Prison Architect #2 Bürokrasi Ağacı
#1
Prison Architect Rehber serimizin ikinci bölümündeyiz.
Bugün Bürokrasi Ağacını  inceleyeceğiz.
Not:Normalde Raporlar bölümünüde ekleyecektim çok uzun oluyor,bölmek istedim.

screenshot_2020-07-16_04.png
Yukarıda gördüğünüz bürokrasi araştırma ağacıdır.Belli bir para ve süreyle hepsini açabilirsiniz.
Not:Ufak bir rakam kayması olmuş,kusura bakmayın.

1.Hapishanenin müdürüdür.Oyuna başladığınızda otomatik olarak açılır.
2.Güvenlik Şefi dir.Hapishanenin güvenlik işleriyle ilgilenir.
3.Muhasebeci olarak görev yapar,Finans alanını kontrol eder.
4.Bakım alanıyla ilgilenir.Temizlik ve Hapishane işçiliğinin kilidini açar.
5.Psikolog,mahkumların ihtiyaçlarını gösterir
6.Eğitim,sınıf yapabilmenize ve eğitim hizmetlerini başlatabilmenize olanak tanır.
7.Sağlık,doktor almanızı ve revir,morg gibi sağlık binalarını yapmanızı sağlar.Ayırca hastabakıcının kilidini de açar.
8.Avukat,hapishanenizde yeni hukuki  düzenlemeler yapmanızı sağlar.
9.Mikroyönetim,hapishanenin lojistik alanını açar.Burdan yemeklerin nereye dağıtılacağını,mahkumların nerde çalışacağını ayarlayabilirsiniz.
10.Prison Policy,raporlardaki policy sekmesini açar.Cezaların saatini,yemek kalitesini ve şartlı tahliye kabul etme oranını ayarlayabilirsiniz.
11.Finans tan sonra kilidi açılan araştırmalardır.Toprak satın alma,ekstradan grant(hibe) alma,bankadan borç alabilme ve vergi aflarını içerir.
12.Bakım dan sonra kilidi açılan araştırmalardır.Bahçıvan,hademe ve prison labour u açar.
13.Avukat ı araştırdıktan sonra açılır.Küçük hücre,sonsuz cezalar(en iyileri,1 metrekare solitaryde sonsuza kadar miss ),Ölüm mahkumlarını getirtebilme,ayrıca başınız derde girince sizi kurtaran legal prepler.
14.En çok araştırma içeren bölümdür.Surveillance ya da gözetleme,kamera ve telefon dinlemeyi açar.Deployment,gardiyanları belli yere atamanızı ve kimin nereye gir kimin giremeyeceğini beiplirleyebildiğiniz(örnk: Düşük levelli mahkumların hücresine max güvenlik li mahkumların girmesini yasaklayabilirsiniz) araştırmadır.Intelligence,kaçak malların arz ve talep ini gösterir,çetelerin sayısını ve ne kadar güçlü olduğunu görebilirsiniz.Patrols,bildiğimiz devriyedir ayrıca köpekli gardiyanı da açar.Remote Access,uzaktan kapıları açıp pratiklik sağlar.
15.Güvenliğin silahlı kısmıdır.Armoury,silahlı gardiyanları açar.Tazers ve Tazer Rollout,gardiyanlarınıza tazer verebilmenizi sağlar.(Normal gard lar eğtimden sonra alabilir) Body Armour,bütün gardiyanlarınıza para karşılığı zırhlı yelek dağıtır.Ve tabii Guard Towers, mahkumların ezeli korkusu
sniper olarak tanımlayabiliriz,bir kulenin içinde dururlar,eğer içerideyse olay çıkınca ilk uyarı atışı yapar sonra vurur.Eğer dışarı mahkumlar kaçamasın diye koyulduysa uyarı vermeden direk zıbam zıbam yere indirir.
Rehberimiz burada bitiyor,merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.
[+] 3 üye Dreyfus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.