Yama Notları: Three Kingdoms - 1.1.0 Yaması
#1
KongRong_Patch_BlogHeader-1024x232.jpg

1.1.0 yaması, Total War: Three Kingdoms için gelen ilk büyük çaplı yama ve içerisinde birçok teknik ve oynanış bakımından yenilenmeler, geliştirmeler, düzeltmeler barındırıyor.

https://www.totalwar.com/blog/total-war-...-1-0-beta/ :Yama nasıl elde edilir?
Bu yama henüz beta aşamasında, birtakım ek hata giderimleri üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Yamayı elde etmek için yapmanız gerekenler aşağıdaki şekilde:
  1. Steam kütüphanenizde Total War: THREE KINGDOMS'a sağ tıklayın.
  2. Özelliklere tıklayıp Betalar sekmesine gelin.
  3. Aşağıdaki menüde update_beta seçeneğini seçin.
  4. Ekranı kapatın ve güncelleme yapılmasını bekleyin.
Önemli Kısımlar
Bu yama bir çok alana odaklanıyor ve çoğu oyuncuların raporlardığı kısımlardan oluşuyor. Odak alanlarımızın önemli kısmını şunlar içeriyor:
  • İstikrar Değişiklikleri. (Kapanma Sorunları Azaltıldı)
  • Savaş YZ'sı için birçok düzeltmeler ve davranışsal geliştirmeler.
  • Yuan Shao'nun vassal etkinliğini azaltmak için vassal yapma konusunda çeşitli değişiklikler.
  • Eğitim modu geliştirmeleri.
  • Arayüz geliştirmeleri.
  • Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
  • Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
Yama Notları
Başarımlar
  • Ülke yok olması artık oyun zaferi başarımı bildirimi vermiyor.
  • "Execute Captives" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
  • "An Ambush That’s Sure" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor ve otomatik savaş yapıldığında alamıyorsunuz.
  • "The Party of Five" başarımı artık bir karakter sizin ülkenize katılmak üzere ülke değiştirdiğinde düzgün bir şekilde veriliyor.
  • "If You Can't Die, Surrender" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
  • "The One Arrow, Two Hawks" başarımı artık Multiplayer savaşlarda kazanılabiliyor.
Animasyon
  • Birimlerin silahlarını çekmeden önce çarpışma animasyonlarını gerçekleştirmeleri sorunu giderildi.
  • Stratejist karakterler artık silahlarını doğru zamanda çekiyorlar.
Denge
  • Hidden Axes birimi mühimmatı 10'dan 5'e indirildi.
  • Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 20% artırıldı:
    • Archery Masters
    • Onyx Dragons
    • Thunders of Jian’an
    • Defenders of Earth
    • Yi Marksmen
  • Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 10% artırıldı:
    • Heavy crossbowmen
    • Heavy repeating crossbowmen
    • Fury of Beihai
    • Mercenary archers
    • Yi archers
    • Men of the forest
    • Watchmen of the peace
  • Orta piyadelerin birim sayısı 100'den 110'a çıkartıldı.
  • General birimindeki atlılar, karakterler de dahil olmak üzere daha az çarpışma hasarı alıyorlar.
  • Sentinel karakterler ilişkileriyle %100'ü aşan Yakın Dövüş Savuşturma oranına ulaşabiliyorlardı. Bu duruma engel olmak için ilişkilerin etkisi azaltıldı.
  • Zhang Fei ve Zhang Yang'ın zırhları artık tüm askerlerine değil yalnızca kendine yorulmaya karşı bağışıklık sağlıyor.
  • He Yi'nin ve Huang Shao'nun yeteneklerinin etkileri karakter özellikleri ve oynanışına daha uygun olmak üzere düzenlendi.
  • Kuşatma aletleri artık düzgün şekilde zırh delici hasar alıyorlar.
Savaş
  • Kaplumbağa formasyonundaki birimler düzgün şekilde hareket edebiliyor.
  • Savunan birimler artık savaşlara 'Ateş Serbest' modu açık olarak girecekler.
  • Trebuchet'ler artık koçbaşılara düzgün bir şekilde hasar veriyor.
  • Trebuchet'ler artık normal oklardan hasar almıyorlar.
  • Elemental Vigor yeteneğinin süresi , general savaştayken artık düzgün bir şekilde doluyor ve yenileniyor.
Savaş Yapay Zekası
  • YZ kontrolündeki karakterler artık öylece okçu kulelerine doğru ilerlemiyorlar.
  • Kuşatma savaşlarında savunan YZ artık oyuncu generalleri yerine kırılgan menzilli birimleri hedef alacaklar.
  • Destek kuvveti bekleyen YZ orduları artık menzilli atışlar karşısında öylece beklemiyorlar.
  • YZ destek kuvvetleri artık daha etkili bir şekilde savaşıyor.
  • Koçbaşı olmadan kuşatma saldırısı yapan YZ orduları artık duvarlara tırmanmaya ve surdaki gedikleri kullanmaya çalışıyor.
  • Extreme birim boyutundaki YZ birimleri artık surlara daha etkili şekilde saldırıyor.
  • Küçük yerleşimleri savunan YZ orduları artık oyuncu saldırmadan bekleyip savaşı beraberlikle sonuçlandırmaya çalışırken yerleşimin içerisinde öylece beklemiyor.
  • Menzilli generaller artık yaylarını düzgün bir şekilde kullanıyorlar ve savaş grubuna engel olmuyorlar.
