İleti Sayısı: 26
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
0
Ben materialist ve xenophobe bir ülke ile oynuyorum.Poliçelerden Robotların servitude olan haklarını citizen rights a çevirdiğimde exterminete edilmeye başlıyorlar.Species deki hakları undesirables a geçiyor.Bunu nasıl normal yoluna koyabilirim?
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Species Rights'taki default ayarları undesirables olarak mı ayarladın? Sonradan undesirablesi değiştiremiyor musun?
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 94
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
8
16-10-2019, 19:01
(Son Düzenleme: 16-10-2019, 19:02, Düzenleyen: DamageExpert.)
(16-10-2019, 17:12)sadeliasker : Ben materialist ve xenophobe bir ülke ile oynuyorum.Poliçelerden Robotların servitude olan haklarını citizen rights a çevirdiğimde exterminete edilmeye başlıyorlar.Species deki hakları undesirables a geçiyor.Bunu nasıl normal yoluna koyabilirim?
Aşağıda yazanları sıra ile kontrol edersen bence çözülecektir.
1- "Policies" bölümünden "Purge" 'ü "Prohibited" yap.
2- Sonra yine "Policies" den "Robotic Workers Right"'a gel "Servitude" yada "Citizen Rights'"a getir tercih senin.
3- Son olarak "Spicies" bölümüne gel oradan istediğin robot ırkı "Servitude" yada "Residence" a getir.
•
İleti Sayısı: 26
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
0
Dediklerinizi yaptım.Ama bir etkisi olmadı.Poliçeleri sürekli değiştirmeyi sağlayan hileyi bile kullandım ama robotlar hala exterminate edilmeye devam etti.Purge ü prohibited yaptıktan sonra bile exterminate edildiklerini görünce bıraktım bende oyunu.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Species Rights, Policies ve Exterminate edilği kısmı SS atar mısın?
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 26
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
0
Dostum meselenin düzelmediğini görünce save i sildim sinirden.Kusura bakma.
•
İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
19-10-2019, 20:45
(Son Düzenleme: 19-10-2019, 20:52, Düzenleyen: Gurt.)
Exterminator ırkın avantajları nelerdir? Oyunda hangi yönlere ağırlık verip oynanmalı?
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
19-10-2019, 20:54
(Son Düzenleme: 19-10-2019, 20:56, Düzenleyen: altnkurt.)
Askeri odaklı gideceksin, önüne geleni yıkacaksın. Başka bir olayı yok. Mümkün olduğunca zayıf veya savaşta olan rakipleri avlamaya bak. Sürekli sınırlarını genişlet. Yok edebileceğin her şeyi yoket. Küratör uzaylı vs.
Avantajları naval cap ve gemilerin atış gücü daha yüksek. Gemiler daha ucuza inşa oluyor. Starbaseler daha az influence istiyor.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Gurt
İleti Sayısı: 2
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
0
21-10-2019, 15:35
(Son Düzenleme: 21-10-2019, 15:37, Düzenleyen: Giyotin.)
Merhabalar oyunda ve forumda çok yeniyim. Kafama takılan bir çok sorunun cevabını okuduğum rehberlerde buluyorum ve gayet faydalılar. Teşekkürler. 1-Yaptığımız bu anomaly araştırmaları sonucunda ne oluyor. Mesela yeni bir habitat keşfedildi gibi bir uyarı çıkıyor karşıma ve interesting deyip geçiyoruz ancak sonuç ne. Araştırma puanımı veriyor, bir teknolojiyi anında öğrenmemimi sağlıyor veya kaynak vs mi veriyor olayı nedir bu anomaly araştırmalarının.
2- Birde Altnkurt isimli arkadaşımızın yaptığı kalıntı rehberi var bu kalıntılar nelerdir nerede ve nasıl bulabilirim, anomaliylerle bağlantılımıdır.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
21-10-2019, 16:17
(Son Düzenleme: 21-10-2019, 16:18, Düzenleyen: altnkurt.)
Anomaliler sonucunda o gök cisminde mineral, araştırma vs. kaynaklar açığa çıkabilir. Doğrudan toplu bir şekilde araştırma puanı veya kaynak bulabilirsin. Daha farklı bonuslar veren eventler ortaya çıkabilir. Eski gemi kalıntıları vs. bulup onarabilirsin. Araştırma yapan kişiye exp verebilir.
Habitat keşfedildi derken keşfedilen gezegenleri mi diyorsun yoksa Habitable Survey event zinciri var onu mu kastediyorsun?
Kalıntılar genelde kazılarda çıkıyor. Onun dışında Ancient Mining Drone ana üssünde, Ether Drake gibi güçlü leviathanları öldürdüğünde, Great Khan gibi krizleri yendiğinde de kalıntı bulabiliyorsun. Ama dediğim gibi ana kaynak kazılar. Anomalilerle ilişkisi yoktu diye hatırlıyorum.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
Fallen'a yakın olan yere koloni attım atma kırarım bacaklarını dedi tamam abi dedim. Bu sarı olan gezegenlere koloni atsam herhangi bir sıkıntıyla karşılaşır mıyım?
•
İleti Sayısı: 3,664
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
54
Yeterince uzak gözüküyorlar. Bence bir şey olmayacaktır.
•
İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
Benim sıkıntım fallenla ilgili değil ben herhangi bir dezavantaj yer miyim?
•
İleti Sayısı: 3,664
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
54
Yaşanabilirliği ortalama olduğu için popların mutluluk ve yanlış hatırlamıyorsam biraz da üretim eksisi alacaktır. Ama zamanla teknoloji açtıkça o gezegende yaşayan poplarını o gezegenin şartlarına uygun getirebilir, ya da gezegenleri koloniştirmeden önce terroform edebilirsin. Tabi şanslıysan o gezegendeki popların kendi kendilerine gezegene ayak uydurabilirler. Aklıma gelmişken poplarının genleriyle oynamana gerek kalmadan yaşanabilirliği yükselten teknolojileri de açabilirsin.
Aşağıdaki 1 üye Onur34 nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Onur34 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Gurt
İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
Peki ben şimdi benim ırkımdan olmayan noraniler ile koloni atsam gezegene ileride bunlar bana karşı ayaklanır mı?
•
İleti Sayısı: 3,664
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
54
28-10-2019, 15:55
(Son Düzenleme: 28-10-2019, 15:56, Düzenleyen: Onur34.)
Hayır. Stellaris asla o kadar komplike bir oyun olmadı. Not: Tabi köle değillerse ki köle olsalar zaten onlarla koloni atamazdın gerçi.
Aşağıdaki 1 üye Onur34 nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Onur34 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Gurt
İleti Sayısı: 1,909
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
49
18-11-2019, 16:28
(Son Düzenleme: 18-11-2019, 16:34, Düzenleyen: Mabella.)
Teknolojide geri kalmamak için ne yapmalıyım? Gerekli binayi gezegenlere dikiyorum, yapabiliyorsam science nexus yapıyorum, research agrrement imzalamaya çalışıyorum. Edict falan kullanıyorum. Anomalyleri ve situationsları hallediyorum. Ama yinede geride kalıyorum
Diger sorum ise bu yolları nasıl ayarlamalıyım? Nedir bu işin mantıgı
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Teknolojide etrafında tehdit olmadıkça science lab abanmak en iyisi. Bunu yaparsan zaten kolay kolay geri kalmazsın. Scientistleri düzgün ayarlamak da az da olsa fark ediyor. Scientist seviyeleri vs de öyle. Onun dışında Admin Cap'ı aşmadan full science lablı bi gezegen kurduğunda geri kalmaman gerekiyor.
Yolların default hali genelde en iyisi olur. Ekstrem durumlar dışında müdahale etmeni gerektirecek bir mekanik değil. Piracy oluyorsa patrol ataman lazım sadece.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Mabella
İleti Sayısı: 1,019
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
10
habitat teknolojin varsa teknoloji gezegeni yapmak yerine teknoloji habitatı yapabilirsin bonusları daha iyi
Aşağıdaki 1 üye Ferreke nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Ferreke nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Mabella
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Habitatta da teknoloji districti yerine city districti yapıp science lab dikmek daha karlı oluyor. Teknoloji districti baya çöp.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Mabella
|