LIZARDMEN
LIZARDMEN EFSANEVİ LORDLARI
Lizardmen ile oynamaya başlayacak olan oyuncular yeni seferlerine liderlik edecek olan Efsanevi Lordlardan birini seçecektir.
MAZDAMUNDI
KROQ-GAR
Bin yıl önce, Chaos (Kaos) istilası tarafından kuşatılmış Yüksek Elf büyücüleri konseyi geniş ve sır dolu bir girdap oluşturmuştu. Girdabın amacı, bir küçük delikten okyanus akarcasına dünyadaki Büyünün Rüzgarları'nı (Winds of Magic) çekmek ve Daemonic (Şeytan) ordularını Chaos (Kaos) bölgesine geri püskürtmekti. Şimdi bu Büyük Girdap (Great Vortex) sendeliyor ve dünya yine yıkımın eşiğinde duruyor.
Büyük güçler, girdabı düzelip iyileştirmek ve felaketten kaçınmak için hareket ediyorlar. Ancak ki bazıları ve diğerleri kendi acı amaçları için girdabın korkunç enerjilerini kullanmaya çalışıyorlar. Girdap için yarış ve savaş devam ediyor, dünyanın kaderi galip gelenin ellerinde şekillenecek.
Slann Mage-Priest Mazdamundi, tahtından Lizardmen savaş ordularını Lustria'dan kuzeye doğru yönlendiriyor ve sürüyor. Dışarıdan vahşi bir yıkım ordusu gibi gözükse de, Mazdamundi felaket ve karışıklığı önleme konusunda niyetli -her ne kadar Eski Lizardmenlerin yöntemleri ile olsa da-.
Büyük güçler, girdabı düzelip iyileştirmek ve felaketten kaçınmak için hareket ediyorlar. Ancak ki bazıları ve diğerleri kendi acı amaçları için girdabın korkunç enerjilerini kullanmaya çalışıyorlar. Girdap için yarış ve savaş devam ediyor, dünyanın kaderi galip gelenin ellerinde şekillenecek.
Slann Mage-Priest Mazdamundi, tahtından Lizardmen savaş ordularını Lustria'dan kuzeye doğru yönlendiriyor ve sürüyor. Dışarıdan vahşi bir yıkım ordusu gibi gözükse de, Mazdamundi felaket ve karışıklığı önleme konusunda niyetli -her ne kadar Eski Lizardmenlerin yöntemleri ile olsa da-.
LIZARDMEN EFSANEVİ LORDLARI
Lizardmen ile oynamaya başlayacak olan oyuncular yeni seferlerine liderlik edecek olan Efsanevi Lordlardan birini seçecektir.
MAZDAMUNDI
Lord Mazdamundi, yaşayan Slann Mage-Priestlerinin en yaşlı ve en güçlüsüdür. Eşsiz ve dipsiz bir zihin ile dokunulamaz olan Mazdamundi seçtiği yolda gitmekte kararlı ve karar kıldığı şeyden asla caydırılamayacak. Düşünceleri ve tasavvufları diğer Mage-Priestler tarafından çokça kesintiye uğratılsa da, Mazdamundi diğerlerinde olan ölü ve uyuşuk ruhunu kendinden arındırıp açıldı.
Güneş Şehri (Solar City) Lordu Slann Mage-Priest Mazdamundi, öfkelendiğinde tacını en büyük Stegadon'un üzerine çıkarıp takacak ve savaş alanlarına adım atacaktır. Zlaak adındaki muazzam Stegadon canavarı, Mazdamundi'ye neredeyse beş yüz yıldır hizmet etti. Mazdamundi, Zlaak'ın üzerine çıkacak ve Hexoatl ordularının başını çekecektir. Daha önce bileğinin bir hareketiyle şehirleri alt üst etmiş, düşman ordularını darma duman etmişti. Onun Büyük Amacı (Great Purpose) merhamete izin vermiyor...
Güneş Şehri (Solar City) Lordu Slann Mage-Priest Mazdamundi, öfkelendiğinde tacını en büyük Stegadon'un üzerine çıkarıp takacak ve savaş alanlarına adım atacaktır. Zlaak adındaki muazzam Stegadon canavarı, Mazdamundi'ye neredeyse beş yüz yıldır hizmet etti. Mazdamundi, Zlaak'ın üzerine çıkacak ve Hexoatl ordularının başını çekecektir. Daha önce bileğinin bir hareketiyle şehirleri alt üst etmiş, düşman ordularını darma duman etmişti. Onun Büyük Amacı (Great Purpose) merhamete izin vermiyor...
