Total War: Arena - Yol Haritası Güncellemesi
#1
Görsel



Total War: ARENA için yazılmış beşinci geliştirici günlüğünde seviyeler arası denge düzenlemelerinden bahsedilirken yeni ülkeye göz kırpılmış.

https://totalwararena.com/en/news/develo...ap-update/ :
Geri bildirimlerinizi dikkatlice okuyup "seal clubbing" üzerine olan yorumlarınızı inceledik. Bunun büyük ve büyüyen bir problem olduğunu farkettik ve 3.2 ile getirmeyi planladığımız komutan yetenek gücü sınırlaması uygulamalarını yeni gelecek olan 3.1.2 yamasına aktarma kararı aldık.

BU NE DEMEK OLUYOR? 
3.1.2'den itibaren, komutanınızın yetenekleri savaşa soktuğunuz birimlerin seviyesine doğru oranda kısıtlanacak. Artık size doğru gelen 5 Seviye birimlerin en fazla 5 Seviye komutan yeteneklerini kullanabileceğine emin olabilirsiniz. Birimin üstüne tıklayıp nesi var nesi yokmuş diye bakmanıza gerek yok, ulaşabileceği maksimum güç sizin biriminizinkiyle aynı olacak.

Bu sistem daha adil ve temiz maçlar oynamanızı garantiliyor.

Bu bir süredir düşündüğümüz bir şeydi ancak geri bildirimlerinizle tarihi daha da geri çekerek bir sonraki yama olan 3.1.2 de gelmesine karar kıldık.
Tüm geri bildirim, yorum ve özel mesajlarınız için çok teşekkürler. Hatırlatmak isteriz ki bazen işler planladığı gibi gitmeyebilir ancak şimdilik iyi gidiyoruz.
Bu duyurunun yanı sıra sizlerle yol haritasındaki yenilikleri paylaşmak istiyoruz.

KISA VADEDE
  • Barbarları özellikle savaş köpeklerini güçlendirmek.
  • Komutan yetenek kısıtlamasını getirmek.
  • 3.1.1'de değişen menzilli değişiklikler hakkında geri bildirimlerinizi incelemek.
  • Arayüz iyileştirme ve güncellemeleri.
  • Kartaca piyadelerini geliştirmek.
  • Optimizasyon sorunlarını düzeltmek ve minimum sistem gereksinimlerini daha da aşağı çekmek.
ORTA VADEDE
  • Yeni menzil odaklı Barbar komutanımızı test etmeye devam etmek.
  • Geri bildirimleriniz üzerine Ranked Mod iyileştirmeleri.
  • Geri bildirimlerinizi daha iyi anlayıp değerlendirmek için yollar aramak.
  • Ödül ve ilerleme sistemi üzerine çalışmalar.
  • Yeni animasyonlar.
  • Yeni kozmetikler.
  • Bölgeler arası oyunlara mümkünat tanımak.
UZUN VADEDE
  • Yeni bir ülke üzerinde çalışmalar.
  • Özel ve PVE savaşların replayleri.
Ara
Cevapla
#2
Yeni ülke ne olabilir acaba? Roma/Yunan/Kartaca/Barbar birçok şeyi kapsıyor gibi. Özellikle Barbar çok geniş bir tabir aslında onu Cermen yapsalar Slav/Turkic gibi factionlar eklenebilirdi.
Cevapla
#3
Mısır veya daha bir Pers tarzı doğulu medeniyet gelebilir. Zaten başkada pek bir şey o dönemde. Avrupa tamamen Barbar Roma ve Yunan diyebiliriz.
Ara
Cevapla
#4
Aslında farkettim Barbarı Cermen de yapamazlar çünkü Boudica ve Vercingetorix Kelt.

Mısır olabilir evet.
Cevapla
#5
Mısır, Pers, hatta Çin, Göçebe gibi alternatifler geldi aklıma. Ama herkesin atlı okçulara hücum edebileceğini hesaba katarsak göçebe ihtimalini azaltıyorum.
Ara
Cevapla
#6
Three Kingdoms ve içerdiği karakterler gündemdeyken Uzak Doğudan karakterler de görebiliriz belki.
Ara
Cevapla
#7
Okçuların tek zayıf noktası şuan süvarilerden kaçamıyor olmaları. Eğer atlı okçu getirirlerse, cephane sınırlaması getirmeleri şart olur çünkü bir nevi ölümsüz birim yapmış olurlar atlı okçu yaparlarsa.
Uzak doğu kültürünü ve ordu düzenlerini ben pek bilmiyorum açıkçası ama Three Kingdoms ile birlikte fazlasıyla bilgiye ulaşır onlar, Aytaç doğru söylüyor. Çin gelebilir.
Ara
Cevapla
#8
Mısır mı Çin mi derken Aztek gelmesin de. :p
Cevapla
#9
Şimdi hatırladım da fi tarihinde Spartacus fotosu paylaşmışlardı. Trakya falan olabilir.

EPlEnA.jpg
Ara
Cevapla
#10


Total War: ARENA Extra History kanalında Thermopylae savaşının anlatılmasına sponsor olmuş, savaş Yunanlarla Persler arasında bildiğiniz gibi. Yeni ülke Persler olabilir.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.