Yama Notları: Company of Heroes 2 - 25 Şubat Yaması
#1
coh2_header_1.png
Grafik

Grafik Ayarlarında yeni bir seçenek eklendi. ''Historical Skins'' şeklinde geçen bu opsiyon ile tarihsel olmayan kaplamalar isteğe bağlı olarak açılıp kapatılabilecek. 

Terk Edilme Kritiği 

Terk edilmiş araçlar bundan sonra otomatikman ''Engine Damage'' etkisine sahip olacak.

Haritadaki Çevre Elementler

Bundan böyle bütün patlayıcılar binalara hasar verecek. ÖR: Eskiden TNT binalara hasar verirken el bombası veremiyordu yeni yama ile el bombaları da evlere hasar verebilecek.

Pathing Sistemi
  • Bundan böyle araçlarla geriye giderken kısayola gereksinim duymadan gidebileceğimiz mesafe 50'den 40'a düşürüldü.
  • Şu emirler verildiğinde artık birimler hedefe yüzünü çeviriyorlar : saldırma, dönme, düşman birimine tıklama ve çok sayıda araca hareket etme emri verme.
Intel Bulletin Geliştirmeleri

Wehr - Shoot For the Stars - Officer ünitesinin ''Coordinate Barrage'' özelliğini kullanabileceği maksimum mesafe %8 artıyor.
OKW - Sharpen Those Claws - Jadtiger'ın ana topunu doldurma süresi %3 düşüyor.
USF - Veteran Medic - Ambulansın üretim süresi %10 düşüyor.
Wehr - Get To the Gun - 222 Scout Car üretim ücreti %3 düşüyor.
Wehr/Sovyet - Medium Tank Production I - T34/85 üretim hızını %10 düşürüyor.

Dengelemeler

balance_updates.png


UK Forces


Tactical Support Regiment - Artillery Cover:
  • Motor hasarı kritiği  etkisi kaldırıldı.
  • Taret tutukluğu kritik etkisi kaldırıldı, taret zedelenme kritiği ile değiştirildi. (Ana silahı doldurma süresi 2x şeklinde.)
Special Weapon Regiment - Concentrated Fire Operation  
  • Salvo Sayısı 5'ten 4'e düşürüldü.

AEC

Sonunda İngiltere'ye oyun ortası için ideal bir ünite.
  • Fiyatı 320/60'tan 280/60'e değiştirildi.
  • Coaxial (Tam otomatik silahı) uzak mesafedeki isabeti 0.35'den 0.46'ya yükseltildi.
  • Coaxial  orta mesafedeki isabeti 0.55'ten 0.6'ya yükseltildi.
  • Coaxial Burst süresi (Silahı ateşleme süresi) 1/0.75'den 2.25'e yükseltildi.
  • Atış hızı 8'den 10'a artırıldı.
Universal Carrier

Artık Universal Carrier üretirken benzin harcamak zorunda kalmayacağız.


US Forces 


Calliope
  • Tek seferde yapabileceği atış sayısı 24'ten 18'e düşürüldü.
  • Artık Calliope, terk edilebilme özelliği yok.

Wehrmacht

Panzerwerfer
  • Hasar profili 1 / 0.5 / 0.3'ten 1 / 0.4 / 0.14'e düşürüldü.
222 Scout Car
  • 222'nin HP'si 240'tan 320'ye çıkarıldı.

Yeni eklenen iki içerik: 

Advanced Emplacement Regiment
Mobile Assault Regiment

Son olarak bir çok bug ayıklanmış bulunmakta ve harita rotasyonu bulunmakta. Meraklısına konunun orijinal hali.

http://www.companyofheroes.com/blog/2016...ease-notes
[+] 1 üye SatanistKesenKedi nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Oyuna geri dönmem için iyi bir patch olmuş. İnşallah daha dengeli olmuştur. Teşekkürler paylaşım için.
76561198032000419.png
Ara
Cevapla
#3
Bende oyunu geri yüklüyorum. Hem COH1 COH2'ye göre çok daha fantastik bir oyunmuş onu tekrar anlamış oldum.
Ara
Cevapla
#4
COH 1'den aldığım zevki 2'de bulamadım bir türlü. Biraz daha basit olması daha güzeldi sanki ve daha dengeliydi.
76561198032000419.png
Ara
Cevapla
#5
Sitede yamaların listelendiği yere eklendi, çeviri için teşekkürler.
Yerini bulamayanlar için büyük hizmet
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.