[MP] Stellaris - Multiplayer: Haziran 2020
#1
4g576t23ku.jpg

Strategyturk Haziran 2020 Stellaris etkinliğine hoş geldiniz.
Etkinlik İşleyişi
  • GM : @isocuk
  • Oyun Günleri: Cuma ve Pazar
  • Oyun Saatleri: 21.00 - 00.30
Etkinlik Ayarları
  • Galaksi Boyutu: Medium (Katılıma göre değişiklik gösterebilir)
  • Galaksi Şekli: Elliptical
  • Teknoloji & Gelenek Maliyeti: 0.50x
  • Geçiş Tarihleri: 2250 - 2300 - 2350
  • Yaşanabilir Gezegen: 0.5x
  • Gateway ve Wormhole Sıklığı: 0.25x
  • Hyperlane Sıklığı: 1.5x
  • Ayar önerilerinizi bekliyoruz.
Etkinlik Kuralları
  1. Oyun içerisinde herhangi bir bug, exploit vb. oyun açığından yararlanılamaz, nation-ruining sayılabilecek davranışlar sergilenemez.
  2. Oyuncular başka bir oyuncuya savaş açabilmeleri için aralarında başka bir imparatorluk tarafından engellenmeyen hyperlane veya solucan deliği yolu olmalıdır. Bu kurala uygun savaş açabileceği vassalı varsa o vassalın savaş açabileceği ülkelere de savaş açabilir.
  3. Birden fazla oyuncunun yer aldığı savaşlarda barış antlaşmalarının çoğunluk tarafından onaylanması gerekir.
  4. Halihazırda savaşta olan bir oyuncuya açılan savaşta oyuncunun son gezegeni alınamaz.
  5. AI'lardan favor alınamaz.
  6. Bir federasyondaki ülke sayısı oyun başındaki oyuncu sayısının üçte birinden fazla olamaz (vassallar dahil). Küsürat yuvarlanır.
  7. Fallen Empire'lar oyuncu federasyonuna alınamaz.
  8. Oyuncular birbirlerini entegre edemezler, oyuncunun başka bir oyuncunun vassalı olması için geçerli sebepler aranır. 
  9. Oyuncular oyun gününden önce uygarlıklarının resmini konuya atmalıdır, haritada karışıklık olmaması için başka oyuncuların seçtikleri renkleri seçmemeleri önerilir. 
  10. Common ground, Hegemony ve Lost Colony originleri oyuna istenmeyen ai'lar eklediğinden dolayı yasaktır.
  11. Void Dwellers ve Shattered Ring originleri yasaktır.
  12. Oyuncu imparatorlukları savaşla bölünemez.
  13. Oyuncuların başlangıç sistemi Mid Game başlayana kadar fethedilemezler.
  14. Total War savaşlarında karşı tarafın gezegenlerinin yarısından fazlası alınamaz ve ülkesi çevrelenemez.
  15. Total War ırkları defansive pact ve federasyonlara katılamazlar.
  16. Savaş sebebi Total War olmayan savaşlarda eğer bir tarafın başkenti barış antlaşması imzalandığında işgal altındaysa savaş sonucu karşı tarafın talebiyle savaş tazminatı olarak savaş sonunda hazinesinde bulunan kaynakların %30'unu devretmesi gerekmektedir
  17. Kural önerilerinizi bekliyoruz.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
[+] 2 üye isocuk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Katılıyorum . Bir kaç güne paylaşırım ülkemi
Ara
Cevapla
#3
Bence 2. kural yenilenmeli. Kuklası olan bir ülke kuklasının üstünden savaş açamaz mı?
Ara
Cevapla
#4
Görsel

Djunn'lar kendilerini bir devlet ya da imparatorluk olarak görmekten ziyade kendilerini bilgi ve düşünceye verilen önemle birleşmiş bir organizasyon olarak görürler.En başarılı oldukları yönleri yeni düşünceler üretmek ve geliştirmek,bilimsel gelişmeleri benimsemek ve ticaret yapmaktır.Djunn'ların yaşamında bilgi ve düşünceye duyulan saygı çok yüksektir ve yaşamlarını yeni düşünceler üretmeye adamışlardır.Djunn'ların devlet yönetiminde meriokratik yönetim,diplomasi ve düşünce özgürlüğü hakimdir.Krallar bir konsey tarafından seçilir ve bu konsey ırkın en ilkelere bağlı ve filozof kimselerinden oluşur.Djunnların kendilerine ters düşse bile her türlü fikre saygıları sonsuzdur,her türlü devletden dışlanan herkes kendisine yer bulabilir.Djunnların yaşam anlayışı 3 ilke ile özetlenebilir:

1-Ruhanilik(Spritualist):Djunn'lar ruhun varlığına inanır ve ruhun varlığını var olmanın gereksinimi kabul ederler.Din ise Djunn sosyal hayatında belki de en önemli etkendir.Zeka,zihin,akıl hepsi Djunn'ların en önemli terimlerindendir.Düşünebilme gücü olarak tanımladıkları bu terimler Djunn'ların geliştirmeye çalıştıkları en önemli ve başka ırkları gözlemlerken dikkat ettikleri en önemli terimlerdir.Djunn'lar hedeflerine ulaşmak için ilkelerini ve dinlerini ihlal etmez yada değiştirmezler.Güç elbetteki istenir ancak bunun için ilkelerden sapılmaz ya da anlamsız hareketlere girilmez.Djunn'lar materyalistlerle bile dost olabilirler ancak ruhani oldukları için robotları ezeli düşmanları olarak görürler.

2-Eşitçilik(Xenophile):Djunn'lar ırkları önemsemezler çünkü ırk ayrımını aşacak bilince erişmişlerdir.Onlar için önemli olan düşünebilme gücüdür.Tüm ırklarla dost hareket edilir(Materyalistlerle bile) Djunn'ların aşağıladığı ve düşman gördüğü tek ırk robotlardır.Onları girdi-çıktı makinesi olarak görürler.Djunn'lar için en önemli iki kavram olan zihin ve ruh kavramlarından yoksun oldukları için onlardan uzak dururlar.Djunn'lara göre robotlar ruhsuz ve düşünce üretebilmekten uzak var olmaları fark oluşturmayan varlıklardır.

3-Barışçılık(Pacifism):Djunn'lar güç elde etmeyi fazla umursamadıkları için kimseyle savaşa girmek istemezler.Onlara göre savaş anlamsız bir güç dalaşıdır ve devletin gerekli kaynaklarının buna israf edilmesi akılsızlıktır.Asıl amaçları bilgi olduğu için tümör gibi yayılmaz,az gezegende yaşamlarını sürdürürler.Yüzyıllar içinde etkili eğitimle Djunn ırkı zeki,yetenekli bir hale getirilmiş ve yavaş üremeleri sağlanmıştır.Yavaş üremelerinin sebebi ise öbür ırkların aksine nüfusu güç olarak görmemeleri,askere ihtiyaç duymamalarıdır.
[+] 2 üye Littleİskender nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#5
Katılıyorum.
unknown.png?width=845&height=475
[+] 1 üye Yasin Ahmet nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#6
Arboribus_Stellaris.png
Arboribus(Ağaçlar)
Efsaneler, türlerinin ilkinin toprakta kök salmasıyla İnitium(Başlangıç) adı verdikleri dünyanın boş ve çorak olduğunu iddia ediyor.
Yüzyıllar boyunca, besleyici bakımları çorak arazileri şimdi "Gaia World" olarak bilinen bir bitki cennetine dönüştürdü.
Diğer birçok türün aksine, Arboribus hiçbir zaman kentleşme geliştirmedi. Küçük toplulukları, yerel flora ve faunanın korunmasından sorumlu ormanlarla birliktedir. Arboribus'un en bilgeliği barış ve sükunetten sorumlu olan "Yaşam Veren" seçilme şansına sahiptir.


