TBS: First World War Campaigns: East Prussia '14
#1
EastPrussia14.jpg

First World War Campaigns: East Prussia '14 John Tiller Software'in First World War Campaigns serisinden bir wargame. Serinin 2. oyunu olup 1. Dünya Savaşı'nın başında Rusya'nın Doğu Prusya'yı işgal denemesini ve sonraki birtakım muharebeyi konu almaktadır.


Çıkış tarihi: 18 Ağustos 2014
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
1.03 yaması ile değişenler:

France '14 1.07 Yamasıyla değişenlerle aynı.

Burada şunu anlatayım:

France '14 yamasını okuduğunuzda bazı şeyler anlamsız gelebilir. Mesela nehir teknelerinin düzeltilmesinin France '14'te ne işi var, oyunda nehir teknesi hiç yok ki diyebilirsiniz. Veya Sırplardan niye bahsediyor diyebilirsiniz. Orada anlatılanlar esasında oyunda değişenler değil, oyun sisteminde değişenler. Serbia '14 çıktığında onların çoğu zaten Serbia '14'e eklenmişti, şimdi eklenenleri de o konuda söyledik.

Panzer Campaigns'in Rusya içlerinde, denizden belki 500, belki 1000 kilometre uzakta geçen operasyonların olduğu oyunların oynanış değişikliklerinde zırhlı gemilerden bahsettikleri olmuştu, France '14 yaması konusundakiler bir şey değil yani.

Serinin diğer iki oyunu da güncellendi, onların konusuna da bakınız.
Ara
Cevapla
#3
4.00 yaması ile değişenler:

- 2D büyütülmüş harita sembollerinin grafikleri güncellendi.
- Üst çubuktaki ikonlar yenilenmedi.
- Parametre verisinde skicilerin zemin durumuna göre hareket çarpanları düzeltildi.

Diğer iki oyun da yamalandı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#4
4.01 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Hareket puanı yetersizken hücum başlatılmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Partizan birlikleri artık Broken olduklarında aldatma etkilerini kaybediyor.
- Turlar arasında savaş sisinin açılması düzeltildi.
- Artık birlikler fırtına sırasında botla hareket edebiliyor.
- Tam altıgen köprüleri yok etmek artık o köprüdeki birliğin tamamen imhasına sebep olmuyor.
- 0 uçaksavar değeri olan birliklerin Save Movement Costs özelliğini kullanamaması düzeltildi. 

Eklemeler:

- Dosya düzeni değişti. Kayıtlar, veriler, dökümler, kılavuzlar, muharebe düzenleri, senaryolar ve ekranlar için klasörler oluşturuldu. Kayıtlar artık Saves klasöründe.
- Döküm sistemiyle ile bug ve sair şeyler tespit edilebilir.
- Ana programa yeni dinamik araç çubuğu eklendi.
- Kısayollar değişti ve yenileri eklendi.
- Settings>Cursor>Small/Standard/Large eklendi.
- Settings>Hex Highlights eklendi.
- Settings>Map Contours eklendi.
- Settings>Action Speed eklendi.
- A/I>Fast A/I Processing silindi, yerine Action Speed kullanın.
- View>Roaming Mode eklendi.
- View>Map Labels eklendi.
- View>Map Slopes eklendi.
- View>Map Elevations eklendi.
- View>Map Coordinates eklendi.
- View>Map Combat Modifiers eklendi.
- View>Highlight>Higher Organization eklendi.
- View>Highlight>High Density Stacks eklendi.
- View>Highlight>Recon Units eklendi.

- Gezinti Modu eklendi.
- İstihkâm birlikleri artık tam altıgen botları patlatabiliyorlar.

- Doğu Prusya'daki pek çok kasabanın yazımı Lehçeden Almancaya çevrildi.
- Siper kazma ihtimali seferberlikte ve seferin erken döneminde geçen senaryolarda %1'den %0,333'e indirildi. (Bu oranın seçilmesinin nedeni istihkâm taburlarının siper kazma ihtimalini %2 yapması.)


Artık öyle düşmanın gözü önünde beş metre derinliğinde siper kazmak yok, elleriyle mi kazıyorlar adamlar bu siperleri? Düzgün siper kazacaksanız bunu düşmandan çok uzakta ve büyük oranda istihkâm birlikleriyle yapacaksınız.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#5
4.03 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Programmed Weather opsiyonel kuralı açılmaya çalışıldığında weather.dat dosyası bulunmuyorsa artık buna dair bir uyarı penceresi açılıyor.
- Hücumun kazanılması sonucu yapılan ilerlemenin altıgen kenarı tuzaklı köprülerin yıkılma tetiğini çalıştırmaması düzeltildi. Tam altıgen tuzaklı köprüler bundan etkilenmiyor.
- Önceki istif/sonraki istif fonksiyonu geri getirildi. Yanlışlıkla önceki birlik/sonraki birlik şeklinde çalışıyordu.
- Menzil karartma seçildiğinde nadiren olan bir çökme hatası giderildi.

4.02 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Oyunun bir sonraki açılışında varsayılan olarak son seçili ve kullanılmış araç çubuğu açık oluyor.
- Sonraki tur düğmesinin araç ipucunda yazan kısayol tuşu düzeltildi. Ctrl+T değil Ctrl+N olacak.
- Harita üzerindeki sonuçlar kapalı ve oyun hızı varsayılandan daha hızlıyken YZ'nin oyuncu turuna girmesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Oyun sonunda zafer açılır penceresinin gözükmemesi ve marşın çalmaması sorunu giderildi.
- FWWC ve MC'de yardım menüsünden artık bunların kılavuzu açılabiliyor.
- 'Yanlış PBEM şifresi' hatası daha açık olması için değiştirildi.
- Harita üzerindeki sonuçlar kapalıyken çarpışma sonuçlarının harita üzerinde gözükmesine neden olan bir hata giderildi.
- Hız değişimi açılır penceresinin açılması artık isteğe bağlı. Settings>Action Speed menüsünden bunu düzenleyebilirsiniz.

4.02 atlandı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.