İleti Sayısı: 128
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
0
01-03-2016, 01:19
(Son Düzenleme: 01-03-2016, 01:21, Düzenleyen: Barış.)
Şimdilik Rome 2 'deki gözlemlerimde tepe arkasındaki birlikler konusunda savaş sisi biraz cömert. Buradaki hesaplamalar nasıl yapılıyor, misal ön cephedeki birliklerin boy uzunluğu savaş sisinde ne ölçüde etkisi olur. Eğer burada arazi yükseltisi önemli pay sahibi ise 'yarı rastgele' yaratılan haritalar mı eksik yoksa YZ'mi?
•
İleti Sayısı: 128
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
0
Bir bilgi olarak savaş oyunu tarzında bunun gibi taktiksel ölçekte oyunlarda savaş sisi emir komuta bazında aynı zamanda aynı hiyerarşideki birliklere karşı da uygulanır, müttefik birliklere de. Ulakların (atlı haberci) emirleri komutan üzerinden zamanında ulaştırması da bir stratejik derinlik sağlar. Hiyerarşiden kopmalar özellikle araya düşman birimler girmiş ise olası görünür ve emir vermek zorlaşır, savaş sisi artar.
Total War serisinin akıcı animasyonları ve tecrübesini bu yönde kullanımı arcade yönünü azaltır fakat campaign oyun açısından taktilsel boyuta biraz operasyonel işlev kazandırmak YZ yönünden problem çıkarabilir. Bu yönde yabancı oyuncu kitlesi üzerinden popüler talep bu yönde değil sanırım.
Aşağıdaki 1 üye Barış nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Barış nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• GaulTurk
İleti Sayısı: 4,728
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
52
Denge sağlamak iyi olacaktır.
•