RYO: Starfield
#21
100 tane yıldız sistemi var yüzlerce gezegen var bu gezegenlerden bazıları çok iyi dizayn edilmiş gibi duruyor. Birbiriyle rakip factionlar var oradan en azından fallout 4 ayarında oynanabilecek bir hikayesi vardır. Base building, uzay gemisi inşaası ,... var. Uzayda combat gemi seyahati var. Bu kadar şey varken düz silah oynanışına ve kötü yüz ifadelerine çokta takılamadım. Zaten bethesda oyunu genel olarak beceremiyorlar o kısımları zaten. Beklentisiz girip iyi oynanabilecek seviyeye geliyor diye çıktım yayından.
俺たち 自由 に なれる の か ?
[+] 1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#22
Bethesda zaten Fallout 4 gibi aksiyondan ziyade daha hardcore rpg olacağını söylemişti.
Ara
Cevapla
#23
Ne grafikler ne combat bildiğimiz kötü Bethesda standartlarını 1 adım ileri taşıyamamış gözüküyor. Umarım diğer açılardan çok immersive bir deneyim sunuyordur da biraz olsun bunları geri plana atabilir.
Ara
Cevapla
#24
ngyi0p4sm8591.png
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#25
Bethesda'dan aşırı grafik ya da "vuruş hissi" beklemek yanlış bence. Gösterilenleri düzgün yaptılarsa dolu dolu bir rpg için fazlasıyla iyi oyun olur. Projeyi bundan daha fazla büyütseler altından kalkamayıp sonu Cyberpunk gibi olurdu.
Ara
Cevapla
#26
Şuan da olması zaten olması gerekenden fazla büyük aslında. 1000 gezegen işine hiç girmeyeceklerdi. 5-10 tane çok iyi yapılmış gezegen fazlasıyla yeterdi, şimdi %90'ı özen gösterilmemiş random generated ruhsuz gezegenlerden oluşacak.

Diğer konuda da ben çok farklı düşünüyorum, 70$'a satılacak bir oyunda grafiklerin realistik olmasa bile sanat tasarımıyla göze hoş geliyor olması veya en azından buna çabalaması gerekiyor. Ayrıca grafik yine oyunun büyüklüğü ile orantılı olarak çok maaliyetli bir iş olduğundan farklı başlıkta incelenebilir fakat combat ekibi oyundaki diğer geliştirici ekiplerinden biraz bağımsız çalışır. Kötü iş çıkarmaları oyunun büyüklüğüyle pek alakalı değil. Mesele büyük oranda topluluğun şuana kadar bu konuda ciddi bir reaksiyon göstermemiş olması ve yıllarca bunun tembelliğine alışan Bethesda'nın daha iyisi için çabalamaya zahmet etmemesi.

Özetle, evet bu oyunda ön planda olan olay combat değil fakat iyi bir combat geliştirememeleri için mâkul bir bahaneleri yok.
[+] 5 üye Voidian nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#27
1000 gezegen muhabbete göz korkutucu duruyor. 1000 tane boş gezegen olacakmış gibime geliyor. Birde oynanış videosunda genel olarak üs kurma ve gezegen tasarlama olayından bahsettiler. Ancak Bethesda oyununda bildiğiniz üzere RPG temaları ön plandadır. Diyaloglar, sayısız yan hikaye ve keşif hissi diyebiliriz. Hatta bu keşif hissiyatını yan hikayeler ile paralel olarak veririler.

Ancak videoda pek bunları göremedim. Yine endişe verici diye düşünmekteyim.
Ara
Cevapla
#28
1000 gezegen lafının palavra olduğunu düşünüyorum ya. New Atlantisin olduğu sistemde 5 tane mi ne gezegen gösterdiler. Biri gaz devi diğeri buz cücesi felandı yani gezegenlerin çoğu böyle olacak tabikide. Bir on on beş tanesi felan içinde çok iyi dizayn edilmiş şekilde yaşam barındırır diye düşünüyorum.
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#29
Oynanis videolarindan acayip derecede No man Sky'i andiriyor. Sanki ona biraz combat ekleyip yeni grafiklerle sunacaklar gibi.
Ara
Cevapla
#30
(13-06-2022, 20:17)Sezar : Oynanis videolarindan acayip derecede No man Sky'i andiriyor. Sanki ona biraz combat ekleyip yeni grafiklerle sunacaklar gibi.
+ Fallout 4 tarzı faction hikayesi + Uzay combat 
gibi duruyor şu an bakalım ne kadar iyi becerebilecekler veya beceremeyecekler bu alanları

