26-03-2022, 20:04
俺たち 自由 に なれる の か ?
RYO: Elden Ring
|
28-03-2022, 22:56
![]() 60+ deneme sonrası malenia kesince benim eşgal. Spirit Summon olmadığı varsayılırsa souls serilerinde olan en zor boss olabilir. ![]()
31-03-2022, 21:00
(Son Düzenleme: 31-03-2022, 21:04, Düzenleyen: Voidian. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
01-04-2022, 11:19
02-04-2022, 20:44
Age of Stars endinginde bazı önemli çeviri hataları var. Fakat bence makalede yorum farklılığında biraz abartı var, ana fikirde o kadar farklılık olduğunu düşünmüyorum.
https://www.frontlinejp.net/2022/03/14/e...explained/
04-04-2022, 15:21
Radahn'ın bazı saldırılarını fazla nerflemişler, yeni bir patch ile düzeltilmiş. İlk denememde kesmiştim artık yeni halini sonraki oyunda denerim.
04-04-2022, 15:40
(Son Düzenleme: 04-04-2022, 15:55, Düzenleyen: Voidian. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Pek te düzeltmemişler. Hasar miktarları hala eski halinden çok uzakta ki zaten sıkıntı Radahn'ın sayılara ince ayar çekerek düzeltilemeyecek bir tasarımda olması. Ya bozuk olacak ya fazla güçsüz.
Edit: Düşününce ilk nerfteki okun yavaşlatılması vs. gibi action speed değişiklikleri ile düzeltilebilir.
12-04-2022, 15:10
Adam tek hasar vurmadan 9 dk içinde bitirmiş. Biraz daha uğraşırsa rahat 6 dk altına indirir.
12-04-2022, 16:42
(12-04-2022, 15:10)Rzenma : Adam tek hasar vurmadan 9 dk içinde bitirmiş. Biraz daha uğraşırsa rahat 6 dk altına indirir. Oyunu hiç oynamadım, sadece videoyu izledim. Adam gard alıp ışınlanıyor baktığı yöne doğru anladığım kadarıyla. Bu bug mı? Ben mesela normal oynarken bir şeyle dövüşüyorum, gard alıp beklerken bir anda ışınlanabiliyor muyum? Nasıl tetikleniyor bu?
12-04-2022, 17:14
(Son Düzenleme: 12-04-2022, 17:34, Düzenleyen: Rzenma. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Evet bug sanırım guard alıp adım attığında karakter zeminin yani ayağının altındaki poligonun içine giriyor oyun karakteri oradan çıkarmaya çalışıncada ileri sıçramasını sağlıyor. Başka oyunlarda çeşitli versiyonlarını görmüştüm. Mesela soldat diye bir oyunda kendi haritamı yapıyordum, bomba hasarının itme etkisi bazen karakteri duvarın içine sokuyordu. Düz bir duvar çizdiğinde karakterin bu duvarın içine geçmesi imkansızdı ama duvar çeşitli poligonlardan oluştuğunda bomba hasarının etkisiyle bu poligonların arasına sıkışabiliyordu. Sıkışan oyuncu tüm poligonlardan aynı anda baskı yediği için duvardan yukarıdaki gibi sıçrayarak çıkabiliyordu. Elden Ring haritası da aslında milyonlarca poligondan oluşuyor. Soldat haritası iki boyutlu olduğu için tüm haritada en fazla yüz poligon vardı.
Bu bug farklı şekilde çalışıyor sanırım. Anladığım kadarıyla yürüme animasyonu ve guard animasyonu aynı frame denk geldiğinde gerçekleşiyormuş. Çözünürlüğü düşürüp daha yüksek fps aldıklarında denk gelme ihtimali artıyormuş. Ayrıca güncelleme ile düzeltildiği için speedruncılar oyunun eski versiyornunu oynuyormuş.
16-04-2022, 13:06
Ilk girdigimde Tree Sentinel'i yenmek icin defalarca deneyip yenememis adam cagirip yine denemis yine yenememistim. Normalde onceki dark souls oyunlarida genelde ilkten zor bir boss olur sonra oyun acilirdi. Bundan da oyle zannedip oyun cok zor herhalde diye birakmistim. Dun yeniden basladim Tree Sentinel ve hatta oyundan bosslarin cogu opsiyonelmis. Tabii ki oyunu kolaylastirmak icin mage actim direk. Inanilmaz bir dunya gercekten sanat eseri. Sabahlara kadar oynayip ise geldim :(
Seruvenim yeni basliyor.
17-04-2022, 16:38
Kafasına sadece pot takan oyuncunun biri 'Let Me Solo Her' signı bırakıp Malenia'ya karşı diğer oyunculara yardım ediyormuş. Şimdiye kadar 200 kereden fazla yenmiş.
俺たち 自由 に なれる の か ?
18-04-2022, 01:13
19-04-2022, 12:10
https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/...-notes-104
1.4 yaması gelmiş. Colossal weapon'lar bufflanmış. |
|