İleti Sayısı: 5,868
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
27-02-2022, 23:59
(Son Düzenleme: 28-02-2022, 00:19, Düzenleyen: Voidian. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Muhtemelen öncesinde açık dünyada daha fazla zaman geçirmemizi öngörmüşlerdi ve Margit için Dark Souls mantığıyla lineer ilerlemeye çalışıp fazla acele ettik.
•
İleti Sayısı: 3,092
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
36
Katılıyorum. Margin'e ilk saldırdığımda 40 50 gibi komik bir hasar vuruyordum düz vuruş.
•
İleti Sayısı: 192
Üyelik Yılı: 2021
Imperium:
0
28-02-2022, 08:36
(Son Düzenleme: 28-02-2022, 08:39, Düzenleyen: Penetrator God. Toplamda 2 kere düzenlenmiş.)
Soulsborne türünü deli gibi seviyorsanız bu oyunu da seveceksinizdir muhtemelen ancak benim gibi bu serinin oyunlarını oynamış ama sevmemiş biri olarak bu yeni oyundanda nefret edeceksinizdir. Oyun 2016'da çıkan Dark Souls 3 kıyasla hiçbir yenilik barındırmıyor. Başlangıç olarak eğer sevmediyseniz bu türü neden oynamaya devam ediyorsun diyenler olacaktır ama sonuçta bu yeni oyun diğer oyunlara kıyasla farklı şekilde reklamları yapıldı. Evren olarak keza farklı bir oyundu ve açık dünya olacağı için zor bile olsa ben bir değişiklik göreceğimi sanmıştım çünkü 2009'dan beri hep aynı mantıkta oyunlar yapıyorlar ve açıkçası Demon Souls'u oynadıysanız diğer Dark Souls oyunlarını bile oynamanıza gerek yok bence çünkü hepsi birbirinin tamamen kopyasıdır. Hikaye olarakta elle tutulur bir şey anlatmamaktadırlar. Arkadaş hayatımda deneyim ettiğim en kötü oyun serisi bu olabilir. Hem oynanış olarak hem de hikaye olarak oyun hiçbir şekilde size kendini sevdirmeye çalışmıyor. Bu oyun serilerini sevenlere gerçekten inanamıyorum tamamen işkenceden başka bir şey değil. Yeni oyunda da durum tamamen aynı çıktı. Biraz haritaları genişletmişler o kadar. Oynanış ve hikaye olarak hiçbir şeyin değiştiği yok. Tamamen o 2009'dan beri topladıkları kemik kitleye hitap eden bir oyun yapmışlar. Ben bu oyunun hikayesi için Geaorge Martin'i getirmelerini ise hiç anlamadım çünkü Dark Souls 3 ile kıyaslarsak sadece haritalar ve isimler değişmiş onun dışında aynı saçmalık. Sevmedim oyunun optimizsayon sorunlu olmasından bahsetmiyorum çünkü ben kasmadan rahat oynadım sayılır. Beni rahatsız eden bu tembellik. Yeni oyun Dark Souls serisinden bile saçmalık düzeylerinde zor çünkü o kadar boş zaman kaybettiriyor ki size haritayı keşfettirirken ve karşılığında da hiçbir şekilde ödüllendirmediği için diğer serinin oyunlarına kıyasla daha fazla tahammül sınırlarımı zorladı benim. Tamamen fan servis bir oyun ve para tuzağından başka bir şey değil. Kısacası Dark Souls 3 oynadıysanız ve sevmediyseniz benim gibi bu oyunu oynamanız için hiçbir sebebiniz yok. 10 saat oynadım ve sildim. Eğer meraklısı değilseniz paranıza ve sinirlerinize yazık etmeyin. Zaman kaybı.
•
İleti Sayısı: 5,868
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
02-03-2022, 22:34
(Son Düzenleme: 02-03-2022, 22:35, Düzenleyen: Voidian.)
Bu maden bölgeleri olayı çok iyi. Tüm RPGlerde böyle bir konseptin olması lazım.
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
Tek bir souls oynamamis ve rpg seven biriyseniz bu oyun tam size göre. Oyun o kadar dolu ki cok fena bağımlılık yapıyor. Bu kadar dolu baska bir açık dunya oyunu gormedin. Oyunun zorlugundan korkanlar sadece haritada gezip kesfederek lvl atlayabilir ve sonrasinda zorlandığı bossu ezip gecebilir. Öyle lvl kasmak icin cok uğraşmaya bile gerek yok sadece gönlünüzce gezebilirsiniz. Oyunun başlarında verilen at ile kacamayaciginiz cok az dusman var. Tabiki 10larca belki benim gibi yüzlerce kez öleceksiniz ama respawn noktadari o kadar cok ki ölmek nerdeyse hic bir zaman sorun değil.
•
İleti Sayısı: 908
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
Önceki souls oyunlarında ölünce soulların kaybı dışında başka bir cezalandırma sistemi de oluyordu. Ds 2 de can sürekli düşüyor yada sekiro da hastalık olayı vardı. Bunlardan dolayı oyunlardan soğumuştum. Bu oyunda da böyle bir sistem var mı?
İleti Sayısı: 5,868
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
Demon's Souls'ta tendency sistemi öldükçe oyunu zorlaştırıyordu. Dark Souls 2'de diğer soulslardaki gibi can ölünce(hollowlaşınca) belli bir yüzdeye direk düşmüyor, öldükçe o yüzdeye geliyordu. Onun dışında Elden Ring dahil herhangi bir souls oyununda böyle bir sistem yok.
Aşağıdaki 1 üye Voidian nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Voidian nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• birisi43
İleti Sayısı: 2,019
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
27
Keşke summon yazıları gibi diğer oyuncular tarafından bırakılan yardım yazılarını da bir eşya kullanarak görülebilir yapsalardı. Çoğu gereksiz ve oyunun görselliğini bozuyor.
•
İleti Sayısı: 5,868
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
Ben offline'a aldım kafam rahat. Zaten coop oynamadığım için invade de yemiyorum.
•