Yama Notları: Stellaris - 2.0.2d Yaması
#1
ste.jpg

Bu konu Stellaris'in henüz BETA aşamasında olan 2.0.2 yamasında 2.0.2d sürümüyle birlikte yapılan değişiklikleri içerir.

2.0.2d Yama Notları
  • Bir imparatorluğu kendi ideolojinize zorlamanız artık bu imparatorluğun bağlı olduğu federasyondan ayrılmasını, sizin ve federasyonunuzdaki ülkelerin sistemlerindeki tüm claimlerini kaybetmelerini sağlıyor.
  • Oyuna 2 yeni orta dönem toplum teknolojisi eklendi, bunlardan biri Hive Mind için diğeri Machine Empire için.
  • Oyunun zorluk seviyeleri tamamiyle baştan oluşturuldu.
  • Ensign zorluk seviyesinde yapayzeka herhangi bir bonusa sahip değil.
  • Captain zorluk seviyesinde yapayzeka ekonomik, araştırma ve donanma kapasitesine düşük seviye bir bonus elde ediyor.
  • Commodore zorluk seviyesinde yapayzeka ekonomik, araştırma ve donanma kapasitesine orta seviye bir bonus elde ediyor.
  • Admiral zorluk seviyesinde yapayzeka ekonomik, araştırma ve donanma kapasitesine yüksek seviye bir bonus elde ediyor.
  • Grand Admiral zorluk seviyesinde yapayzeka ekonomik, araştırma ve donanma kapasitesine devasa bir bonus elde ediyor.
  • Yapayzeka bu bonusları ilk başta 0 seviyesinde edinip oyun ilerledikçe artan bir grafikte alıyor.
  • Wraith artık galaksi ayarlarına göre orta-oyun zamanında ortaya çıkıyor.
  • Trader Enclave'de exploitleri engellemek için tanışma görüş etkisi kaldırıldı.
  • Bir gezegen yoketme sonrası aldığınız negatif görüşler artık birikebiliyor.
  • Yağmacılar artık bir tehdit/yağma sonrası tekrar tehdit etmeden önce en az 5 sene bekliyor.
  • Indoktrinasyon kullanmanız durumunda Great Pyramid eventiyle karşılaşma şansınız artıyor.
  • Gestalt Consciousness'ler artık korsanlarla daha az karşılaşıyor.
  • Security Zone habitatı için artık teknoloji araştırmış olmanız gerekmiyor.
  • Generallerin bölüklerin yokedilmesi esnasında ölme olasılığı azalıyor.
  • Police State Civic'i artık korsan riskini %25 azaltıyor.
  • Starport'a yükseltilmekte olan Outpostlar artık yandaki menüde görülebiliyor.
  • Yapayzeka artık yıldızüslerini özelleştirmede daha becerikli.
  • Çeşitli hata giderimleri ve modlama değişiklikleri.
Cevapla
#2
Alıntı:Wraith artık galaksi ayarlarına göre orta-oyun zamanında ortaya çıkıyor.

Ohh. Oyundaki en belali düşmanımdı. Earlyde çıkıp ülkenin içinden geçebiliyordu.
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.