18-05-2018, 12:43
Heat Sinks
Heat sinkler, mechde oluşan ısının yüksek düzeylere çıkmasını engeller. Farklı tipleri vardır:
- Heat Sinks: Heat sinkler aktif olarak silahlarda oluşan veya diğer yollarla artan termal enerjiyi mechten dışarı atarak mechin ısı tarafından hasar almasını engeller. Bu cihazların verimliliği, içinde bulunulan çevre ile pozitif veya negatif yönde değişkenlik gösterebilir. Çift olarak heat sink kullanılması verimliliği iki kat arttırır ama aynı şekilde mechin hantallığı da artar.
- Heat Banks: Heat Banklar mechin ısıya dayanıklılığı arttırır ve silahların devamlı ateş etme süresini uzatır.
- Thermal Exchangers: Thermal Exchangers ise belirli bir oranda silahların ateş etmesiyle oluşan ısıyı azaltır. Heat sinklerden farklı olarak çevre koşullarından etkilenmezler.
Aşağıdaki tablodan yukarıda anlatılan bileşenlerin özelliklerini inceleyebilirsiniz.
İsmi | Tipi | Özelliği | Bedeli | Nadirliği | Slotlar | Tonaj |
---|---|---|---|---|---|---|
Heat Sink | Standard Heat Sink | - 3 Heat / Turn | 30000 | 0 | 1 | 1 |
Heat Sink (D) | Double Heat Sink (D) | - 6 Heat / Turn | 630000 | 20 | 3 | 1 |
Heat Bank | Standard Bank Heat Bank | + 10 Max Heat & + 5 Overheat Threshold | 160000 | 2 | 2 | 1 |
Heat Bank + | Improved Bank Heat Bank | + 20 Max Heat & + 10 Overheat Threshold | 320000 | 4 | 4 | 1 |
Heat Bank + + | Bulk Bank Heat Bank | + 30 Max Heat & + 15 Overheat Threshold | 470000 | 5 | 6 | 1 |
Exchanger | Thermal Exchanger I | - 10% Weapon Heat | 360000 | 3 | 1 | 2 |
Exchanger + | Thermal Exchanger II | - 15% Weapon Heat | 540000 | 4 | 1 | 3 |
Exchanger + + | Thermal Exchanger III | - 20% Weapon Heat | 720000 | 5 | 1 | 4 |
Jump Jets
Jump Jetler, mechlerin kontrollü bir şekilde engellerin üstlerinden geçmelerini sağlar. Ek olarak mechler, jump jetleri kullanarak 'Death from Above' saldırısını yapabilirler. 3 farklı çeşitleri vardır. Bunlar basic (10-55 ton), heavy (60-85 ton) ve assault (90-100 ton) olmak üzeredir.
Bedelleri
- Basic jump jetlerin herbirinin bedeli 30,000 C-bills olmak üzere ağırlıkları 0.5 ton ve 1 adet slota gereksinimleri vardır.
- Heavy jump jetlerin herbirinin bedeli 60,000 C-bills olmak üzere ağırlıkları 1 ton ve 1 adet slota gereksinimleri vardır.
- Assault jump jetlerin herbirinin bedeli 70,000 C-bills olmak üzere ağırlıkları 2 ton ve 1 adet slota gereksinimleri vardır.
Cockpits
Bütün mechler stock bir cockpit ile gelmektedir. Daha iyi bir performans için bu cockpitler yükseltilebilir. Cockpit modları, Mech Warriorlar'ın bulunduğu yerin yapısını geliştirerek onları ölümcül yaralardan daha iyi korur.
Aşağıdaki tablodan cockpitlerin özelliklerini inceleyebilirsiniz.
İsmi | Tipi | Özelliği | Bedeli | Nadirliği | Slotlar | Tonaj |
---|---|---|---|---|---|---|
Cockpit Mod | Ceres Metals Braced Cockpit Mod | + 1 Injury Resist | 110000 | 1 | 1 | 0 |
Cockpit Mod + | Ceres Metals Reinforced Cockpit Mod | + 2 Injury Resist | 320000 | 2 | 1 | 0 |
Cockpit Mod + + | Ceres Metals Hardened Cockpit Mod | + 3 Injury Resist | 210000 | 3 | 1 | 0 |
Rangefinder | Majesty M M 60KL Rangefinder | + 25m View Dist. | 70000 | 1 | 1 | 0 |
Rangefinder + | Majesty M M 120KL Rangefinder | + 50m View Dist. | 130000 | 3 | 1 | 0 |
Rangefinder + + | Majesty M M 180KL Rangefinder | + 100m View Dist. | 260000 | 5 | 1 | 0 |
Comms System | StarCorps Improved Comms System | + 1 Morale Gain | 160000 | 2 | 1 | 0 |
Comms System + | StarCorps Enhanced Comms System | + 2 Morale Gain | 320000 | 3 | 1 | 0 |
Comms System + + | StarCorps Advanced Comms System | + 3 Morale Gain | 470000 | 5 | 1 | 0 |
Target Tracking Systems
Tüm mechler stock target tracking system ile gelirler ve daha iyi bir performans için yükseltilebilirler. Yükseltildiklerinde balistik, enerji veya füze silahları ile saldırırken isabetliliği arttırır.
Aşağıdaki tablodan target tracking systemlerin özelliklerini inceleyebilirsiniz.
