Yama Notları: Stellaris - 1.5 "Banks" Yaması
#1
ste.jpg
Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta Banks kod adlı 1.5 yamasının yama notları paylaşılmış. Günlük sadece yama notlarından ibaret olduğu için yama notu formatında ele alacağız.


https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...s.1008247/ :Eklenti İçerikleri
  • Yerleşim istasyonları eklendi. Kurulabilmeleri için Voidborne ascension perk'inin seçilmiş olması gerekiyor, kurulduğunda gezegen işlevi görüyorlar ancak kendilerine has binalara sahipler.
  • Halka dünyalar eklendi. Circle of Life ascension perk gerekiyor. Birçok yıldızın çevresine inşa edilebilen bu halka dünyalar sistemdeki diğer tüm gezegenleri kullanılamaz hale getiriyor.
  • Dyson Sphere eklendi. Galactic Wonders ascension perk gerektiriyor, belli yıldızların etrafında kademeli olarak inşa edilebiliyor.
  • Science Nexus eklendi. Galactic Wonders ascension perk gerektiriyor, belli gezegenlerin etrafında kademeli olarak inşa edilebiliyor.
  • Sentry Array eklendi. Galactic Wonders ascension perk gerektiriyor, belli gezegenlerin etrafında kademeli olarak inşa edilebiliyor.
  • Oyuna 20 ascension perk'i eklendi. Bu perkleri açabilmek için traditionları tamamlamak gerekiyor, bir ascension slotu ise teknolojiyle açılıyor.
  • Ascension parklar 3 ilerlemeye sahip bunların ilki psionik, ikincisi biyolojik, üçüncüsü genetik.
  • Gözlem istasyonları artık ilkel uygarlığın prensiplerini değiştirmeye yönelik görevlendirilebiliyor.
  • Fanatik arınmacı seçeneği size çeşitli askeri bonuslar sağlayan ancak imparatorluğunuzdaki yabancı türleri otomatik olarak yoketmeye başlayan ve diğer imparatorluklarla diplomaside birçok etkileşimden mahrum kalmanıza sebep olan yeni bir seçenek.
  • Syncretic Evolution seçeneği başlangıç gezegeninizde ana türünüze hizmet etme amaçlı yeni bir türe sahip olmanızı sağlayan yeni bir seçenek.
  • Mechanist seçeneği oyuna robot nüfusuyla başlayıp bu nüfusu arttırmaya yönelik teknolojiye sahip olmanızı sağlayan yeni bir seçenek.
  • Yeni eklenen Hive Mind prensibiyle nüfuslarınız mutluluktan olumlu veya olumsuz şekilde eklenmiyor. Bu özelliğe sahip nüfuslar sadece Hive Mind imparatorluklarında yaşayabiliyorlar.
  • Ascension Theory teknolojisi eklendi.
  • Mega Engineering teknolojisi eklendi.
  • Biyolojik ilerleyişe özel 5 adet yeni trait eklendi.
  • Psionik Kalkanlar eklendi.
  • Yerleşim istasyonlarında kurulabilir özel binalar eklendi.
  • Oyuna 3 yeni soykırım seçeneği eklendi, normal hızda öldürmek, çalışmaya zorlayarak öldürmek ve kısırlaştırıp ölmelerini beklemek.
  • Oyuna 3 yeni kölelik seçeneği eklendi: hizmetçi, savaş kölesi, besi hayvanı.
  • Oyuna Andreas Waldetoft tarafından bestelenmiş 25 dakikalık 5 yeni müzik eklendi.
Bedava İçerikler
  • Otoriter prensipler eklendi.
  • Eşitlikçi prensipler eklendi.
  • Kollektivist prensipler silindi.
  • Bireyselci prensipler silindi.
  • Hükümet sistemi tamamiyle yenilendi ve oyunda yönetim biçiminizi şekillendirmenize yarayan çeşitli seçenekler eklendi.
  • Oyuna tradition ve unity mekanikleri eklendi, unity ile tradition açılıyor.
  • Oyundaki yemek değeri artık gezegen başı değil, imparatorluk genelinde hesaplanıyor.
  • Nüfuslar artık aylık mineral giderine sebep oluyor.
  • Nüfuslar artık tek bir prensibe sahip, prensip değişimlerinde geliştirmelerde bulunuldu.
  • Oyundaki fraksiyon/hizip sistemi değiştirildi, bu fraksiyonlar artık isyancı olmak yerine ülkenizin yönetiminde etkili olmaya çalışan politik gruplar.
  • Artık her gezegen bir huzursuzluk seviyesine sahip, mutsuz nüfuslar ve köleler huzursuzluğu arttırıyor, yüksek huzursuzluk isyana sebep oluyor.
  • Artık istemediğiniz nüfusları imparatorluğunuzdan kovabiliyorsunuz.
  • Soykırıma uğramakta olan nüfuslar artık başka imparatorluklara kaçabiliyor.
  • İmparatorluklar mülteci kabul edip etmediklerini politikalarıyla belirleyebiliyorlar.
  • İmparatorluğun ana gezegenlerinde (herhangi bir sektöre bağlı olmayan gezegenler) hangi türlerin yaşayabileceğine yönelik seçenekler eklendi.
  • Oyuna müzikçalar eklendi.
  • Artık her tür için ayrı bir şekilde tür hakları belirlenebiliyor, kölelik ve soykırım da bu arayüzden kontrol ediliyor.
  • Artık barış koşullarında sınır karakollarının yıkılması talep edilebiliyor.
  • Gemilerin arkalarında bıraktıkları iz artık imparatorluğun renginde.
  • Yondarim Krallığı baştan yazıldı.
  • Artık isyancılar bir gezegeni ele geçirdiğinde otomatik olarak sizle savaşta olmuyor.
  • Taş çağı uygarlıkları da artık diğer ilkel uygarlıklar gibi nüfus olarak temsil ediliyorlar.
  • Oyuna Yurantic Crystal adında yeni stratejik kaynak eklendi, enerji silahlarının etkisini arttırıyor.
  • Artık terraforming candidate özelliğine sahip gezegenler yaşanılabilir hale getirilebiliyor, Mars bu gezegenlerden bir tanesi.
  • Artık hükümdar yaratma kısmından arkaplanınızı belirleyebiliyorsunuz.
  • Herhangi bir precursor ile ilk karşılaşan imparatorluk olmanız durumunda önemli miktarda unity puanı kazanıyorsunuz.
  • Precursor anomalileri artık sadece oyunculara çıkıyor.
  • Sanatçı anklavıyla koruma antlaşmanız bittiğinde anklav bu antlaşmayı uzatmak için sizinle irtibata geçiyor.
  • Oyuna çok sayıda teknoloji eklendi, çok sayıda teknoloji silindi (tam liste konunun sonunda)
  • Wasteful ve Conservational traitleri eklendi.
  • Artık Decadent traiti alınabilmesi için otoriter veya zenofob olunması gerekiyor.
Diğer
  • Çok sayıda denge değişiklikleri.
  • Çok sayıda yapayzeka geliştirmeleri.
  • Çok sayıda modlama değişiklikleri.
  • Çok sayıda optimizasyon çalışması.
  • Çok sayıda hata giderimi.

[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.