Yama Notları: League of Legends - 11.3 Yama Notları
#1
Görsel

11.3 Yama Notları

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :Şubat ayına ve kocaman bir yamaya hoş geldiniz!

Bu sefer neyin aşırı güçlü, neyin çok zayıf olduğunu anlamak için tüm eşyaları gözden geçirdik ve bunları 5 farklı kategoriye ayırdık: tank, efsuncu, nişancı, dövüşçü ve hayatta kalma eşyaları. Hayatta kalma açısından Kaniçen ve Sterak'ın Güvencesi gibi kuvvetli eşyaların mutlak sömürüye yönelik niteliklerini ayarlayarak sistemsel iyileştirmeyi yeniden değerlendiriyoruz. Buradaki amacımız eşyaları ve tahmin edebileceğiniz üzere hayatta kalma özelliğini etkili halde tutarken, niteliğin güçlü yönlerini dengelemek.

Bunlara ek olarak bir süredir fazla tercih edilmeyen Jinx'i güçlendirdiğimiz ve YG Shyvana'ya destek olduğumuz her zamanki şampiyon dengeleme çalışmalarımız var. Ormanın vazgeçilmezleri haline gelen Rammus ve Elise gibi şampiyonlarıysa zayıflatıyoruz.

Bunların yanı sıra RURF hiç olmadığı kadar iyi bir şekilde geri dönüyor! Yeni eşya güncellemesine bağlı olarak modda bazı değişikliklere gittik. Bunları aşağıdaki bölümden okuyun ve rekabete ultra hazır olun. Bir sonraki yamada görüşmek üzere.

Partiseverler yaşadı! Kutlamalar, Canavarlar Festivali'nin ilk yamasıyla birlikte TFT dünyasında devam ediyor! Gerçek partinin nerede olduğunu merak ediyorsanız sizi TFT yama notlarına alalım!

Yamada Öne Çıkanlar

Görsel


Ay Canavarı Fiora, Ay Canavarı Fiora Prestij Serisi, Ay Canavarı Annie, Ay Canavarı Darius, Ay Canavarı Alistar, Ay Canavarı Jarvan IV ve Ay Canavarı Aphelios 4 Şubat 2021 tarihinde çıkıyor. Solmuş Gül Syndra, Solmuş Gül Talon, Kristal Gül Swain ve Kristal Gül Zyra 11 Şubat 2021 tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar

Anivia
Q'nun patlama hasarı azaldı. R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.

"10.25 Yaması'ndaki yenilemesinden sonra Anivia son derece tutarlı yetenekleri ve hasarıyla rakiplerini üşütüyor."

Q - Buz Kütlesi
PATLAMA HASARI: 70/105/140/175/210 (+%50 YG) ⇒ 60/95/130/165/200 (+%45 YG)
R - Buzul Fırtınası
BEKLEME SÜRESİ: 4/2,5/1 saniye ⇒ 4/3/2 saniye

Cho'Gath
E'nin taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Getirdiğimiz son tank eşyası güçlendirmelerinin ardından Cho üst koridorda ziyafete doyamıyor."

E - Cani Dikenler
TABAN HASAR: 22/37/52/67/82 ⇒ 22/34/46/58/70

Elise
Q'nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı. W'nun aktif saldırı hızı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Önceki zayıflatmalara (bkz. 11.2) rağmen Elise ormanın zirvesine tırmanmayı başardı. Diğer ormancılara da bir şans vermek için onu biraz eziyoruz."

Q - Nörotoksin
TABAN HASAR: 40/75/110/145/180 ⇒ 40/70/100/130/160
W - Eklembacaklı İstilası
AKTİF SALDIRI HIZI: %60/80/100/120/140 ⇒ %60/70/80/90/100

Ezreal
Q'nun hasar oranı arttı.

"Yeni eşya sistemi, Ezreal'a pek yaramadı. Ona şans tanımak adına Q'nun hasar oranını Muramana'yla daha iyi bir sinerji oluşturacak şekilde arttırıyor ve aynı zamanda Hydra gibi SG'ye yönelik eşyaları aldığında daha etkili hale gelmesini sağlıyoruz."

Q - Gizemli Atış
HASAR ORANI: %120 SG ⇒ %130 SG

Ivern
Taban can büyüme oranı azaldı. E'nin kalkanı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Ivern'ün evinden dışarı çıkmasını görmek her ne kadar güzel olsa da ormanda hâlâ fazla etkili. Artık duruma müdahale etmemiz gerekiyor. Bu yüzden güvenliğini ve kalkan gücünü biraz azaltıyoruz."

Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI: 95 ⇒ 85
E - Patlartohum
KALKAN: 80/115/150/185/220 ⇒ 80/110/140/170/200

Jinx
Taban canı azaldı. Q'nun ilave menzili arttı; Kılçık'ın ilave saldırı hızı dezavantajı azaldı. E'nin bedeli arttı; hazırlanma süresi azaldı; azami kullanım menzili ayarlandı.

"Yeni eşya değişiklikleri Jinx'i epey etkisiz hale getirdi. Onda herhangi bir değişikliğe gitmeden önce, eşyalarda bazı önemli ayarlamalara gitmeyi bekledik ve şimdi de sevimli delimizi gözden geçirme vakti geldi. Ayrıca kendisi bir süredir profesyonel düzeyde de pek tercih edilmediği için yetenek setinin taban niteliklerinden aldığımız gücün bir kısmını yeteneklerine aktararak, oyunculara becerilerini konuşturma fırsatı sağlıyoruz."

Taban nitelikler
CAN: 610 ⇒ 550
Q - Değiştir!
İLAVE MENZİL: 75/100/125/150/175 ⇒ 100/125/150/175/200
KILÇIK'IN İLAVE SALDIRI HIZI DEZAVANTAJI: -%25 ⇒ -%10
E - Patlangaç!
BEDEL: 70 Mana ⇒ 90 Mana
HAZIRLANMA SÜRESİ: 0,7 saniye ⇒ 0,5 saniye
GÜNCELLENDİ YORMA BENİ: Artık Patlangaç! kapanları azami menzilinden daha uzağa atılmaya çalışılıyorsa, Jinx'in yeteneği kullanmak için menzile kadar yürümesine yol açmıyor. Bunun yerine azami menzilinde kullanılıyor.

Karma
Taban mana yenilenmesi arttı. Q'nun bedeli azaldı.

"Destek Karma'ya destek oluyoruz."

Taban nitelikler
MANA YENİLENMESİ: 11,5 ⇒ 13
Q - İçindeki Alev
BEDEL: 65 Mana ⇒ 55 Mana

Mordekaiser
E'nin bekleme süresi azaldı.

"Morde yeni sezonda pek iyi durumda olmadığı için ona yardım eli (ya da Ecelin Eli'ni) uzatıyoruz. Bunun diğer sistem değişiklikleriyle birlikte (Vadiyaran'ın daha fazla can kazandırması, SG eli ağır eşyalarının zayıflatılması), bu tuhaf yeni dünyada ona yol göstereceğini umuyoruz."

E - Ecelin Eli
BEKLEME SÜRESİ: 24/21/18/15/12 saniye ⇒ 22/19/16/13/10 saniye

Olaf
Taban canı azaldı. Pasifin ilave saldırı hızı azaldı; saldırı hızı miktarı artık pasifin simgesinde gösteriliyor.

"Olaf ormanı kesip biçiyor ve doğaya zarar vermesine izin veremeyiz. Başarıyı daha çok baskınlarla yakalaması için temizleme hızını ve düello gücünü azaltıyoruz."

Taban nitelikler
CAN: 597 ⇒ 575
Pasif - Başıbozuk Hiddeti:
İLAVE SALDIRI HIZI: %0-100 ⇒ %0-75
YENİ HER ŞEYİ YERLE BİR ET: Sağlanan saldırı hızı miktarı, artık Olaf'ın pasifinin simgesinde gösteriliyor.

Pantheon
Q artık hem minyonlara hem de canavarlara daha az hasar veriyor; bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı.

"Pantheon'un hem orta koridordaki hem de ormandaki gücünü dengeliyoruz."

Q - Meteor Mızrağı
HASAR AZALMASI: Minyonlar ⇒ Minyonlar ve canavarlar
BEKLEME SÜRESİ: 10/9,5/9/8,5/8 saniye ⇒ 13/11,75/10,5/9,25/8 saniye

Rammus
E'nin bekleme süresi sabitlendi.

"Rammus, Sezon Öncesi Dönem'e tam gaz yuvarlandı ve ucuz ihtişamlı tank eşyaları sayesinde hız kazandı. Savaş başlatma gücü artık daha tutarlı olduğu için kışkırtmasını yavaşlatıyoruz."