İsmi | Tipi | Özelliği | Bedeli | Nadirliği | Slotlar | Tonaj |
---|---|---|---|---|---|---|
Hartford F1800 TTS | TTS | + 1 Acc. (Missile) | 350000 | 2 | 2 | 1 |
Hartford F2400 TTS | TTS + | + 2 Acc. (Missile) | 700000 | 4 | 2 | 2 |
Hartford F3000 TTS | TTS + + | + 3 Acc. (Missile) | 1030000 | 5 | 2 | 3 |
Kallon A-C 1000 TTS | TTS | + 1 Acc. (Ballistic) | 530000 | 2 | 2 | 1 |
Kallon A-C 1500 TTS | TTS + | + 2 Acc. (Ballistic) | 1050000 | 4 | 2 | 2 |
Kallon A-C P150+ TTS | TTS + + | + 3 Acc. (Ballistic) | 1540000 | 5 | 2 | 3 |
RCA InstaTrac VIII TTS | TTS | + 1 Acc. (Energy) | 420000 | 2 | 2 | 1 |
RCA InstaTrac IX TTS | TTS + | + 2 Acc. (Energy) | 840000 | 4 | 2 | 2 |
RRCA InstaTrac X TTS | TTS + + | + 3 Acc. (Energy) | 1230000 | 5 | 2 | 3 |
Gyros
Gyrolar mechlerin motorlarında üretilen büyük miktarlardaki momentumun etkisini yok eder. Mechlerin keskin manevra almalarını ve denge bozma saldırılarından toparlanmalarını sağlar. Tüm mechler stock gyro ile donatılarak gelir ve daha iyi performans için yükseltilebilirler.
Aşağıdaki tablodan gyroların özelliklerini inceleyebilirsiniz.
İsmi | Tipi | Özelliği | Bedeli | Nadirliği | Slotlar | Tonaj |
---|---|---|---|---|---|---|
Coventry Mark 75 Gyro | Gyro | + 1 Melee Hit | 30000 | 1 | 3 | 0 |
Coventry Mark 85 Gyro | Gyro + | + 2 Melee Hit | 160000 | 2 | 3 | 0 |
Coventry Mark 95 Gyro | Gyro + + | + 3 Melee Hit | 590000 | 3 | 3 | 0 |
Friedhof Osprey Gyro | Gyro | + 1 Hit Defense | 200000 | 1 | 3 | 0 |
Friedhof Kite Gyro | Gyro + | + 2 Hit Defense | 1200000 | 3 | 3 | 0 |
Friedhof Sparrow Gyro | Gyro + + | + 3 Hit Defense | 2400000 | 4 | 3 | 0 |
Rawlings StabiliTrak 5 Gyro | Gyro | - 10% Stb.Dmg. Taken | 300000 | 3 | 3 | 0 |
Rawlings StabiliTrak 10 Gyro | Gyro + | - 20% Stb.Dmg. Taken | 800000 | 4 | 3 | 0 |
Rawlings StabiliTrak 15 Gyro | Gyro + + | - 30% Stb.Dmg. Taken | 1500000 | 5 | 3 | 0 |
Actuators
Actuatorlar mechin uzuvlarını kontrol eder ve yakın mesafe saldırılarını gerçekleştirir. Tüm mechler stock Actuator ile gelirler ve daha iyi performans için yükseltilebilirler.
Aşağıdaki tablodan actuatorların özelliklerini inceleyebilirsiniz.
İsmi | İmalatçısı | Model Adı | Özelliği | Bedeli | Nadirliği | Slotlar | Tonaj |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Arm Mod | Coventry | X55 Standard | + 5 Melee Dmg. | 20000 | 1 | 1 | 2 |
Arm Mod | Coventry | X65 Standard | + 10 Melee Dmg. | 40000 | 2 | 1 | 2 |
Arm Mod | Coventry | X75 Standard | + 15 Melee Dmg. | 60000 | 3 | 2 | 4 |
Arm Mod | Coventry | B20 Extended | + 20 Melee Dmg. | 80000 | 2 | 2 | 4 |
Arm Mod + | Coventry | B40 Extended | +40 Melee Dmg. | 160000 | 3 | 3 | 6 |
Arm Mod | Coventry | B60 Extended | + 60 Melee Dmg. | 240000 | 5 | 3 | 6 |
Arm Mod | Friedhof | Theseus | + 10 Melee Stb.Dmg. | 30000 | 2 | 1 | 2 |
Arm Mod | Friedhof | Perseus | + 20 Melee Stb.Dmg. | 60000 | 3 | 1 | 2 |
Arm Mod | Friedhof | Heracles | + 30 Melee Stb.Dmg. | 90000 | 4 | 2 | 4 |
Arm Mod | Friedhof | Behemoth | + 40 Melee Stb.Dmg. | 120000 | 3 | 2 | 4 |
Arm Mod | Friedhof | Gargantuan | + 50 Melee Stb.Dmg. | 150000 | 4 | 3 | 6 |
Arm Mod | Friedhof | Colossus | + 60 Melee Stb.Dmg. | 180000 | 5 | 3 | 6 |
Leg Mod | Pitban | Jackrabbit | - 10 DFA Self Dmg. | 20000 | 1 | 3 | 2 |
Leg Mod | Pitban | Wallaby | - 20 DFA Self Dmg. | 30000 | 2 | 3 | 4 |
Leg Mod | Pitban | Kangaroo | - 30 DFA Self Dmg. | 50000 | 3 | 3 | 6 |
Leg Mod | Rawlings | Epsilon | + 5 DFA Dmg. | 30000 | 2 | 3 | 1 |
Leg Mod | Rawlings | Omicron | + 10 DFA Dmg. | 60000 | 3 | 3 | 2 |
Leg Mod | Rawlings | Omega | + 15 DFA Dmg. | 90000 | 4 | 3 | 3 |