Yama Notları: Stellaris - 3.0.3 Yaması
#1
ste.jpg
3.0.3 yaması çıktı.

Denge
  • Lojistik eğrinin sonlarına yakın gezegenlerdeki minimum büyüme %1'den %10'a çıkarıldı.
  • İmparatorluktaki nüfusların yeni nüfus için gerekli büyümeye etkisi 0.5'ten 0.2'ye indirildi.
  • Başkent binalarını yükseltmek için gereken nüfus sayısı 10/40/80'den 10/25/50'ye indirildi.
  • Hive Worldler artık fazladan bir Spawning Drone işi sağlıyor.
  • Machine Worldler artık fazladan bir Replicator işi sağlıyor. Resource Consolidation kökeninde temizlenene kadar bu işi önleyen bir engel var.
  • Constructobot civic +1 bina alanı sağlıyor.
  • Slave Processing Plants artık köleler için otomatik göç sağlıyor ama gezegendeki otomatik göç oranını düşürüyor.
  • Ceramo-Steel Infrastructure ve Durasteel Infrastructure teknolojileri artık +%25 koloni gelişme hızı da veriyor.
  • Prosperous Unification gezegen bonusunun süresi 20 yıla çıkarıldı.
  • Operasyon zorluğunu düşüren genelgeler artık çözme veriyor.
  • Ruthless Competition ve Shadow Council'deki +10 maksimum sızma, +1 çözme ile değiştirildi.
  • The Criminal Syndicate artık +1 çözme veriyor.
  • GDF gemilerinin alaşım indirimi %25'e indirildi ama GDF'yi genişleten önergeye fazladan %10 indirim eklendi.
  • Aetherophasic Engine'inizi artık kalıcı olarak kaybedemiyorsunuz ama onun kontrolünü kaybetmek gelişmesini kaybetmeye sebep oluyor.
  • Oyundaki toplam nüfus sayısı azaldığı için arındırma hızı %50 azaltıldı. Buna Neutering dahil değil onun hızı 500 ayda bir nüfustan 10 ayda bir nüfusa çıkarıldı.
  • Forced Labor, Processing ve Chemical Processing her nüfus öldüğünde 4 aylık arındırma gelirini alıyorsunuz.
  • İlk iletişim araştırma hızı %50 oranında azaltıldı.
  • Ion Cannons, Perdition Beams ve Titan Lasers artık tekrarlanabilir teknolojilerden bonus alma açısından enerji silahı olarak sayılıyor.
  • Suçlu işinin ticaret üzerindeki etkisi -10'dan -5'e indirildi.
  • Rogue Servitor bio-thropy binaları artık gezegen kapasitesi de veriyor.
  • Bio-thropyler artık 2 yerine 1 birliktelik, %0,25 yerine %1 kompleks dron çıktısı sağlıyor ama artık sadece %50 mutluluğun üstündeyken herhangi bir yarar sağlıyorlar.
  • Rogue Servitor, Genişletilmiş Üreme Programı'nın etkisi %10'dan %20'ye arttırıldı.
  • Terminal Egress artık karadelik.
  • Extra Dimensional Exploration önergesi tekrardan tehlikeli önerge.
  • Tıbbi İşçiler artık %5 organik nüfus üretimi ve yaşanabilirliği %2,5 arttırıyor.
  • Casusluk operasyonlarının başlangıç enerji maliyeti büyük oranda azaltıldı.
  • Yıldız üssü reaktörlerinin gücü arttırıldı. Tam geliştirilmiş bastionlar artık tüm silah slotlarını kullanma konusunda daha iyi olacak.
  • Quantum Hacking ile açılan casusluk genelgeleri artık fazladan +10 maksimum sızma sağlıyor.
  • Nüfuslar artık 5 yıl geçmeden yeni kurulmuş kolonilerden otomatik göç etmeyecekler.
  • Bilgi Topla operasyonu artık 10 yıllığına fazladan +5 maksimum sızma veriyor, +20 olana kadar birikebiliyor. +20'deyken bu operasyonu yapmaya devam etmek 10 yıllık geri sayımı sıfırlar.
  • Casusluk operasyonları artık zar ne kadar kötü olursa olsun 1 insight kazanılmıyor. Artık insight kazanmak için skorun en az 2 olması gerekiyor ama zar sonucu 10 olduğunda skor 2'den küçükse de insight kazanılıyor.
  • Tehdit ödülleri artık oyundaki imparatorluk sayısıyla orantılı.
  • İşgal edilmiş tersanelerin gemi inşa etmek ve geliştirmek için kullanılabilmesi değişikliği geri alındı.
  • Binalar ve bölgelerden gelen gelen kâtip sayısı %40 azaltıldı.
  • Kâtiplerin ticaret değeri 4'e çıkarıldı.
  • Mafya ile anlaşma artık suçlu işi ekliyor.
  • Üretim odağı binaları (dökümhaneler ve fabrikalar) artık diğerinin inşasını önlemiyor ve endüstri bölgelerine iş eklemiyorlar. Alaşım veya tüketim malı üreten işlerin temel üretimini 1 veya 2 arttırıyor ve maliyeti de doğru oranda arttırıyor.
  • Temel kaynak üretimini arttırıp temel kaynak üretimi binaları ve bölgelerine iş ekleyen binalar artık eski bonusları yerine ilgili işin temel üretimini 1 veya 2 arttırıyor. Makine imparatorlukları hâlâ eskisi gibi fazladan kaynak bölgesi bölmesi alıyor. Besi hayvanı gibi işler ilgili iş olarak sayılıyor.
  • Temel otomatik göç ihtimali %5'e indirildi. (Gezegen başı yıllık %46 ihtimal)
  • Lojistik artış tavanı 2.0'dan 1.5'e indirildi.
  • Galaksi ayarlarına lojistik artış ve gereken artış ayarları eklendi. Bu ayarların hem performans hem de denge üzerinde büyük etkisi olabilir.

Performans ve İstikrar
  • Otomatik göçün performansa etkisi bir miktar azaltıldı.
  • Çeşitli çökme hataları giderildi.

Yapay Zeka
  • Lithoid Tree of Life yapay zekanın kolonileşmemesi ve fethettiği gezegenlere Tree of Life taşımaması düzeltildi.
  • Yapay zekanın hiçbir gezegen kararı gıda gerektirmemesine rağmen gezegen kararları için gıda biriktirmesi düzeltildi.
  • Yapay zeka artık enerji ve alaşıma daha çok önem veriyor.
[+] 4 üye Selene nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Asıl sürüme en kısa sürede gelmesi için bekliyorum.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#3
Yama betadan çıktı. Yama notları güncellendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.