UnReal World Türkçe Bilgi ve Ekran Görüntüleri
Unreal World '92'de ilk sürümü çıkmış ve günümüzde dahi güncellenen bir hayatta kalma-roguelike* oyunudur, aynı zamanda bilinen en eski hayatta kalma oyunudur. Sami Maaranen tarafından geliştirilmektedir. Amaç hayatta kalmaktır, oyunun bitmesi ya karakterin bir şekilde ölümü ya da oyuncunun oyundan kayıt yapmadan çıkmasıyla olur. 26 Şubat'ta 3.30 versiyonuyla Steam'de yayınlanmıştır.
*Roguelike: Rol yapma oyunlarının bir alt türü. En bilinen örnekleri Rogue, ADOM, Angband, Nethack ve tam olarak Roguelike olmasa da Diablo'dur (Diablo Roguelike'ların genel özelliklerinin "yarısını" temel olarak taşıyor.). Başlıca özellikleri oyun alanının prosedürel üretimi (ADOM'un üst alan sabit ancak mağaralar vs. iç alan prosedürel olarak üretiliyor.), tur tabanlı oynanış bulunması (Yeni nesil Roguelike'ların [ki bunlara birçok kişi tarafından Roguelikelike veya Roguelite da denir] bir kısmı gerçek zamanlı oynanış sunuyor.), "kare" tabanlı oynanış (Yine yeni nesil Roguelike'ların bir kısmı oyuncuların gidebileceği noktaları belli alanlara endekslemiyor.) ve kalıcı ölüm (Diablo'da bu isteğe bağlı, yeni nesil Roguelike'ların bazılarında da bu isteğe bağlı olabilir.).
Aslında genel olarak bir Roguelike konusu açmak isterdim ama genel Roguelike konusu açmanın genel FPS konusu açmaktan bir farkı olmadığını gördüğüm için bundan vazgeçtim.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları