Yama Notları: Company of Heroes 2 - 2018 İlkbahar Yaması
#1
g23rd8.jpg

Company of Heroes 2 2018 İlkbahar Yaması

Genel Değişimler

     Ekip Formasyonları
  • Binalara girme hatası giderildi.
  • Ok formasyonu kaldırıldı, artık Paraşütçü formasyonu kullanılıyor.
  • Ekip yapay zekası kaldırıldı.
     Alttaki zırhlı birimlerin MG silahları sniper karşısında artık %50 daha isabetli.
  • USF: Stuart and Greyhound
  • British: AEC
  • Soviet: T-70
  • Wehrmacht: Puma, 222
  • OKW: Puma, Panzer II, *Panzer IV, *Panther
     Tüm mortar ve hafif topçu ekipleri aşağıdaki değişikliklerden etkileniyor.
  • Binadaki birimlere karşı hasar 0.25 -> 0.5
  • Birimlerin dibine düşen mermilerin hasarı azaltıldı.
     *Tüm sniper birimleri artık binadaki birimlere karşı %100 isabete sahip.(Wehramcht ve Soviet sniper %50 isabete sahipti)

Wehrmacht

     Hull Down
  • Kurulma süresi 15 saniye -> 7.5 saniye.
  • Silah doldurma süresini azaltan bonus kaldırıldı.
     Model 24 Stun Grenade
  • Hasar 40 -> 10.
     Grw34 81mm Mortar
  • Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
  • Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
  • Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
  • Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
     250 Mortar HT
  • Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
  • Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
  • Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
  • Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
  • Fuel ücreti 40 -> 30
  • Sıkabileceği minimum menzil 25 -> 40, sis bombardımanı bundan etkilemiyor.
     Panther
  • Fuel ücreti 175 -> 185
  • Uzaktaki birimlere karşı isabet arttırıldı. 0.03 -> 0.035
  • Can değeri 800 -> 960
  • Ön zırh değeri 260'a düşürüldü.
  • Arka zırh değeri 110 -> 90
  • Vet 2 160 can bonusu +%10 zırh bonusu ile değiştirildi.
     222
  • MP ücreti 250 -> 200
  • MG'nin uzak mesafedeki isabeti arttırıldı. 0.27 -> 0.32
  • 20mm ana silah artık sıktığı yerde sarı cover yaratmıyor.
  • MG artık istenen hedefe sıkıyor.
  • MG'nin sniper birimlere karşı olan isabet dezavantajı kaldırıldı.
     Panzergrenadiers
  • Panzershreck yükseltme bedeli 120 -> 100
     Brummbar
  • Alan hasarının menzili 1.25/2.5/3.75 -> 0.625/1.25/6 (Kısa/Orta/Uzun Menzil)
  • Alan hasarı 1/0.3/0.05 -> 1/0.35/0.2
  • İki değişim de normal saldırıyı ve Bunker Buster yeteneğini etkiliyor.
     Command Panzer 4
  • Etrafındaki birimlere sağladığı hasar azaltma %20 -> %10
     StuG G
  • Silah doldurma süresi 3.5/4.5 -> 4.5/5.5
     Tiger Ace
  • Fuel ücreti 0 -> 150
     Popülasyon
  • Tiger 20 -> 21
  • Puma: 8 -> 7
  • 250 HT: 5 -> 3
  • StuG G: 8 -> 10
  • 222: 5 -> 4
  • Grenadiers: 6 -> 7
  • Pak40: 8 -> 7
OKW
  • Başlangıçtaki fuel miktarı 10 -> 5
  • *Volksgrenadier birimleri alev bombalarını kullanabilmeli için artık ilk SWS kamyonunun sahada bulunması gerekmekte.
  • *Valiant Assault yeteneğinin yeniden dolma süresi 60 ->120
     Le.IG 18
  • Yanıcı bombardıman sırasında atılan mermi sayısı 5 -> 4
  • Sis bombardıman menzili 30(min) - 150(max) -> 25 - 125
  • Vet 1 menzil bonusu artık sadece +%25 sis bombardıman menzili bonusu.
  • Vet 3 menzil bonusu kaldırıldı.
  • Vet 5 artık -%20 scatter bonusu sağlıyor.
  • Alan hasarının menzili 3 -> 4
     Sturmpioneers
  • Stun Grenade hasarı 20 -> 10
     Sturmpioneers
  • Stun Grenade hasarı 20 -> 10
  • *Med-Kit bir birim tarafından kullanıldığında artık etrafındaki tüm birimler can kazanmaya başlıyor.
     Mechanized Regiment HQ (T2)
  • Fuel ücreti 50 -> 45
     Panzer II Luchs
  • İnşaat süresi 75 -> 60
     Flak Halftrak
  • Suppression gücü 0.3 -> 0.15
  • Gizlenme sisinin munition bedeli 25/15 -> 35/25 (Vet 0/1)
     Panther
  • Can değeri 800 -> 960
  • Ön zırh değeri 260'a düşürüldü.
  • Arka zırh değeri 110 -> 90
  • Vet 2 160 can bonusu +%10 zırh bonusu ile değiştirildi.
  • Silah doldurma hızı 6.1/6.4 -> 5.2/5.6
     Popülasyon
  • Command Panther: 18 -> 19
  • Jagpanzer IV: 14 -> 15
  • Stuka: 14 -> 12
  • Puma: 8 -> 7
  • Luchs: 8 -> 6
  • 251 Flak halftrack: 7 -> 6
  • Kubelwagen: 4 -> 3
Soviets

