Yama Notları: Stellaris - 1.3.2 Yaması
#1
stellaris_update132_20161110.jpg

1.3.2 ile bilinen bazı sorunlar giderilmiş, denge değişiklikleri yapılmış.

Denge Değişiklikleri :
  • Particle Lance hasarı 74-213'ten 144-273'e çıkarıldı.
  • Tachyon Lance hasarı 85-232'den 169-331'e çıkarıldı.
  • Arc Emitter hasarı 1-170'ten 1-184'e çıkarıldı.
  • Focused Arc Emitter hasarı 1-190'dan 1-221'e çıkarıldı.
  • Mega Cannon hasarı 111-249'tan 92-300'e çıkarıldı.
  • Giga Cannon hasarı 133-265'ten 121-350'ye çıkarıldı.
  • Shield Capacitorlar artık sabit +15 yerine %50'lik bir fayda sağlıyor.
  • Infinity Machine ödülleri artık daha eşit bir şekilde dağıtılıyor.
  • Artık prensiplerinize bağlı kalmadan Infinity Machine'den iyi şekilde yararlanmanız mümkün.
  • Federasyon AI'si artık fetih peşinde değilse savaş sebeplerini daha iyi belirleyip daha önceden sahip olduğu gezegenleri ele geçirmeye ve diğer gezegenleri özgürleştirmeye çalışıyor.
  • Sektör AI'sinin gezegenlerden mutluluk arttıran binaları kaldırmasına sebep olan hususlar giderildi.
  • İnşaat iznine sahip olmasına rağmen bütçesini ayarlayamaması sebebiyle sektörlerin inşaat yapmama sorunu giderildi.
  • AI'in önce garantörlük gönderip ertesi gün bunu bozmasına sebep olan sorun giderildi.
  • Wary ve Receptive tutumların kullanılmama problemi giderildi.
  • Federasyonda bulunan AI'ların cennet savaşı esnasında tarafsız kalma olasılığı artık daha yüksek.
  • AI'in federasyon üyeliği/işbirliği ile talep göndermesi yavaşlatıldı böylelikle spam yollar gibi sürekli talep göndermiyor.
  • Kara ordularına öncelik vermesi sebebiyle AI'ın geri kalmış donanmayı yenilememesi problemi giderildi.
  • AI'ın oyunun erken döneminde bazı durumlarda kolonilerinde inşaat yapmaması problemi giderildi.
Kod:
###################
# Bugfixes
###################
* Fixed a bug where the first federation member would leave, if any player tried to leave a federation, instead of the player leaving
* Fixed auto-generated ship designs getting wrong combat computers
* Ships and weapon components targeting logic now correctly accounts for evasion
* Fixed armor absorbing too much damage if the ship also had shields left
* Pops working on guardian buildings no longer appear unemployed
* No longer possible to guarantee an empire while at war with them
* Fixed missing localisation key FEDERATION_ACCEPTANCE_FACTOR
* Fixed a bug where the Non-Aligned League winning the War in Heaven could result in endless event spam
* Enclave governments now get a new ruler when the first one dies
* Non-playable countries can no longer win the game
* Fixed an issue where Awakened Empire subjects would not join the War in Heaven if they became a subject before it started
* Fixed a case where declared wars would become invalid due to attackers' subjects guaranteeing the target
* Fixed an issue where some Awakened Empires would have their 'crisis fighter' AI kick in during a War in Heaven
* Fixed some cases where Diplomatic Incident events were firing inappropriately
* Infinity Machine interaction events should no longer fire if the Infinity Machine has been destroyed
* Fixed Enigmatic Fortress event chain not reacting appropriately when special projects time out
* Fixed Drake Egg Incubation project not timing out properly
* Fixed Infinity Machine destruction event triggering after destroying non-Infinity Machine fleets in some circumstances
* Fixed Terraforming achievement not working
* Fixed Continental, Savanna and Alpine worlds not being used for primitive civs
* Fixed CTD that could happen when building tooltip for relative power in the diplomacy screen
* Fixed rare CTD that could happen when changing policies
* Fixed rare CTD related to anomalies
* Fixed CTD when completing a certain Special Project
Cevapla
#2
Genel olarak oyuncular bu yamaların gidişatını beğenmemiş: 

https://www.reddit.com/r/Stellaris/comme...right_now/

Sektör AI çökmüş.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.