13-10-2021, 19:14
(Son Düzenleme: 15-03-2024, 15:20, Düzenleyen: Selene. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Strategyturk Ekim 2021 Stellaris etkinliğine hoş geldiniz.
- GM : @Selene
- Oyun Günleri: Pazar
- Oyun Saatleri: 21.00 - 00.30
- Galaksi Boyutu: Medium (Katılıma göre değişiklik gösterebilir)
- Galaksi Şekli: Elliptical
- Teknoloji & Gelenek Maliyeti: 0.75x
- Geçiş Tarihleri: 2250 - 2300 - 2400
- Yaşanabilir Gezegen: 0.5x
- Gateway ve Wormhole Sıklığı: 0.5x
- Hyperlane Sıklığı: 1.x
- Ayar önerilerinizi bekliyoruz.
- Oyuncular imparatorluklarının etiklerine ve civiclerine göre uygun oynamalıdırlar.
- Oyun içerisinde herhangi bir bug, exploit vb. oyun açığından yararlanılamaz, nation-ruining sayılabilecek davranışlar sergilenemez.
- Oyuncular bağımlı imparatorluğu veya aynı federasyona üye olan imparatorluklardan geçmeden ulaşamayacağı imparatorluklara savaş açamaz. Bu kural sadece sistem kaybına yol açacak savaşlar için geçerlidir.
- Oyuncuların oyuncu bağımlı imparatorluğu olamaz, savaşla bağımlı imparatorluk yapılamaz.
- Birden fazla oyuncunun yer aldığı savaşlarda barış antlaşmalarının çoğunluk tarafından onaylanması gerekir, savaş lideri oyuncunun barış koşullarını müttefiklere söylemesi gerekir.
- AI'lardan favor alınamaz.
- Oyuncular içinde bulundukları federasyonlar savaşa girdiğinde savaşa yardım etmelidir.
- Bir federasyondaki ülke sayısı oyun başındaki oyuncu sayısının üçte birinden fazla olamaz. Küsurat yukarı yuvarlanır.
- Fallen Empire'lar oyuncu federasyonuna alınamaz.
- Oyuncular oyun gününden önce imparatorluklarının resmini konuya atmalıdır, haritada karışıklık olmaması için başka oyuncuların seçtikleri renkleri seçmemeleri önerilir.
- Common ground, Hegemony ve Lost Colony originleri oyuna istenmeyen ai'lar eklediğinden dolayı yasaktır.
- İlk 30 yılda oyunculardan koloni fethedilemez.
- Early/mid/late game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği koloni sayısı 1/2/3'tür.
- Early/mid/late game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği kolonisiz sistem sayısı 5/10/20'dir.
- Savaşta aldığınız sistemlerin imparatorluğunuzla bağlantısı olmalıdır.
- Oyuncu imparatorlukları savaşla bölündüklerinde bölen taraf sınırlarını kapalı tutamaz.
- Total War ırkları oynanamaz.
- Her oyuncunun 20 habitat hakkı vardır. Her normal gezegen kolonileri bu hakkı 2, Ecumenopolis ve Ring World Segmentler 5 azaltır.
- Necrophage, Void Dweller ve Shatered Ring kökeni seçilemez.
- Kural önerilerinizi bekliyoruz.
Diplomasi Kuralları
İmparatorlukların etiklerine göre yakınlığı belirlenir, bu yakınlık seviyesi yapabilecekleri diplomasiyi belirler
- Negatif yakınlık: saldırmazlık antlaşması, açık sınırlar, tek taraflı bağımsızlığı garantilemek
- En az 0 yakınlık: elçilik, ticaret antlaşması, ortak savaş açma
- En az +1 yakınlık: araştırma antlaşması, göç antlaşması, savunma antlaşması, çift taraflı bağımsızlığını garantilemek
- En az +2 yakınlık: federasyon
Yakınlığın Belirlenmesi
- Her ortak etik +1 yakınlık seviyesi kazandırır. Eğer biri fanatikse +2 ikisi de fanatikse +3
- Her zıt etik -1 yakınlık seviyesi verir. Eğer etiklerden biri fanatikse -2 ikisi de fanatikse -3
- Hive mindlar bu kurallara bağlı değillerdir. Machine intelligencelar yakınlık seviyesi belirleme için fanatik materyalist sayılırlar.