KROQ-GAR
Kroq-Gar, eski bir Saurus, şu anda harap olan tapınak şehri Xhotl'ın son kalan komutanı. Krok-Gar'ı kendi tapınağına çağıran büyük Lord Mazdamundi'den başka hiç kimse kalmamıştı, son kalan diğer büyük Saurus ordularını yönetmek için Mazdamundi onu, Kroq-Gar'ı seçti. O günden beri, Mazdamundi, Kroq-Gar'ı, kutsal olan Old Ones’ Great Plan'ının bir parçası olmayan canlılıların yok edilmesi görevine atadı.
Bu uzun varoluşun üzerine, Kroq-Gar birçok savaşa girdi - Hexoatl ordularına liderlik etti, veya diğerlerine yardım etmek için diğerlerinin ordularına katıldı ve savaştı. Krok-Gar ve Grymloq'un savaşmadığı bir kıta kalmadı, fakat Xhotl'un son savunucuları için savaş asla bitmedi.
Bu uzun varoluşun üzerine, Kroq-Gar birçok savaşa girdi - Hexoatl ordularına liderlik etti, veya diğerlerine yardım etmek için diğerlerinin ordularına katıldı ve savaştı. Krok-Gar ve Grymloq'un savaşmadığı bir kıta kalmadı, fakat Xhotl'un son savunucuları için savaş asla bitmedi.
Alıntı:LIZARDMEN BİRİMLERİ
- Lider Büyücü Lord - Lord Mazdamundi
Binek: Platform, Zlaaq (Ancient Stegadon)
- Savaşçı Lord - Kroq-Gar
Binek: Yaya, Cold One, Horned One, Grymloq (Carnosaur)
- Büyücü Lordlar - Slann Mage Priest
Binek: Sadece Platform
- Yakın Savaş Lordu - Saurus Old-Blood
Binek: Yaya, Cold One, Carnosaur
- Yakın Savaş Kahramanı - Saurus Scar-Veteran
Binek: Yaya, Cold One, Carnosaur
- Uzak Savaş Kahramanı - Skink Chief
Binek: Yaya, Terradon, Stegadon & Ancient Stegadon
- Büyü Kahramanı - Skink Priest
Binek: Yaya, Terradon, Stegadon & Ancient Stegadon
- Yakın Piyade - Skink Cohort (Kalkanlı)
- Yakın Piyade - Saurus Savaşçıları
- Yakın Piyade - Saurus Savaşçıları (Kalkanlı)
- Yakın Piyade - Saurus Mızraklıları
- Yakın Piyade - Saurus Mızraklıları (Kalkanlı)
- Yakın Piyade - Tapınak Muhafızları
- Korkunç Yakın Savaş Piyadesi - Kroxigors
- Uzak Piyade - Skink Cohort (Javelins)
- Uzak Piyade - Skink Skirmishers (Blowpipes)
- Uzak Piyade - Chameleon Skinks
- Yakın Süvari - Feral Cold Ones
- Yakın Süvari - Cold One Riders
- Yakın Süvari - Cold One Spear-Riders
- Yakın Süvari - Horned Ones
- Uzak Süvari (Uçan) - Terradon Riders
- Uzak Süvari (Uçan) - Terradon Riders (Fireleech Bolas)
- Yakın Savaş Canavarı - Feral Bastiladon
- Yakın Savaş Canavarı - Feral Stegadon
- Yakın Savaş Canavarı - Feral Carnosaur
- Uzak Savaş Canavarı - Bastiladon (Revivification Crystal)
- Uzak Savaş Canavarı - Bastiladon (Solar Engine)
- Uzak Savaş Canavarı - Stegadon (Giant Crossbow)
- Uzak Savaş Canavarı - Ancient Stegadon (Giant Blowpipes)
Not: Çeviri ve tanıtım Strategyturk tarafından hazırlanmış olup, oyun çıktığındaki ırk ve birim çevirileri küçük farklılıklar gösterebilir.