Gezegeninde yaşayan hiçbir canlıya zarar vermemişlerdir.
Diğer canlılarla iletişim kurmak istemezler, onların düzenlerini etkileyerek kendilerini yok etmeye ve kargaşaya sürükleyeceğine inanırlar.
Gelişmemiş uygarlıklarla temas kurmak sadece onların yok oluşunu hızlandırır.
Tüm canlıları yaşadıkları yerde yaşamaları gerektiğine, onların bulundukları yerde gezegenlerinde acı çektiğine inanırlar.
Belki de ölümsüzlükten daha önemli bir şey var. Bu net bir bilgi.
[+] 1 üye BrothersForever nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#7
[+] 4 üye Onur34 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#8
prototype.jpg
[+] 3 üye Pharmacist nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#9
unknown.png

Biz taşız. Biz tekiz biz tek kalacağız. Biz taşız. Biz gezegenleri yeriz biz taşız

Taşlar aç. Taşlar açlığını dindirmek istiyor. Taşlar açlığını dindirecek.

flesh is weak, steel is weaker, matter over mind, stone is hungry
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
[+] 1 üye isocuk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#10
Etkinlik cuma günü başlayacaktır. @Yasin Ahmet'in önerisi üzerine 2. kural güncellenmiştir. Oyun saat aralığında değişiklik yapıldı.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#11
Kurallarda güncelleme yapıldı.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#12
vassallar claim atabiliyor mu? koydugunuz kural suistimale çok açık.. bu kuralı bahane ederek kısa sürede galaksinin tamamını vassal veya tribute edebilecek oyuncular var. yine de siz bilirsiniz.. yanlış bilmiyorsam vassal claim atamaz , sistem alamaz.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#13
(24-06-2020, 00:08)jax61 : vassallar claim atabiliyor mu? koydugunuz kural suistimale çok açık.. bu kuralı bahane ederek kısa sürede galaksinin tamamını vassal veya tribute edebilecek oyuncular var. yine de siz bilirsiniz.. yanlış bilmiyorsam vassal claim atamaz , sistem alamaz.

Kaçıncı kuraldan bahsediyorsun anlayamadım da.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#14
2.kural. gerçi total warı da serbest bırakmışsınız. total war serbest ise gerisi teferruat zaten ..iyi oyunlar dilerim..
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#15
(18-06-2020, 17:04)Yasin Ahmet : 00100000 01110110 01100101 01111001 01100001 00100000 01100100 01101111 01110011 01110100 00100000 01101111 01101100 01101101 01100001 01111001 01100001 00100000 01100001 01101110 01110100 00100000 01101001 11100111 01101101 01101001 01011111 01101100 01100101 01110010 01100100 01101001 01110010 00101110

Tüm canlıları yok etmek isteyen yapay zeka mı diyor canlılarla dost olmak istediğini. Canlılar inanmayın buna.
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
#16
indir.jpg
Katılıyorum ama malesef bugün gelemiyeceğim
[+] 1 üye Ferreke nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#17
İsocuk lag yapmıyor mu stellaris de :D
Zafer esnasında uyguladığım taktikleri herkes görebilir, ancak kimsenin göremediği, zafer yolunu açan stratejilerimdir. [sun tzu]


https://www.youtube.com/watch?v=ZjHt3KW6S4g
Ara
Cevapla
#18
Bende hala katılım varsa başvurumu yapıyım :) 

unknown.png?width=651&height=469

Biz Barış için varız ''Planet de sulh galaxy de sulh''
Zafer esnasında uyguladığım taktikleri herkes görebilir, ancak kimsenin göremediği, zafer yolunu açan stratejilerimdir. [sun tzu]


https://www.youtube.com/watch?v=ZjHt3KW6S4g
[+] 2 üye gLo1NN nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#19
Stellaris_Screenshot_2020.06.26_-_19.27.34.90.png
 

Selam. Muffin İmparatorluğu olarak biz de katılıyoruz. Bizi sevin. <3
elefsar.jpg
[+] 5 üye elefsar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#20
Oda kuruldu
id: 90136593796029440
şifre: st
Laglamak  seçim değil yaşam sebebidir
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.