They Are Billions da asker gelişimi ?
#1
Arkadaşlar oyunu yeni yeni öğrendiğim zamanlarda bir roketman vermişti bana bu askeri nasıl üretebilirim ? Gerçi oyunu halen yeni yeni öğreniyorum ama :) Bilgilerinizi sunarsanız sevinirim. İyi forumlar.
Ara
Cevapla
#2
ileri teknolojilerde özel binası var. titan thanatos ve lucifer ürettiğin bina. bahsettiğin birim thanatos.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#3
(14-01-2019, 22:48)jax61 : ileri teknolojilerde özel binası var. titan thanatos ve lucifer ürettiğin bina. bahsettiğin birim thanatos.

Heh aynen kardeşim. Ben bu binayı üretmek için ne gibi bir yol izlemem lazım ? çünkü oyuna saatlerimi veriyorum Sniper'lar üretiyorum ama öyle bir kalabalık mahşeri bir zombi dalgası geliyor ki yıkamıyorum.Ne Balista kurtarıyor ne bişe.Zaten bir duvar kırıldığı zaman komple bitiyor oyun.Bu bana çözüm olacak diye düşünüyorum.Hangi binaları üreterek gidebilirim ben bu Thanatos'a kardeşim ? Bu arada ilgin için teşekkür ederim.Cevabını beklemekteyim.
Ara
Cevapla
#4
(15-01-2019, 00:27)darkasi33 :
(14-01-2019, 22:48)jax61 : ileri teknolojilerde özel binası var. titan thanatos ve lucifer ürettiğin bina. bahsettiğin birim thanatos.

Heh aynen kardeşim. Ben bu binayı üretmek için ne gibi bir yol izlemem lazım ? çünkü oyuna saatlerimi veriyorum Sniper'lar üretiyorum ama öyle bir kalabalık mahşeri bir zombi dalgası geliyor ki yıkamıyorum.Ne Balista kurtarıyor ne bişe.Zaten bir duvar kırıldığı zaman komple bitiyor oyun.Bu bana çözüm olacak diye düşünüyorum.Hangi binaları üreterek gidebilirim ben bu Thanatos'a kardeşim ? Bu arada ilgin için teşekkür ederim.Cevabını beklemekteyim.

Eğer oyunun orta kısımlarındaysan yıldırım kulesi yapmalısın ve geri çekilmelik en az 1 savunma hattın daha olmalı. Oyunun sonlarında thanatosların ve birden fazla savunma hattın olmalı zaten.
Ara
Cevapla
#5
(15-01-2019, 00:47)Ayro : Eğer oyunun orta kısımlarındaysan yıldırım kulesi yapmalısın ve geri çekilmelik en az 1 savunma hattın daha olmalı. Oyunun sonlarında thanatosların ve birden fazla savunma hattın olmalı zaten.

Anladım kardeşim teşekkür ederim bilgilendirmen için ama Thanatos üretmek için nasıl bir yol izlemeliyim onu anlayamadım.Yani hangi binayı yaparsam neyi geliştirirsem filan bu konuda da yardımcı olabilirsen sevinirim. İlgin için tekrar teşekkürler. Cevabını beklemekteyim.
Ara
Cevapla
#6
(15-01-2019, 20:33)darkasi33 :
(15-01-2019, 00:47)Ayro : Eğer oyunun orta kısımlarındaysan yıldırım kulesi yapmalısın ve geri çekilmelik en az 1 savunma hattın daha olmalı. Oyunun sonlarında thanatosların ve birden fazla savunma hattın olmalı zaten.

Anladım kardeşim teşekkür ederim bilgilendirmen için ama Thanatos üretmek için nasıl bir yol izlemeliyim onu anlayamadım.Yani hangi binayı yaparsam neyi geliştirirsem filan bu konuda da yardımcı olabilirsen sevinirim. İlgin için tekrar teşekkürler. Cevabını beklemekteyim.

Foundry binasından araştırmasını yaptıktan sonra Engineering Center binasından çıkarabilirsin. Engineering Center binası da Foundry'de araştırınca inşa edebilir oluyor.

Wood Workshop, ardından Stone Workshop inşa edince Foundry de açılmış oluyor.
[+] 1 üye Ayro nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#7
(15-01-2019, 21:18)Ayro :
(15-01-2019, 20:33)darkasi33 :
(15-01-2019, 00:47)Ayro : Eğer oyunun orta kısımlarındaysan yıldırım kulesi yapmalısın ve geri çekilmelik en az 1 savunma hattın daha olmalı. Oyunun sonlarında thanatosların ve birden fazla savunma hattın olmalı zaten.

Anladım kardeşim teşekkür ederim bilgilendirmen için ama Thanatos üretmek için nasıl bir yol izlemeliyim onu anlayamadım.Yani hangi binayı yaparsam neyi geliştirirsem filan bu konuda da yardımcı olabilirsen sevinirim. İlgin için tekrar teşekkürler. Cevabını beklemekteyim.

Foundry binasından araştırmasını yaptıktan sonra Engineering Center binasından çıkarabilirsin. Engineering Center binası da Foundry'de araştırınca inşa edebilir oluyor.

Wood Workshop, ardından Stone Workshop inşa edince Foundry de açılmış oluyor.


Anladım kardeşim. Peki şunu da sorayım haritada geniş yer sahibi olup madenleri sömürmek ve boş yerlere ev yaparak altın gelirini arttırmak mı mantıklı yoksa tıkış tıkış yaparak altınsız sürünerek ilerlemek mi daha mantıklı ?
Ara
Cevapla
#8
(15-01-2019, 21:28)darkasi33 :
(15-01-2019, 21:18)Ayro :
(15-01-2019, 20:33)darkasi33 :
(15-01-2019, 00:47)Ayro : Eğer oyunun orta kısımlarındaysan yıldırım kulesi yapmalısın ve geri çekilmelik en az 1 savunma hattın daha olmalı. Oyunun sonlarında thanatosların ve birden fazla savunma hattın olmalı zaten.

Anladım kardeşim teşekkür ederim bilgilendirmen için ama Thanatos üretmek için nasıl bir yol izlemeliyim onu anlayamadım.Yani hangi binayı yaparsam neyi geliştirirsem filan bu konuda da yardımcı olabilirsen sevinirim. İlgin için tekrar teşekkürler. Cevabını beklemekteyim.

Foundry binasından araştırmasını yaptıktan sonra Engineering Center binasından çıkarabilirsin. Engineering Center binası da Foundry'de araştırınca inşa edebilir oluyor.

Wood Workshop, ardından Stone Workshop inşa edince Foundry de açılmış oluyor.


Anladım kardeşim. Peki şunu da sorayım haritada geniş yer sahibi olup madenleri sömürmek ve boş yerlere ev yaparak altın gelirini arttırmak mı mantıklı yoksa tıkış tıkış yaparak altınsız sürünerek ilerlemek mi daha mantıklı ?

Bence en önemlisi ikisi arasındaki dengeyi tutturmak.
Ara
Cevapla
#9
(15-01-2019, 21:28)darkasi33 : Anladım kardeşim. Peki şunu da sorayım haritada geniş yer sahibi olup madenleri sömürmek ve boş yerlere ev yaparak altın gelirini arttırmak mı mantıklı yoksa tıkış tıkış yaparak altınsız sürünerek ilerlemek mi daha mantıklı ?