E - Çıldırtan Dikenler
BEKLEME SÜRESİ: 12/11,5/11/10,5/10 saniye ⇒ 12 saniye

Rell
W1 ve W2'nin hasar oranı arttı. E'nin hasar oranı arttı; bağ koparma bekleme süresi azaldı; bekleme süresi hatası giderildi; uzak mesafeden kullanıldığında oluşan yön bulma hatası giderildi. R'nin hasar oranı arttı.

"Rell epey makul bir durumda. Dolayısıyla önemli denge değişiklikleri getirmiyoruz. Bunlar daha çok ufak kullanılabilirlik ayarlamaları ve hata gidermeleri. Tabii bir de YG Rell dizilimlerine (ki aslında öyle bir şey yok) biraz ilgi gösteriyoruz."

W - Demirbazlık: Sert İniş
HASAR ORANI %40 YG ⇒ %60 YG
W - Demirbazlık: Binek Sırtı
HASAR ORANI %30 YG ⇒ %40 YG
E - Çekiş ve İtiş
BAĞ KOPARMA BEKLEME SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 1 saniye
GİDERİLEN BEKLEME SÜRESİ HATASI: Rell'in E - Çekiş ve İtiş yeteneğinin bekleme süresinin tutarlı bir şekilde azalmamasına yol açan hata giderildi.
ÜÇLÜK: Yetenek çok uzak mesafeden kullanıldığında Rell, artık hedef E'sinin menziline girene dek ona doğru ilerlemeye devam ediyor.
R - Manyetik Fırtına
HASAR ORANI: %70 YG ⇒ %110 YG

Riven
E'nin bekleme süresi azaldı.

"Yeni sezon Riven'ı zayıf bıraktı ve E'sinin yüksek bekleme süresi yüzünden pek etkili değil. Bu yamada her iki vazgeçilmez eşyası da (Kaniçen ve Vahşi Hydra) zayıflatıldığı için ona yeniden cesaret vermek istiyoruz."

E - Yiğitlik
BEKLEME SÜRESİ: 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 10/9/8/7/6 saniye

Seraphine
Pasifin taban nota hasarı azaldı. W'nun kalkanı azaldı.

"Seraphine hep göz önünde ve orta koridoru (ve diğer rollerde gittiği koridorları) sahne tozuna buladığı için zayıflatılması gerekiyor."

Pasif - Sahne Tozu
TABAN NOTA HASARI: 1-18. seviyelerde 5-20 ⇒ 1-18. seviyelerde 4-16
W - Saran Ses
KALKAN: 1-18. seviyelerde 60-120 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-100

Shyvana
Q'nun güçlendirilmiş normal saldırı hasarı ve ikinci vuruşun ilave hasarı arttı. W'nun ilave hareket hızı arttı.

"SG Shyvana hem dövüşçü hem de tank dizilimleriyle Vadi'de tozu dumana katsa da YG Shyvana yeni sezonda zorlanıyor. YG Shyvana'yı güçlendirmek istiyoruz ama etkili olmak için art arda ateş topu fırlatmakla kalmamalı. Bu değişiklikler yeni eşyalarla birlikte azalan orman temizleme hızını arttıracaktır."

Q - Çifte Isırık
GÜÇLENDİRİLMİŞ NORMAL SALDIRI (İLK VURUŞ) HASARI: %100 SG ⇒ %100 SG + %25 YG
İKİNCİ VURUŞ İLAVE HASARI: %20/35/50/65/80 SG ⇒ %20/35/50/65/80 SG + %15 YG
W - Ateş Burgacı
İLAVE HAREKET HIZI: %30/35/40/45/50 ⇒ %30/35/40/45/50 + (%8/100 YG) (hâlâ sabit bir şekilde azalarak kayboluyor)

Singed
Q'nun hasar oranı arttı.

"Singed, Sezon Öncesi Dönem'den beri zorlanıyor ve getirdiğimiz son İmparatorun Fermanı değişiklikleriyle birlikte daha da zayıfladı. Sembolleşmiş yeteneğini biraz güçlendiriyoruz. Unutmayın, Singed gördünüz mü kovalayın."

Q - Zehirli İz
HASAR ORANI: %80 YG ⇒ %90 YG

Sylas
Q'nun bedeli sabitlendi. W'nun hasarı arttı.

"Sylas'ı zincirlerinden kurtarıyor ve aynı zamanda yetenek bedelini sabitliyoruz."
Q - Kırbaç Zincir
BEDEL: 50/55/60/65/70 Mana ⇒ 55 Mana
W - Kral Katili
HASAR: 65/100/135/170/205 (+%85 YG) ⇒ 70/105/140/175/210 (+%90 YG)

Taliyah
Pasifin ilave hareket hızı arttı. Q'nun ilkinden sonraki taşlarının canavarlara verdiği hasar azaldı.

"Taliyah'nın seçkin düzeydeki orman sörfü, Vadi'yi yerinden oynatmaya devam ediyor. Önceden getirdiğimiz değişikliklerin bir kısmını (11.1'deki ve kısmen 10.25'teki) geri alıyor ve birkaç spesifik orman temizleme zayıflatması getiriyoruz."

Pasif - Taş Kızak
İLAVE HAREKET HIZI: 1-18. seviyelerde %12-40 ⇒ 1-18. seviyelerde %20-45
Q - Taş Hasadı
SONRAKİ TAŞLARIN CANAVARLARA VERDİĞİ HASAR: %100 ⇒ %80

Udyr
R'nin toplam taban aktif hare hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Udyr özellikle de önce Ankanın Alevi geliştirildiğinde aşırı güçlü bir ormancı oluyor. Eşyalarında değişikliklere gittiğimiz için ona normalden daha hafif bir zayıflatma getiriyoruz."

R - Ankanın Alevi
TOPLAM TABAN AKTİF HARE HASARI: 50/100/150/200/250/300 ⇒ 50/95/140/185/230/275

Vladimir
R'nin bekleme süresi artık sabit.

"Vladimir, Sezon Öncesi Dönem'de getirdiğimiz eşya değişikliklerini dengelemek için yaptığımız birkaç çalışmanın ardından biraz zayıf kaldı. Hasarını veya iyileştirmesini arttırmak yerine, farklı bir yol izleyip ultisini daha sık kullanabilmesini sağlıyoruz."

R - Kan Vebası
BEKLEME SÜRESİ: 150/135/120 saniye ⇒ 120 saniye

Eşyalar

Büyücü Eşyaları
"Alınma oranlarının daha dengeli olması ve bazı eşyaların diğerlerini (Lich Boğan, Zhonya'nın Kumsaati, Maceracının Pazubendi) gölgede bırakmaması için büyücü eşyalarını gözden geçiriyoruz. Ayrıca etkinleşme menzilini azaltarak Ufukgetiren'in daha fazla şampiyona hitap etmesini sağlıyoruz. Böylece daha fazla büyücü onun etkisinden faydalanabilecek. Son olarak Yeşil Bariyer ve Maceracının Pazubendi'nin yük biriktiren pasiflerini daha tutarlı olması için birleştiriyoruz."

Lich Boğan
YETENEK GÜCÜ: 80 ⇒ 70

Ufukgetiren
YETENEK GÜCÜ: 100 ⇒ 115
HİPER ATIŞ MENZİLİ: 750 ⇒ 700

Yeşil Bariyer
GÜNCELLENDİ DEĞİŞKEN PASİF: Her 60 saniyede bir 3 İlave Büyü Direnci sağlar, bu etki en fazla 5 defa birikir; büyü hasarı almak, büyü direnci kazanmak için gereken süreyi azaltır ⇒ Katledilen birim başına 0,5 Büyü Direnci sağlar (en fazla 15)
BİRLEŞTİRME BEDELİ: 315 Altın ⇒ 115 Altın

Banshee'nin Duvağı
YETENEK GÜCÜ 65 ⇒ 80
BİRLEŞTİRME BEDELİ: 400 Altın ⇒ 700 Altın

Maceracının Pazubendi
BİRLEŞTİRME BEDELİ: 165 Altın ⇒ 265 Altın
TOPLAM BEDEL: 900 Altın ⇒ 1000 Altın

Zhonya'nın Kumsaati
TOPLAM BEDEL: 2500 Altın ⇒ 2600 Altın

Efsuncu Eşyaları
"Efsuncu eşyalarını yakından incelediğimizde, Akan Su Asası'nın diğer ikinci eşya seçeneklerine kıyasla çok daha yüksek bir performans sergilediğini görüyoruz. Bir diğer yandan, Kimyasal Çürütücü kendi özel rolünü (iyileştirme azaltması) başarıyla yerine getiriyor; fakat diğer Ağır Yara eşyaları kadar sık alınmıyor ve güçlü değil. Diğer sınıflar gibi efsuncuların da etkili bir Ağır Yara eşyasına erişimi olmasını sağlamak için bazı değişiklikler yapıyoruz."