Ama NMS'de generated olması lazım gezegenlerin burada hepsi aynı olması lazım dizayn edilmiş random değil yani
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#31
Fallout 4 gibi değilde New Vegas gibi faction sistemi olsa keşke artık Obsidian'da yapamıyor böyle sistemi.
Ara
Cevapla
#32
(21-10-2021, 01:01)Takeda Akane : Saydıkları gruplara katılabiliriz umarım. Öyle seni görür görmez saldırma gibi kolaya kaçmazlar.
Evet Crimson Korsanlarına katılabileceğiz. Fallout'da görür görmez bize saldıran Raiderlardan gına gelmişti.
Ara
Cevapla
#33
Güzel Fallout 4'den derslerini almışlar karakterimiz diyaloglarda birinci şahıs ve sessiz olacak.

https://twitter.com/BethesdaStudios/stat...o8K3Q&s=19
Ara
Cevapla
#34
Pete Hines istediğimiz kişileri öldürüp uzay gemilerini çalabileceğimizi söyledi.
Ara
Cevapla
#35
Eğer bu oyun tıpkı diğer bethesda oyunları gibi modlanabilir bir oyun olarak çıkacaksa binlerce gezegen olması %100 doğru bir karar. Oyunun çıkışında içerik tatmin edici olmasa bile mod desteği ile aynı gezegenlerin farklı renklisi gibi monotonluktan çıkacaktır. Önemli olan gemi yapabilme gibi mekaniklerin oyunda olması. Oyunu modlayanlar için en kolay kısım var olan mekaniğin üzerine içerik eklemek. Gemi savaşları çok güzeldi grafikleri de açık dünya bir oyun için gayet iyi gözüküyor.

Gameplay videosunun başındaki combat çok can sıkıcıydı tabii oradaki eksikliği modlarla da kapatamayabilirler. Bir de optimizasyon sıkıntıları olmazsa çok iyi olur.
[+] 1 üye Rzenma nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#36
Oyunun mod destekli olacağı açıklandı.
Ara
Cevapla
#37
Fauna hoş duruyor.

FVdoNySWQAIC3ka.jpg
[+] 2 üye Takeda Akane nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#38
Şöyle bir bilgi aldım. Gezegenlere kafana göre inemiyorsun sanırım. Gezegende belirlenmiş bir noktaya otomatik iniş yapılıyor. Böyle olunca 1000 gezegen olayı çokta korkutucu gelmemeye başladı. Bütün bir gezegende dolaşmak yerine oluşturulmuş bir alanda gezilecek gibi. Mesela Skyrim'de bir dungeona girildiğini düşünün. Tabi yine de 1000 büyük bir sayı. Ancak bu bakış açısı ile daha ılımlı bakmaya başladım 1000 gezegen olayına.
[+] 1 üye Justicar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#39
(20-06-2022, 02:23)Justicar : Şöyle bir bilgi aldım. Gezegenlere kafana göre inemiyorsun sanırım. Gezegende belirlenmiş bir noktaya otomatik iniş yapılıyor. Böyle olunca 1000 gezegen olayı çokta korkutucu gelmemeye başladı. Bütün bir gezegende dolaşmak yerine oluşturulmuş bir alanda gezilecek gibi. Mesela Skyrim'de bir dungeona girildiğini düşünün. Tabi yine de 1000 büyük bir sayı. Ancak  bu bakış açısı ile daha ılımlı bakmaya başladım 1000 gezegen olayına.

Doğruysa büyük skandal olur çünkü Todd Howard oynanış fragmanında tüm gezegenlerde istediğiniz yere inip keşfedebilirsiniz demişti.

https://youtu.be/zmb2FJGvnAw?t=789
Ara
Cevapla
#40
(20-06-2022, 09:17)Ragnvaldr :
(20-06-2022, 02:23)Justicar : Şöyle bir bilgi aldım. Gezegenlere kafana göre inemiyorsun sanırım. Gezegende belirlenmiş bir noktaya otomatik iniş yapılıyor. Böyle olunca 1000 gezegen olayı çokta korkutucu gelmemeye başladı. Bütün bir gezegende dolaşmak yerine oluşturulmuş bir alanda gezilecek gibi. Mesela Skyrim'de bir dungeona girildiğini düşünün. Tabi yine de 1000 büyük bir sayı. Ancak  bu bakış açısı ile daha ılımlı bakmaya başladım 1000 gezegen olayına.

Doğruysa büyük skandal olur çünkü Todd Howard oynanış fragmanında tüm gezegenlerde istediğiniz yere inip keşfedebilirsiniz demişti.

https://youtu.be/zmb2FJGvnAw?t=789

Yerleşim birimi olan gezegenlerde inilebilecek hub lokasyonu gibi 1 tane yer vardı o videoda. New Atlantis şehrinin olduğu gezegende orası hariç şehir olduğunu sanmıyorum onu kast ediyor galiba yoksa Todd istediğiniz yere inebilirsiniz dedi. Ama inişler hep otomatik oluyor o sırada gezegen haritası yükleniyor.
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.