Yama Notları: Stellaris - 1.8 "Čapek" Yaması
#1
1GYynA.jpg

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...2.1019086/ :Eklenti İçerikleri
  • Synthetic Dawn: Machine Empire olarak oynama özelliği eklendi. Yaratıcılarını deviren veya yerini alan, kendi hükümet otoritesine, binalarına, yasalarına, geleneklerine ve özgün oynanabilirliğe sahip bir robotik hivemind.
  • Synthetic Dawn: Rogue Servitor eklendi. Biyolojik nüfusların Bio-Trophies olarak saklandığı ve özel yapılmış organik sığınaklarda kendilerine bakıldığı, Unity üreten, influence ve kaynak üretimini tüm imparatorluk boyunca arttıran, Machine Empire için özel bir yasa.
  • Synthetic Dawn: Determined Exterminator eklendi. Önemli savaş bonusları ve biyolojik nüfusların temizlenmesi için ödüller veren ama biyolojik imparatorluklarile diplomasi ve birlikte yaşamayı yasaklayan, Machine Empire için özel bir yasa.
  • Synthetic Dawn: Driven Assimilator eklendi. Biyolojik nüfusun cyborg işçiler olarak makine hivemind’a asimile etme yetkisini sağlayan, Machine Empire için özel bir yasa.
  • Synthetic Dawn: Fallen Machine Empires eklendi. Hem biyolojik hem de sentetik imparatorluklar için özel etkileşimler içeren eski ve ne yapacağı öngörülemeyen AI uygarlıkları.
  • Synthetic Dawn: Machine Uprisings eklendi. Vatandaşlık hakları verilmeyen synthlerin bir araya gelip sonuç olarak ayaklanabileceği, organik yaratıcılarını yıkmaya çalışan yeni bir Machine Empire kurabilecekleri yeni bir event zinciri eklendi.
Bedava İçerikler
  • Eski AI krizi, “The Contingency”e dahil edildi. Sentetik nüfusun varlığı ile uyanabilecek ve galaksideki organik hayatı kurutmaya çalışacak bir antik ve faal olmayan AI.
  • Genetik modifikasyon, yaratılabilecek, değiştirelebilecek ve nüfuslara uygulanabilecek bir taslak sistemi içerecek şekilde değiştirildi.
  • Robotik türlere traitler ve genetik modifikasyonun robotlar için olan eşdeğeri olan, “robomodding” yapılmasını sağlayan yeni bir teknoloji eklendi.
  • Hive Mind, Devouring Swarm, Fanatical Purifier ve Inwards Perfection imparatorluklarının gelenek ağacı, daha uygun gelenekler ve arkaplan metinleri içerecek şekilde değiştirildi.
  • Awakened Fallen Empires artık uyandırıldıktan 20 yıl sonra gerileme yaşamaya başlayacaklar. Her ay, ne kadar büyüdüklerine ve kaç tane impartorluğa boyun eğdirdiklerine dayalı bir şekilde bu gerileme artabilir. Gerileme, kaynak üretimini, gemi gücünü azaltır ve vassalları daha isyankar yapar.
  • Hive Minds için uymayan birçok metin veya etki değiştirildi veya kaldırıldı.

Denge Değişiklikleri
  • Spaceportların naval capacity üzerindeki etkisi düzleştirildi, yani, bu etki artık oyun başlangıcı ve ortasında aynı veya daha fazla ama oyun sonunda daha az.
  • Dyson Sphere & Science Nexus oldukça güçlendirildi ama artık bunlardan sadece bir tane inşa edilebilir.
  • Leader Skills modifier, liderlerin sadece temel becerilerini geliştirmek yerine, maksimum beceri sınırını arttıran Leader Max Skills modifier ile değiştirildi.
  • Yiyecek fazlalığının nüfus büyümesi üzerindeki etkisi, imparatorlukta bulunan toplam nüfusa göre değil de gelişen biyolojik nüfuslar içeren gezegen sayısına dayalı olarak değiştirildi. Bu değişiklik, oyun ortasında ve sonunda yiyeceği daha önemli yapmalı.
  • Hard zorluğu artık biraz daha kolay.
  • Power ve Food üreten binaların üretimi azaltıldı ama bunların bolca bulunduğu gezegenler daha yaygın hale getirildi.
  • Eski Hard zorluğu ile hemen hemen eşit olan yeni bir Very Hard zorluğu getirildi.
  • Sektör gezegen binalarına ve nüfuslarına müdahale etmede var olan kısıtlamalar kaldırıldı.
  • Sektörleri ve sektörlerden sistemleri silmek için gereken influence bedeli kaldırıldı.
  • Gemilerin diğer gemileri hedef almaları daha “kalıcı” olacak şekilde değiştirildi. Böylece disruptorlar düşmanın kalkanları düşer düşmez tekrar hedef almayacak vb.
  • Gemi fiyatlarında önemli değişiklikler yapıldı. Gövde ve bileşenlerin fiyatları, basit bileşene sahip gemilerin en uygun maliyetli olmamaları için değiştirildi.
  • Farklı silah türlerinin farklı durumlarda daha kullanışlı olmasını sağlamak amacıyla silahlar büyük ölçüde değiştirildi.
  • Füzeler artık ateş ettikten sonra hedefleri kaybolursa tekrar hedef alabilecekler. Füzeler en az bir kez tekrar hedef alabilirler ve ilk seferden sonra azalan bir tekrar hedef alma olasılığına sahiptirler.
  • Habitability artık mutluluğa bir sınır koymak yerine gezegende %100’den az habitability’e sahip nüfusların mutluluğunu azaltır.
  • Düşük habitability artık nüfus kaynak üretimini de azaltır.
  • Bir gezegeni kolonileştirebilmek için gereken minimum habitability artık %20dir (eskiden %40tı).
  • Yaşanabilir(hapitable) gezegenlerin sayısı normal ayarlarda %50 oranında azaltıldı.
  • Core Sector (tüm ana sistemler) artık her gezegen için birer vali yerine, tek bir vali tarafından yönetilecektir.
  • Valiler artık bulundukları sektördeki tüm nüfus kaynak üretimini arttırırlar.
Çok sayıda bina, yapayzeka, sektör, arayüz, modlama değişiklikleri ve hata giderimleri.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.