Günlük: CK3 - Ward & Wardens Sanat İçerikleri
#1
zD5fF.gif

Crusader Kings III'ün bu geliştirici günlüğünde bu hafta Wards and Wardens'ta yeni sanatsal içeriklerden bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...s.1596291/ :"Wards & Wardens"ın çıkış tarihi yaklaşırken, onu hayata geçiren sanatsal çabalar üzerine düşünmek için biraz zaman ayırıyoruz. Bu kez odak noktamız animasyonlar ve bazı 2D ikonlar ve illüstrasyonlar.



İkonlar

Merhaba. Ben Nicolas, bu muhteşem CK3 oyunu üzerinde çalışan 2D sanatçısıyım.

Eminim ki bu geliştirici günlüğüne göz atan birçoğunuz, oyun tasarımcılarının rakamların yükselip düşmesi üzerine konuşmalarından keyif alıyorsunuzdur, ancak oyunun yeni metasına dalmak ne kadar havalı olsa da, benim bu geliştirici günlüğündeki yerim tamamen sanatla ilgili! Size oyun ikonları oluşturma hakkında biraz bilgi vereceğim - özellikle de eksantrik kişilik özelliği için yeni ikonu nasıl oluşturduğumu anlatacağım.

Pekala, kabaca adım adım inceleyelim. Her şeyden önce, oyun tasarımcıları bana neye ihtiyaç duyduklarını açıklayan kısa bir özet ve ikonun neye benzeyebileceğine dair fikirler gönderdiler. Şansıma, ikonun çeşitli renklerde bilyelerden oluşan bir torbayı tasvir edebileceği fikri bana verildi. Bence bu, eksantrik bir birey için oldukça uygun bir metafor; tıpkı çantanın içindeki renkli bilye çeşitleri gibi, alışılmadık fikirleri ve bakış açılarını toplama eğilimlerini temsil ediyor.

İkonları oluştururken uymaya çalıştığımız bir kılavuz, ikonun işlevinin/anlamının ne olacağını tam anlamıyla tasvir eden bir görüntü oluşturmak zorunda olmamaktır. Bunun yerine, yaklaşımımızda daha figüratif olmak istiyoruz. Örneğin, korkak ikonu korkak bir insanı değil, korkaklığın sembolü olan çılgın bir tavuğu gösteriyor.

image-01.png

Başlangıçta, temel kompozisyon ve değerlerin ana hatlarını çizen bir dizi ilk taslak oluşturuyorum. Bu taslaklar ince ayrıntılar gerektirmez; amaçları yalnızca deneme yapmak ve görüntünün nasıl en iyi şekilde yorumlanabileceği konusunda tahminde bulunmaktır.

image-02.png

Kararımı verdiğimde (sanat yönetmenim en çok hangisini beğendiğine karar verdiğinde), görüntünün daha rafine bir değer render'ını yapmaya geçiyorum. Değerlere ve kompozisyona nasıl yardımcı olduklarına çok dikkat ediyorum. Örneğin, görüntünün ikonun ortasındaki odak noktasında daha parlak bir değerden kenarlarda çok daha koyu bir değere geçerek bir tür vinyet oluşturması gibi.

image-03.png

Görüntüye renk eklemek oldukça basit bir adım. Renk teorisinden bahsetmek beni aşar, bu yüzden sadece bu sıcak kırmızı/sarı ve soğuk mavi renklerin birlikte iyi göründüğünü söyleyeyim.

image-04.png

Şimdi sıra sürecin en sevdiğim kısmına geldi - ince ayar aşaması! Şimdi, ikona son cilalı görünümü vermek için son ışık dokunuşlarını, dokuları, karmaşık ayrıntıları ve küçük ayarlamaları ekleyerek görüntüye ince ayar yapıyorum. Eski bir sanat yönetmenimin dediği gibi "şeker" gibi hissettirin.

image-05.png

Ve işte karşınızda: uygun boyuta getirip üzerine bir çerçeve ekleyin ve yeni ikonumuz hazır. Umarım bu özellik meta olur böylece oyuncular bunu görür ve takdir eder.

Burada aynı şeyi tasvir eden, ancak kullanıcı arayüzündeki bağlama bağlı olarak çeşitli stillerde birkaç ilginç oyun konsepti görüntüsü de var.

image-06.jpg
image-07.png

İllüstrasyonlar

Doğal olarak, bazı yeni sahne görselleri de ekliyoruz. Yetişkin olarak eğitime devam etme seçeneğiyle birlikte, akademisyen karakterleriniz için özel olarak tasarlanmış bir Üniversite ortamı ekledik. Ayrıca, bir çocuk odası ve mevcut bazı mekanların kültürel çeşitliliğini zenginleştiren birkaç manzara ekledik.

image-08.png
Üniversite

image-09.png
Avlu

image-10.png
Çocuk Odası

image-11.png
Taverna - MENA versiyonu

image-12.png
Çalışma Odası - Hint versiyonu

Animasyonlar

Bu Olay Paketi için oyuncaklarla oynamak gibi çocuklarla ilgili animasyonlar ekledik. Yeni aksesuarlarımız arasında animasyonlarda kullanılan bir top, bir oyuncak bebek, çöp atlar ve tahta kılıçlar var.

gif-01.gif

gif-02.gif

Bir krallığı yönetirken en sevdiğiniz oyuncaktan daha rahatlatıcı bir şey yoktur.



Bu seferlik bu kadar. Wards & Wardens'ın 22 Ağustos'ta yayınlanması için hazırlanırken önümüzdeki haftanın günlüğü için bizi takip etmeye devam edin.
[+] 2 üye Caine nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
:ok:Daha çok DLC daha çok DLC  :ok: :ok: :hearteyes:
Ara
Cevapla
#3
(16-08-2023, 01:53)SpuL : :ok:Daha çok DLC daha çok DLC  :ok: :ok: :hearteyes:
Daha çok harcama! Daha çok harcama! Kıymetlimiss içinn!!  :ok: :ok: :hearteyes:
Bilim hayattır ama onun dahi bilemediği tek şey kıyametin zamanıdır
Ara
Cevapla
#4
Animasyon hatta 3D'ye bence hiç gerek yoktu. Oyunun grafik yönü bence bu oyun için oldukça yeterli biraz içerik lazım sadece.
Ara
Cevapla
#5
Adamlar yayınlayacak bir şey bulamayınca saçmasapan yaptıkları işi yayınlıyorlar banane senin nasıl iş yaptığından
Noro lim, noro lim , Asfaloth!
[+] 2 üye glorfindel nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#6
(16-08-2023, 12:29)korkusalan :
(16-08-2023, 01:53)SpuL : :ok:Daha çok DLC daha çok DLC  :ok: :ok: :hearteyes:
Daha çok harcama! Daha çok harcama! Kıymetlimiss içinn!!  :ok: :ok: :hearteyes:
Gelecek her DLC'yi alırım tekrar oynamak için bir sebep  :hearteyes:
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.