05-09-2019, 03:35
Kimi bekliyoruz?
[Forum Oyunu] Kral Arthur Efsanesi
|
05-09-2019, 03:35
Kimi bekliyoruz?
07-09-2019, 00:28
Her oyuncuya bir miktar maddi bir kaynak eklemeyi düşünüyorum. Size danışıyım dedim ne dersiniz ?
07-09-2019, 00:31
Dengeli olacak ve oyuncuların hareketlerini etkileyecek/kısıtlayacaksa neden olmasın.
07-09-2019, 00:33
Oyunun rp/event bazlı mı yoksa algoritmik olarak mı devam edeceğine karar verip o yönde ilerletmelisin. Nereden geldiği veya nereye gittiği belli olmayan maddi kaynak yerine bunu hikayenin içinde sunduğun seçeneklerle oyunun arkaplanında yürütmen daha hoş olur bence.
Sic Parvis Magna
07-09-2019, 00:35
Nasıl işleyecek?
07-09-2019, 17:44
(Son Düzenleme: 07-09-2019, 17:48, Düzenleyen: SchrödingersCat.)
(07-09-2019, 00:35)Justicar : Nasıl işleyecek? Her oyuncu yarattığı karaktere göre bir maddi kaynak alabilir (belirli turlarda olmak şartı ile) oyuncunun ne kadar çok maddi kaynağı varsa seçeneklerinde de maddi kaynak bakımından o kadar dejavantajlı olur. Bu şekilde düşündüm şimdilik, önerilerinize açığım
07-09-2019, 23:38
Bence para işin içine girerse işler karışır. Oyun kaç tur sürecek bilmediğimiz için ne kadar verimli kullanacağımı kestiremeyebiliriz. Ayrıca kendi mantığımıza veya içgüdümüze göre vereceğimiz kararlar yerine maddiyat bazlı kararlar vermemiz gerekir.
Kanımca eğlenceği azaltır, acizane fikrim.
17-09-2019, 21:49
(Son Düzenleme: 17-09-2019, 22:05, Düzenleyen: SchrödingersCat.)
BRİTANYALILAR
@Justicar-Şövalye
Şifacılar, sağlık alanında pek çok konuda bilgi sahibidirler. Kökenleri eski büyücülük okullarına dayanır
Gece açık olan bir şifacı bulmak zor olabilir. Sokaklarda açık bir şifacı bulmak için gezerken küçük bir dükkandan bir mum ışığı farkedip hemen kapıyı çalıyorsun. Açan yaşlı bir adam. Sizi şöyle bir süzdükten sonra Şövalye armanı farkediyor ve içeri alıyor. Adam birkaç şifalı otla bir karışım yapmaya başlıyor anlaşılan uzun sürecek gibi.
Adamın seni dürtmesi ile uyanıyorsun. Sabahın ilk ışıkları pencereden süzülüp Jamie'nin yüzüne vuruyor. Anlaşılan adam iyi ...
A) Şifacıya parasını ödeyip yolculuk için hazırlıklara başla.
B) Jamie'ye sana katılıp katılmayacağını sor.
* Şifalı bitkiler uzun yolculuğunda sana yardımcı olabilir.
C) Yaşlı adamdan kullanmak için birkaç bitki al ve yola koyul.
* Şifalı bitkilerden çok yaşlı adamın tıp bilgisinden yararlanabilirsin.
D) Adamın yanında biraz kal ve ne öğrenebilirsin bak.
@Elefsar-Ulak
Kadını gizlice takip ediyorsun ve girdiği odaya yaklaşıyorsun. Kapı aralığından baktığında yatakta haksiz bir sekilde yatan genç bir çocuktan başka kimse yok. Çocuğun yüzünü karanlıktan görmediğin bir sırada güneş doğuyor ve çocuğun yüzünü seçilebiliyorsun Kral Uther'e çok benzeyen bir çocuk ... * Yoksa çocuk Arthur olabilir mi ? A) İçeri dal ve çocuğu kaçır. * Kim olduğunu tam öğrenmeden saçma bir hareket yapmak aptallık olur. B) Yaşlı kadına çocuğun kim olduğunu sormak için içeri gir. * Yaşlı kadının torunundan başka kimse olamaz. C) Aşağı in ve köylüleri dinle. @PCOyun-Dük Güneş ışıkları ormandaki ağaçların arasından süzülürken sen ve askerlerin yerlerine geçmiş bekliyorsunuz, o sırada köyün içerisinden çığlıklar gelmeye başlıyor. Sen ve adamların köye ulaşıyorsunuz. Köy meydanının savaş alanından bir farkı yok. Yerde yatan cesetler ve içerisinden ateş yükselen evler ... * Mutlaka kurtulan biri olmalı. A) Hayatta kalan birilerini aramak için askerlerini seferber et. * Tüm bunlara ne sebep olduysa aynısı sizin başınıza da gelebilir. B) Gelebilecek herhangi bir saldırıya karşı tetikte olmak için bir çember oluştur. * Görünüşe göre buraya uğrayan şey artık yok. Bu senin şansın olabilir. C) Köyde yağmalama uygun bir şey kalmış mı kontrol et. @Gurt-Markiz Hayaleti boşverip hemen Merlin'in yanına koşuyorsun yerde hareketsiz yatan yaşlı adamın yüzüne güneş ışığı vurmasıyla gecenin bittiğini ve hayaleti artık göremiyeceğini anlıyorsun. Merlin ile ilgilenmeleri için birkaç şifacı bulup tekrar taht odasına giriyorsun. İçerde sayamayacağın kadar çok insan var ve hepsi birbirine bağırıyor gibi gözüküyor. Senin geldiğini gördükleri anda salonda bir anlığına sessizlik hakim oluyor. Aralarından en girişken olanı hemen söze başlıyor " İkizler'den Geniş Duvar'ın yöneticisi Markiz @Gurt efendimiz kış yaklaşıyor ve Kral Uther'in ölmesi ile erzak yollarımızda artık haydutlar cirit atıyor. Kaleye ulaşan erzak vagonları artık nadiren sağ salim kaleye ulaşıyorlar acilen bir şey yapılması gerek." * Görünüşe göre haydutların iyi bir derse ihtiyacı var. A) Haydutları halletmesi için bir birlik yolla. * Haydutlar iyi para teklif edildiğinde senin için savaşabilir. B) Haydutlar ile görüşmek için bir Ulak gönder. * Kalede yeterince erzak var ve bu erzak bize 5 yıl yeter. Haydut sorunu o kadar da büyük olamaz. C) Haydut sorununu boşver ve Merlini kontrol et. SAKSONLAR
Gün doğarken konuşmanı bitiriyorsun görünüşe göre şövalyeler hiç oralı olmuyor. Kral Offa'a şövalyelerine danışarak Baş Şövalye unvanını Leng'e bahşetmeye karar veriyor. . * Bu sana yapılan bir yanlış. A) Sadık şövalyeyeler ile salonu terk et. * Kralımız her zaman doğrusunu bilir. B) Kral Offa'nın görüşüne saygı göster. * Bir şövalye olarak insanların sırlarını ortaya çıkarmak hiç hoş bir davranış değildir ama ... C) Leng'in kirli çamaşırlarını ortaya çıkart. @altnkurt-Büyücü Hızla üyücünün yanına gidiyorsun. Yüzündeki gülümsemeyi güneşin doğması ile farkediyorsun ve ağzından şu sözler çıkıyor "Geldiler, geldiler , gel..." . Sözünü bitiremeden kafası yana düşüyor ve ölüyor. Büyüye ilişkin bir kaç ipucu bulmak çok önemli. A) Taşların eridiği yeri kontrol et. B) Adamın üstünü ara. C) Adamın vücudundaki dövmeleri araştır. @Aytaç-Ulak Taverna sahibi hiçbir şey bilmediğini söylüyor. Bir kese altın ağzını açmak için yeterli olurdu ama yanında o kadar paran yok. Tavernayı terkediyorsun ve güneşin doğduğunu o zaman anlıyorsun uzun zamandır tavernada oturmak beline iyi gelmemiş anlaşılan. Temiz hava almak ve ayaklarını açmak için şehirde gezmeye başlıyorsun. * Büyücü problemini büyücülerden başka kim bilebilir ki? A) Birkaç büyücü ile görüş. * Dükkanların önünden geçerken camlardan siyah cüppeli adamın seni takip ettiğini farkediyorsun. B) Issız bir sokak bul ve adamın işini bitir. * Kehaneti tam olarak öğrenmek iyi bir ipucu olabilir. C) Kehaneti bilen birilerini ara. @Onur34-Dük Sen ve adamların çok yoruldu köylülerin az da olsa verdiği buğday çorbasını içip uyuya kalmışsınız. Uykundan irkilerek uyanıyorsun ve güneşin doğduğunu anlıyorsun. Anlaşılan kurt adam yok veya sizin geldiğinizden haberi vardı. * Köylülerin bu ahmakça hareketi cezasız kalmamalı. A) Diğer herkesin ibret alması için köylüleri as. * Kurt adam hakkında daha fazla bilgi işine yarayabilir. Tabibunu bir şövalye yaparsa daha uygun olur. B) @TR Ace'i kurt adam hakkında bilgi öğrenmesi için şehre yolla. * Bir gece daha kurt adam safsatası ile uğraşamıyacak kadar sabırsızsın C) Askerlerini de alıp ormanın içine doğru bir gezintiye çık.
17-09-2019, 21:58
A) Hayatta kalan birilerini aramak için askerlerini seferber et.
Morgana'yı o kadar uzun süre bekledik ki köyü talan edip kaçmış bile. Cadının neyi nasıl yaptığını söyleyecek birini bulmamız lazım.
17-09-2019, 22:04
Askerlerim ile ormanda kısa bir gezintiye çıkıyorum. Yarınki şafağa kadar birilerinin postunu alacağım. Ama bunun kurt adamınki mi beni buraya çağıran köylülerinki mi olacak emin değilim.
18-09-2019, 15:46
A) Haydutları halletmesi için bir birlik yolla.
İşte orada! Bu ihtimali göz ardı edemem. Başkası çıkarsa da serbest bırakıp kaçarım. Bu kesinlikle Krak Arthur olmalı! Cevabım A!
|
|