Akan Su Asası
YETENEK GÜCÜ: 60 ⇒ 50

Kimyasal Çürütücü
YETENEK HIZI: 15 ⇒ 20
GÜNCELLENDİ POFKEP TOKSİNİ PASİFİ: Hareketsiz bırakılan rakip şampiyonlara 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygular ⇒ Bir takım arkadaşını iyileştirmek veya ona kalkan vermek, onun bir sonraki hasarını bir rakip şampiyona 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygulayacak şekilde güçlendirir

Dövüşçü Eşyaları
"Gümüşgöl Şafağı dövüşçü ekosisteminde önemli bir rol oynamasına rağmen yeterince etkili bir eşya değil. Dolayısıyla onu güçlendiriyoruz. Ayrıca Demirdiş Kırbacı, bazı şampiyonların minyon dalgalarını yok saymasına yardım ediyordu. Bu şampiyonların güçlü ve zayıf yönlerini ön plana çıkarmak için eşyanın minyonlara güçlendirilmiş hasar verme özelliğini kaldırıyoruz."

Gümüşgöl Şafağı
SALDIRI GÜCÜ: 35 ⇒ 40
CAN: 200 ⇒ 300

Demirdiş Kırbacı
KALDIRILDI HİLAL'İN GÜÇLENDİRİLMİŞ HASARI: Demirdiş Kırbacı artık düşük canlı minyonlara ve canavarlara daha fazla hasar vermiyor.

Nişancı Eşyaları
"Hayalet Dansçı'nın ikinci eşya olarak nadiren alındığını, üçüncü eşya olaraksa neredeyse hiç alınmadığını fark ettik. Bu kadar çok saldırı hızına ihtiyaç duyan fazla şampiyon yok, dolayısıyla onun nişancılara sağladığı nitelikleri değiştiriyoruz. Bunun yanı sıra Ölümsüz Kalkanyay'ın gücünü arttırıyoruz, çünkü eşya yalnızca can çalmadan faydalanabilen kısa menzilli kullanıcıların vazgeçilmezi. Ayrıca neredeyse çoğu durumda aynı işi yapan Rüzgârın Hiddeti'ne genelde yeniliyor."

Hayalet Dansçı
TARİF: Hançer + Hançer + Coşku + 950 Altın ⇒ Coşku + Uzun Kılıç + Uzun Kılıç + 850 Altın
SALDIRI GÜCÜ: 0 ⇒ 20
SALDIRI HIZI: %45 ⇒ %25
İLAVE SALDIRI HIZI İÇİN GEREKEN YÜK: 5 ⇒ 4
İLAVE SALDIRI HIZI: %40 ⇒ %30

Ölümsüz Kalkanyay
SALDIRI GÜCÜ: 50 ⇒ 55
SALDIRI HIZI: %15 ⇒ %20

Dominik Efendi'nin Hürmetleri
ZIRH DELME: %25 ⇒ %35

Hayatta Kalma Eşyaları
"Oyuncular hayatta kalma eşyaları alırken, bunun dezavantajını hissetmeli. Bu da genelde kendisini hasar eksikliği olarak göstermeli. Fakat mutlak sömürü sağlayan bazı eşyalar (özellikle de Kaniçen ve Vahşi Hydra), fazlasıyla hasar sunuyor ve bu yüzden de aşırı güçlü sayılıyor. Özellikle de erken safhalardaki güçlerini hedef alarak bu eşyalarda bazı ayarlamalara gidiyoruz."