Evlerini geliştiriyor musun?
Ara
Cevapla
#10
wood workshop>> ilk araştırmalar burada. burada stone workshop araştıracak ve kuracaksın

stone workshop>> orta seviye araştırmalar burada. burada foundry araştırıp kuracaksın

foundry>>son seviye araştırmalar burada. son seviye askerler(thanatos , titan petrol santrali vs ) ve o askerlerin çıktığı bina engineers center foundryden araştırılır.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#11
(15-01-2019, 21:46)Ayro :
(15-01-2019, 21:28)darkasi33 : Anladım kardeşim. Peki şunu da sorayım haritada geniş yer sahibi olup madenleri sömürmek ve boş yerlere ev yaparak altın gelirini arttırmak mı mantıklı yoksa tıkış tıkış yaparak altınsız sürünerek ilerlemek mi daha mantıklı ?

Evlerini geliştiriyor musun?

Evleri geliştiriyorum elimden geldiğince.Böylelikle daha çok yer kaplamadan daha çok nufusa sahip oluyorum.Lakin altın gelirini bir türlü arttıramıyorum.Çünkü nufüs arttırıyorum fakat asker lazım oluyor asker cıkarıyorum nufüs düşüyor.Altın geliri de daha da düşüyor asker ürettiğim için.Hem nufüs kaybediyorum hemde askerler para alıyor sanırsam -1 gold filan yazıyor mesela okcu da.Ordan da kayıp yaşıyorum.O yüzden bir türlü altın gelirini arttırmayı bulamadım.Yayıncılar filan 800 - 1000 gelirleri oluyor.Lakin yabancılar sorsam da dediklerini anlayamiyicam için sıkıntı yaşıyorum :)
Ara
Cevapla
#12
Yüzdesel olarak artıran binaları ( market ,banka) evlerin ortasına kurman gerekli.ayrica yeni versiyonda yüzdesel olarak artıran farklı bazı binalar gelmiş .
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#13
(15-01-2019, 22:52)jax61 : Yüzdesel olarak artıran binaları ( market ,banka) evlerin ortasına kurman gerekli.ayrica yeni versiyonda yüzdesel olarak artıran farklı bazı binalar gelmiş .

Yüzeysel olarak arttırmak nasıl oluyor kardeşim ? Birde Market'i evlerin yakınına kurunca ne fark ediyor ?
Ara
Cevapla
#14
yüzdesel yüzdesel...marketin bankanın etki alanı var. bu etki alanını marketi kurarken görürsün zaten .bu etki alanı yüzdesel olarak evlerden gelen geliri artırır.evlerin dışına yapmanın bir getirisi yok.
Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,  psikolojik bir hastalıktır...
Ara
Cevapla
#15
(15-01-2019, 23:18)darkasi33 :
(15-01-2019, 22:52)jax61 : Yüzdesel olarak artıran binaları ( market ,banka) evlerin ortasına kurman gerekli.ayrica yeni versiyonda yüzdesel olarak artıran farklı bazı binalar gelmiş .

Yüzeysel olarak arttırmak nasıl oluyor kardeşim ? Birde Market'i evlerin yakınına kurunca ne fark ediyor ?

"Yüzdesel"

Banka etki alanındaki evlerin getirdiği altın gelirini artırır.

Market ise depoların dolduğunda fazladan gelen malları otomatik olarak satarak altın kazandırır ve etki alanındaki binaların yemek ihtiyacını düşürür.
Ara
Cevapla
#16
(15-01-2019, 23:24)Ayro :
(15-01-2019, 23:18)darkasi33 :
(15-01-2019, 22:52)jax61 : Yüzdesel olarak artıran binaları ( market ,banka) evlerin ortasına kurman gerekli.ayrica yeni versiyonda yüzdesel olarak artıran farklı bazı binalar gelmiş .

Yüzeysel olarak arttırmak nasıl oluyor kardeşim ? Birde Market'i evlerin yakınına kurunca ne fark ediyor ?

"Yüzdesel"

Banka etki alanındaki evlerin getirdiği altın gelirini artırır.

Market ise depoların dolduğunda fazladan gelen malları otomatik olarak satarak altın kazandırır ve etki alanındaki binaların yemek ihtiyacını düşürür.

Anladım çok iyi oldu bunu öğrendiğim.Teşekkür ederim ayrı ayrı.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.