Tanıtım: Total War: Warhammer 2 - Lizardmen Ordusu
#1
9d90P9.jpg

LIZARDMEN  

Bin yıl önce, Chaos (Kaos) istilası tarafından kuşatılmış Yüksek Elf büyücüleri konseyi geniş ve sır dolu bir girdap oluşturmuştu. Girdabın amacı, bir küçük delikten okyanus akarcasına dünyadaki Büyünün Rüzgarları'nı (Winds of Magic) çekmek ve Daemonic (Şeytan) ordularını Chaos (Kaos) bölgesine geri püskürtmekti. Şimdi bu Büyük Girdap (Great Vortex) sendeliyor ve dünya yine yıkımın eşiğinde duruyor.

Büyük güçler, girdabı düzelip iyileştirmek ve felaketten kaçınmak için hareket ediyorlar. Ancak ki bazıları ve diğerleri kendi acı amaçları için girdabın korkunç enerjilerini kullanmaya çalışıyorlar. Girdap için yarış ve savaş devam ediyor, dünyanın kaderi galip gelenin ellerinde şekillenecek.

Slann Mage-Priest Mazdamundi, tahtından Lizardmen savaş ordularını Lustria'dan kuzeye doğru yönlendiriyor ve sürüyor. Dışarıdan vahşi bir yıkım ordusu gibi gözükse de, Mazdamundi felaket ve karışıklığı önleme konusunda niyetli -her ne kadar Eski Lizardmenlerin yöntemleri ile olsa da-.

LIZARDMEN EFSANEVİ LORDLARI

Lizardmen ile oynamaya başlayacak olan oyuncular yeni seferlerine liderlik edecek olan Efsanevi Lordlardan birini seçecektir.

MAZDAMUNDI

Lord Mazdamundi, yaşayan Slann Mage-Priestlerinin en yaşlı ve en güçlüsüdür. Eşsiz ve dipsiz bir zihin ile dokunulamaz olan Mazdamundi seçtiği yolda gitmekte kararlı ve karar kıldığı şeyden asla caydırılamayacak. Düşünceleri ve tasavvufları diğer Mage-Priestler tarafından çokça kesintiye uğratılsa da, Mazdamundi diğerlerinde olan ölü ve uyuşuk ruhunu kendinden arındırıp açıldı.

Güneş Şehri (Solar City) Lordu Slann Mage-Priest Mazdamundi, öfkelendiğinde tacını en büyük Stegadon'un üzerine çıkarıp takacak ve savaş alanlarına adım atacaktır. Zlaak adındaki muazzam Stegadon canavarı, Mazdamundi'ye neredeyse beş yüz yıldır hizmet etti. Mazdamundi, Zlaak'ın üzerine çıkacak ve Hexoatl ordularının başını çekecektir. Daha önce bileğinin bir hareketiyle şehirleri alt üst etmiş, düşman ordularını darma duman etmişti. Onun Büyük Amacı (Great Purpose) merhamete izin vermiyor...

KROQ-GAR

Kroq-Gar, eski bir Saurus, şu anda harap olan tapınak şehri Xhotl'ın son kalan komutanı. Krok-Gar'ı kendi tapınağına çağıran büyük Lord Mazdamundi'den başka hiç kimse kalmamıştı, son kalan diğer büyük Saurus ordularını yönetmek için Mazdamundi onu, Kroq-Gar'ı seçti. O günden beri, Mazdamundi, Kroq-Gar'ı, kutsal olan Old Ones’ Great Plan'ının bir parçası olmayan canlılıların yok edilmesi görevine atadı.

Bu uzun varoluşun üzerine, Kroq-Gar birçok savaşa girdi - Hexoatl ordularına liderlik etti, veya diğerlerine yardım etmek için diğerlerinin ordularına katıldı ve savaştı. Krok-Gar ve Grymloq'un savaşmadığı bir kıta kalmadı, fakat Xhotl'un son savunucuları için savaş asla bitmedi.


Alıntı:LIZARDMEN BİRİMLERİ

  • Lider Büyücü Lord - Lord Mazdamundi
    Binek: Platform, Zlaaq (Ancient Stegadon)

  • Savaşçı Lord - Kroq-Gar
    Binek: Yaya, Cold One, Horned One, Grymloq (Carnosaur)

  • Büyücü Lordlar - Slann Mage Priest
    Binek: Sadece Platform

  • Yakın Savaş Lordu - Saurus Old-Blood
    Binek: Yaya, Cold One, Carnosaur

  • Yakın Savaş Kahramanı - Saurus Scar-Veteran
    Binek: Yaya, Cold One, Carnosaur

  • Uzak Savaş Kahramanı - Skink Chief
    Binek: Yaya, Terradon, Stegadon & Ancient Stegadon

  • Büyü Kahramanı - Skink Priest
    Binek: Yaya, Terradon, Stegadon & Ancient Stegadon

  • Yakın Piyade - Skink Cohort (Kalkanlı)
  • Yakın Piyade - Saurus Savaşçıları
  • Yakın Piyade - Saurus Savaşçıları (Kalkanlı)
  • Yakın Piyade - Saurus Mızraklıları
  • Yakın Piyade - Saurus Mızraklıları (Kalkanlı)
  • Yakın Piyade - Tapınak Muhafızları

  • Korkunç Yakın Savaş Piyadesi - Kroxigors

  • Uzak Piyade - Skink Cohort (Javelins)
  • Uzak Piyade - Skink Skirmishers (Blowpipes)
  • Uzak Piyade - Chameleon Skinks

  • Yakın Süvari - Feral Cold Ones
  • Yakın Süvari - Cold One Riders
  • Yakın Süvari - Cold One Spear-Riders
  • Yakın Süvari - Horned Ones

  • Uzak Süvari (Uçan) - Terradon Riders
  • Uzak Süvari (Uçan) - Terradon Riders (Fireleech Bolas)

  • Yakın Savaş Canavarı - Feral Bastiladon
  • Yakın Savaş Canavarı - Feral Stegadon
  • Yakın Savaş Canavarı - Feral Carnosaur

  • Uzak Savaş Canavarı - Bastiladon (Revivification Crystal)
  • Uzak Savaş Canavarı - Bastiladon (Solar Engine)
  • Uzak Savaş Canavarı - Stegadon (Giant Crossbow)
  • Uzak Savaş Canavarı - Ancient Stegadon (Giant Blowpipes)

Not: Çeviri ve tanıtım Strategyturk tarafından hazırlanmış olup, oyun çıktığındaki ırk ve birim çevirileri küçük farklılıklar gösterebilir.
G0kMNN.png
[+] 2 üye GaulTurk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Lizardmen birimlerinden:







Per aspera ad astra.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#3
Görsel


Lizardmen yükleme ekranı görseli
Per aspera ad astra.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#4
Dışardan vahşi ve korkunç görünen bu ırkın iyi tarafta olması ve kaosu önlemeye çalışması gerçekten ilginç gelmişti. Mazdamundi reis...
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.