortada bir fikir birliği yok. Yukarıda İslamiyetteki Piety sekmesini görüyorsunuz. Bu, 70'lerdeki Ecevit'in başını çektiği Ortanın Solu hareketi ve ona karşı olan sağ kanat Atatürkçüleri temsil ediyor.
Milli Devrimciler
Milli Demokratik Devrim 1960'lardaki Türkiye İşçi Partisi içindeki görüş ayrılıklarından birisi. Milli Demokratik Devrim Klasik Sosyalizme göre, Devrimin bütün sınıfların birliği ile demokratik bir darbe şeklinde gerçekleşmesini, ancak bundan sonra proleter devrimin çatışmasız bir şekilde gerçekleşmesini savunuyor. Senaryoya göre yeniden kurulan THKO, iktidar mücadelerini önlemek için Deniz Gezmiş'i ruhani lider ilan ediyor. Oyunda bunu biraz daha genişletip, Türk Solu için önemli figürler olan Mahir Çayan, Hüseyin İnan ve Yusuf Aslan'ı tanrı olarak ekledim. İktidardaki lidere göre hangisini seçeceğiniz size kalmış.
Milli Görüş
Milli Görüş, Necmettin Erbakan'ın 1969'da geliştirdiği bir İslami muhafazakar bir doktrin. Milli Selamet Partisi'nin Milliyetçi Cephe hükümetinden sonra Milli Görüş yeterli oyları alamıyor. Refah Partisi uzun süre baraj altı kalıyor. 2022'de ise Erbakan'ın öğrencilerinden olan Dursun Akmolla Emin Parti ile iktidara geliyor. Ardından damadı Selim Asilzade görevi devam ettiriyor. Bu 2 iktidar döneminde Milli Görüş temkinli bir şekilde islami kurumları geri getiriyor. Ancak 2120'deki darbe sonucunda bütün Muhafazakarlara karşı bir savaş açılıyor ve bu Milli Görüşçülerde bir radikalleşmeye yol açıyor ve bir nevi Siyasal İslam'a doğru kayıyorlar. İslamcılara Ortodoks'ların patriklik mekaniğini uyarladım. Aldığınız kararlar sonucu imanınız artıyor ve imanınıza göre kendinize bir İslamcı Figür seçiyorsunuz. Bu bir nevi o dönem boyunca o kişinin ön plana çıkartılması olayı. Aynı zamanda vilayetlerde müftülükler açıp İman kazanabiliyorsunuz.
Hristiyanlık
Hristiyanlık moddaki tek gerçek "din". Ermeni ve Rum cemiyetleri Pera Konfederasyonu'nu kurarken kilise farklarını ortadan atıp Hristiyanlık kimliği altında birleşiyorlar. Yukarıda da Kıptilerin Holy Sites arayüzü var. Bunlar İstanbul'daki önemli ortodoks kiliseleri ve eski Rum yerleşkeleri. Sırasıyla Fener Rum Patrikhanesi, Taksim Aya Triada Kilisesi, Büyükada'daki Aya Yorgi kilisesi ve Kadıköy Rum Ortodoks Metropolitliği. Ayasofya neden yok diye sorulacak olunursa, Türkiye'deki Rum ahalide Ayasofyayı yeniden kilise yapmak gibi bir niyet hiç olmadı. Ancak bunu, Fatih'i ele geçirip bütün Türklerle aranızın bozulması karşılığında yapabileceksiniz.
Bunun dışındaki şu anlık bir özelliği olmayan ideolojiler şöyle;
Türkçülük
İttihatçılık
Ülkücülük
Revizyonist Sosyalizm
Militarizm
Doğru Yol
Anarko Kapitalizm
İleti Sayısı: 1,419
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
25
Bir süredir foruma bakamadığım için ilk defa görüyorum, mod süper görünüyor ancak ilk iletiler içinde attığın resimlerin linklerinde problem var sanırım bende açılmıyorlar.
•
İleti Sayısı: 90
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
Uzun süredir modla yeterince ilgilenemiyorum, son yazdığımdan beri harita ile ilgili tüm işleri bitirdim. Sadece haritayı doldumak kaldı. Ancak halledilmesi gereken bir teknoloji meselesi var ve bu konuda hiçbir fikrim yok. Bu konuda her öneriye açığım.
İleti Sayısı: 796
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
20
Temel bir teknoloji ağacı oluşturdum. Şu anlık herkes aynı teknoloji grubunda, ileride ideolojik farkları birimlere de yansıtmaya çalışacağım. 20 Teknolojiden oluşan teknoloji ağacında birimler şu şekilde;
1 Birlik artık 1000 kişi değil. 1 Piyade birimi 100 Kişi, 1 Power-Armor ve 1 Topçu birimi 10 kişi. Kaleler de 100 kişi. Hasarları ona göre daha da ayarlayacağım. Fiyatlar 4 Kat daha pahalı, birlikler de azaldığı için bakım ücreti 10 kat daha pahalı.
Piyade
Savaş Öncesi Piyade - MIL 1
Savaş Sonrası Piyade - MIL 6
Motorize Piyade - MIL 11
Gelişmiş Piyade - MIL 16
Power Armor
T-45DT Power Armor - MIL 2
T-51B Power Armor - MIL 8
T-60 Power Armor - MIL 13
Eskişehir Tipi Power Armor - MIL 18
Topçu
Basit Topçu - MIL 1
Savaş Öncesi Topçu - MIL 7
Gelişmiş Topçu - MIL 12
Obüs - MIL 17
Ayrıca şu an oyun General ekleme ikonuna tıkladığımda çöküyor. Şöyle bir hata alıyorum error.log'da. Hala bulamadım sebebini:
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unitpanel_bg_tablet' in window 'actual'.
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unit4_type' in window 'land_units'.
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unitpanel_bg_tablet' in window 'actual'.
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unit4_type' in window 'land_units'.
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unitpanel_bg_tablet' in window 'actual'.
[fixedwindow.cpp:2956]: interface/unitpanel_card.gui: Missing Button 'unit4_type' in window 'land_units'.
|