25-07-2020, 02:02
(Son Düzenleme: 26-02-2022, 18:08, Düzenleyen: Dreamerscream. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Corporate Civics
Corporate civics, önde gelen MegaCorp'un iş ilkelerini temsil eder. Sadece Kurumsal otoriteye sahip bir imparatorluk tarafından seçilebilirler.
Brand Loyalty
Corporate civics, önde gelen MegaCorp'un iş ilkelerini temsil eder. Sadece Kurumsal otoriteye sahip bir imparatorluk tarafından seçilebilirler.
Brand Loyalty
+25 Edict fund artar
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
Commercial Pact kuramaz
Branch Office bulunan gezegenlerdeki Crime, Branch Office değerini artırıyor
Özel Crime-Increasing Corporate binaları inşa edebilir
Herhangi bir savaş veya ateşkesin olmadığı bir düzenli imparatorluğun gezegenine Branch Office kurabilir
Commercial Pact kuramaz
Branch Office bulunan gezegenlerdeki Crime, Branch Office değerini artırıyor
Özel Crime-Increasing Corporate binaları inşa edebilir
Herhangi bir savaş veya ateşkesin olmadığı bir düzenli imparatorluğun gezegenine Branch Office kurabilir
+%20 Infiltrate Speed artar
+1 Codebreaking
+1 Codebreaking
Özel koloni gemileri inşa edebilir
Sistemlerden gelen -% 33 Empire Sprawl azalır
Ruthless Competition
Sistemlerden gelen -% 33 Empire Sprawl azalır
Ruthless Competition
+1 Codebreaking
+% 50 Spiritualist etik cazibe çekiciliği artar
Temple of Prosperity Corporate binaları inşa edebilir
İmparatorluk veya gezegenlerde bulunan Branch Office için her Spiritualist başına +0.33 Ticaret Değeri artar
Spiritualist olmalı
Indentured Assets
Temple of Prosperity Corporate binaları inşa edebilir
İmparatorluk veya gezegenlerde bulunan Branch Office için her Spiritualist başına +0.33 Ticaret Değeri artar
Spiritualist olmalı
Indentured Assets
Corporate Hedonism olmamalı
Pleasure Seekers olmamalı
Slaver Guilds olmamalı
+% 20 Army Damage artar
−% 20 Army Upkeep azalır
+100 Army Starting Experience sağlar
Militarist olmalı
−% 20 Army Upkeep azalır
+100 Army Starting Experience sağlar
Militarist olmalı
Corporate Death Cult
Sacrificial Temple binaları inşa edebilir
Sacrifice Edict kullanabilir
Inward Perfection
Fanatic Purifiers
Catalytic Processing
Metallurgist işlerini Catalytic Technician işleriyle değiştirir
Calamitous Birth olmamalı
Catalytic Processing olmamalı
Masterful Crafters
Artisan işlerini Artificer işleri ile değiştirir
Her 3 Industrial District için +1 Building Slot verir
(Habitatlar hariç)
Her 3 Industrial District için +1 Building Slot verir
(Habitatlar hariç)
Corporate Hedonism
Decadent Lifestyle yaşam tarzı standardını uygulayabilir
Her Entertainer başına %1 Pop Growth sağlar
Her Servant başına +5 Amenities
Indentured Assets olmamalı
Her Entertainer başına %1 Pop Growth sağlar
Her Servant başına +5 Amenities
Indentured Assets olmamalı
Permanent Employment
Posthumous Employment Center binalarını inşa edebilir
Zombie özelliğine sahip nüfuslar Organic Pop Assembly ile yaratılır
Zombie özelliği olan 3 veya 4 nüfus ile başlar
80-120 yıl sonra Zombie Contract empire modifier kazanılabilir
Yenilen biyolojik Leviathanlar yeniden canlandırılabilir
Egalitarian olmamalı
Mechanist olmamalı
Necrophage olmamalı
Anglers
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
Main Species Aquatic özelliğine sahip olurlar
Ocean Worlds'de Agliculture Districts limiti yoktur
Farmers işlerini Anglers işleri ile değiştirir
Agliculture Districts Pearl Diver işleri sağlar
−50 Agriculture District Minerals Cost azalır
Post-Apocalyptic kökeni olamaz
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Agrarian Idyll olamaz
Main Species Aquatic özelliğine sahip olurlar
Ocean Worlds'de Agliculture Districts limiti yoktur
Farmers işlerini Anglers işleri ile değiştirir
Agliculture Districts Pearl Diver işleri sağlar
−50 Agriculture District Minerals Cost azalır
Post-Apocalyptic kökeni olamaz
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Agrarian Idyll olamaz