     Sniper
  • Ekip artık tek kişi.
  • Can değeri 64 -> 82
  • Harcadığı PopCap 8 -> 9
  • *Ateş etmeye hazır hale gelme süresi 1
  • Silahı yeniden doldurma süresi 5 -> 4.5
  • Tekrar görünmez olmak için gereken savaş dışı kalma süresi 16 -> 10
  • Siperden ayrıldıktan sonra görünmezlik kaybetme süresi 2 saniye arttırıldı.
     82mm Mortar
  • Sis bombardıman menzili 106 -> 85 
  • Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
     120mm Mortar
  • Ekipteki piyade sayısı 6 -> 5
  • Vet %20 barrage menzil bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
  • Sis bombardıman menzili artık 120.
     Conscripts PPSh
  • Munition bedeli 40 -> 60
     SU - 76
  • Silah doldurma süresi 2.9/3.4 -> 3.9/4.4
  • Barrage yeteneği artık 35 Munition
  • Hasar 120 -> 80
  • Alan hasarının menzili 1/2/4 -> 1.5/3/4.5
  • Alan hasarı menzilinin büyüklüğü 5 -> 6
     PTRS
  • Delmeyen mermilerin verdiği hasar 20 -> 10
     IL - 2
  • Hasar 5 -> 3
     Popülasyon
  • IS-2: 19 -> 21
  • SU-85: 12 -> 15
  • T-70: 7 -> 6
  • M3 Scout Car: 5 -> 3
  • Conscripts: 6 -> 7
  • Guards Rifle Infantry: 8 -> 9
British

     Commando Regiment: Assault
  • İsabet artışı 1.15 -> 1.25
  • Hareket bonusu artık çatışmadaki birimlere etki etmiyor.
  • Munition bedeli 80 -> 70
  • Yeniden dolması içi gereken süre 90 -> 120
     Commando Regiment: Smoke Raid
  • Aktif olması için gereken süre 10 -> 5
  • Yetenek kullanıldıktan sonra üretilen birimler artık görünmezlik ve ele geçirme bonusundan yararlanabiliyor.
     Royal Engineers: Stand Fast
  • Sapper Flamethrowers yeteneğine dönüştü.
     Mortar Pit
  • MP ücreti 400 -> 350
  • Barrage sırasında sıkılan toplam mermi sayısı 8 -> 6
  • Barrage yeteneğinin yeniden dolma süresi 40 -> 20
  • Barrage sırasında ateş etme hızı azaltıldı.
     Bren Mk. II LMG
  • Munition ücreti 60 -> 45
  • İsabet oranı 0.575/0.518/0.46 -> 0.575/0.4144/0.391
     Sappers
  • Heavy Sapper yükseltme bedeli 70 -> 60
  • *Artık 2 adet Bren LMG alabiliyorlar.
     Vickers HMG
  • MP bedeli artık 260
  • İnşaat süresi 4 saniye arttırıldı.
  • Vet 2 artık %20 suppression bonusu veriyor.
  • Vet 1 görüş ve bina içindeki menzil bonusu %25 -> %15
     BOIS Anti-tank Infantry Sections
  • Artık medkit/pyro yükseltmesi yapamıyor.
  • AT-Nade menzili 20 -> 15
     Universal Carrier
  • Can değeri 200 -> 240, WASP ve Vickers yükseltmesi artık ekstra can vermiyor.
  • Ön zırh 10 -> 7
  • Arka zırh 5 -> 4.1
  • WASP yükseltme bedeli 70 -> 75
  • WASP menzili 32 -> 30
     M3 Resupply Halftrack
  • Silah düşürme yeteneğini kullanabilmek için artık HQ binasından weaopen rack geliştirmesi gerekiyor.
     Cromwell
  • Fuel bedeli 120 -> 110
     Centaur
  • Scatter arttırıldı.
  • 20mm Strafing Fire yeteneği ücreti 50 -> 30
     6 Pounder ATG
  • %50 isabet bonusu artık sadece hafif zırhlı birimlere karşı çalışıyor.
     Popülasyon
  • Firefly: 14 -> 16
  • AEC: 8 -> 6
  • UC: 5 -> 3
  • Tommies: 6/7 -> 7/8 (Standart/5. piyade yükseltmesi)
USF

