Stellaris - Kısa Sorular & Kısa Cevaplar
Yanlıs hatırlamıyorsam core sistem trait leri, araştırmalar olması lazım.
Ara
Cevapla
Biraz uğraştım ve buldum bunların dışında Ascension Perks den de hem koloni sayısını hemde starbase sayısını arttırabiliyormuşuz.
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
Irki ascension falan yapmiosan ilk alinacak ascension perklerden onlar.
Ara
Cevapla
influence nasıl artar?
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
Çevrendekileri rival al, dafnsif pakt veya bağımsızlık garantilemekten kaçın. Onun dışında hükümet bonuslarından da influence artıran bir özellik olması lazım. Bir de eventlerden de baya fazla influence kazanabilirsin.
Ara
Cevapla
(11-09-2018, 12:21)Gurt : influence nasıl artar?

Her Rival +0.5
Her Defansif Pakt -0.5 getirir.

Factionlar %60 mutluluğa ulaştığında ülkedeki etki güçlerine göre 0 - 3 arasında influence sağlar. Egalitarian olarak kazancını, teknolojiler ile de alabileceğin maksimum değeri artırabilirsin.

Eğer influence yetersizliği çekiyorsan Zenofil olmak ya da Interstellar Dominion ascension perk açmak starbase maliyetini düşürmekte, bunları kullanabilirsin.

Yönetim biçimin demokrasi ise liderin mandatesini gerçekleştirerek belli bir miktar influence kazanabilirsin.
hby6qc.gif
[+] 2 üye Ayro nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Ele geçirdiğimiz gezegenleri nasıl eritip enerji haline getirebiliriz?


Species > set rights > citizenship > undesireable > purge type >chemical processing

Kendim sorup kendim cevaplamış oldum ama yafeshan a teşekkür ederim yardımı için.
[+] 1 üye Raijin nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
(11-09-2018, 14:15)Ayro : Yönetim biçimin demokrasi ise liderin mandatesini gerçekleştirerek belli bir miktar influence kazanabilirsin.

Mandate'yi tamamlamak influence değil unity verir.

(11-09-2018, 12:21)Gurt : influence nasıl artar?

Senin soruna gelirsek influence gelirini artırmanın farklı yolları var. Bunlardan en temel olanı factionlardan gelen influencedir. Eğer etiklerin doğrultusunda oynarsan factionlar genelde mutlu olacaktır. Bazıları daha zor mutlu olabilir tabi. Burada gelen influenceyi demokrasilerdeki Parlementer Sistem civic'i ile %50 artırabilirsin. Bu ciddi bi influence kaynağı.

Onun dışında diğer bir influence kazanma yolu Otoriter ve Fanatik Otoriter etikleri almaktır. Bunlardan +0,5/1 influence alabilirsin. Egaliter etikte de factionlardan gelen influence miktarı %25/50 artar. Gestalt etikte de direkt +1 influence verir. Ayrıca Rogue Servitor'da da en yüksek moralde +2 influence verir. Psionic Ascencion'da liderin Chosen One olduğunda +1 influence alırsın.

Bir de influence giderini azaltma yolları var. Xenofillerin diplomatik ilişkilerde harcadığı influence daha düşüktür. Xenofoblar da Starbase kurarken ve Claim atarken daha az influence harcarlar. Onun dışında edict masraflarını düşüren veya sürelerini uzatan modifierlar da dolaylı yoldan influence kazancı sağlayacaktır.

Yine de en temel kaynak başta dediğim gibi factionlar(easy mod robotlar için bu geçerli değil). Mutlu edebileceğiniz factionun etiğini alın. Etiklerin doğrudan kazancı güzel gelse de factionunu mutlu edemezseniz size yarardan çok zarar olarak dönecektir.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
Bir faction rehberi de lazim mesela ama ben sadece belli ethicler icin yazabilirim. Bazilarini sevmedigimden hic oynamadim.
Ara
Cevapla
Flak veya PD neye göre takıyoruz? Ne farklar var? Avantaj-dezavantaj?
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
neden guardian point defence değil de flak artillerty.. çünkü flakın tracking bonusu % 70 iken guardianın bonusu % 30
FxO_A92WYAI--2l.jpg
[+] 1 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
20181014195551_1.jpg

Normal ırklarla oynarken robot eklemeyi biliyorum fakat robotlarla oynarken de humanoid olduğunu ilk defa gördüm. Bu humanoidleri hangi kaynaklara koymalıyım? Nereden ve nasıl geldiklerini bilmiyorum robotlardan farkı nedir? Neden robot değil de humanoid bulundurmalıyım?
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
Driven assimilator almadigina emin misin? Bu buildde hem cyborg hemde humanoid iki irk bulunuyor baslangicta. Oyuna baslarken iki irkida ayri modifiye etmen gerekiyor.
[+] 1 üye Sezar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
roque servitor açmış.. humanlar sadece unity üretirler.robotlar ise diğer kaynakları. görüldüğü üzere humanlar üretim yapmadıkları gibi bir de food a ihtiyaç duyuyorlar.unity odaklı oynamayacaksanız tavsiye edilmez.
FxO_A92WYAI--2l.jpg
[+] 1 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Rogue servitor aslinda ucuk bi build olabilir. Koloni gezegenlerde biraz sansli olmak lazim. Bu buildde organic nufus oranina gore robotlara genel uretim bonusu veriyor. Nufusum yuzde 40i organikse, robotlara yuzde 40 bonus. Bu maksimum ama. Ayrica influence da fazladan gelio
Ara
Cevapla
Parlementer sistemden fazla influence, agrarian ıdyll'e yakın unity kazanırsınız. Fakat her bio-trophy için bi tile feda etmek gerekir. %40 bonus almak çok karlı olmayabilir. Onun yerine %25-30 civarında tutmak daha faydalı olacaktır.

Late'de habitat gidip bio-trophyleri buraya taşımalısınız. Tradition olarak da Harmony'deki bio-trophylerin kaldığı binayı upgradeleyen traditionu almak ilk hedefiniz olsun.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
Habitat icin cok beklemek gerekmiyor. Sansin varsa ikinci ascension perke bile acilabilir. Kisa zamanda ucuk gelirler gormek mumkun
Ara
Cevapla
20181017013302_1.jpg

Galaksiyi survey yaparken farkettim çok fazla askeri güce sahipler saldırmayı düşünmüyorum fakat bunlar kimdir ve ben saldırmadığım müddetçe bana saldırırlar mı ?
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
Projelerden onu araştır. Muhtemelen kristal, asteorid hive veya madenci robotlara benziyor. Sen saldırmadıkça saldırmazlar.
ek: O sistemden güzel kaynak çıkacaktır. Fırsat bulursan temizle.
Sic Parvis Magna
[+] 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Marauder sistemi orasi
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.