İyi günler şimdi sizlere İnsan Irkının askeri birimlerinin özellliklerini tanıtacağım umarım bu oyun ile ilgilenen arkadaşlara faydalı olabiliririm Bu arada Mana enerji demektir birimlerin can barının altında görüntüenir
Yukarıdaki tabloyu da kullanabilirsiniz
Peasant = İşçidir altın madeninde ya da ormanlıkta çalışması için görevlendirebilir ya da geçici süreliğine asker olarak kullanılabilir(Milita) eğer hiçbir yükseltme yapılmadıysa her işçi gidiş gelişte 10 odur 10 altın toplayailir altın toplama süresi 5 saniyede bir odun toplama ise ormanın uzaklığına göre değişir
Milita = Peasant ın 60 saniyeliğine askere dönüşmüş halidir
Footman = Yakıncıl askeri birimdir Barracks tan "Defend" isimli yükseltme yapılabilir bu yükseltme ile menzilli birimlerden gelen saldırıları %30 oranında blocklar block koyulan saldırılar rakibe etki eder zehir gibi zayıflatmalar var ise block edilen birime etki eder
Rifleman = Uzakçıl askeri birimdir Barracks tan "Long Rifles" isimli yükseltme yapılarak menzili arttırılabilir
Knight = Yakıncıl askeri birimidir Barracks tan "Animal War Training" isimli yükseltme yapılarak bu birimin canı 150 arttırılabilir
Priest = Büyücüdür
1. Heal = Otomatik kullanılabilen bir yetenektir Priest 5 mana harcayarak seçilen dost birimin canını 25 yeniler
2. Dispel Magic = Otomatik kullanılamaz Priest 75 mana harcayarak seçilen bölgedeki tüm yükseltmeleri/zayıflatmaları devre dışı bırakır (Kahramanlar ya da Birimler tarafından üretilen birimlere 200 hasar verebilir)
3. Inner Fire = Otomatik kulanılabilir Priest 35 mana harcayarak seçilen dost birimin hasarını %10 arttırır ve 5 armor verir bu yükseltme etkileri 60 saniye sonra son bulur
( 2. Özelliği kullanabilmek için Priest Adept Training i 3. yü kullanabilmek için Priest Master Training Gereklidir)
Sorceress = Büyücüdür
1. Slow = Otomatik kullanılabilir Sorceress 50 mana harcayarak seçilen düşman birimin hızını %60 saldırı hızını %25 düşürür bu yavaşlatma etkileri 60 saniye sonra son bulur
2. Invisibility = Otomatik olarak kullanılamaz Sorceress 50 mana harcayarak dost birimi görünmez hale getirir görünmez olan bu birim büyü kullanır ya da saldırı yaparsa görünmezliği gider onun dışında 120 sniyeye kadar görünmez kalabilir
3.Polymorph= Otomatik olarak kullanılamaz Sorceress 220 mana harcayarak seçilen düşman birimini koyuna dönüştürür dönüştürülen birimin can ve armor değerlerinde değişklik olmaz ve kahramanlar koyuna dönüştürülemez
2. Yeteneği kullanabilmek için Sorceress Adept Training 3. yeteneği kullanabilmek için ise Sorceress Master Training araştırılması gerekir
Spell Breaker = Büyücüdür
1.Spell Steal = Otomatik olarak kullanılabilir Spell Breaker bu yeteneği 75 mana ya kullanabilir ve dost bir birimde olan zayıflatmaları düşman birimlere düşman birimlerdeki güçlendirmleri ise alıp dost birimlere nakleder
2.Control Magic = Otomatik olarak kullanılamaz Kahramanlar ya da Birimler tarafından üretilen birimlerin aklını çelerek bu birimleri kendi tarafına çeker bu yetenek en az 25 manadır (+aklı çelinen birimin şu anki can değerinin %45i)
3.Spell Immunity = Pasif bir özelliktir bu birime büyü yapılamaz/kullanılamaz ve bu birime büyü hasarı verilemez
4.FeedBack = Pasif bir özeliktir bir birime yönelik yapılan her saldırıda rakibin 20 manasını kullanılamaz hale getirir
2. Yeteneği kullanailmek için Control Magic araştırılmalıdır
Flying Machine = Hava Kuşatma Birimidir
1.True Sight = Pasif bir özelliktir bu birim yakındaki görünmez birimleri tespit edebilir
