Grafik
Grafik Ayarlarında yeni bir seçenek eklendi. ''Historical Skins'' şeklinde geçen bu opsiyon ile tarihsel olmayan kaplamalar isteğe bağlı olarak açılıp kapatılabilecek.
Terk Edilme Kritiği
Terk edilmiş araçlar bundan sonra otomatikman ''Engine Damage'' etkisine sahip olacak.
Haritadaki Çevre Elementler
Bundan böyle bütün patlayıcılar binalara hasar verecek. ÖR: Eskiden TNT binalara hasar verirken el bombası veremiyordu yeni yama ile el bombaları da evlere hasar verebilecek.
Pathing Sistemi
Wehr - Shoot For the Stars - Officer ünitesinin ''Coordinate Barrage'' özelliğini kullanabileceği maksimum mesafe %8 artıyor.
OKW - Sharpen Those Claws - Jadtiger'ın ana topunu doldurma süresi %3 düşüyor.
USF - Veteran Medic - Ambulansın üretim süresi %10 düşüyor.
Wehr - Get To the Gun - 222 Scout Car üretim ücreti %3 düşüyor.
Wehr/Sovyet - Medium Tank Production I - T34/85 üretim hızını %10 düşürüyor.
UK Forces
Tactical Support Regiment - Artillery Cover:
AEC
Sonunda İngiltere'ye oyun ortası için ideal bir ünite.
Artık Universal Carrier üretirken benzin harcamak zorunda kalmayacağız.
US Forces
Calliope
Wehrmacht
Panzerwerfer
Yeni eklenen iki içerik:
Advanced Emplacement Regiment
Mobile Assault Regiment
Son olarak bir çok bug ayıklanmış bulunmakta ve harita rotasyonu bulunmakta. Meraklısına konunun orijinal hali.
http://www.companyofheroes.com/blog/2016...ease-notes
Grafik Ayarlarında yeni bir seçenek eklendi. ''Historical Skins'' şeklinde geçen bu opsiyon ile tarihsel olmayan kaplamalar isteğe bağlı olarak açılıp kapatılabilecek.
Terk Edilme Kritiği
Terk edilmiş araçlar bundan sonra otomatikman ''Engine Damage'' etkisine sahip olacak.
Haritadaki Çevre Elementler
Bundan böyle bütün patlayıcılar binalara hasar verecek. ÖR: Eskiden TNT binalara hasar verirken el bombası veremiyordu yeni yama ile el bombaları da evlere hasar verebilecek.
Pathing Sistemi
- Bundan böyle araçlarla geriye giderken kısayola gereksinim duymadan gidebileceğimiz mesafe 50'den 40'a düşürüldü.
- Şu emirler verildiğinde artık birimler hedefe yüzünü çeviriyorlar : saldırma, dönme, düşman birimine tıklama ve çok sayıda araca hareket etme emri verme.
Wehr - Shoot For the Stars - Officer ünitesinin ''Coordinate Barrage'' özelliğini kullanabileceği maksimum mesafe %8 artıyor.
OKW - Sharpen Those Claws - Jadtiger'ın ana topunu doldurma süresi %3 düşüyor.
USF - Veteran Medic - Ambulansın üretim süresi %10 düşüyor.
Wehr - Get To the Gun - 222 Scout Car üretim ücreti %3 düşüyor.
Wehr/Sovyet - Medium Tank Production I - T34/85 üretim hızını %10 düşürüyor.
Dengelemeler
UK Forces
Tactical Support Regiment - Artillery Cover:
- Motor hasarı kritiği etkisi kaldırıldı.
- Taret tutukluğu kritik etkisi kaldırıldı, taret zedelenme kritiği ile değiştirildi. (Ana silahı doldurma süresi 2x şeklinde.)
- Salvo Sayısı 5'ten 4'e düşürüldü.
AEC
Sonunda İngiltere'ye oyun ortası için ideal bir ünite.
- Fiyatı 320/60'tan 280/60'e değiştirildi.
- Coaxial (Tam otomatik silahı) uzak mesafedeki isabeti 0.35'den 0.46'ya yükseltildi.
- Coaxial orta mesafedeki isabeti 0.55'ten 0.6'ya yükseltildi.
- Coaxial Burst süresi (Silahı ateşleme süresi) 1/0.75'den 2.25'e yükseltildi.
- Atış hızı 8'den 10'a artırıldı.
Artık Universal Carrier üretirken benzin harcamak zorunda kalmayacağız.
US Forces
Calliope
- Tek seferde yapabileceği atış sayısı 24'ten 18'e düşürüldü.
- Artık Calliope, terk edilebilme özelliği yok.
Wehrmacht
Panzerwerfer
- Hasar profili 1 / 0.5 / 0.3'ten 1 / 0.4 / 0.14'e düşürüldü.
- 222'nin HP'si 240'tan 320'ye çıkarıldı.
Yeni eklenen iki içerik:
Advanced Emplacement Regiment
Mobile Assault Regiment
Son olarak bir çok bug ayıklanmış bulunmakta ve harita rotasyonu bulunmakta. Meraklısına konunun orijinal hali.
http://www.companyofheroes.com/blog/2016...ease-notes