https://www.mohawkgames.com/2020/05/13/o...-update-1/ May 13, 2020 by Mohawk Games :Daha fazla detay için tam güncelleme notlarını okuyunuz.
- Oligark arketipi Hatip olarak yeniden isimlendirildi.
- Romulus artık Komplocu arketipine sahip.
- Marketler ve Tiyatrolar gibi Kentsel binalar artık birbirlerine bitişik inşa edilmek zorunda değiller.
- Eğer birbirlerine bitişik inşa edilirlerse inşa maliyeti daha düşük olacaktır.
- Bir şehirde Vali olmadığında alınan ceza kaldırıldı.
- Uzmanları hızlandırma ve geliştirme yükseltme etkileri Hatip ve Hakim arketipleri arasında yer değiştirildi.
- Hakimler artık uzmanları para ile hızlandırabilecek.
- Hatipler artık geliştrime yükseltebilecek.
- Bazı arketiplerin istatistikleri değiştirildi.
- Bağnazlar: -1 Bilgelik (-2'den yükseltildi)
- Komplocu: -1 Cesaret (-2'den yükseltildi)
- Hatip: -1 Disiplin (-2'den yükseltildi)
- İlişkiler güncellendi.
- Bazı ilişkiler artık diğe ilişkileri kaldıracak ve fikir değişikliklerini daha tutarlı hale getirecek.
- Bazı Eşsiz Birimler yeniden isimlendirildi.
- Mahout artık Afrika Fili
- Howdah artık Kuleli Fil
- Deve Sürücüsü artık Akad Okçusu
- Deve Süvarisi artık Kimmer Okçusu
- Asur artık Tuzak teknolojisiyle başlıyor. (Bu, Demir İşçiliğinin yerini aldı)
- Kartaca artık Kehanet teknolojisiyle başlıyor (Bu, Taş Yontmanın yerini aldı)
- Mısır artık Taş Yontma teknolojisiyle başlıyor. (Bu, Kehanetin yerini aldı)
- Mühendislik yasası artık bakım maliyetleri için yılda 3 çalışma gerektirmektedir (Civics'ten değiştirildi)
- Tiranlık yasası artık senede +10 Çalışma ve sınırlarınız içindeki askeri birim başına +20 altın sağlıyor. (10'dan yükseltildi)
- Gönüllü Ordu yasası artık savaş başına +20 Çalışma sağlıyor.
- Fazladan lüks kaynaklar artık Başkentiniz için yılda -1 hoşnutsuzluk sağlıyor.
- Ticaret görevleri diğer grtuplar ile olan ilişkiniz baz alınarak hesaplanacak şekilde güncellendi.
- Birim eylemleri sekmesine nöbet komutu eklendi.
- Bu komut, birimi uyku moduna geçirir ve bir düşman birimi 5 altıgen yakında olduğunda birimi uyandırır.
- Milis başına birim maliyet artışı azaltıldı.
- Rodos Heykeli ve Deniz Feneri Harikaları artık su altıgenlerine inşa edilmelidir.
- Eğitmen olayları değiştirildi, bu da onların gerçekleşme olasılığını biraz düşürdü.
- Birkaç geliştirmenin bitişik altıgen bonuslarında güncelleme yapıldı.
- Meralara bitişik çiftlikler +%40 yiyecek bonusu alır. (%20'den yükseltildi)
- Tahıl ambarlarına bitişik çiftlikler +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
- Yel değirmenlerine bitişik çiftlikler +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
- Yel değirmenlerine bitişik keresteciler +%60 odun bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
- Limana bitişik balık ağları +%40 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
- Herhangi bir dini binaya bitişik bahçeler olsun +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
- Tüccar aileler artık nüfus başına +2 altın kazanırlar. (Önceden şehir başına +10'du)
- Tüccar aileler artık şehirleri birbirinden uzakken görüş(opinion) kazanıyorlar.
- Deniz Feneri artık uzman başına +2 altın kazandırıyor. (Önceden nüfus başına +2 altındı)
- Teoloji teknolojisi Doktrin olarak yeniden adlandırıldı.
- Teolojiler artık Civic'e mal olmaz.
- Eşsiz Birimleri yükseltmek için artık bir Hisar gerekiyor
- Çeyizler ayarlandı.
- Zorla boşanmalar artık para/görüş yerine meşruiyete mal oluyor.
- Haftanın oyunu artık rastegele zorluk ayarında.
- Acınası özelliği istatistikleri artık -1 Karizma sağlar. (-2'den yükseltildi)
- Yeni bir proje eklendi: Konsolosluk Kürsüsü
- Bu proje sadece “Dövüş Sınıfı” olayında belli bir karar alırsanız alınabilir olur.
- Bu proje +%5 Eğitim, +%5 Civic ve -%10 Hoşnutsuzluk sağlar.
- Çeşitli harita komut dosyaları güncellendi.
- Nehir konumları zayıf yağmur alanlarından daha az başlayacak şekilde iyileştirilmiştir.
- Haritaların organik sınır alanları daha yumuşak sınırlara sahip olacak şekilde geliştirildi.
- İç Deniz harita komut dosyaları çöl alanları için geliştirdi.
- Tek Oyunculu oyunlarda, oyuncuya yönelik şehir siteleri artık oyuncunun başlangıç alanıyla aynı kara kütlesinde olacak şekilde ayarlanır.
- Kuzey Okyanusu harita komut dosyaları değiştirildi, artık büyük çöl alanının daha derin kısımları sınırların dışında olması gerekir ve düşük boyutlarda yaşanabilir araziyi telafi etmek için harita boyutları artırıldı.
- Diğer YZ şehirleri artık Başkentleri ile aynı kara kütlesinde olmayı tercih ediyor, ancak yine de diğer kara kütlelerinde de oluşabilir.
- Uzun nehirler ve sıra dağlar artık birden fazla isim etiketi almaya uygun. (Her etikette aynı isim)
- Harita Öğesi İsim Etiketleri artık şehirlerden kaçınmak, kaynaklardan kaçınmak, tundradan kaçınmak (okuması zor) ve birbirinden kaçınmakta çok daha iyi bir iş çıkarıyor.
- Ada isimleri eklendi.
- Çöl isimleri eklendi.
- Orman isimleri eklendi.
- Göl isimleri eklendi.
- Kıta harita komut dosyasında nehir oluşum oranı düşürüldü, altıgenlerin Tundra veya Çöl alanlarına kaybolmasıyla eşleşti.
- Kıyı Yağmur Havzası: Göl oluşum oranı biraz düşürüldü.
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi