Ballistic weapons-Autocannon (AC)
Dört farklı Autocannon türü vardır: AC/2, AC/5, AC/10 ve AC/20. Rakamlar silahın ne kadar güçlü olduğunu gösterir.
AC/2, nispeten hafif hasara sahiptir, ancak menzili muazzamdır, AC/20 ise ağır hasar verir (oyundaki en yüksek hasar verici silah) fakat çok kısa menzile sahiptir.
*Balistik silahlar daha az ısı üretir, ancak cephaneye ihtiyaç duyarlar.
*Bu cephane, tükenebilir, düşman ateşi ile hasar görebilir ve patlayabilir. Mekanızda ek iç hasara neden olabilir.
*Tüm balistik silahlar, sınıflarına göre bir miktar denge hasarı verir.
*Balistik silahlar, üst üste birden fazla tur kullanıldığında, küçük bir “Refire Dezavantajı”na maruz kalır.
*Her AutoCannon türü, kendi taktiksel rolüne karşılık gelen belirli bir menzile sahiptir.
Energy weapons (Medium Laser - Large Laser - PPC)
Temel enerji silahları Medium Laser ve Large Laserdir, ancak bu tipin gerçek kralı, Particle Projector Cannon (PPC)
*Orta ve büyük lazerler diğer silahlara göre daha isabetlidir.
*PPC, orta derecede denge hasarı verebilir.
*Enerji silahları cephane gerektirmez, ancak çok fazla ısı üretir.
Missiles (Short Range Missiles - Long RM)
Menzilli silahlar iki çeşittir, uzun menzilli füzeler (LRM) ve kısa menzilli füzeler (SRM). Füze bataryaların yanında bir numara vardır; Bu silahı kullandığınızda kaç tane füzenin ateş edeceğini söyler. LRM-10 silahı 10 uzun menzilli füzeleri ateşler, SRM-2 sadece iki kısa menzilli füze ateşler. SRM'ler yakın mesafeden çok fazla hasar verirken, LRM'ler füze başına daha az hasar verir, ancak çok uzaktan fırlatılabilir.
*LRM doğrudan görüşünüz yokken de endirekt şekilde ateşlenebilir ve çok uzaktan düşmanı vurabilirsiniz.
*Füzeler, diğer silah tiplerinden daha fazla denge hasarı verir.
*Daha büyük fırlatıcılar cephaneyi daha hızlı tüketir.
*Her füzenin vurma ihtimali ayrıdır. Bu yüzden tüm füzeler ateşlendiğinde hedefi vuramayanlar olabilir.
*İsabet yeri de her bir füze için ayrı ayrı hesaplanır. Bu nedenle füze hasarı tek bir yere yoğunlaşmak yerine hedefin tamamına yayılma eğilimi gösterir.
*Her füzenin ayrı bir yeri vurma ihtimali sebebiyle, hedefin kafasının vurulma ihtimali de artıyor. Bu da füze salvolarında pilotun vurulma ihtimalini yükseltiyor.
Support Weapons (Small Laser - Flamer - Machine Gun)
Destek Silahları, makineli tüfek, küçük lazer ve alev silahı içerir. Son derece kısa menzilleri ve düşük hasarları var, ama aynı zamanda özel bir yeteneğe de sahipler: Daha büyük silahlardan farklı olarak, bir düşmana fiziksel saldırı yaptıktan sonra otomatik olarak kullanılırlar.
* Machine gun, iç parçalara kritik hasar vermekte mükemmeldir.
* Küçük lazerler, ısı üretimine göre iyi hasar verirler.
* Flamerlar, rakiplerin ısı seviyelerini yükselterek performanslarını azaltabilir.
* Tüm destek silahları 90m menzile sahiptir.
Dört farklı Autocannon türü vardır: AC/2, AC/5, AC/10 ve AC/20. Rakamlar silahın ne kadar güçlü olduğunu gösterir.
AC/2, nispeten hafif hasara sahiptir, ancak menzili muazzamdır, AC/20 ise ağır hasar verir (oyundaki en yüksek hasar verici silah) fakat çok kısa menzile sahiptir.
*Balistik silahlar daha az ısı üretir, ancak cephaneye ihtiyaç duyarlar.
*Bu cephane, tükenebilir, düşman ateşi ile hasar görebilir ve patlayabilir. Mekanızda ek iç hasara neden olabilir.
*Tüm balistik silahlar, sınıflarına göre bir miktar denge hasarı verir.
*Balistik silahlar, üst üste birden fazla tur kullanıldığında, küçük bir “Refire Dezavantajı”na maruz kalır.
*Her AutoCannon türü, kendi taktiksel rolüne karşılık gelen belirli bir menzile sahiptir.
Energy weapons (Medium Laser - Large Laser - PPC)
Temel enerji silahları Medium Laser ve Large Laserdir, ancak bu tipin gerçek kralı, Particle Projector Cannon (PPC)
*Orta ve büyük lazerler diğer silahlara göre daha isabetlidir.
*PPC, orta derecede denge hasarı verebilir.
*Enerji silahları cephane gerektirmez, ancak çok fazla ısı üretir.
Missiles (Short Range Missiles - Long RM)
Menzilli silahlar iki çeşittir, uzun menzilli füzeler (LRM) ve kısa menzilli füzeler (SRM). Füze bataryaların yanında bir numara vardır; Bu silahı kullandığınızda kaç tane füzenin ateş edeceğini söyler. LRM-10 silahı 10 uzun menzilli füzeleri ateşler, SRM-2 sadece iki kısa menzilli füze ateşler. SRM'ler yakın mesafeden çok fazla hasar verirken, LRM'ler füze başına daha az hasar verir, ancak çok uzaktan fırlatılabilir.
*LRM doğrudan görüşünüz yokken de endirekt şekilde ateşlenebilir ve çok uzaktan düşmanı vurabilirsiniz.
*Füzeler, diğer silah tiplerinden daha fazla denge hasarı verir.
*Daha büyük fırlatıcılar cephaneyi daha hızlı tüketir.
*Her füzenin vurma ihtimali ayrıdır. Bu yüzden tüm füzeler ateşlendiğinde hedefi vuramayanlar olabilir.
*İsabet yeri de her bir füze için ayrı ayrı hesaplanır. Bu nedenle füze hasarı tek bir yere yoğunlaşmak yerine hedefin tamamına yayılma eğilimi gösterir.
*Her füzenin ayrı bir yeri vurma ihtimali sebebiyle, hedefin kafasının vurulma ihtimali de artıyor. Bu da füze salvolarında pilotun vurulma ihtimalini yükseltiyor.
Support Weapons (Small Laser - Flamer - Machine Gun)
Destek Silahları, makineli tüfek, küçük lazer ve alev silahı içerir. Son derece kısa menzilleri ve düşük hasarları var, ama aynı zamanda özel bir yeteneğe de sahipler: Daha büyük silahlardan farklı olarak, bir düşmana fiziksel saldırı yaptıktan sonra otomatik olarak kullanılırlar.
* Machine gun, iç parçalara kritik hasar vermekte mükemmeldir.
* Küçük lazerler, ısı üretimine göre iyi hasar verirler.
* Flamerlar, rakiplerin ısı seviyelerini yükselterek performanslarını azaltabilir.
* Tüm destek silahları 90m menzile sahiptir.