Yeni eklenti paketi Tale of the Dragon'ın yanı sıra ekibimizle birlikte geçtiğimiz birkaç aydır Age of Mythology EE için yeni bir güncelleme üzerinde mesai harcıyoruz. Gelin hep birlikte bu zamana kadar yaptıklarımıza bakalım.
Denge değişiklikleri
Gelecek olan yamayla birlikte oyunun dengelerini ilk defa değiştiriyor olacağız, bundan öncesinde oyun 2004 senesinde Ensemble Studios tarafından güncellenmişti. Bu değişikliklerde nihai amacımız 12 tanrıyı (ve yeni gelen 3 Çin tanrısını) güç açısından dengelemek olacak ancak bu bütün tanrıları sıkıcılaştıracağımız anlamına gelmiyor, aksine hepsini aynı seviyede eğlenceli kılmaya çalışacağız. Sert bir şekilde counter yapıda olan tanrıları pek doğru bulmuyoruz, örneğin Zeus ve Gaia bu tür tanrılar. Bizim oyunda görmek istediğimiz şey her tanrının son çağda oyunu kazanabilir olması, ancak ekip olarak bazı harita türlerinin bazı tanrılara avantaj sağlaması gerektiğinin de farkındayız.
Denge ekibimiz; Themista, Nemesis, Nakamura, Magic, Kyomaku ve Ir Noob uygun dengeyi yakalamak için bir hayli çaba sarfettiler. Kendi tecrübelerini masaya koyarak kendi oyunlarında bu denge unsurlarını sayısız defa test ettiler ancak şunu belirtmekte fayda var ki oyuncular birkaç haftada bizim birkaç ayda yaptığımız testten çok daha fazlasını yapma kapasitesine sahiptirler.
Bu sebeple yakın bir zamanda açık betaya geçiş yapacağız, 19 Aralık tarihinden itibaren bu beta oyunculara sunulmuş olacak dolayısıyla gördüğünüz / beğenip beğenmediğiniz değişiklikleri bize bildirebilirsiniz. Dengelemeler dışında yeni patchle birlikte size sunacağımız birtakım yenilikler olacak.
Grafik geliştirmeleri
Oyunun ışık ayarlarında oyundaki birimleri daha iyi görebilmenize yönelik değişikliklerde bulunduk, arazi textureları neredeyse baştan yaratıldı. Orijinal oyunda bulunan arazi renklerini de geri getirdik bu durum birbiriyle daha uyumlu arazi görünümleri olmasıyla sonuçlandı ve oyunun standart halinde bulunan birçok normal haritayı bu yeni texturelarla kapladık. Kısaca özetlememiz gerekirse oyunun daha aydınlık ve parlak olmasına yönelik çaba sarfettik.
Eski Görünüm
Yeni Görünüm
SkyBox Labs tarafından yapılan bu grafik değişiklikleri oyunun grafik kalitesinde ciddi artış sağladı, özellikle oyunda görüntüyü uzaklaştırdığınızda oyun ikonlarının çözünürlüğü 2 katına çıktı ve bu durum 1080p monitörlerde bir hayli farkedilir bir unsur.
Ekstra İçerik
2004 yılında Ensemble Studios özel bir senaryo ve 2 harita yaratmıştı, artık bu içerik de Extended Edition'a dahil edildi.
Norse kahramanı Reginleif'in köyünü tehdit eden yeraltı geçidini kapatabilecek misiniz?
River Styx : Ölü sular sizin bulunduğunuz yeri çevrelerken merkezde keşfe açık zengin toprak parçası bulunuyor.
Black Sea : Takımlar merkeze yaklaştıkça genişleyen bir deniz tarafından 2'ye bölünmüş durumda.
Age of Mythology'e dair yenilikleri size aktarmaya devam edeceğiz, takipte kalın!
Denge değişiklikleri
Gelecek olan yamayla birlikte oyunun dengelerini ilk defa değiştiriyor olacağız, bundan öncesinde oyun 2004 senesinde Ensemble Studios tarafından güncellenmişti. Bu değişikliklerde nihai amacımız 12 tanrıyı (ve yeni gelen 3 Çin tanrısını) güç açısından dengelemek olacak ancak bu bütün tanrıları sıkıcılaştıracağımız anlamına gelmiyor, aksine hepsini aynı seviyede eğlenceli kılmaya çalışacağız. Sert bir şekilde counter yapıda olan tanrıları pek doğru bulmuyoruz, örneğin Zeus ve Gaia bu tür tanrılar. Bizim oyunda görmek istediğimiz şey her tanrının son çağda oyunu kazanabilir olması, ancak ekip olarak bazı harita türlerinin bazı tanrılara avantaj sağlaması gerektiğinin de farkındayız.
Denge ekibimiz; Themista, Nemesis, Nakamura, Magic, Kyomaku ve Ir Noob uygun dengeyi yakalamak için bir hayli çaba sarfettiler. Kendi tecrübelerini masaya koyarak kendi oyunlarında bu denge unsurlarını sayısız defa test ettiler ancak şunu belirtmekte fayda var ki oyuncular birkaç haftada bizim birkaç ayda yaptığımız testten çok daha fazlasını yapma kapasitesine sahiptirler.
Bu sebeple yakın bir zamanda açık betaya geçiş yapacağız, 19 Aralık tarihinden itibaren bu beta oyunculara sunulmuş olacak dolayısıyla gördüğünüz / beğenip beğenmediğiniz değişiklikleri bize bildirebilirsiniz. Dengelemeler dışında yeni patchle birlikte size sunacağımız birtakım yenilikler olacak.
Grafik geliştirmeleri
Oyunun ışık ayarlarında oyundaki birimleri daha iyi görebilmenize yönelik değişikliklerde bulunduk, arazi textureları neredeyse baştan yaratıldı. Orijinal oyunda bulunan arazi renklerini de geri getirdik bu durum birbiriyle daha uyumlu arazi görünümleri olmasıyla sonuçlandı ve oyunun standart halinde bulunan birçok normal haritayı bu yeni texturelarla kapladık. Kısaca özetlememiz gerekirse oyunun daha aydınlık ve parlak olmasına yönelik çaba sarfettik.
Eski Görünüm
Yeni Görünüm
SkyBox Labs tarafından yapılan bu grafik değişiklikleri oyunun grafik kalitesinde ciddi artış sağladı, özellikle oyunda görüntüyü uzaklaştırdığınızda oyun ikonlarının çözünürlüğü 2 katına çıktı ve bu durum 1080p monitörlerde bir hayli farkedilir bir unsur.
Ekstra İçerik
2004 yılında Ensemble Studios özel bir senaryo ve 2 harita yaratmıştı, artık bu içerik de Extended Edition'a dahil edildi.
Norse kahramanı Reginleif'in köyünü tehdit eden yeraltı geçidini kapatabilecek misiniz?
River Styx : Ölü sular sizin bulunduğunuz yeri çevrelerken merkezde keşfe açık zengin toprak parçası bulunuyor.
Black Sea : Takımlar merkeze yaklaştıkça genişleyen bir deniz tarafından 2'ye bölünmüş durumda.
Age of Mythology'e dair yenilikleri size aktarmaya devam edeceğiz, takipte kalın!