2.Flying Machine Bombs = Pasif bir özelliktir bu birimin kara/(“yer”)/ ya saldırabilmesini sağar
3.Flak Cannons = Pasif bir özelliktir bu yükseltme bu birimin ateş gücünü arttırır ve yalnızca hava birimlerine saldırırken alan hasarı vermesini sağlar
2. Özelliği açmak için Flying Machine Bombs 3. Özelliği açmak için FLak Cannos un araştırılması gerekir
Mortar Team = Kara Kuşatma Birimidir
1.Flare = Otomatik kullanılamaz Hedef bölgeye havai fişek gönderir ve o bölgenin 15 saniyeliğine görünür kalmasını sağlar
2.Fragmentation Shards = Pasif bir özelliktir Armoru olmayan ve orta düzeyde armoru olan birimlere karşı hasarı arttırır
1. Yükseltme yi açabilmek için Flare i 2. Yükseltmeyi açabilmek için Fragmentation Shards araştırılmalı
Siege Engine = Kara Kuşatma Birimidir
Workshoptan barrage geliştirlerek yukarıdaki hedefler en az 12 en çok 13 vurulmasını sağlar yeteneğin adı Barrage
Gryphon Rider = Hava Uzakçıl Birimdir
Animal War Traning bu birimede etki eder ve bu birimin canı 150 artar
Storm Hammer özelliği pasif bir özelliktir bu özeeliği kullanılabilir hale getirmek için ise Storm Hammer Araştırılmalıdır Storm Hammer özelliği ile birlikte bu birim alan hasarı verir
DragonHawk Rider = Hava Uzakçıl Birimdir
1.Animal War Traning = Barracks tan geliştirir ve bu birime de etki edip bu birimin canı 150 artar
2. Aerial Shackles = Bir düşman birimi seçer ve o birimin saldırmasını ve hareket etmesini engeller ve o birime her tur 30 hasar verir bu yetenek 40 saniye kadar sürer ve 75 mana dır
3.Cloud = İstediğiniz bir yere bulut üretir bulutun kapsama alanındaki savunma binaları herhangi bir düşman birime saldırmaz çünkü sisle kaplanmıştır bu buyu 100 manadir ve etkisi 30 saniye sürer
3. Yükseltme için Cloud araştırılması gerekir eğer anlatamadığım ya da kafanıza takılan bir şey olduysa konunun altına mesaj atabilrrsiniz eğer beğendiyseniz beğen tuşuna bir kere basmayı unutmayın iyi forumlar
Yukarıdaki tabloyu da kullanabilirsiniz
Peasant = İşçidir altın madeninde ya da ormanlıkta çalışması için görevlendirebilir ya da geçici süreliğine asker olarak kullanılabilir(Milita) eğer hiçbir yükseltme yapılmadıysa her işçi gidiş gelişte 10 odur 10 altın toplayailir altın toplama süresi 5 saniyede bir odun toplama ise ormanın uzaklığına göre değişir
Milita = Peasant ın 60 saniyeliğine askere dönüşmüş halidir
Footman = Yakıncıl askeri birimdir Barracks tan "Defend" isimli yükseltme yapılabilir bu yükseltme ile menzilli birimlerden gelen saldırıları %30 oranında blocklar block koyulan saldırılar rakibe etki eder zehir gibi zayıflatmalar var ise block edilen birime etki eder
Rifleman = Uzakçıl askeri birimdir Barracks tan "Long Rifles" isimli yükseltme yapılarak menzili arttırılabilir
Knight = Yakıncıl askeri birimidir Barracks tan "Animal War Training" isimli yükseltme yapılarak bu birimin canı 150 arttırılabilir
Priest = Büyücüdür
1. Heal = Otomatik kullanılabilen bir yetenektir Priest 5 mana harcayarak seçilen dost birimin canını 25 yeniler
2. Dispel Magic = Otomatik kullanılamaz Priest 75 mana harcayarak seçilen bölgedeki tüm yükseltmeleri/zayıflatmaları devre dışı bırakır (Kahramanlar ya da Birimler tarafından üretilen birimlere 200 hasar verebilir)
3. Inner Fire = Otomatik kulanılabilir Priest 35 mana harcayarak seçilen dost birimin hasarını %10 arttırır ve 5 armor verir bu yükseltme etkileri 60 saniye sonra son bulur
( 2. Özelliği kullanabilmek için Priest Adept Training i 3. yü kullanabilmek için Priest Master Training Gereklidir)
Sorceress = Büyücüdür