Kaniçen
DOYUMSUZ SALDIRI İYİLEŞTİRMESİ: %25 SG + %12 Eksik Can ⇒ %25 SG + %8 Eksik Can
Sömüren Bakış
MUTLAK SÖMÜRÜ: %10 ⇒ %5
CAN: 150 ⇒ 250

Vadiyaran
MUTLAK SÖMÜRÜ: %15 ⇒ %8
CAN: 150 ⇒ 300
İHTİŞAMLI PASİF: %5 Büyü Nüfuzu ⇒ 8 YG + %2 Mutlak Sömürü

Kararma
BATMAZ AY KALKANI: 150/75 ⇒ 180/90
MUTLAK SÖMÜRÜ: %10 ⇒ %8

Vahşi Hydra
MUTLAK SÖMÜRÜ: %15 ⇒ %10

Sterak'ın Güvencesi
CAN SİMİDİ KALKANI: 200 ⇒ 100
CAN SİMİDİ KALKAN SÜRESİ: 5 saniye ⇒ 4 saniye

Tank Eşyaları
"Bazı aşırıya kaçan tank eşyalarını değiştiriyor ve Donmuş Yürek'i tank destekler, üst koridor şampiyonları ve ormancılar için daha ucuz bir mana ve yetenek hızı eşyası haline getiriyoruz."

Doğanın Kudreti
SOĞURMA İLAVE HAREKET HIZI: 6 (en fazla 30) ⇒ 8 (en fazla 40)

Ölü Adamın Zırhı
CAN 475 ⇒ 400

Donmuş Yürek
TOPLAM BEDEL: 2700 Altın ⇒ 2500 Altın
BİRLEŞTİRME BEDELİ: 800 Altın ⇒ 600 Altın
ZIRH: 80 ⇒ 70

Zaun Clash'i
"2021 Sezonu'nun ilk Clash'inin kayıt ve takım kurma süreci 11.3 Yaması'nda başlıyor! Turnuvaysa resmi olarak 11.4 Yaması'nda başlayacak. Turnuvanın başlangıç zamanları ve ayrıntıları için istemcideki Clash sekmesine göz atın!"

RURF Denge Değişiklikleri
"RURF, ay yılı kutlamalarına yetişti. Bu, eşya değişikliklerinden sonraki ilk URF olduğu için bazı şeyleri yeni sisteme uygun hale getiriyoruz. Amacımız oyuncuların herhangi bir kayba uğramadan istedikleri eşyaları alabilmesini sağlamak. Artık başlangıçtaki bekleme süreleriniz, URF'ün son geldiği zamana kıyasla biraz daha yüksek olsa da diğer niteliklerden ödün vermeden yetenek hızı ve mana eşyaları çıkabilecek ve belki de bekleme sürelerinizi eskisinden daha fazla azaltabileceksiniz."
  • RURF (ve URF) artık bekleme süresinde %80 azalma sağlamak yerine, 300 Yetenek Hızı kazandırıyor. Diğer kaynaklardan kazandığınız yetenek hızı artışları, modun geçmişteki halinin aksine URF ilavesiyle birleşiyor.
  • URF'teki ilave yetenek hızı, önceki özel bekleme süresinde azalma niteliği gibi sihirdar büyülerine ve eşyaların aktif etkilerine de uygulanıyor.
  • İlave mana artık %40 oranla cana dönüştürülüyor. İlave mana yenilenmesi de %100 oranla can yenilenmesine dönüştürülüyor.
  • Büyü Hırsızının Marifeti, Çelik Omuzluk, Yadigâr Kalkan ve Hayalet Orak devre dışı. Bu eşyaların minyon biçme için verdiği altın cezaları, normalde bu eşyaları aldığınızda kazandığınız değerden çok daha yüksek. Zaten URF'te altının bir kısmı minyon biçme halinde paylaştırılıyor, bu da eşyaların değerini daha da düşürüyor.
  • Ölümcül Tempo ve Mükemmel Avcı rünleri artık devre dışı değil.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
  • LOL İSTEMCİSİ: Oyun davetleri artık beklemede başka bir davetiniz varsa ses oynatıyor.
  • Bir dereceli karşılaşması sonrası bilgisayar başından ayrıldığı veya oyundan çıktığı tespit edilen oyuncular, LP miktarlarının azaldığına dair bir bildirim alacak. Bu ceza, hem galibiyetler hem de mağlubiyetler için geçerli olacak. Lobideki diğer oyuncular da bilgisayar başından ayrıldığı veya oyundan çıktığı tespit edilen oyuncunun sonraki birkaç oyununda daha az LP kazanacağına dair bilgilendirilecek. Eğer oyuncu normalde 100 LP'yi aşacakken ceza sonrası 100 LP'nin altında kalıyorsa terfi etmeyecek.
  • Shyvana ejderha biçimindeyken W - Ateş Burgacı yeteneğinin ilave hareket hızı için YG oranını dikkate almamasına yol açan hata giderildi.
  • Kaniçen ve Bitmez Açlık'ın ihtişamlı pasifinin, oyuncunun çantasındaki her efsanevi eşya başına fazladan 5 Yetenek Hızı sağlamamasına yol açan hata giderildi.
  • Hem Pırıltı hem de Canbiçen'le güçlendirilen bir saldırının, Canbiçen'in mana yenilenmesini etkinleştirmemesine yol açan hata giderildi.
  • Rakiplere hasar veren eşyalar, artık Tahsildar'ın infaz etkisini tetikliyor.
  • Tahsildar'ın infaz etkisi, artık Ölümün Dansı'na sahip hedeflerin üstünde tetikleniyor.
  • Kararma ve Semavi Dizilim'in mutlak sömürüsü, artık eşyalar Ornn'un Pasif - Yaşayan Ocak yeteneğiyle geliştirildikten sonra da doğru biçimde çalışıyor.
  • Oyuncu ejder ruhu kazandığında oynatılan ses efekti, artık oyuncu Kırmızı Korkabuk veya Mavi Gözcü kestiğinde yeniden oynatılmıyor.
  • Ejder ruhu görsel efekti, artık katledilme halinde kaybolup oyuncu Kırmızı Korkabuk veya Mavi Gözcü kestiğinde yeniden belirmiyor.
  • İmparatorun Fermanı'nın Koordinasyonlu Atış pasifi, artık şampiyonlar yavaşlatıldığında veya hareketsiz bırakıldığında 6 saniyelik bekleme süresine giriyor.
  • Çarp'ın orman canavarları ortaya çıkmadan önce kullanıldığı durumlarda bekleme süresinin daha uzun olmasına yol açan hata giderildi.
  • Gangplank'in Gümüş Yılanlarla ultisini geliştirebileceği yeni bir arayüz eklendi! Üssünüzdeyken buna mutlaka göz atın. Ne de olsa kimse üsteyken geliştirme almayı unutmaz...

