[MP] HoI4 - Multiplayer: Aralık 2019
#21
Discord sunucusuna gelip odanın kurulmasını beklemen yeterli.

Oda kuruldu.

ID: 90130858996739073
Şifre: st

Yeterli sayıda oyuncuya ulaşılamadığı için etkinlik 6 Aralık 2019 Cuma tarihine ertelenmiştir.
[+] 3 üye yunusozgul nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#22
Oda Kuruldu

ID: 90131002199179273
Şifre: st

@mrpuppet @Quarin51 @Lepton100 @yigitbey @ayhan @ReistiLs @Nergo @Kayjee
hby6qc.gif
Ara
Cevapla
#23
Tüh be kaçırdım...
Ara
Cevapla
#24
Etkinlik, ismini yazdırmış olmasına rağmen ne oyuna ne de Discord sunucusuna gelmeye zahmet eden sorumsuz katılımcılar sebebiyle iptal edilmiştir.
[+] 1 üye yunusozgul nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#25
Kuralları okudum da çok fazla gereksiz kural yok mu?
Ara
Cevapla
#26
@TerraBlade gereksiz gördüklerini belirtirseydin daha iyi olurdu.
Ara
Cevapla
#27
(19-12-2019, 23:11)yunusozgul : @TerraBlade gereksiz gördüklerini belirtirseydin daha iyi olurdu.
  • Her 10 combat width başına 1 topçu eklenebilir.

  • Birlik dizilimleri sadece core topraklarda veya müttefiğin başkentindeyken değiştirilebilir. Cephedeki birliklerin dizilimleri değiştirilemez.
italyanın Süveyş ve Cebelitarık kontrol altına alınana kadar denizaltılar dışında kalan donanma Akdeniz'i terk edemez kuralı.

Bunun dışında birçok ülkenin belli taraflara katılmak zorunda olması oyunu çok fazla kısıtlamıyor mu? örneğin:
Siam-Manchukuo

[*]Japonya'ya uygun hareket etmek zorundalar.


En gereksiz gördüğüm 10 combat width başına 1 topçu. Bu arada yanılıyor da olabilirim sadece fikrimi belirttim
Ara
Cevapla
#28
"Her 10 combat width başına 1 topçu eklenebilir."
-Oyunda taarruz için kullanılan piyade birimi genelde 20cw için 7 piyade 2 topçu, 40cw için 14 piyade 4 topçu şeklinde olup bu kural oyunun her iki taraf için de dengeli ilerlemesi için koyuldu.

"Birlik dizilimleri sadece core topraklarda veya müttefiğin başkentindeyken değiştirilebilir. Cephedeki birliklerin dizilimleri değiştirilemez."
-Denge için koyulmuş bir kural olup tarafların birbirine karşı haksız avantaj kazanmasını engeller. Örneğin Almanya'nın 20cw paraşütçü birliğini boş bir düşman toprağına attıktan sonra o birlikleri 40cw tank birliğine dönüştürdüğünü düşün. Bu sayede oyuncu deniz üstünlüğü gibi engellere takılmadan çok rahat bir şekilde düşman toprağında kullanmak istediği asıl birliği kullanabilir.

"Süveyş ve Cebelitarık kontrol altına alınana kadar denizaltılar dışında kalan donanma Akdeniz'i terk edemez."
-Yine denge için koyulmuş bir kuraldır. İtalya'nın İngiltere ile savaşa girmeden önce donanmasını bir Alman limanında bekletip savaşın ilk yıllarında Almanya ile birlikte Manş Denizi gibi kritik noktalar üzerinde adil olmayan bir üstünlük sağlamaması için koyuldu.

"Japonya'ya uygun hareket etmek zorundalar."
-Hem denge hem de tarihsellik bakımından Siam ve Mançuko oyuncularının Japonya ile beraber hareket etmesini uygun gören bir kural. Yani Allies tarafına katılamazlar. Allies cephesinde nasıl Commonwealth İngiltere'yi dinlemek zorunda ise Siam ve Mançuko da aynı şekilde Japonya'yı dinlemek zorunda.
[+] 1 üye yunusozgul nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#29
(21-12-2019, 10:48)yunusozgul : "Her 10 combat width başına 1 topçu eklenebilir."
-Oyunda taarruz için kullanılan piyade birimi genelde 20cw için 7 piyade 2 topçu, 40cw için 14 piyade 4 topçu şeklinde olup bu kural oyunun her iki taraf için de dengeli ilerlemesi için koyuldu.

Hayır benim bildiğim zaten ideal ordu 7:2 oranı sen daha fazla topçu koyarsan organizasyon diye bir şey kalmaz. Diğer denge için konulan kurallar yüzünden her mp aynı olaylar olmaz mı bu da oyunu sıkıcı yapacaktır. Bazı kurallar şart olabilir ama kesinlikle hepsi değil
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.