     81mm Mortar
  • Menzil 65 -> 75
  • Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
  • Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
  • Kurulma süresi 0.5 -> 1
  • Kaldırma süresi 1.1 -> 2
  • Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
  • Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
  • Alan hasarının menzili 1/2/4 -> 1.5/3/4.5
     M21 Mortar HT
  • Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
  • Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 5/5 -> 6/7
  • Vet 2 barrrage isabet bonusu kaldırıldı.
  • Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
  • Sis bombardıman menzili 106 -> 85
  • Sıkabileceği minimum menzil 25 -> 40, sis bombardımanı bundan etkilemiyor.
     Pack Howitzer
  • MP bedeli 340'a düşürüldü.
  • Barrage sırasında ateşlediği mermi sayısı 3 -> 4
  • Vet 3 menzil bonusu kaldırıldı.
  • Alan hasarı 1/0.25/0.1 -> 0.85/0.5/0.25
     M2HB .50cal HMG
  • Sprint yeteneği kaldırıldı.
  • Suppression gücü 0.00006 -> 0.00054
  • Vet 1 supression gücünü eski haline getiriyor.
     P47 Rocket Loiter
  • Hasar 80 -> 65
    M8 Greyhound
  • Hasar 60 -> 40
  • Alan hasarı 0.8/0.28/0.04 -> 1/0.42/0.06
    Jackson
  • Görüş mesafesi 40 -> 35
  • Vet 2 görüş bonusu kaldırıldı.
     Popülasyon
  • Pershing: 16 -> 19
  • Jackson: 14 t-> 16
  • M15 AA HT: 8 -> 6
  • Stuart: 8 -> 6
  • Major: 5 -> 3
  • WC51: 4 -> 3
  • M20: 6 -> 4
Alan hasarının menzili x/y/z: Burada x, y, z ile belirtilen değerler kısa/orta/uzun demektir. Merminin düştüğü yere x mesafesinden daha yakın olan birimler x-y arasındaki birimlere göre daha çok hasar alır.
[+] 3 üye Ayro nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Harita Değişimleri

     Semoskiy Winter
  • Mezarlıktaki çitler piyadeler tarafından geçilebiliyordu.
     Poltova
  • Güney Batı bölgesindeki fuel noktasında savaş sisini düzgün göstermeyen bölgedeki hata giderildi.
     Port of Hamburg
  • Karargahtan haritanın ortasına giden yollar düzeltildi.
  • Kaplama hataları giderildi.
  • 2 adet spawn noktası kaldırıldı.
     Rzhev Winter
  • Güneydeki dışarı bağlantı noktalarından biri kaldırıldı.
  • Haritadaki tüm derin kar noktaları kaldırıldı.
     LaGleize
  • Sağ ve sol VP bölgerindeki bazı çitler kaldırıldı.
  • Haritanın sağ kısmında VP ve munition arasındaki çit kaldırıldı.
  • Batı kesim noktasındaki evin pencereleri kaldırıldı.
  • Merkez VP etrafındaki yollar düzenlendi.
Ara
Cevapla
#3
Bayağı değişiklik olmuş. Eline emeğine sağlık.
Ara
Cevapla
#4
USF Popülasyon değerlerini eklemeyi unutmuşum, onu ekledim. Ayrıca haritaya yapılan değişiklikler de 2. mesaja eklendi. Güncellemenin boyutunu akşam vakitlerinde öğreneceğiz.

(17-05-2018, 00:58)Merco : Bayağı değişiklik olmuş. Eline emeğine sağlık.

Teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#5
Yama az önce yayınlandı. 182 mb boyutu var.
Ara
Cevapla
#6
Akşam deneme imkanım oldu.
-Dikkatimi çeken şey adamlar gene havancılara el atıp daha önce arttırdıkları etkinliği azaltmaya çalışmışlar.
-Ayrıca orta ve ağır tankların gücünü yada erişilmesini zorlaştırarak hafif tank ve araçları daha işlevsel hale getirmeye çalışmışlar.
-Birde USA paraşütçü generalin uçaklarına bir şeyler olmuş kodumu oturtur olmuşlar akşam çok canımızı yaktı.
-Genel olarak iki tarafta zayıflatılmış ama Almanlara daha çok yüklenmişler. Vurun Axise durumu olmuş.
-Geldiğinde ekonomiyi dibe vurduran Tiger Ace ye 150 benzin istemek ne mantık Allah aşkına. Bu generali kapatın daha iyi.

Yeni haritalar, komutanlar ve eklentiler getireceklerine bunlarla uğraşıyorlar.
q59zb6s.jpg
Ara
Cevapla
#7
Relic'in halt etmesinden dolayı bazı değişiklikler muallakta kalmıştı. Eklenen(*) ve düzenlenen(*) değişiklikler bulunmakta.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.