1. Slow = Otomatik kullanılabilir Sorceress 50 mana harcayarak seçilen düşman birimin hızını %60 saldırı hızını %25 düşürür bu yavaşlatma etkileri 60 saniye sonra son bulur
2. Invisibility = Otomatik olarak kullanılamaz Sorceress 50 mana harcayarak dost birimi görünmez hale getirir görünmez olan bu birim büyü kullanır ya da saldırı yaparsa görünmezliği gider onun dışında 120 sniyeye kadar görünmez kalabilir
3.Polymorph= Otomatik olarak kullanılamaz Sorceress 220 mana harcayarak seçilen düşman birimini koyuna dönüştürür dönüştürülen birimin can ve armor değerlerinde değişklik olmaz ve kahramanlar koyuna dönüştürülemez
2. Yeteneği kullanabilmek için Sorceress Adept Training 3. yeteneği kullanabilmek için ise Sorceress Master Training araştırılması gerekir
Spell Breaker = Büyücüdür
1.Spell Steal = Otomatik olarak kullanılabilir Spell Breaker bu yeteneği 75 mana ya kullanabilir ve dost bir birimde olan zayıflatmaları düşman birimlere düşman birimlerdeki güçlendirmleri ise alıp dost birimlere nakleder
2.Control Magic = Otomatik olarak kullanılamaz Kahramanlar ya da Birimler tarafından üretilen birimlerin aklını çelerek bu birimleri kendi tarafına çeker bu yetenek en az 25 manadır (+aklı çelinen birimin şu anki can değerinin %45i)
3.Spell Immunity = Pasif bir özelliktir bu birime büyü yapılamaz/kullanılamaz ve bu birime büyü hasarı verilemez
4.FeedBack = Pasif bir özeliktir bir birime yönelik yapılan her saldırıda rakibin 20 manasını kullanılamaz hale getirir
2. Yeteneği kullanailmek için Control Magic araştırılmalıdır
Flying Machine = Hava Kuşatma Birimidir
1.True Sight = Pasif bir özelliktir bu birim yakındaki görünmez birimleri tespit edebilir
2.Flying Machine Bombs = Pasif bir özelliktir bu birimin kara/(“yer”)/ ya saldırabilmesini sağar
3.Flak Cannons = Pasif bir özelliktir bu yükseltme bu birimin ateş gücünü arttırır ve yalnızca hava birimlerine saldırırken alan hasarı vermesini sağlar
2. Özelliği açmak için Flying Machine Bombs 3. Özelliği açmak için FLak Cannos un araştırılması gerekir
Mortar Team = Kara Kuşatma Birimidir
1.Flare = Otomatik kullanılamaz Hedef bölgeye havai fişek gönderir ve o bölgenin 15 saniyeliğine görünür kalmasını sağlar
2.Fragmentation Shards = Pasif bir özelliktir Armoru olmayan ve orta düzeyde armoru olan birimlere karşı hasarı arttırır
1. Yükseltme yi açabilmek için Flare i 2. Yükseltmeyi açabilmek için Fragmentation Shards araştırılmalı
Siege Engine = Kara Kuşatma Birimidir
Workshoptan barrage geliştirlerek yukarıdaki hedefler en az 12 en çok 13 vurulmasını sağlar yeteneğin adı Barrage
Gryphon Rider = Hava Uzakçıl Birimdir
Animal War Traning bu birimede etki eder ve bu birimin canı 150 artar
Storm Hammer özelliği pasif bir özelliktir bu özeeliği kullanılabilir hale getirmek için ise Storm Hammer Araştırılmalıdır Storm Hammer özelliği ile birlikte bu birim alan hasarı verir
DragonHawk Rider = Hava Uzakçıl Birimdir
1.Animal War Traning = Barracks tan geliştirir ve bu birime de etki edip bu birimin canı 150 artar
2. Aerial Shackles = Bir düşman birimi seçer ve o birimin saldırmasını ve hareket etmesini engeller ve o birime her tur 30 hasar verir bu yetenek 40 saniye kadar sürer ve 75 mana dır
3.Cloud = İstediğiniz bir yere bulut üretir bulutun kapsama alanındaki savunma binaları herhangi bir düşman birime saldırmaz çünkü sisle kaplanmıştır bu buyu 100 manadir ve etkisi 30 saniye sürer
3. Yükseltme için Cloud araştırılması gerekir eğer anlatamadığım ya da kafanıza takılan bir şey olduysa konunun altına mesaj atabilrrsiniz eğer beğendiyseniz beğen tuşuna bir kere basmayı unutmayın iyi forumlar