Bölge atamaları rehberinde bahsetmiştim. Eğer büyük bloklar halinde endüstri yada ticaret bölgesi yaparsan otobandan gelen giriş ve çıkışlarda trafik olur. Çok büyük olmamak kaydıyla tamamen ayrı endüstri bölgesi yapılmalidir ama tamamen ayrı ticaret alanına gerek yok. Ticari bölgeler anayol kenarına yapılsa yeter. Yol hiyerarşisi ve bölge atamaları rehberlerinin takip edersen endüstriye en yakın alanların ticari alanlar olduğunu görürsün.
Ticari alanların sanayiye yakın olması gerektiği konusunda haklisin ama ayrı ticari districte gerek yok. Bu konuyu iyi anlamak için şu grafiği iyi anlamak gerek. Bir sonraki rehber bu konuda olacaktı. Ticari malların akış grafiği:
Burada ürün alan ve üreten bölgelere göre bölge ataması yapmak, ithalat ve ihracat yapan bölgelere yakın external gemi, tren yada uçak (yeni gelmiş) kargo istasyonları kurmak gerekir. Bunun daha çok ayrıntısı var ama kabaca bu yeterli. İndustries DLC mekanikleri buna dahil değil. Onlar daha farklı işliyor.
Başlangıç dizaynı aklındaki plana, oynadığın haritaya göre değişir. Kesin olarak şöyle yap diyemem. Cities'in mekaniklerini anlamak adına birkaç video paylasayim ama bu dizaynların bazıları hiyerarşiye uymuyor.
Gridleri ve oyunun yol mekaniğini anlatıyor.
Giriş için ideal bir dizayn. Bende çoğunlukla bunu kullanırım. Serinin devamı var, modsuz oyun için güzel dizaynlar var. Özellikle otoban köprülü kavşak dizaynları güzel,bunu vanilla yapması ayrı güzel.
Ticari alanların sanayiye yakın olması gerektiği konusunda haklisin ama ayrı ticari districte gerek yok. Bu konuyu iyi anlamak için şu grafiği iyi anlamak gerek. Bir sonraki rehber bu konuda olacaktı. Ticari malların akış grafiği:
Burada ürün alan ve üreten bölgelere göre bölge ataması yapmak, ithalat ve ihracat yapan bölgelere yakın external gemi, tren yada uçak (yeni gelmiş) kargo istasyonları kurmak gerekir. Bunun daha çok ayrıntısı var ama kabaca bu yeterli. İndustries DLC mekanikleri buna dahil değil. Onlar daha farklı işliyor.
Başlangıç dizaynı aklındaki plana, oynadığın haritaya göre değişir. Kesin olarak şöyle yap diyemem. Cities'in mekaniklerini anlamak adına birkaç video paylasayim ama bu dizaynların bazıları hiyerarşiye uymuyor.
Gridleri ve oyunun yol mekaniğini anlatıyor.
Giriş için ideal bir dizayn. Bende çoğunlukla bunu kullanırım. Serinin devamı var, modsuz oyun için güzel dizaynlar var. Özellikle otoban köprülü kavşak dizaynları güzel,bunu vanilla yapması ayrı güzel.