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.

Ay Canavarı Fiora
Görsel

Ay Canavarı Viego
Görsel

Ay Canavarı Annie
Görsel

Ay Canavarı Darius
Görsel

Ay Canavarı Alistar
Görsel

Ay Canavarı Jarvan IV
Görsel

Ay Canavarı Aphelios
Görsel

Ay Canavarı Fiora Prestij Serisi
Görsel

Kristal Gül Zyra ve Swain
Görsel

Solmuş Gül Syndra ve Talon
Görsel


Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Ay Canavarı Viego
Görsel

Ay Canavarı Darius
Görsel

Ay Canavarı Alistar
Görsel

Ay Canavarı Jarvan IV
Görsel

Ay Canavarı Fiora
Görsel

Ay Canavarı Aphelios
Görsel

Ay Canavarı Annie
Görsel

Solmuş Gül Syndra
Görsel

Solmuş Gül Talon
Görsel

Kristal Gül Swain
Görsel

Kristal Gül Zyra
Görsel
WhaW8Am.gif
[+] 2 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Yerinde güçsüzleştirmeler gelmiş. Ayrıca Jinx değişiklikleri de nasıl etkili olacak merak ediyorum. Kostümlerin çoğu da on numara olmuş. Favorilerim Fiora ve Syndra.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#3
Bir süre oynadıktan sonra güçlendirme ve zayıflatmaları tekrar gözden geçirdim fakat Mordekaiser ve Vladimir güçlendirmeleri yeterli olamamış gibi. Vladimir oyuna çok geç etkili oluyor ve Mordekaiser ne yaparsa yapsın oyunda etkili olamıyor. Normalde karşı takımın taşıyıcısını vs. 1-1'de alabilmesi gereken bu şampiyon karşı desteği bile zar zor alabiliyor. Şu anki metada saldırı gücü taşıyıcıları gerçekten saçma derecede güçlüler. Tamamen onun üstüne korumaya oynayan bir takım ile çok rahat galibiyet alabiliyorsunuz. Diğer rollerin hiçbir önemi yok gibi hissettiriyor.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#4
Aradan bir süre daha geçti ve birkaç oyun Anivia ve Udyr oynadım. İki şampiyon da hala oldukça güçlüler. Özellikle Anivia gerçekten sinir bozucu derecede güçlü. Normalde erken oyunda zayıf olup ileri oyunda güçlenmesi gereken bu şampiyon oyunun her safhasında domine edebiliyor. Bir yerden sonra rahatsız edici olmaya başlıyor.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.