  • YZ Trebuchet'leri artık piyadelere karşı alevli atışları kullanıyorlar.
  • YZ trebuchet atış seçimleri geliştirildi.
  • Surlardaki okçular artık tehditlere karşı daha düzgün davranış sergiliyorlar ve özellikle savaşın başlangıcında olmak üzere daha az konumlarını değiştiriyorlar.
  • Nanhai Rice Paddy haritasındaki YZ performansı geliştirildi.
  • YZ atlıları artık daha düzgün hareket ediyor ve hücumunu daha az bozuyor.
  • YZ birimleri artık daha az üstüste konuçlanıyorlar.
  • YZ atlıları artık mızraklı birimlere daha az hücum ediyorlar.
  • Bağımsız YZ birimleri artık daha düzgün hareket ediyor ve düşman savunmasının tehdidi altındayken yerleşim yerine giriş noktalarını daha iyi bir şekilde kullanıyor.
  • YZ orduları artık yerleşime giriş noktaları seçimlerinde destek birlikler ile daha uyumlu hareket ediyor.
  • Aynı orduda olan YZ birimlerinin uyumlu hareket etmesi için geliştirmeler yapıldı.
  • YZ'nın kale kapılarına saldırıp saldırmama konusunda karar alması geliştirildi.
Savaş Grafikleri
  • Barikatlarda ve derin sularda oluşan kamera çekim sorunları azaltıldı.
  • Mevsim grafikleri artık çifliklerde düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • Çeşitli harita grafik geliştirmeleri.
  • Bazı düşürülmüş birim sancaklarının gözükmemesine sebep olan sorun giderildi.
  • 'Red Cliffs' tarihi savaşında sis azaltıldı.
Savaş Arayüzü
  • Sinematik modda savaş durdurulduğunda artık pause simgesi ekranda gözükmüyor. (Daha iyi ekran görüntüleri için)
  • Birim özellikleri panelindeki 'Savaş İstatistikleri' tabiri daha uygun olan 'Birim İstatistikleri' olmak üzere değiştirildi.
  • Özel savaş lobisindeki birim listesi artık generalleri değiştirdikçe güncelleniyor.
Sefer
  • İmparator tahtı artık başkent değiştirildiğinde yeni başkente taşınıyor.
  • Otomatik savaşlarda gösterilmek üzere daha fazla animasyon çeşidi.
  • Harmony ve Disharmony artık reşit olmamış karakterleri etkilemiyor.
  • YZ ülkeleri artık oyuncunun başkent değiştirmesi sebebiyle imparatorluklarını ilan etmiyorlar.
Sefer Dengelemeleri
  • Lü Bu artık daha pahalı.
  • Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
  • Dong Zhuo’nun 'Intimidation' kaynağı artık daha yavaş azalıyor.
  • Huang Shao ve He Yi’nin ' People in Power' bonusu artık düzgün bir şekilde gösteriliyor.
Sefer Olayları
  • Gong Du 1.turda, Wudu Town yerleşimini aldığında Dong Zhuo'nun çekilme olayı gerçekleşmiyor.
  • Dong Zhuo artık, Liu Bei'nin ilk Sarı Sarıklı yerleşimini alması sebebiyle kendini imparator ilan etmiyor.
  • Gongsun Zan'ın, 'Battling the Qianq Tribes' ikilemi 'Wuhuan Tribes' olarak düzeltildi.
Sefer Haritası
  • Bir karakter öldüğünde veya ülke yok olduğunda oluşan ikilem ekranında zoom butonuna tıklandığında artık kamera harita dışındaki boş bir alana gitmiyor.
Sefer Arayüzü
  • Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
  • Luoyang yakınındaki Sarı Nehir'in haritadaki görünümünde geliştirmeler.
  • Eyalet gıda toplamını gösteren kısım artık gıda etkilerini ve kıtlığı gösteren bir ipucu ekranına sahip.
  • Karakter tatmini ikonları artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • Çeşitli yazım yanlışları, sınır çizgileri hataları, ipucu ekranı ve arayüz paneli sorunları giderildi.
  • Asker eğitme butonu artık ordudaki birimlerin hepsi tam olduğunda düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • İkmal olan ordulardaki asker sayımı artık düzgün bir şekilde güncelleniyor.
  • Yenilgi ekranı artık 'Kayıtlı Oyun' seçeneğini gösteriyor.
  • Casus adayları ekranında artık karakterlerin kin durumları gözüküyor.
  • Kayıtlar panelinde artık karakter seviyeleri düzgün bir şekilde gösteriliyor.
  • Kısa Sefer Zaferi videoları artık multiplayer sefer sırasında Ortak Yönetim anlaşması yapılmış durumdayken iki kere gösterilmiyor.
Saray
  • Sarı Sarıklı ülkelerindeki yüksek sınıf saray mevkileri artık bonus etkilerini düzgün bir şekilde gösteriyor.
  • Gongsun Zan’ın 'Inspector' mevkileri artık 'Administrator' yerleri almayacak.
  • Ölü karakterler, kayıtlar panelinde artık grileştirilmiş olarak gösterilecekler.
Multiplayer
  • İzleyiciler artık Multiplayer maçlarda düellolara karışamıyorlar.
  • Multiplayer savaş lobisi geliştirmeleri.
İstikrar
  • 24 farklı oyun kapanma sorunu tespit edildi ve giderildi.
[+] 1 üye Aytaç nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Yama 4 gün sonra, ayın 25'inde çıkacak.
Cevapla
#3
Yama çıktı.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.