1.3.2 ile bilinen bazı sorunlar giderilmiş, denge değişiklikleri yapılmış.
Denge Değişiklikleri :
- Particle Lance hasarı 74-213'ten 144-273'e çıkarıldı.
- Tachyon Lance hasarı 85-232'den 169-331'e çıkarıldı.
- Arc Emitter hasarı 1-170'ten 1-184'e çıkarıldı.
- Focused Arc Emitter hasarı 1-190'dan 1-221'e çıkarıldı.
- Mega Cannon hasarı 111-249'tan 92-300'e çıkarıldı.
- Giga Cannon hasarı 133-265'ten 121-350'ye çıkarıldı.
- Shield Capacitorlar artık sabit +15 yerine %50'lik bir fayda sağlıyor.
- Infinity Machine ödülleri artık daha eşit bir şekilde dağıtılıyor.
- Artık prensiplerinize bağlı kalmadan Infinity Machine'den iyi şekilde yararlanmanız mümkün.
- Federasyon AI'si artık fetih peşinde değilse savaş sebeplerini daha iyi belirleyip daha önceden sahip olduğu gezegenleri ele geçirmeye ve diğer gezegenleri özgürleştirmeye çalışıyor.
- Sektör AI'sinin gezegenlerden mutluluk arttıran binaları kaldırmasına sebep olan hususlar giderildi.
- İnşaat iznine sahip olmasına rağmen bütçesini ayarlayamaması sebebiyle sektörlerin inşaat yapmama sorunu giderildi.
- AI'in önce garantörlük gönderip ertesi gün bunu bozmasına sebep olan sorun giderildi.
- Wary ve Receptive tutumların kullanılmama problemi giderildi.
- Federasyonda bulunan AI'ların cennet savaşı esnasında tarafsız kalma olasılığı artık daha yüksek.
- AI'in federasyon üyeliği/işbirliği ile talep göndermesi yavaşlatıldı böylelikle spam yollar gibi sürekli talep göndermiyor.
- Kara ordularına öncelik vermesi sebebiyle AI'ın geri kalmış donanmayı yenilememesi problemi giderildi.
- AI'ın oyunun erken döneminde bazı durumlarda kolonilerinde inşaat yapmaması problemi giderildi.
Kod:
###################
# Bugfixes
###################
* Fixed a bug where the first federation member would leave, if any player tried to leave a federation, instead of the player leaving
* Fixed auto-generated ship designs getting wrong combat computers
* Ships and weapon components targeting logic now correctly accounts for evasion
* Fixed armor absorbing too much damage if the ship also had shields left
* Pops working on guardian buildings no longer appear unemployed
* No longer possible to guarantee an empire while at war with them
* Fixed missing localisation key FEDERATION_ACCEPTANCE_FACTOR
* Fixed a bug where the Non-Aligned League winning the War in Heaven could result in endless event spam
* Enclave governments now get a new ruler when the first one dies
* Non-playable countries can no longer win the game
* Fixed an issue where Awakened Empire subjects would not join the War in Heaven if they became a subject before it started
* Fixed a case where declared wars would become invalid due to attackers' subjects guaranteeing the target
* Fixed an issue where some Awakened Empires would have their 'crisis fighter' AI kick in during a War in Heaven
* Fixed some cases where Diplomatic Incident events were firing inappropriately
* Infinity Machine interaction events should no longer fire if the Infinity Machine has been destroyed
* Fixed Enigmatic Fortress event chain not reacting appropriately when special projects time out
* Fixed Drake Egg Incubation project not timing out properly
* Fixed Infinity Machine destruction event triggering after destroying non-Infinity Machine fleets in some circumstances
* Fixed Terraforming achievement not working
* Fixed Continental, Savanna and Alpine worlds not being used for primitive civs
* Fixed CTD that could happen when building tooltip for relative power in the diplomacy screen
* Fixed rare CTD that could happen when changing policies
* Fixed rare CTD related to anomalies
* Fixed CTD when completing a certain Special Project